Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2007, 16:02
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Tijdens de pauze op het werk hadden we het hier gisteren over. Mensen zijn steeds efficiënter bezig. Een aantal vrouwen benoemden dat ze zich 's ochtens in de auto opmaken, 's middags in de auto naar moeder bellen (want die hoor ze zo af en toe eens te bellen).
Een kennis van mij vertelde onlangs dat hij cd's met een gesproken managment-cursus heeft gekocht voor in de auto..

Wat voor activiteiten ondernemen jullie tijdens het rijden/ in de file? Wat vind je van mensen die vanalles doen tijdens het rijden?

Ikzelf ben veel bezig met het zoeken van een radiozender zodat ik de reclames probeer te ontlopen. Verder hang ik oorbellen in mijn oren, voorzie ik mijn lippen van lippenstift..
Eigenlijk probeer ik zo min mogelijk te rommelen tijdens het rijden, omdat ik dan bang ben mezelf teveel af te leiden.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2007, 16:21
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Behalve muziek luisteren, niets. Dat zou ook zonder meer onverantwoord zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 18:57
Verwijderd
Niks aangezien mijn radio overleden is en ik te lui ben de nieuwe te installeren
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 19:28
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-07-2007 @ 17:21 :
Behalve muziek luisteren, niets. Dat zou ook zonder meer onverantwoord zijn.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 20:21
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Af en toe even een cd-tje verwisselen, ben vaak bezig met m'n telefoon, eten + drinken, praten met eventuele bijrijder(s). Veel te veel eigenlijk
Maar zodra ik merk dat ik teveel afgeleid word, of dat ik op een bepaald stuk er even goed bij moet zijn, dan stop ik ook meteen met alles en dan is het alleen nog maar rijden.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 21:31
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Praten, eten, drinken, bellen, cdtje wisselen, navigatieding bedienen, chickies kijken en het befaamde neuspeuteren
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 21:37
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
ja, eh bier drinken enzo.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 01:29
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
MTpower schreef op 26-07-2007 @ 21:21 :
Af en toe even een cd-tje verwisselen, ben vaak bezig met m'n telefoon, eten + drinken, praten met eventuele bijrijder(s). Veel te veel eigenlijk
Maar zodra ik merk dat ik teveel afgeleid word, of dat ik op een bepaald stuk er even goed bij moet zijn, dan stop ik ook meteen met alles en dan is het alleen nog maar rijden.
O ja, een aantal mensen vertelden ook te ontbijten in de auto...

Wanneer ik in een situatie terecht kom waar al mijn aandacht bij nodig is, stop ik inderdaad ook met zaken die er niet direct mee te maken hebben. (Misschien sluipt het gevaar er soms in doordat je (ik) structureel dezelfde route rijdt. Weggebruikers zijn nooit hetzelfde, maar de weg wel.. Daardoor voelt het voor mij iig vertrouwd)..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 09:55
Verwijderd
muziek luisteren en heel hard meezingen. Ik heb ook een gesproken cursus 'time managment', maar vind het te saai om dat op te zetten in de auto. Verder is af en toe flirten wel leuk
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 10:13
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Radio of cd aan (hangt af van de auto; onze gezinsauto spuugt bijna alle cd's weer uit, en in mijn 121 wil je echt niet zonder geluid op de snelweg zitten ) en wat praten met een bijrijder. Eigenlijk nooit iets dat echt onverantwoord is. Als ik tijdens het rijden even al mijn aandacht op een verkeerssituatie moet hebben dan zeg ik dat ook wel Ik denk zelfs dat als je geen enkele afleiding zoals dat hebt je aandacht op de rest van het verkeer veel sneller zal verslappen.

