Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2006, 17:07
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
'EAST SAINT LOUIS' ligt in New Orleans?

Ik zou wel eens in het hoofd van de dader willen turen, om te begrijpen hoe ze tot deze daad is gekomen.
Advertentie
Oud 24-09-2006, 17:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
zware jaloezie en waarschijnlijk zelf niet in staat zwanger te geraken = frustratie.

zoiets?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 24-09-2006, 17:22
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
De gedode vrouw kan ik nog begrijpen, dat zouz elfs een ongeluk kunnen zijn, maar waarom haar drie kinderen vermoorden?
Oud 24-09-2006, 17:33
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 24-09-2006 @ 18:22 :
De gedode vrouw kan ik nog begrijpen, dat zouz elfs een ongeluk kunnen zijn, maar waarom haar drie kinderen vermoorden?
misschien vanuit zieligheid voor de kinderen: die hebben immers geen moeder meer
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 24-09-2006, 18:18
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Een ziekelijk jaloers iemand wil vaak niet alleen hebben wat een ander heeft, maar ook (heimelijk) afnemen wat een ander heeft.

Misschien heeft ze die kinderen wel eerst vermoord.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 25-09-2006, 14:25
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Prinses Máxima weer in verwachting
maandag 25 september 2006 om 12:51

DEN HAAG (ANP) - Prinses Máxima is in verwachting. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst maandag laten weten. ,,De geboorte van het derde kind van de Prins van Oranje en prinses Máxima is voorzien voor de tweede helft van april 2007'', aldus de dienst. Het paar zegt ,,dankbaar en blij'' te zijn.
RNL

De nieuwe baby is vierde in de lijn van troonopvolging, na prins Willem-Alexander, erfprinses Amalia en haar zusje Alexia.

De behandelend arts heeft de prinses geadviseerd het de eerstkomende weken wat rustiger aan te doen. Volgens de RVD zal dat geen gevolgen hebben voor haar openbare programma. Zo is ze donderdag volgens afspraak in het Tropenmuseum in Amsterdam en gaat ze in oktober met haar man naar Australië en Nieuw-Zeeland. Dat is een intensieve reis van twee weken, met ook zeer veel binnenlandse vluchten.

400 jaar betrekkingen

Het paar bezoekt Australië omdat Nederland vierhonderd jaar betrekkingen met dit land onderhoudt. Ze pakken Nieuw-Zeeland mee. Aan dat land hebben ze ongetwijfeld goede herinneringen, want ze brachten er een deel van hun huwelijksreis door.

Het paar trad op 2 februari 2002 in het huwelijk in een uitbundig meefeestend Amsterdam. Hun eerste kind Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria werd op 7 december 2003 geboren in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag. Haar zus Alexia Juliana Marcela Laurentien volgde op 26 juni 2005. Zij werd in hetzelfde hospitaal geboren.

Hun broer of zus wordt in de lijn van troonopvolging nog gevolgd door prins Constantijn, zijn kinderen gravin Eloise, graaf Claus-Casimir, gravin Leonore, Beatrix' zuster prinses Margriet, prins Maurits en prins Bernhard. De prinsen Friso, Pieter-Christiaan en Floris zijn door hun huwelijken afgevallen.

http://www.spitsnet.nl/nieuws.php/1/...rwachting.html
-----------------

Hè, eindelijk weer eens leuk nieuws in de krant.
Oud 25-09-2006, 14:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Excuses VS aan Venezolaanse minister

WASHINGTON/CARACAS - Het Verenigde Staten hebben zaterdagavond excuses aangeboden aan de Venezolaanse minister van Buitenlandse Zaken Nicolas Maduro na een incident op een luchthaven in New York. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken in Washington bekendgemaakt.

Maduro zou zaterdag op de luchthaven in New York enige tijd zijn vastgehouden en verhoord. Hij werd tegengehouden toen hij terug wilde reizen naar Venezuela na een bezoek aan de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties. De minister reageerde woedend en zei dat hij was beledigd en bedreigd door de politie en door beveiligingsbeambten van de luchthaven.

Het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Veiligheid sprak eerder nog tegen dat een incident heeft plaatsgevonden rond Maduro, maar Buitenlandse Zaken bevestigde dat later toch. Over de precieze toedracht van het incident heeft Washington zich evenwel niet uigelaten.

Terroristische activiteiten
Volgens de Venezolaanse president Hugo Chávez werd Maduro beschuldigd van betrokkenheid bij „terroristische activiteiten“ op 4 februari 1992. Op die dag pleegde een groep militairen onder Chávez' leiding een mislukte coup tegen president Carlos Andrés Perez.

