Oud 06-06-2005, 23:02
Verwijderd
Dit bericht is waarschijnlijk een miljoen keer voorgekomen, maar ik heb toch hulp nodig. Hoe dom ik ook klink, ik ben een boekverslag dat ik moest maken TOTAAL vergeten! Geen boek, geen boekverslag.

Ik begin nu aardig te stressen. Eigenlijk kwam ik er een uur of twee geleden achter. Ik ben vandaag eigenlijk ziek geweest, maar het is nu zo wat over.

Om eerlijk te zijn zit ik in 2 havo, en de boekverslagen kunnen best pittig zijn. Eigenlijk heb ik voor elke nooit lager dan een acht gekregen, en gelukkig is dit de laatste. Hoe pittig zijn ze dan? Ik zeg het maar zo; ik zie zelfs niet in 6VWO verslagen geen vraag over diepere betekenissen, of belevingsopdrachten. Misschien zijn die er wel, maar worden er nooit in gestopt.

Deze zogenaamde belevingsopdrachten zijn vooral moelijk. Ik moet nu de laatste 2 doen: 1 over zakelijke teksten (zoek 3 teksten op in de krant die te maken hebben met dit onderwerp en geef uitleg erbij) en een kaft maken waar de diepere betekenis uit blijkt. Dus het is niet 1 2 hoplakee een uitreksel van het net.

Dus om het kort te houden: Ik zit in 2Havo, heb dringend boekverslag nodig die ik woensdag moet inleveren; heb boekverslag nodig met diepere betekenis, misschien wel belevingsopdrachten.

Misschien heb ik geluk als ik niet met het boekverslag aan kom op school, ik heb de andere keren ze perfect mooi ingeleverd en precies op tijd, en andere hebben nog geluk gehad toen ze het vergeten waren. Maar, tegenwoordig is iedereen de pineut, doe je maar een klein dingetje fout en je mag al een uur nablijven. En misschien krijg ik gewoon een 1 voorgeschoteld. Waarschijnlijk is het geen ramp, maar ik heb toch dringend 1 nodig, het gaat al tegenwoordig helemaal slecht, ik weet niet hoe en waarom, deze school is te vaag voor woorden.

Alvast HEEL, HEEL, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG BEDANKT!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2005, 23:20
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
vraag nou eens concreet en kort wat je nodig hebt, mensen (including me) zijn vaak te lui om zo'n lang onsamenhangend verhaal te lezen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 23:27
Verwijderd
Je had ook ff snel door kunnen lezen. Maar okeej, gekopieerd van het bericht:

Dus om het kort te houden: Ik zit in 2Havo, heb dringend boekverslag nodig die ik woensdag moet inleveren; heb boekverslag nodig met diepere betekenis, misschien wel belevingsopdrachten; moet onderwerp hebben dat in het echte leven kan voorkomen (bv in kranten)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 23:46
Verwijderd
Alsof een uur nablijven een zware straf is.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:13
Verwijderd
Zei ik dat dan? Niet echt.

Laat maar, ik heb al een boek, en al uitgelezen. Kzal er nu de hele dag aan besteden.

Ik ben toch te langdradig met me berichten... en ik moet niet zomaar om een boekverslag vragen. Sorry daar voor. Maar ja. Ik ga er nu aan werken voor dat ik dalijk mezelf in elkaar slaat voor nog een grote fout.

=_=

Delete deze shitpost ff, hoeven anderen ook niet kwaad te worden om het fftjes door te lezen van me zielige post. Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 16:05
Guenevery
Avatar van Guenevery
Guenevery is offline
Lijkt me toch behoorlijk een prestatie om na het te hebben gelezen nog een vooroordeel te vellen... Maar dat kan aan mij liggen
__________________
'Een Hollander is een Engelsman die rechts rijdt' Louis Paul Boon
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.