Oud 13-09-2003, 14:04
zeekoe
Avatar van zeekoe
zeekoe is offline
Ik heb nu al een tijdje een vriend en in het begin ging alles prima alleen de laatste paar weken hebben we veel problemen. Elke keer weer als we ruzie krijgen is de conclusie van het verhaal: Ik ZEUR. Nou doe ik dat in mijn ogen helemaal niet. Ik doe alles voor hem ik neem wat mee voor hem als ik erom vraag hij is hier altijd welkom geen enkel probleem. laatst moest hij overwerken en was pas laat thuis dus ik belde hem toen hij onderweg was naar huis om te vragen of hij een pakje sigaretten voor me mee wilde nemen de snackbar zit op de hoek en hij kwam er toch langs.. Nou dat heeft ie niet gedaan.. zijn argumentatie: Ja je fiets is gevaarlijk... (die slipt namelijk) wat een bullshit!
Gisteren ook dan zegt hij ik heb geen zin om naar de sportschool te gaan, dus ik zeg dan ga je niet. Ja maar ik ben de hele week al niet geweest. nou je moet het zelf weten.. Even later rij ik dus langs de sportschool en hij is er niet zit ie bij zijn beste vriend.. In principe niks mis mee, maar zeg dan niet tegen mij dat je niet met mij kan afspreken omdat je naar de sportschool gaat en vervolgens naar je beste vriend gaat. In ieder geval zou hij me bellen.. heeft ie ook niet gedaan. Ik had hem nog gesmst maar ook niks meer op gehoord tot net een kwartier geleden toen hij me belde.. Af en toe lijkt het wel alsof me belazerd en me ontloopt.
Als hij bij me blijft slapen zet hij altijd zijn mobiel uit en ik mag zijn mobiel ook niet opnemen of een smsje lezen. Dit wekt bij mij argwaan. mijn telefoon mag iedereen lezen bij wijze van spreken. Maar hij kan mij niet smsen maar de hele reute me teut wel.. (ik bedoel hier mee zijn vrienden).
Normaal stuurde we elkaar wel eens lieve presentjes zeg maar.. Nou ik krijg niks meer... Al het geld gaat op aan andere dingen. Ik heb zelfs geen verjaardagscadeau gehad...
Ik blijf er maar energie instoppen, maar naar mijn gevoel krijg ik er niks voor terug... Zeur ik inderdaad??
wat ik gewoon zou willen is een beetje liefde en aandacht.. Is dat dan zoveel gevraagd?
Ik ben nu ook al 6 weken ziek en het lijkt wel of het hem geen reet kan interesseren.
Ik heb het idee dat ie me belazerd en me aant het lijntje houdt. Wat denken jullie? Ik weet het namelijk al lang niet meer. Het verstands gedeelte weet dat het zo niet meer kan.. Maar ja ik heb ook nog een gevoel wat zegt dat ik nog steeds gek op hem ben en dat we hier uitkomen maar moet je blijven hopen??
__________________
als het puntje bij paaltje komt ben jij dan het puntje of het paaltje ;-)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2003, 14:10
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Als ik het zo lees, denk ik dat het niet helemaal goed zit tussen jullie. En ik vind niet dat je zeurt *misschien komt dat omdat ik een meisje ben... * Alleen al het feit dat je zijn smsjes niet mag lezen... Ken wel meer mensen die dat niet willen, maar ik vind dat raar. En dan die dingen, dat ie niks van zich laat horen... Volgens mij zit dit niet helemaal goed... Sorry *knuffel*
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:15
Verwijderd
kben het helemaal eens met flindertje eens
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:25
zeekoe
Avatar van zeekoe
zeekoe is offline
wat zou jij eraan doen?
__________________
als het puntje bij paaltje komt ben jij dan het puntje of het paaltje ;-)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:31
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Het lijkt me idd niet goed gaan tussen jullie nee.
Heb je al eens met hem erover gepraat, wat jij vind? Nouja...misschien durf je dat niet zo goed (wat ik wel kan begrijpen), je kan hem ook een brief/mail sturen om te vertellen dat je je niet goed voelt onder zijn gedrag. Ik zou dit in ieder geval niet goedkeuren, ik zou eerst met hem proberen te praten en het hem duidelijk maken.
Als hij zich niet wil verbeteren of op zn minst niet wil luisteren, dan weet je eigenlijk wel genoeg. (uitmaken dus!)