Af en toe op een lange rit eet en drink ik wel eens wat, maar alleen op een rustig moment. Ik neem trouwens ook nooit mijn telefoon op tijdens het rijden. Ze wachten maar even tot ik kan stoppen of totdat ik er ben. O, en op het verkeer letten; met een kennis vaak auto's spotten en met mijn oma commentaar geven op de rare capriolen die sommige mensen uithalen op de weg
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 08:21
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Muziek luisteren (en dan heel soms een andere cd er in doen), iets drinken of iets eten, en soms een sms versturen (maar dat gaat geheel blind, dus dan kijk ik naar de weg, maar het is niet echt verantwoord..)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 09:57
Verwijderd
Water drinken. Radio uit en aan zetten (naargelang de drukte op de weg en het volume van de muziek )
Bijrijder vragen waar ik heen moet (bedenken waar ik heen moet én het daadwerkelijke rijden gaat vaak nog niet samen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 10:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Muziek luisteren, meezingen, kletsen.
Als ik vergeet de radio er in te doen, zoek ik tijdens het rijden m'n radio op en stop ik hem er in. Als ik een andere cd wil doe ik dat ook tijdens het rijden. Die laatste dingen zou ik eigenlijk niet moeten doen, want dan ben ik wel minder geconcentreerd op de weg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 10:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Voornamelijk andere weggebruikers uitschelden. Daarnaast: als ik die dag geen tijd heb gehad om te eten eet ik weleens snel wat, ik luister muziek, ik kijk tussendoor op mijn routeplanner. Praten als er iemand naast zit. Meestal doe ik eigenlijk niets, behalve muziek luisteren. Telefoneren in de auto heb ik zover nog niet gedaan, maar ik heb nu een headset dus het zou voor kunnen gaan komen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 17:44
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-08-2007 @ 11:35 :
Voornamelijk andere weggebruikers uitschelden.
Doe ik ook erg veel
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 20:59
PV
PV is offline
met de radio klooien, sinds kort ook met het navigatiesysteem klooien
zingen
een enkele keer bellen

eten/drinken doe ik alleen in een file, maar ik heb bijna nooit eten/drinken bij voor onderweg.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 10:55
MrN
MrN is offline
Haha klungelen met de radio is wel een goede, doe bijna niets anders zenders zoeken etc....


Af en toe eens een keer smsen of bellen maar dit gebeurt niet vaak
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 17:05
Verwijderd
Ik rij alleen maar op de brommer dus behalve schelden is er niet al te veel te doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-08-2007, 17:11
LB06
LB06 is offline
Muziek luisteren en soms meezingen, navi instellen of nummer in toetsen om handsfree te bellen. En als er een bijrijder bijzit praten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 21:25
Verwijderd
afspraken plannen, nog meer bellen, eten, mijn haar doen, scheren, smsen, de auto van binnen opruimen, muziek luisteren, cd's wisselen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 20:25
mar87
mar87 is offline
- heel vaak aan de radio zitten om zo de leukste nummers te kunnen horen en de reclames te ontlopen
- cd luisteren en cd's wisselen
- eten en drinken
- praten met bijrijder (indien aanwezig)
- bellen (soms omdat ik niet zo'n handsfree ding heb en het dus een beetje gevaarlijk vind eigenlijk)
- en niet te vergeten: andere weggebruikers uitschelden
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De radio harder of zachter zetten, tijdens het rijden op de kaart of mijn uitgeprinte routebeschrijvingen kijken of naar Tomtom kijken en luisteren. Verder heb ik bij mijn stage wel eens een boterham gegeten achter het stuur, omdat ik alleen pauze had zolang ik in de auto zat, maar dan zorgde ik wel dat ik die alleen vanaf de bijrijdersstoel hoefde te pakken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:51
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
tegen degene naast me praten over wat andere weggebruikers allemaal fout doen..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 21:40
Verwijderd
Zo weinig mogelijk, ik heb al mijn concentratie nodig voor het rijden, doe het niet vaak genoeg om het rustig te kunnen. Ik ben wel altijd met de radio aan het prutsen (hoewel ik hem ook wel eens uitzet omdat ik op de weg wil letten) en ik voer ook wel gewoon gesprekken enzo, maar liefst let ik gewoon op de weg
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 21:54
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
twee bier tegelijkertijd drinken lukt ook goed... eentje in je hand, eentje tussen je benen.. drinken en sturen tegelijkertijd gaat best goed
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2007, 23:40
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Seks, drugs en rock en roll.

Feestje dus.

