Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2005, 18:39
Flosdraad
Flosdraad is offline
En hoppa, na korte afwezigheid (vakantie, moet ook gebeuren) Opnieuw een tekstje van Flosdraad. Een controversieel onderwerp. Het moet gezegt worden dat het een tekst is van niet geringe tijd geleden. Ik wacht op uwe reactie.

Masturbatie Frustratie
Als jongen van 15 heb ik zo mijn behoeften. Met die behoeften bedoel ik de niettemin grote drang die elke jongen van mijn leeftijd heeft, die drang op het gebied van seks. En wat was nou het geval, gisteren was ik, om het maar eens enorm plat te zeggen, zo geil als een pakje boter. Wat doe je dan als er geen vrouwelijk schoon binnen handbereik is? Juist ja…Dan stap je achter de computer en dan help je jezelf.

Iedere normale jongen heeft het wel eens gedaan, ik dus ook. Het was een van de eerste keren dat ik het deed. Ik voelde me er, eerlijk gezegd, nogal ongemakkelijk bij. Maar ja, je lul heeft een veel sterkere wil dan je hersenen. Dus je gaat er dan toch voor. Het probleem is alleen dat je verschrikkelijk hard betrapt kan worden. Iets wat mij jammerlijk genoeg gebeurde.

Mijn broer is iemand die altijd zomaar komt binnenvallen zonder enige waarschuwing. Normaal hoor je hem overal aankomen, hij is een wervelwind van woorden en is enorm luidruchtig in voetstap en adem. Dit keer echter niet, ik had niet door dat hij mijn kamer binnen zou komen. Ook niet verwonderlijk, ik was immers met heel andere dingen bezig. Zelfbevrediging eist al je aandacht op, geloof mij maar. Maar dan komt wel dat moment, die confrontatie. Mijn broer, een ‘man’ van 25 jaar, komt even luidruchtig binnen als altijd met een uitgelaten begroeting zwaait hij mijn kamerdeur open. Ik zit zojuist te bekomen van mijn geheel nieuwe masturbatie ervaring, met mijn pieleman nog in volle omvang wijzend richting de computer met daarop te zien een plaatje van een beeldschone zeer goed gelukte dame met borsten waar je U tegen zegt.
De stilte die er op dat moment valt, die is werkelijk verschrikkelijk. Terwijl mijn broer wat ongemakkelijk staat te aarzelen in de deuropening probeer ik nog radeloos mijn opgezette klokkenspel terug de broek in te stoppen. Net of ik nog zou kunnen verbergen wat hier even tevoren had plaats gevonden. Terwijl ik met mijn broek in gevecht ben merk ik dat mijn stijve piemel te groot is voor mijn onderbroek waarop mijn broer zegt: “Wat doe jij nou”. Alsof hij ineens niet meer weet wat afrukken is. Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een mengeling van onverstaanbaar gemurmel en het geluid van een overslaande puberstem, wetend dat het niet meer te ontkennen valt.
Mijn broer staat nog steeds wat treuzelend bij de deur, doet eerst de deur dicht en dan weer open.Van het ene op het andere moment slaat zijn gedrag om in zijn uitgelaten bui. Mijn kaneelstok is intussen geslonken tot zijn normale formaat zodat mijn broek gelukkig weer genoeg ruimte herbergt. We keken elkaar kort maar intens, na een ogenblik verdween mijn broer uit de deuropening en sloot de deur.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2005, 18:42
Flosdraad
Flosdraad is offline
Citaat:
Flosdraad schreef op 12-06-2005 @ 19:39 :
En hoppa, na korte afwezigheid (vakantie, moet ook gebeuren) Opnieuw een tekstje van Flosdraad. Een controversieel onderwerp. Het moet gezegt worden dat het een tekst is van niet geringe tijd geleden (Deze jongen is inmiddels 17). Ik wacht op uwe reactie.

Masturbatie Frustratie
Als jongen van 15 heb ik zo mijn behoeften. Met die behoeften bedoel ik de niettemin grote drang die elke jongen van mijn leeftijd heeft, die drang op het gebied van seks. En wat was nou het geval, gisteren was ik, om het maar eens enorm plat te zeggen, zo geil als een pakje boter. Wat doe je dan als er geen vrouwelijk schoon binnen handbereik is? Juist ja…Dan stap je achter de computer en dan help je jezelf.