succes,

x Shroom
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:45
Some
Avatar van Some
Some is offline
Ik heb het idee dat hij niet meer verliefd op je is (sorry) Of hij heeft iemand anders op het oog want die dingen die hij allemaal doet is niet goed natuurlijk in een relatie. Ik bedoel niet eens een pakje sigaretten willen halen ?? Kijk als het nou elke keer is dat jij het vraag terwijl je zelf tijd zat hebt dan begrijp ik hem maar dat is niet zo denk ik.
Ik ga dalijk weer anderhalf uur met openbaar vervoer om me vriendin op te halen en dan weer anderhalf uur terug omdat ze niet alleen mag komen naar mij savonds. Nu wil ik niet opscheppen maar in een relatie doe je dingen voor elkaar lijkt mij en zoals hij doet is FOUT.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 15:29
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Lijkt mij dat er inderdaad geen liefde meer komt van zijn kant... Raar dat je zijn SMSjes niet mag lezen, dat hij niet eens een pakje sigaretten voor je wil halen, maar het aller gekst vind ik nog wel dat je geen verjaardagscadeautje hebt gekregen! Mijn vriendje is ook bijna jarig, en ik wil hem het mooiste en liefste cadeau van de wereld geven!!

Heb je er al eens met hem over gepraat? Of zegt hij dan dat je zeurt? Ik vind namelijk dat je helemaal niet zeurt!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:42
wizzard
Avatar van wizzard
wizzard is offline
Ik denk ook dat het niet veel zin meer heeft.Maar praat er toch maar even met hem over.Ga ook voor jezelf na of je hem echt nog wel zo leuk vind.ik zou iig vragen of hij jouw nog wel leuk vind.Zegt hij ja dan zeg je gewoon dat je het niet leuk vind hoe hij jouw behandelt en als hij je echt leuk vind dat hij je beter moet behandelen.nou ja veel succes ermee
__________________
Marianne is mijn klungol : Denise : Iris : Floortje : Cait & Stephan : Sam : Outdated Spirit : tornedorush : TCB
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:42
Verwijderd
Je zeurt NIET.

Als ik wat met iemand heb en dus gek op diegene ben, dan vind ik sowieso nooit dat hij zeurt. Ik vind het altijd juist fijn als hij contact zoekt, zich voor me interesseert en problemen met me bespreekt. Dat hij z'n gevoelens uit en het zegt als hij ergens mee zit. Dat kan ik gewoon geen zeuren vinden, want het brengt hem dichter bij me.

Als iemand dus wel vindt dat z'n vriendin zeurt, dan klopt er iets niet. Ja, iedereen zal me wel tegenspreken, maar ik vind dat.
Ik zou er in jouw geval ook wat van gezegd hebben. Ik hamer er juist altijd op dat de ander het eerlijk moet zeggen als hij me niet wil zien, of geen contact wil. Stomme smoesjes gebruiken is echt zo belachelijk. En dat je geen verjaardagscadeau hebt gehad is helemaal erg. Dat zou voor mij echt een reden zijn om het uit te maken.

Het is logisch dat je liefde en aandacht van je vriend wil. Anders kun je net zo goed je computer gaan knuffelen ofzo.
Ik begrijp dat het heel erg moeilijk is om met de relatie te stoppen. Je probeert toch altijd weer de positieve kanten van de ander te zien.
Maar de ander moet jou gelukkig maken, niet ongelukkig. Waarom zou je met een relatie doorgaan als hij je zo behandelt? Ja, je voelt nog wat voor hem en het is ontzettend moeilijk om de stap te zetten om het uit te maken.

Hmm..wat kun je doen..
Ik zou hier eens een serieus gesprek met hem over voeren. Voelt hij nog wat voor je? Vraag dat eens. Vraag eens waarom hij zich zo gedraagt. Wat zijn ideeen over een relatie zijn. Als hij aan het begin wel lief en attent was en nu niet meer, dan lijkt het alsof hij op je uitgekeken is.
Hoe lang hebben jullie eigenlijk al iets?
En vertel hem ook dat hij je hiermee ongelukkig maakt. Dat het niet je bedoeling is om over kleine dingen te zeuren, maar dat het om het totaalbeeld gaat. Laat hem duidelijk merken dat dit niet 1 of andere "zeur-bui" is, maar dat je het serieus meent.
Want dit moet echt veranderen, anders haal je jezelf naar beneden. Jij past je steeds verder aan en hij kan maar doen wat hij wil. Al je eigen verlangens en ideeen over een relatie worden opzij geschoven voor hem. (Ik herken dat trouwens, dat heb ik zelf ook).

sterkte & succes in ieder geval

Ik hoop dat ik hier nog wat hoor over hoe het verder gaat.

xx
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:52
zeekoe
Avatar van zeekoe
zeekoe is offline
We hebben nu 5 maanden wat met elkaar.. ik vind dat dus te lang om zomaar op te geven..
Hij is best wel een gesloten persoon dus het is moeilijk om een gesprek te beginnen met hem... Vaak weet hij het ook wel weer makkelijk te verdraaien... Maar als ik hem vraag of hij nog gek op me is en of hij nog verder met me wil is het antwoord ja...
Ik heb net ook maar een brief van 3 kantjes geschreven om het hem duidelijk te maken.. Maar ja wanneer ga ik die geven??

x
__________________
als het puntje bij paaltje komt ben jij dan het puntje of het paaltje ;-)
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:22
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
zeekoe schreef op 13-09-2003 @ 17:52:
Maar ja wanneer ga ik die geven??
Nu?