Een plaatje zegt meer dan duizend woorden:




http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/979391.html

__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 08-08-2007 om 23:44.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 10:09
Ivo
Ivo is offline
Drinken, eten, aan de radio klooien (zeker nu dat ding het niet helemaal goed meer doet), cd's wisselen, m'n achterraampjes handmatig open zetten (lang leve de Mini), kletsen met bijrijders, schelden op andere weggebruikers als die weer eens rare fratsen uithalen.
Zwaaien naar mensen die naar mijn auto staren of gewoon even dom terug staren. Minstens de helft kijkt op als ze mij op de snelweg zien rijden en van de passagiers in andere auto's blijft pakweg 1/3 me ook echt nastaren. Gek he.. een Mini met 120 op de snelweg. Hij kan gelukkig nog veel harder.
Oh, en natuurlijk op het verkeer letten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 14:45
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Muziek luisteren en de weg zoeken..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 23:19
koos20
koos20 is offline
pissig worden op mensen die gewoon te lui zijn om richting aan te geven, snel voor je langs schieten op rotonde en daar ook zonder richting aangeven.

verder weinig.
oja bumperklevers natuurlijk godsamme wat een mongolen.
als ik in een gti zit betekend nog niet dat ik constant 100 ga rijden waar je 70 mag oid.
en dat ik dit dus ook niet ga doen, omdat iemand zit te ''duwen''.
(trap soms rem in op zown moment)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 09:23
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
beetje zuipen, beetje stelen
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 10:41
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Ivo schreef op 09-08-2007 @ 11:09 :
. Minstens de helft kijkt op als ze mij op de snelweg zien rijden en van de passagiers in andere auto's blijft pakweg 1/3 me ook echt nastaren. Gek he.. een Mini met 120 op de snelweg. Hij kan gelukkig nog veel harder.
mini's zijn gewoon leuk om naar te kijken! niet omdat het raar is


OT: ik heb nog rijles dus doe vrij weinig tijdens het rijden behalve praten en fouten maken
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 11:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ivo schreef op 09-08-2007 @ 11:09 :
Drinken, eten, aan de radio klooien (zeker nu dat ding het niet helemaal goed meer doet), cd's wisselen, m'n achterraampjes handmatig open zetten (lang leve de Mini), kletsen met bijrijders, schelden op andere weggebruikers als die weer eens rare fratsen uithalen.
Zwaaien naar mensen die naar mijn auto staren of gewoon even dom terug staren. Minstens de helft kijkt op als ze mij op de snelweg zien rijden en van de passagiers in andere auto's blijft pakweg 1/3 me ook echt nastaren. Gek he.. een Mini met 120 op de snelweg. Hij kan gelukkig nog veel harder.
Oh, en natuurlijk op het verkeer letten.
Hahahaha, mini coopers maken op mij ook altijd indruk En ik kijk ze altijd na... In de straat woont iemand met een nieuwe mini, die ik tegenkom op weg naar mijn auto... Daar sta ik ook altijd even bij te kwijlen


Eigenlijk zou ik wel een navigatiesysteem willen hebben... Maar ik ken mijzelf; ik ga tijdens het rijden er aan prutsen

Tijdens een blik-op-de-weg-uitzending (enige tijd geleden) waar een slingerende chauffeur te zien was, omdat hij mobiel belde of op een wegenkaart keek, maakte indruk
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 11:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
koos20 schreef op 20-08-2007 @ 00:19 :
verder weinig.
oja bumperklevers natuurlijk godsamme wat een mongolen.
als ik in een gti zit betekend nog niet dat ik constant 100 ga rijden waar je 70 mag oid.
en dat ik dit dus ook niet ga doen, omdat iemand zit te ''duwen''.
(trap soms rem in op zown moment)
Joh, ik doe weinig anders. Ik waarschuw eenmaal per gebaar afstand te nemen, en tien seconden daarna schep ik m.b.v. de rem die ruimte zelf. Zeker onder opgefokte bestuurders van bestelbusjes en manageryuppen in hoofdzakelijk audi's is bumperkleven een ware plaag geworden.