Chávez, die zes jaar na de staatsgreep op democratische wijze alsnog aan de macht kwam, liet evenwel weten dat Madurio niets met die couppoging te maken had. Hij noemde de aanhouding „een provocatie”. Volgens hem hangt die samen met de toespraak die hijzelf afgelopen week hield bij de VN in New York en waarin hij de Amerikaanse president George Bush „de duivel” noemde.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/article50463131.ece
------------

Ach, op zich kan ik wel begrijpen waarom Chavez zo tekeer gaat tegen de VS. Het is tenslotte niet leuk voor je als op grote Amerikaanse tv-zenders allerhande invloedrijke figuren, waaronder mensen die Bush steunen, zich hardop en openlijk afvragen of jij niet vermoord moet worden. Gelukkig weet onze vriend Jon Stewart hem z'n plaats te wijzen:
http://www.youtube.com/watch?v=_3x-20bpMXs
Oud 25-09-2006, 14:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Paus predikt geweldloosheid in gesprek met moslims

Uitgegeven: 25 september 2006 12:23

CASTEL GANDOLFO - Paus Benedictus XVI heeft maandag tijdens een bijzondere ontmoeting met ambassadeurs van moslimlanden gezegd dat christenen en moslims alle vormen van geweld moeten verwerpen. Volgens de kerkvorst is de interreligieuze dialoog van vitaal belang voor de toekomst. De paus sprak de ambassadeurs in zijn zomerresidentie.

De bijeenkomst is onderdeel van een diplomatiek offensief van het Vaticaan dat aan de islamitische wereld moet verklaren wat de paus heeft bedoeld met zijn opmerkingen tijdens een lezing in Duitsland. Daarin bracht hij het islamitische geloof in verband met geweld, wat veel moslims als een regelrechte belediging hebben ervaren. De paus zegt echter een oud geschrift te hebben geciteerd en zelf niet achter de woorden te staan.

http://www.nu.nl/news/833185/21/Paus...t_moslims.html
------------

Toch jammer dat mensen steeds hun uitspraken terug moeten nemen omdat 95% van de moslims op ieder kritisch woord met geweld en bedreiging reageren.

Maar gelukkig is er één persoon die dit alles met humor kan relativeren en zowel wijst op het pak boter op het hoofd van de paus als op de hoofden van de beledigde moslims... jawel... Jon Stewart:
http://www.youtube.com/watch?v=g7Stk-E2sK0
Oud 25-09-2006, 15:17
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Mark, zoek op youtube eens op "Keith Olberman(n )". Die is ook goed.

Als je wilt lachen (of huilen) moet je zoeken op "Bill O'Reilly" of "Ann Coulter". Echte idioten.
Oud 25-09-2006, 15:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-09-2006 @ 16:17 :
Mark, zoek op youtube eens op "Keith Olberman(n )". Die is ook goed.
Die ken ik ook. Ik vind Jon Stewart wel echt veel leuker. Maar Keith is zeker niet slecht.

Citaat:
Als je wilt lachen (of huilen) moet je zoeken op "Bill O'Reilly" of "Ann Coulter". Echte idioten.
Zwijg me over die krankzinnigen. En populair dat ze zijn!

Opvallend dat YouTube heel anti-O'Reilly is, als je eens zoekt op zijn naam...

Bill O'Reilly in The Daily Show, eerste interview:
http://www.youtube.com/watch?v=D61jmIP1e4U

Tweede optreden. O'Reilly weigert te praten met Stephen Colbert, vanwege zijn "Franse achternaam". Hij voert -nog steeds!- een boycot tegen Frankrijk:
http://www.youtube.com/watch?v=4DvPAy5D-6U
Oud 25-09-2006, 15:32
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Olbermann is ook wat serieuzer dan Stewart, aangezien Olbermann een echte nieuws-show is, en Stewart een comedy-show maakt.

Sommige speeches die Olbermann maakt zijn echt de spijker op de kop.

Laatst gewijzigd op 25-09-2006 om 15:37.
Oud 25-09-2006, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 15:46 :


Toch jammer dat mensen steeds hun uitspraken terug moeten nemen omdat 95% van de moslims op ieder kritisch woord met geweld en bedreiging reageren.
Bron?
Oud 25-09-2006, 15:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 25-09-2006 @ 16:34 :
Bron?
of ? Ik twijfel nog.
Oud 25-09-2006, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 16:37 :
of ? Ik twijfel nog.
Kom dan niet met nietszeggende cijfertjes aankakken.
Oud 25-09-2006, 15:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-09-2006 @ 16:32 :
Olbermann is ook wat serieuzer dan Stewart, aangezien Olbermann een echte nieuws-show is, en Stewart een comedy-show maakt.
Het is wel triest dat Stewart's show betrouwbaarder is dan de doorsnee Amerikaanse media. Althans, wat ik ervan meekrijg.
Oud 25-09-2006, 15:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 25-09-2006 @ 16:38 :
Kom dan niet met domme cijfertjes aankakken.
"Bij wijze van spreken"..

Je reactie ondersteunt wel mijn stelling dat moslims veel te snel beledigd zijn, dank je.
Oud 25-09-2006, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 16:39 :
"Bij wijze van spreken"..