Iedere normale jongen heeft het wel eens gedaan, ik dus ook. Het was een van de eerste keren dat ik het deed. Ik voelde me er, eerlijk gezegd, nogal ongemakkelijk bij. Maar ja, je lul heeft een veel sterkere wil dan je hersenen. Dus je gaat er dan toch voor. Het probleem is alleen dat je verschrikkelijk hard betrapt kan worden. Iets wat mij jammerlijk genoeg gebeurde.

Mijn broer is iemand die altijd zomaar komt binnenvallen zonder enige waarschuwing. Normaal hoor je hem overal aankomen, hij is een wervelwind van woorden en is enorm luidruchtig in voetstap en adem. Dit keer echter niet, ik had niet door dat hij mijn kamer binnen zou komen. Ook niet verwonderlijk, ik was immers met heel andere dingen bezig. Zelfbevrediging eist al je aandacht op, geloof mij maar. Maar dan komt wel dat moment, die confrontatie. Mijn broer, een ‘man’ van 25 jaar, komt even luidruchtig binnen als altijd met een uitgelaten begroeting zwaait hij mijn kamerdeur open. Ik zit zojuist te bekomen van mijn geheel nieuwe masturbatie ervaring, met mijn pieleman nog in volle omvang wijzend richting de computer met daarop te zien een plaatje van een beeldschone zeer goed gelukte dame met borsten waar je U tegen zegt.
De stilte die er op dat moment valt, die is werkelijk verschrikkelijk. Terwijl mijn broer wat ongemakkelijk staat te aarzelen in de deuropening probeer ik nog radeloos mijn opgezette klokkenspel terug de broek in te stoppen. Net of ik nog zou kunnen verbergen wat hier even tevoren had plaats gevonden. Terwijl ik met mijn broek in gevecht ben merk ik dat mijn stijve piemel te groot is voor mijn onderbroek waarop mijn broer zegt: “Wat doe jij nou”. Alsof hij ineens niet meer weet wat afrukken is. Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een mengeling van onverstaanbaar gemurmel en het geluid van een overslaande puberstem, wetend dat het niet meer te ontkennen valt.
Mijn broer staat nog steeds wat treuzelend bij de deur, doet eerst de deur dicht en dan weer open.Van het ene op het andere moment slaat zijn gedrag om in zijn uitgelaten bui. Mijn kaneelstok is intussen geslonken tot zijn normale formaat zodat mijn broek gelukkig weer genoeg ruimte herbergt. We keken elkaar kort maar intens, na een ogenblik verdween mijn broer uit de deuropening en sloot de deur.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:46
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
hahahaha sorry, maar ik vind best grappig...
is het echt gebeurd? ik vind het wel leuk geschreven
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:51
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik heb je al verteld wat je mogelijk zou kunnen verbeteren (dat stukje van je broer die altijd binnen komt wandelen iets later) enz. Verder vind ik 't best grappig, en het is op een droogkloterige manier geschreven, wat me best bevalt.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 19:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik moest hier toch echt bij lachen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 19:15
Verwijderd
Aan het eind ga je ineens in de verleden tijd over, een zin staat er drie keer in, en 'alsof je niet meer weet wat masturbatie is', reken maar dat je broer hem ook van jetje geeft zo nu en dan!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 12:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een Mijn gespeelt verontwaardigde antwoord luid vervolgens zoiets als een mengeling van onverstaanbaar gemurmel en het geluid van een overslaande puberstem, wetend dat het niet meer te ontkennen valt.
Huh?