Er heeft er al een keer een moeten uitwijken van de rijbaan af toen er een file ontstond en zijn halve meter tussenruimte te weinig bleek om fatsoenlijk te remmen. Maar had die klootzak niet toevallig een helder moment gehad op dat moment, dan had mijn achterbumper in elkaar gelegen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 12:20
MH
Avatar van MH
MH is offline
Gelijk heb je. Vooral rijders van cabrio-BMW's en PC-hoofttractoren hebben een handje ervan voor aankoop een kapsonesfunctie in de auto te bouwen. Zodoende kon ik met een geleende Cinquecento twee rondjes over een verkeersplein rijden omdat de meneer in zo'n hummer mij er niet tussen wilde laten (even hard/zacht rijden als ik), om bij de uiteindelijke afslag een schijnheilige kop te trekken alsof hij wilde zeggen 'och, ik had jou helemaal niet gezien, anders had je achter me mogen rijden'...
Maar behalve die mensen adviseren heroine te gaan spuiten in hun stamkroeg of op de Wallen achter een raam te gaan zitten, luister ik meestal maar gewoon naar Skyradio, kijk ik om me heen naar het landschap (indien verantwoord) of ouwehoer ik met eventuele bijrijders.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 13:30
Verwijderd
Ach, dat soort mensen is irritant. Laatst nog gehad dat iemand geen ruimte wou maken voor mij om in te voegen op de snelweg (bleef net als die vent in z'n hummerachtige gelijke snelheid houden) dus toen ben ik maar gewoon naar links gegaan.
Hét voordeel van een oude auto, die manageryuppen gaan écht wel aan de kant als je gewoon gaat (en anders haal ik van de dagwaarde wel weer een "nieuwe" Micra) aangezien mijn auto net zoveel waard is als een nieuwe buitenspiegel op hun A4 TDI.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 15:09
Verwijderd
Meezingen met de radio
Roken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-08-2007, 19:13
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Radio luisteren.
Navigatie instellen
Voor de rest eigenlijk niets. Misschien keer op GSM kijken als er een smsje binnenkomt.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 12:13
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik ga een LOI cursus Italiaans volgen.. Heb 8 cd's van mijn moeder geleend. Ze raden het zelfs aan om het te beluisteren zodra je op vakantie gaat
Ik zet het op als ik op bekende stukken weg rijd, op nieuw terrein moet ik me altijd extra concentreren om niet een verkeerde weg in te slaan; dan hoor ik die cd waarschijnlijk niet eens.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2007, 13:48
Verwijderd
Bellen, muziek luisteren/wisselen, met de persoon naast me praten.
Verder weinig spannends
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 01:14
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
kletsen met mensen en telefoneren vind ik gevaarlijk tijdens het rijden, dat probeer ik tot een minimum te beperken. Volgens mij leidt dat tot ongelukken, zit je niet op te letten enzo.
Heb altijd een CD of de radio vrij hard aan. Verder zit ik als een zoutzak achter het stuur. 's avonds pak ik graag een biertje als het stil is op de snelweg, gaat de tijd sneller voorbij lijkt het wel. En soms een peuk, maar dan wel met het raam open... van roken gaat je auto enorm stinken, en je voorruit wordt er vies van. Die aanslag gaat spiegelen in de zon enzo.
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 13:37
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hmm, ik lees wel eens een smsje, stuur eigenlijk nooit iets terug in de auto tenzij het super dringend is. Bellen doe ik niet, dan stop ik of ik bel wel terug.
Ik heb geen navigatiesysteem dus heel soms moet ik kaartlezen maar dan stop ik meestal ook. Verder klooien met de radio, meezingen, eten, en vooral ook schelden op mensen die geen richting aangeven, bumperkleven (ja sorry maar mijn auto haalt de 120 maar met moeite, harder kan ie niet!) of anderszins irritant zijn.
Dat was het wel.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 15:21
Verwijderd
Citaat:
's avonds pak ik graag een biertje als het stil is op de snelweg, gaat de tijd sneller voorbij lijkt het wel.
Drinken als je moet rijden is al niet slim vind ik zelf, maar drinken tijdens het rijden? *grinnik* je zult maar net aangehouden worden..

