Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2004, 20:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe, leuk dat Vreven weer terug komt naar Nederland

MVV heeft volgens Dagblad de Limburger 3 spelers vastgelegd voor het beloftenteam (2e elftal). Alle drie de spelers waren de laatste weken op proef en speelden mee in een of meer oefenwedstrijden. Het zijn Hugo Ten Zijtthof (19 jaar, afkomstig van AZ), Pascal Maes (17 jaar, afkomstig van Sint Truiden) en ??? Hamdaoui (voornaam weet ik ff niet, 18 jaar, van een Amsterdamse amateurclub, niet die van Excelsior dus ).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 27-07-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
'Ricardo Carvalho op weg naar Chelsea'

27/7/2004 10:27

Meer dan honderd miljoen euro is al uitgegeven, de kooplust van Chelsea is allerminst verdwenen. Ricardo Carvalho heet het volgende object te zijn. In de strijd om de Portugese verdediger zou Chelsea Real Madrid hebben afgetroefd.
Volgens de berichten in Engeland en Portugal zet Carvalho vandaag voet op Engelse bodem. Na het invullen van de details kan de Portugese international op Stamford Bridge zijn handtekening zetten onder een vierjarig contract.

Met de komst van Carvalho wordt voldaan de wens van Chelsea-coach José Mourinho. Met John Terry, William Gallas en Robert Huth zijn de mogelijkheden in zijn ogen beperkt. 'Ik wil niet zestig wedstrijden spelen met maar drie centrale verdedigers.'

Carvalho, die bij FC Porto werkte met Mourinho, groeide op het EK uit tot een van de steunpilaren van het Portugese team. Real Madrid werd eerder deze zomer genoemd als kandidaat-koper voor Carvalho. Maar het Spaanse aanbod kwam niet in de buurt van de dertig miljoen euro, waar FC Porto op had ingezet. Chelsea wil de Portugese kampioen wel tegemoet komen.

FC Porto kan zich vinden in het bod van naar verluidt meer dan 25 miljoen euro. Trainer Luigi Del Neri stemt bovendien in met het vertrek van de centrale verdediger, omdat hij voldoende alternatieven achter de hand heeft.

Carvalho zou de tweede speler zijn die in het kielzog van Mourinho van FC Porto naar Chelsea vertrekt. Paulo Ferreira maakte eerder de overstap.
Het houdt maar niet op in Londen
Oud 27-07-2004, 20:29
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Remco van der Schaaf op huurbasis terug naar Vitesse

Omroep Gelderlander heeft bekend gemaakt dat Remco van der Schaaf op huurbasis terugkomt bij Vitesse. Hij kon bij PSV niet rekenen op een basisplaats.
Later meer....

Bronmroep Gelderland 27-07-2004




als dit toch waar is, damn wat zou dat mooi zijn
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 28-07-2004, 09:09
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-07-2004 @ 21:29 :
Remco van der Schaaf op huurbasis terug naar Vitesse

Omroep Gelderlander heeft bekend gemaakt dat Remco van der Schaaf op huurbasis terugkomt bij Vitesse. Hij kon bij PSV niet rekenen op een basisplaats.
Later meer....

Bronmroep Gelderland 27-07-2004




als dit toch waar is, damn wat zou dat mooi zijn
is waar !!
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Oud 28-07-2004, 18:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Victor Sikora ligt goed in de markt. Zowel FC Twente als Vitesse hebben interesse in de overbodige aanvaller van Ajax. Eerder haakte SC Heerenveen af vanwege de vraagprijs van de Amsterdammers. Voor FC Twente en Vitesse zal dit waarschijnlijk ook een groot struikelbok zijn.

Sikora gaat aan zijn derde seizoen bij Ajax beginnen. Zijn tijd bij Ajax kan allerminst succesvol worden genoemd. Verwacht werd dat de speler bij Ajax ook als international zou doorbreken, maar dit gebeurde niet.

Als speler van Vitesse had hij immers al enige interlands gespeeld. Niets bleek minder waar. Sikora is inmiddels zelfs tweede keus achter de jonge Mitea. Desondanks wordt Sikora veelvuldig ingezet als wissel.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-07-2004, 18:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-07-2004 @ 19:45 :
Als hoerenveen die kerel al niet kan betalen lijkt me dat Vitesse en Twente dat al helemaal niet kunnen, maar goed..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 28-07-2004, 18:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
de enige speler die naar de rukkers mag gaan, wat een lachertje victor met zn grote muil
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-07-2004, 11:48
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Van Basten en Van 't Schip akkoord met KNVB

Uitgegeven: 29 juli 2004 12:23

ZEIST - De KNVB heeft definitief een akkoord bereikt met Marco van Basten en John van 't Schip. De twee oud-internationals krijgen het Nederlands als respectievelijk bondscoach en assistent onder hun hoede.