Jij wilt graag duidelijkheid hebben. En het is belangrijk dat je die snel krijgt. Anders word je misschien alleen maar aan het lijntje gehouden.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 17:36
Verwijderd
Geen verjaardagscadeau?

Nou lekker is dat : /
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 18:52
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Pff.. ik heb een hekel aan mannen die reageren met: "vrouwen... "

__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:12
zeekoe
Avatar van zeekoe
zeekoe is offline
voor de mensen die het willen weten ik heb hem de brief gegeven en nu is het afwachten op zijn antwoord...
__________________
als het puntje bij paaltje komt ben jij dan het puntje of het paaltje ;-)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:57
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
zeekoe schreef op 14-09-2003 @ 20:12:
voor de mensen die het willen weten ik heb hem de brief gegeven en nu is het afwachten op zijn antwoord...
Ik denk dat hij nogal twijfelt over jullie relatie. Maar dat is niet goed te praten door de dingen die hij doet.

Hou ons op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:27
Verwijderd
oe, komt me bekend voor!
volgens mijn ex (ja ondertusse wel) zeurde ik ook?
zo irritant, ik hoefde maar wat te zeggen of ik zeurde volgens haar, nou, na een tijdje was ik het dus echt zat
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:44
J. Geelman
J. Geelman is offline
Voowaar, wat een gezeur...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:50
Verwijderd
Hij mag een schop onder z'n reet van me
Neej ben niet zo aggresief, hmmm nee je zeurt niet... en je vriend gedraagd zich vaag naar mijn mening. Tijd voor een goed gesprek mischien ?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-09-2003, 22:52
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 14-09-2003 @ 23:44:
Voowaar, wat een gezeur...
..ende gezever.

Nee wat je het beste kunt doen, is hem even goed laten schrikken. Stel duidelijk dat je verandering wilt anders is het uit.. dan doet hij er vast wel wat aan. En zo niet, dan heb je iig duidelijkheid.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:02
zeekoe
Avatar van zeekoe
zeekoe is offline
.Heb net zijn smsjes gelezen alles van mij was gewist en er stonden wel twee smsjes tussen die van anderen van een meisje zo van he schatje wann ga je me bellen lig op bed op je telefoonje te wachten luv u en mis je daaronder en de ander was een engels versje...
Hmmm duidelijk??? Wat moet ik hier mee?
En nog steeds geen antwoord....
__________________
als het puntje bij paaltje komt ben jij dan het puntje of het paaltje ;-)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
zeekoe schreef op 15-09-2003 @ 20:02:
.Heb net zijn smsjes gelezen alles van mij was gewist en er stonden wel twee smsjes tussen die van anderen van een meisje zo van he schatje wann ga je me bellen lig op bed op je telefoonje te wachten luv u en mis je daaronder en de ander was een engels versje...
Hmmm duidelijk??? Wat moet ik hier mee?
En nog steeds geen antwoord....
iig confronteren met smsje.
en tsja. dit wil je misschien niet horen, maar ik zou het uitmaken, denk ik...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 21:51
Verwijderd
En de brief dan? Heeft ie daar nog iets op gezegd? (Omdat je 'm blijkbaar toch gezien hebt en hij de brief ook al heeft gelezen).

Maargoed, zo'n smsje vind ik wel reden genoeg om het uit te maken hoor.. niet te geloven. Als je ermee doorgaat hou je jezelf voor de gek. Echt.. sorry..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 21:55
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
dump hem ff snel wil je.
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik hier in vredesnaam mee?
Maxwel
3 10-06-2014 07:37
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nou mee
Chantal-31
1 13-05-2014 09:30
Liefde & Relatie wat moet ik er mee
Girliej91
9 13-07-2010 08:25
Liefde & Relatie Wat moet ik hier mee?
anoniem93
13 06-04-2009 17:19
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nu weer mee *iemand advies?*
hmm-hmm
18 30-09-2007 19:50
Liefde & Relatie Wat moet ik hier mee aan..?
Miss*Pain
5 08-01-2003 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.