Oud 27-02-2020, 12:15
Anoniemmeisje12
Anoniemmeisje12 is offline
Ik ben 12 jaar en allebei mijn ouders zijn ziek en beperkt in hun doen en laten. Toen ik 9 jaar oud was kwamen we erachter dat mijn vader atrosen had en een nieuwe heup nodig had. Dit duurde echter langer dan gepland. Na 1 jaar heel veel pijn lijden moest hij op 5 December door een ambulance opgehaald worden. Na nog 1 jaar kreeg hij eindelijk een nieuwe heup. Maar nog steeds heeft hij iedere dag pijn. Toen later nog geen halfjaar golden zijn ze erachter gekomen dat mijn moeder ook lichtelijk atrosen heeft en Parkinson heeft. Waardoor ze gaat trillen bij stress. Ik die best snel boos word en niet zo leuker in mijn vel zit word nog sneller boos. Als gevolg word mijn moeder gestresd. Ik zeg nu ook iedere dag dat ik hoofdpijn heb ookal heb geen hoofdpijn. Ik Ben ook depresief aangezien mijn moeder haar situatie slecht word door mij. En ik begin iedere dag minder in te zien waarom ik zou moeten blijven leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2020, 15:19
Clownnn
Avatar van Clownnn
Clownnn is offline
Volgens mij is dit een repost, maar sterkte.
__________________
Recycle your pets.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2020, 23:54
J12346633
J12346633 is offline
Probeer ff een tijdje bij iemand te logeren als dat gaat, je moet diegene wel vertrouwen en in vertrouwen nemen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2021, 22:20
alexande
alexande is offline
je kan me altijd prive aanspreken
je mag alles, en moet niks.
ik hoor van je.
gr.a
Met citaat reageren
Oud 27-12-2021, 10:35
Elene
Elene is offline
Ik zelf word ook alteit snel biis dat is erg lastig maar idd miss moetje even uit huis gaan soms helpt dat maar als je ouders hulp nodig hebben zou ik dat niet doen en neem iemand in vertrouwen vertel hem of haar alles soms lucht dat op heel veel sterkte x
Met citaat reageren
Oud 01-03-2022, 18:39
JoBro7204
JoBro7204 is offline
Eigenlijk beantwoord je hier zelf al op iets wat helemaal geen vraag is maar een mededeling naar ons toe. Zo worden mensen depressief. Door zichzelf maar in de put te laten denken. Jij kan je pa niet beter maken en moeder alleen maar gelukkiger als die een meid ziet die er voor gaat. Er uit haalt wat er in zit al is dat maar weinig nu. Blijf vooral zo door denken en dan zit je over een jaartje ofzo wel aan de anti depresiva's en daar kom je dan nooit meer vanaf want die genezen niets, ze onderdrukken allen maar. Jij moet leren dat je zelf verantwoordelijk bent voor jouw manier van denken. Zelfs al is dat misschien niet helemaal waar, als het zo blijft ben je zo ineens 18 jaar ofzo en dan vind men dat dat zeker wel zo is dus wen maar snel aan het idee dat jij een manier van denken hebt ontwikkeld die destructief is voor jezelf. Je hebt ook al de methode van de schuld buiten jezelf leggen aardig onder de knie zie ik. want het komt immers daar anderen die om jou heen bewegen.En ik wil er best een heel stuk in mee gaan dat dat zo is maar je weet niet of het anders zou zijn geweest als die externe factoren anders waren. Zul je ook nooit weten want die zijn nu eenmaal zo en die ga jij niet veranderen, hoe je er ook tegenaan kijkt. Dus get your self together babe en neem de controle terug over jouw prille leventje en zoek er desnoods professionele hulp bij en laat je niet door een huisarts afschepen en een pilletje ofzo want dan is het gebeurd. Jij hersens zijn nog zo volop in ontwiklkeling dat juist nu het goede moment daar is, Wacht je nog 3 jaar dan zijn je hersenen al bijna uit ontwikkeld en wordt het alleen maar moeilijker denkpatronen te corrigeren. Dus eigenlijk gewoon even heel egoïstisch zijn wat dus eigenlijk totaal niet bij jou past maar wel een goede remedie kan zijn want nogmaals. Jij hebt niet de kracht en middelen om je externe negatieve factoren te verbeteren en niemand heeft die anders had je pa allang geen pijn meer gehad. Jij kunt echter wel de enig echt terzake doende factor aanpakken met eigen middelen en dat is jezelf centraal stellen. Want hoe kun je ooit die externe factoren een helpende hand, aandacht of troost bieden als jij jezelf de put in blijft denken. Hoop dat je niet al te hard gekwetst bent nu maar een zachte aai over je koppie zal je niet verder helpen en alleen maar je manier van denken bevestigen. Succes meid, op jouw zeiltocht door de woelige wateren die ook wel hetleven wordt genoemd en elke zeilboot kan maar 1 kapitein aan boord hebben en jij bent degende die bepaald of jij die boot bestuurt of dat je het roer uit handen geeft en die door anderen die de koers allang kwijt zijn laat besturen. Sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Ongelukkig op studie
StrawberryLarry
8 06-01-2020 15:10
Films, TV & Radio Morgan Freeman ernstig gewond door auto-ongeluk
Verwijderd
21 08-08-2008 13:09
Seksualiteit eerste keer anaal --> gepland of per ongeluk?
Verwijderd
41 06-09-2007 09:48
Psychologie ongelukkig door jaloersheid??
Pilot01
26 09-07-2007 22:05
Psychologie ben jij snel gelukkig/ongelukkig?
moon
19 27-03-2004 17:56
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is geluk? en ongeluk?
Dj Pjotr
4 28-01-2002 20:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.