De twee zullen maandag worden gepresenteerd. Bij de presentatie zullen de opvolgers van Dick Advocaat ook de andere leden van de technische staf bekendmaken. Rob Witschge is gepolst voor de functie als assistent, Stanley Menzo voor die van keeperstrainer.



nu.nl
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 29-07-2004, 18:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-07-2004 @ 19:49 :
Als hoerenveen die kerel al niet kan betalen lijkt me dat Vitesse en Twente dat al helemaal niet kunnen, maar goed..
Als je kijkt wat het totaal aan salarissen van Twente gigantisch omlaag is gegaan (Pothuizen, Grujic, Van der Weerden, Van der Doelen, Polak, Gakhokidze enz.) en heel veel goedkopere jeugdige spelers erbij zijn gekomen zal er allicht wat ruimte zijn om iemand als Sikora te kunnen betalen. Hoewel ik dan toch mijn twijfels heb of hij dat wel waard is.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 29-07-2004, 18:37
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik reageer natuurlijk als een buitenstaander maar wat mij logisch lijkt is dat die salarissen omlaag zijn gegaan omdat Twente het anders niet kan betalen (correct me if i'm wrong) dus waarom ze dan Sikora zouden kunnen halen gaat er bij mij niet in, voor Vitesse geldt trouwens hetzelfde.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 29-07-2004, 20:28
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-07-2004 @ 19:37 :
Ik reageer natuurlijk als een buitenstaander maar wat mij logisch lijkt is dat die salarissen omlaag zijn gegaan omdat Twente het anders niet kan betalen (correct me if i'm wrong) dus waarom ze dan Sikora zouden kunnen halen gaat er bij mij niet in, voor Vitesse geldt trouwens hetzelfde.
Ik snap sowieso niet waar Vitesse alles van betaald.
Jaar op jaar mogen ze geld lenen van de gemeente en elke keer weer halen ze spelers met een hoog salaris.
Dan hoeven ze misschien geen transfersom te betalen, ik ga er even vanuit dat de meeste spelers niet voor het salaris van een vakkenvuller gaan voetballen.
Oud 29-07-2004, 20:41
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
VREVEN EN GLUSCEVIC NAAR VITESSE


29-juli-2004 : VREVEN EN GLUSCEVIC NAAR VITESSE
De selectie van Vitesse is donderdagavond uitgebreid met twee spelers. Stijn Vreven (Kaiserslautern) en Igor Gluscevic(Sparta Praag) komen beiden transfervrij naar Vitesse.


Stijn Vreven is afkomstig van FC Kaiserslautern waar zijn contract kortgeleden werd ontbonden. De Belg tekende een contract voor twee jaar met een optie voor een derde seizoen. Igor Gluscevic zal een contract teken voor twee seizoenen. De aanvaller moet alleen nog een medische keuring ondergaan. Beide spelers worden transfervrij overgenomen.

Later meer...

bron: www.vitesse.nl

hoppa weer 1 nieuwe erbij (gluscevic). Nu maar hopen dat hij de man van de doelpunten gaat worden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 29-07-2004, 21:42
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Volgend jaar weer diep in de schulden? Voorzover jullie er nog niet in zitten.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 30-07-2004, 16:58
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Kijk Twente heeft John verkocht voor een paar miljoen aan Fulham, dus daar zal nog wel iets van overzijn (hoop ik).

Verder werd hier dus al gezegd dat grootverdieners Gruijc, Pothuizen,van der Weerden, Gakho en vd Doelen nu van de loonlijst zijn.

Twente komt er tot nu toe nog niet uit met Sikora omdat hij te veel vraagt. (en Twente te weinig bied misschien)

Maar ik zou wel eens willen weten waar Vitesse die knaken vandaan haalt. Als je kijkt, Glusovic en Vreven lijken me qua salaris ook geen kleine jongens......Naast al die andere spelers die ze hebben aangetrokken....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 30-07-2004, 19:29
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Volgens mij heeft Vitesse een pot met goud aan de regenboog gevonden.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 30-07-2004, 20:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 30-07-2004 @ 20:29 :
Volgens mij heeft Vitesse een pot met goud aan de regenboog gevonden.
Mja inderdaad, waar halen die dat opeens vandaan.