Ik luister na de radio/cd, en verder doe ik weinig eigenlijk. Bellen tijdens het rijden is mij te gevaarlijk en verder heb ik niet zoveel te doen behalve rijden :]
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 22:18
V8Driver
V8Driver is offline
Eigenlijk vrijwel alles wat een normaal mens thuisdoet, ik leef in mn cabine. En aangezien de tijdnood om optijd bij klanten te komen zet ik vaak koffie onder het rijden ipv ff snel een bakkie halen onderweg. verder beetje muziek luisteren, 's nachts als het rustig op de weg is kijk ik graag een dvd'tje.. verder beetje het normalere ritueel, van een zakje m&m's eten ofzo of ff een fles/blikje drinken uit de koelkast pakken. Bellen,smsen.. praten over het bakkie met collega's of in het diepe zuiden en het hoge noorden natuurlijk Hollanders die je regelmatig ziet. Verder komt er niks bijzonders meer bij kijken dan af en toe een auto'tje pesten..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 22:51
Verwijderd
Dvd'tje kijken tijdens het rijden. Hmz.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 09:11
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Eigenlijk vrijwel alles wat een normaal mens thuisdoet, ik leef in mn cabine. En aangezien de tijdnood om optijd bij klanten te komen zet ik vaak koffie onder het rijden ipv ff snel een bakkie halen onderweg. verder beetje muziek luisteren, 's nachts als het rustig op de weg is kijk ik graag een dvd'tje.. verder beetje het normalere ritueel, van een zakje m&m's eten ofzo of ff een fles/blikje drinken uit de koelkast pakken. Bellen,smsen.. praten over het bakkie met collega's of in het diepe zuiden en het hoge noorden natuurlijk Hollanders die je regelmatig ziet. Verder komt er niks bijzonders meer bij kijken dan af en toe een auto'tje pesten..
Hoe combineer je het kijken van een DVD met verkeer?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:27
V8Driver
V8Driver is offline
Citaat:
Hoe combineer je het kijken van een DVD met verkeer?
Als chauffeur ben je natuurlijk veel op de weg aan het letten, en als afleiding om niet te starten of duf te worden ga je om je heen kijken toch, van de omgeving genieten al rij je hem elke week, je ontdekt elke keer wel weer iets nieuws. Alleen ' s nachts valt er op de snelweg niet zo heel veel te zien, dus kan je ipv naar buiten kijken af en toe best een blik op de dvd speler werpen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 00:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dvd'tje kijken tijdens het rijden. Hmz.
Recept voor ongelukken, dat is boven alle twijfel verheven.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 00:05
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
't Is dat ik op zo'n moment niet bij de KLPD hoor, anders werd het een art. 5.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 08:25
V8Driver
V8Driver is offline
Doe het al dik een half jaar, nog niks mee gebeurd, zelfs niet buiten mn eigen rijstrook gekomen .. Ik bedoel zodra je constant aan dat scherm zit te kleven om de film te volgen ben je fout bezig.. maar achh 's nachts in spanje/frankrijk rijdt er geen kip meer op de weg joh. en die ene blik in 5 minuten die je ff op de film werpt, tis lekker als afleiding, niet dat ik de hele tijd naar dat ding zit te staren.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 12:54
unkki
unkki is offline
Ligt eraan waar ik rijd, en hoe hard.

Rijd ik op m'n gemakje dan praat ik altijd met de bijrijder(s). Maar indien ik wat harder rijd, snelweg, dan focus ik me helemaal op het rijden (ok, af en toe een woordje laten vallen kan heus wel maar het moet niet boven het autorijden uitkomen...), gezien ik dit wel zo verantwoord vind. Daarnaast luister ik altijd muziek en bler meestal keihard mee, indien er geen bijrijder(s) meerijd(t)(en).

Voor de rest doe ik eigenlijk niets anders naast het autorijden, naar mijn inziens veel te gevaarlijk. Ongelukken gebeuren nl. vooral wanneer je het niet verwacht, als je dus druk bezig bent met iets anders.

Laatst gewijzigd op 08-09-2007 om 16:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Biecht maar op! Welke zondes/stoute dingen/overtredingen heb jij begaan?
Missy
64 14-08-2019 06:46
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.