Dit onderwerp ligt me niet, maar dat heb ik al zovaak gezegd bij zulk soort dingen. Maar toch vind ik dat je hier wel een vlotte stijl hebt en het is je gelukt me een flauwe glimlach te bezorgen. Wel een leuk tekstje dus
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:35
Flosdraad
Flosdraad is offline
sorry van de verschrikkelijke foutjes, ik had het nog eens na moeten lezen. het is ook al weer van drie jaar terug.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Flosdraad schreef op 13-06-2005 @ 14:35 :
sorry van de verschrikkelijke foutjes, ik had het nog eens na moeten lezen. het is ook al weer van drie jaar terug.
Een beetje dingen posten van drie jaar geleden, daar raak ik van in de war. Dus je bent achttien?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:39
Flosdraad
Flosdraad is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 13-06-2005 @ 14:36 :
Een beetje dingen posten van drie jaar geleden, daar raak ik van in de war. Dus je bent achttien?
bijna 18. Ik schrijf zoooooveeeeeel, als ik alles hier moet gaan plaatsen, dan worden jullie gek. Ik kwam dit stukje korte tijd geleden tegen en ik vond het best aardig, vandaar dat ik het erop zette. En dat jij daar dan van in de war raakt, tja, dat is jouw probleem.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Flosdraad schreef op 13-06-2005 @ 14:39 :
bijna 18. Ik schrijf zoooooveeeeeel, als ik alles hier moet gaan plaatsen, dan worden jullie gek. Ik kwam dit stukje korte tijd geleden tegen en ik vond het best aardig, vandaar dat ik het erop zette. En dat jij daar dan van in de war raakt, tja, dat is jouw probleem.
Post maar gewoon wat je nu schrijft of zo En ik heb wel meer problemen, maar deze heeft ook met jou te maken dus mag je er rekening mee houden. Of zoiets
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 15:59
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Leuk verhaaltje, kun je nog wel iets meer mee doen, nadat je de foutjes eruit hebt gehaald.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:30
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Geweldig!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Changshan schreef op 13-06-2005 @ 16:59 :
Leuk verhaaltje, kun je nog wel iets meer mee doen, nadat je de foutjes eruit hebt gehaald.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha, lol.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:43
Saarah
Saarah is offline
Vind het grappig
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:23
Choking Duck
Avatar van Choking Duck
Choking Duck is offline
Geniaal!
Er zullen er niet veel zijn die 'dit' op zo'n manier beschrijven!
__________________
Of gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 21:52
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Met die behoeften bedoel ik de niettemin grote drang die elke jongen van mijn leeftijd heeft,
wat doet die 'niettemin' daar?
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2005, 21:06
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Ondanks die paar foutjes, erg komisch geschreven en mijn lachspieren hebben rek en strek oefeningen vericht dus het zal wel goed zitten
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:28
Verwijderd
Ik had net een lastig gesprek gevoerd met mijn beste vriendin, met veel tranen, maar jouw stukje deed mij weer een beetje lachen. Zegt wel iets denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 09:47
niam
Avatar van niam
niam is offline
Ik vond er weinig aan. Niet shockerend, niet grappig. Goed geprobeerd.

Terwijl ik seks / masturbatie toch als heilig beschouw.
__________________
Emoties, grootse Emoties!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 19:58
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
idd leuk geschreven. Het enige waar ik mij een beetje aan stoorde dat je aan het eind van de tweede alinea al aankondigt wat er in in de rest van het stuk gaat gebeuren. Het is inprincipe niet meer noodzakelijk dat je het stuk afleest. Dit wordt wel goedgemaakt door je schrijfstijl, daardoor komt de vraag van 'hoe?' sterker naar voren.

Ik mis ook een beetje een climax eigenlijk. Ook al is moet je dan een beetje met de waarheid spelen (mocht dit waar zijn gebeurt), jij bent de schrijver van een inprincipe fictief stuk, dus jij ben de regiseur die beslist wat er gebeurt. Deze broer kon voordat hij de deur uiteindelijk dichtsloeg nog wel een droge/domme opmerking/vraag er uit gooien. (ook al is dit misschien niet echt gebeurt) Nu bloedt het stuk een beetje dood.

Maar je hebt talent, vooral doorgaan!!
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 20:06
Astuanax
Avatar van Astuanax
Astuanax is offline
bwabwa. Het veroorzaakt een kleine glimlach van erkenning, oppervlakkig maar redelijk goed
__________________
Niets is helemaal waar en zelfs dat niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Willen klaarkomen, maar (soms) niet lukken?
carla-tje
8 21-01-2006 10:16
Levensbeschouwing & Filosofie Ik snap die mensen toch maar niet... masturbatie *evil*? :S
juliettebinoche
99 20-04-2003 21:47
Seksualiteit Kun je verslaafd raken aan masturbatie????
d0PeY
29 23-03-2003 17:46
Seksualiteit Rare vraag over aftrekken
MatriX
75 04-03-2003 00:14
Films, TV & Radio niet buffy maar SPIKE!!!
shaya
62 16-09-2002 00:36
Lichaam & Gezondheid Neurose of Bordelinersyndroom
kleinedraak
5 24-02-2002 07:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.