- Yakubu
- Van der Schaaf
- Vreven
- Gluscevic
- Knopper
- vergeet ik nu nog iemand van naam?

Hmz... dat zijn toch allemaal redelijk goede voetballers... en ondanks dat veel spelers zijn vertrokken heeft Vitesse misschien op papier een betere selectie dan vorig seizoen. Zou dan nu weer wat meer boven de rode streep gevoetbald kunnen worden? Ik weet het niet...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-07-2004, 21:35
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 30-07-2004 @ 21:01 :
Mja inderdaad, waar halen die dat opeens vandaan.

- Yakubu
- Van der Schaaf
- Vreven
- Gluscevic
- Knopper
- vergeet ik nu nog iemand van naam?

Hmz... dat zijn toch allemaal redelijk goede voetballers... en ondanks dat veel spelers zijn vertrokken heeft Vitesse misschien op papier een betere selectie dan vorig seizoen. Zou dan nu weer wat meer boven de rode streep gevoetbald kunnen worden? Ik weet het niet...
Ja en nu schijnen ze ook nog bezig te zijn met Van der Berg (Feyenoord)

Bij Twente zijn de transfers van Sikora en Marquez nu zo goed als van de baan. Goed nieuws is dat de stadion-uitbreiding (naar 27.000! ) voor 2006 klaar moet zijn
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 30-07-2004, 21:37
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hoogendorp naar NEC
Mihajlovic op 35jarige leeftijd nog naar Inter
Kanu naar WBA
Stinga naar Helmond Sport

Wat is de meest opvallende?



en de 19-jarige spits Gastón Maximiliano Sangoy naar Ajax
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 30-07-2004, 22:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 30-07-2004 @ 22:37 :
Hoogendorp naar NEC
Mihajlovic op 35jarige leeftijd nog naar Inter
Kanu naar WBA
Stinga naar Helmond Sport

Wat is de meest opvallende?
Die eerste twee zijn de opvallendste vind ik.
Hoogendorp weg bij RKC, dat zal een aderlating voor de ploeg worden... zeker nu Boutahar ook vertrokken is.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-07-2004, 23:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 30-07-2004 @ 22:37 :
Hoogendorp naar NEC
Is nog niet helemaal zeker dacht ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 31-07-2004, 10:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-07-2004 @ 00:02 :
Is nog niet helemaal zeker dacht ik.
haha nee nu is het weer van de baan
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-07-2004, 10:45
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Ik heb begrepen dat Karel A achter de schermen bezig is bij Vitesse.
Ik weet niet of het klopt en ook niet of het waar is, maar het zou wel een verklaring zijn voor het aankoop beleid...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 31-07-2004, 11:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-07-2004 @ 22:42 :
Volgend jaar weer diep in de schulden? Voorzover jullie er nog niet in zitten.
Als de sportieve prestaties mochten uitblijven zijn ze volgend jaar failliet. Maar dit is wel de meest logische reactie op een uitstel van betaling...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-07-2004, 11:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 31-07-2004 @ 11:33 :
haha nee nu is het weer van de baan
Citaat:
Rick Hoogendorp waarschijnlijk broodje aap

Het gerucht dat Rick Hoogendorp het komende seizoen voor N.E.C. zal spelen is waarschijnlijk een broodje aap verhaal. Achtereenvolgens Elf, De Gelderlander, Persvoorlichting N.E.C. en de eindverantwoordelijke voor selectiefoto's hadden geen op waarheid gebaseerde geruchten opgevangen over een mogelijke komst van de Haagse aanvaller. Leen Looyen moest lachen toen hij hoorde dat hij geciteerd was, omdat hij met niemand had gesproken.

Toch kan er een kern van waarheid in het verhaal zitten: Looyen is al de hele dag druk "in gesprek" met iemand, en al langer was de technisch directeur op zoek naar een geroutineerde versterking in de voorhoede. De Hagenees mocht transfervrij vertrekken bij RKC Waalwijk omdat zijn salaris niet binnen de bezuinigingsplannen van de club pastte. Ook NAC Breda, AZ en FC Utrecht liggen nog op de loer.

Áls Rick Hoogendorp komt is dat waarschijnlijk echter niet de beloofde 'topspits' die nog zou komen. Er is namelijk nog steeds belangstelling voor exotische namen (denk aan de proefspelers van de afgelopen weken). Al met al is Hoogendorp een ervaren rot in het vak en kan het een goede man naast Niedzielan zijn. Wie weet wordt hij zondag als verrassing toch nog gepresenteerd...
Kortom, er komt nog iemand, er wordt nog 1 spits voor de breedte gehaald (denk aan de proefspelers Boskovic en Turienzo die zijn geweest) en nog 1 topspits.

Er was volgens mij weer serieuze interesse van een Engelse club voor Frank Demouge, dus het lijkt me allemaal niet onlogisch.

Tjah, wel logisch, NEC moet iemand hebben om te scoren uit andersoortige momenten dan Niedzielan, zeker nu Hersi weg is. Dan moet je dus een spits hebben die kan koppen en handig is in de kleine ruimte. Zo kun je ook meer profiteren van corners en vrije trappen, we hebben immers alleen Ebbinge en misschien Denneboom als echte koppers.

Ik verwacht niet dat Denneboom een vaste 1ste team speler wordt, dus een logisch gevolg lijkt me dat er nog iemand gehaald wordt. Maar jah, wie? We hebben nog een maandje, maar er gingen ook geruchten over een topaankoop in de winterstop, hoewel ik daar ook een beetje huiverig voor ben...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-07-2004, 18:11
Verwijderd
Gerucht:

Hoogendorp naar NAC
Oud 01-08-2004, 16:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 31-07-2004 @ 19:11 :
Gerucht:

Hoogendorp naar NAC
Ook gehoord jah...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-08-2004, 16:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 31-07-2004 @ 19:11 :
Gerucht:

Hoogendorp naar NAC
Staat zeker op derat.nl? Daar waar al die leuke geruchten vandaan komen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-08-2004, 17:17
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Gaat die jappanner Miyamoto nog naar Vitesse
__________________
Guess who's back
Oud 01-08-2004, 17:31
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 01-08-2004 @ 18:17 :
Gaat die jappanner Miyamoto nog naar Vitesse
\

nee
Oud 01-08-2004, 17:32
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
vijf schreef op 31-07-2004 @ 19:11 :
Gerucht:

Hoogendorp naar NAC
was het niet NEC>?\

Wijziging: laat maar
Oud 02-08-2004, 11:48
Verwijderd
de geruchten worden sterker:

Hoogendorp voor 4 jaar naar NAC
Colin 1 jaar verhuurd aan NAC
Lurling 1 jaar verhuurd aan NAC...





.......woensdag weten we meer.....
Oud 02-08-2004, 12:00
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vijf schreef op 02-08-2004 @ 12:48 :
de geruchten worden sterker:

Hoogendorp voor 4 jaar naar NAC
Colin 1 jaar verhuurd aan NAC
Lurling 1 jaar verhuurd aan NAC...





.......woensdag weten we meer.....
lijkt me vrij stug
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-08-2004, 12:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-08-2004 @ 17:12 :
Staat zeker op derat.nl? Daar waar al die leuke geruchten vandaan komen.
Wat is dat nou weer voor avatar?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-08-2004, 12:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-08-2004 @ 13:52 :
Wat is dat nou weer voor avatar?
hijs mooi!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 02-08-2004, 18:21
mario
Avatar van mario
mario is offline
Feyenoord heeft Fernando Ricksen als optie bekeken. De Nederlandse verdediger is bezig aan zijn laatste jaar bij Glasgow Rangers.
Feyenoord heeft z'n zinnen gezet op een verdediger. De Rotterdamse club heeft daarbij de voorkeur voor een linksbenige centrale verdediger, die op de plaats van Patrick Paauwe uit de voeten kan.

Onduidelijk is hoe serieus de interesse uit Rotterdam is. 'We hebben hem bekeken', zei Ruud Gullit in The Scottish Daily Mail. 'Mogelijk is zijn salaris te hoog voor ons. Maar we weten dat hij een goede speler is.' Waarschijnlijk is een transfer per direct niet aan de orde.

Ricksen staat bij Rangers op de transferlijst, na zijn weigering zijn tot medio 2005 doorlopende contract te verlengen. De Nederlandse verdediger kan zodoende volgend seizoen transfervrij vertrekken uit Schotland.
__________________
www.funing.nl
Oud 02-08-2004, 18:25
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-08-2004 @ 13:52 :
Wat is dat nou weer voor avatar?
Geintje op onzin.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-08-2004, 19:15
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-08-2004 @ 17:12 :
Staat zeker op derat.nl? Daar waar al die leuke geruchten vandaan komen.
Ik moet toegeven dat er steeds meer onzin op derat komt, maar het blijft een van de beste supportersites van Nederland.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 02-08-2004, 19:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 02-08-2004 @ 20:15 :
Ik moet toegeven dat er steeds meer onzin op derat komt, maar het blijft een van de beste supportersites van Nederland.
Het is zeker 1 van de betere van Nederland maar zoals je zelf ook al zegt de berichten worden steeds onzinniger, dat is jammer voor zo'n goede site eigenlijk.
Ach misschien is het ff tijdelijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-08-2004, 22:12
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Mjah.. goed.. Als je het pikt dat 80% van de verhaaltjes verzonnen is.
Oud 03-08-2004, 09:07
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 02-08-2004 @ 20:23 :
Het is zeker 1 van de betere van Nederland maar zoals je zelf ook al zegt de berichten worden steeds onzinniger, dat is jammer voor zo'n goede site eigenlijk.
Ach misschien is het ff tijdelijk.
de berichten zijn niet onzinnig...... er staat atijd met hoofdletters gerucht bij als het zo is, wat de bezoekers van de site ermee willen doen is hun zaak.
Oud 03-08-2004, 11:15
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
SC Heerenveen heeft opvolger Edman: Rzasa

SC Heerenveen heeft in minder dan een week tijd een opvolger vastgelegd voor Erik Edman. De Friese club haalde Tomasz Rzasa terug naar Nederland.
De Zweedse international Edman verhuisde dit weekeinde voor een bedrag van naar verluidt twee miljoen euro naar Tottenham Hotspur. Met het oog op de start van de competitie was haast geboden met het vinden van een nieuwe linksback.

SC Heerenveen kwam terecht bij Rzasa, die na één jaar Partizan Belgrado voor gezien hield. De Poolse back, die eerder op proef was bij Leeds United, tekent in Friesland een contract voor één jaar met een optie voor nog een jaar.

Rzasa heeft veel ervaring in de Nederlandse competitie. De 31-jarige Pool speelde twee jaar voor De Graafschap, voor hij overstapte naar Feyenoord. In Rotterdam was er na vier jaar geen plaats meer voor hem.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 03-08-2004, 11:21
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Haha.. Rzaza is echt kut.
Oud 03-08-2004, 11:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Rzasa
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 03-08-2004, 12:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-08-2004 @ 10:07 :
de berichten zijn niet onzinnig...... er staat atijd met hoofdletters gerucht bij als het zo is, wat de bezoekers van de site ermee willen doen is hun zaak.
Een gerucht moet ook ergens een kern van waarheid in zitten.
Zo kan ik ook wel zeggen dat Groningen van Nistelrooy/Beckham/Zidane ect. zullen kopen. (oke dit is wat overdreven maar je snapt me wel)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-08-2004, 12:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Twente nog steeds bezig met Delorge van Lierse SK, geen id of de jongen goed kan voetballen. Iemand?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 03-08-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-08-2004 @ 13:14 :
Een gerucht moet ook ergens een kern van waarheid in zitten.
Zo kan ik ook wel zeggen dat Groningen van Nistelrooy/Beckham/Zidane ect. zullen kopen. (oke dit is wat overdreven maar je snapt me wel)
nac heeft de desbetreffende spelers en clubs ook benaderd
Oud 03-08-2004, 17:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Feyenoord lijkt de beste papieren te hebben om Rangers' Ricksen over te nemen. Wel zullen ze één miljoen voor de back neer moeten leggen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 03-08-2004, 18:02
memory
Avatar van memory
memory is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-08-2004 @ 13:22 :
Twente nog steeds bezig met Delorge van Lierse SK, geen id of de jongen goed kan voetballen. Iemand?
Hij stond bekend als een grote belofte, is naar Coventry getrokken, maar kon daar niet echt doorbreken. Nu speelt hij terug in België, bij Lierse, maar daar is hij maar een middelmatige voetballer.
__________________
Laten we de dingen bij hun naam noemen. Laat ons, als het slecht is, zeggen: slecht.
Oud 03-08-2004, 18:22
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-08-2004 @ 18:59 :
Feyenoord lijkt de beste papieren te hebben om Rangers' Ricksen over te nemen. Wel zullen ze één miljoen voor de back neer moeten leggen.
Feyenoord kennende zullen ze wel een openingsbod van 3700,- Euro doen en de speler het hoofd op hol brengen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 03-08-2004, 18:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 03-08-2004 @ 19:22 :
Feyenoord kennende zullen ze wel een openingsbod van 3700,- Euro doen en de speler het hoofd op hol brengen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08.