Je reactie ondersteunt wel mijn stelling dat moslims veel te snel beledigd zijn, dank je.
Oh en 'mijn stelling' dat niet-moslims leugens verspreiden moet nu ook kloppen?
Overigens voel ik me nu zeker niet beledigd hoor, ik vroeg enkel naar een bron.
En waarom vroeg ik naar een bron?
Omdat ik persoonlijk geen enkele moslim heb meegemaakt die zich beledigd voelt door de paus en daardoor geweldadig is geworden.
Oud 25-09-2006, 15:43
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Dames, dames...
Oud 25-09-2006, 15:44
Verwijderd
Oud 25-09-2006, 15:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 25-09-2006 @ 16:42 :
Omdat ik persoonlijk geen enkele moslim heb meegemaakt die zich beledigd voelt door de paus en daardoor geweldadig is geworden.
En omdat jij ze niet persoonlijk kent, bestaan ze niet?

...

Juist ja.
Oud 25-09-2006, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 16:48 :
En omdat jij ze niet persoonlijk kent, bestaan ze niet?

...

Juist ja.
95% is wel heul veul, ker0l. Als je nou met de helft van de helft en daarvan weer de helft kwam..

dan zou ik er nog mijn vraagtekens bij neerzetten, maar ok.
Oud 25-09-2006, 15:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 25-09-2006 @ 16:52 :
95% is wel heul veul, ker0l. Als je nou met de helft van de helft en daarvan weer de helft kwam..

dan zou ik er nog mijn vraagtekens bij neerzetten, maar ok.
Het is net als na de cartoons van Mohammed: de hele moslimgemeenschap staat op z'n kop, er wordt opgeroepen de paus te vermoorden etc. etc. en dan ga jij dat weer ontkennen.

De paus zegt dat de Islam geweldadig is (of nee, eigenlijk zei hij dat zo niet, maar dat is weer eens uit z'n context gerukt) en meteen laten de moslims zien... eh.. dat dat waar is. Zie o.a. het filmpje van Stewart: kerken bestookt met raketten. Ondertussen wordt in Somalië een Italiaanse non vermoord.

En:
Somali clercs call for Pope's death
http://www.theage.com.au/news/world/...334739295.html

Al Qu'aida threatens jihad over Pope's remark
http://www.timesonline.co.uk/article...363459,00.html

Hoezo, overtrokken reageren?
Oud 25-09-2006, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 16:56 :
Het is net als na de cartoons van Mohammed: de hele moslimgemeenschap staat op z'n kop, er wordt opgeroepen de paus te vermoorden etc. etc. en dan ga jij dat weer ontkennen.
Waar ontken ik iets? Ik vroeg naar een degelijke bron aangezien jij zo dapper was om met cijfertjes te durven gooien.
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 16:56 :

De paus zegt dat de Islam geweldadig is (of nee, eigenlijk zei hij dat zo niet, maar dat is weer eens uit z'n context gerukt) en meteen laten de moslims zien... eh.. dat dat waar is. Zie o.a. het filmpje van Stewart: kerken bestookt met raketten. Ondertussen wordt in Somalië een Italiaanse non vermoord.
En:
Somali clercs call for Pope's death
http://www.theage.com.au/news/world/...334739295.html

Al Qu'aida threatens jihad over Pope's remark
http://www.timesonline.co.uk/article...363459,00.html

Hoezo, overtrokken reageren?
Jongen, je bent weer eens lekker met het vingertje aan het wijzen terwijl je er duidelijk geen drol van begrepen hebt.

Mijn reactie nav de uitspraken en alles wat daarbij is komen kijken:
Citaat:
Firdaus schreef op 19-09-2006 @ 10:56 :
Ik vind de reacties lichtelijk overdreven door sommige mede-gelovigen in het Midden-Oosten. Niets mis met demonstraties om hun ongenoegen te uiten, maar uitingen van geweld en bedreigingen vind ik toch wel zorgwekkend en euhm teleurstellend.

De paus is ook maar een product van de Kerk. De kennis van de arme man is net zo eenzijdig als de kennis van ene Ahmadinejad. Dus ja, zwaar aan zijn woorden tillen is wat mij betreft overdreven. Wel heeft hij hiermee aangegeven hoe hij staat tegenover de Islam. Da's alleen maar voordelig om te weten, ik ben dan ook wat 'teleurgesteld' in de huidige paus.

Nu mag jij mij vertellen waar ik iets aan het ONTKENNEN ben.
Oud 25-09-2006, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 16:39 :
"Bij wijze van spreken"..

Je reactie ondersteunt wel mijn stelling dat moslims veel te snel beledigd zijn, dank je.
Dude als jij stelt dat 95% van de moslims geweldadig is en mensen bedreigd, dan noem ik dat helemaal niet "bij wijze van spreken".
Oud 25-09-2006, 16:30
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
overdrijven van hier tot tokyo is ook een overdrijving over de overdrijving. So what?

Het gaat erom dat er teveel moslims op zijn zachts gezegd gepikeerd hebben gereageerd op uitspraken van de paus of cartoons of wat dan ook.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 25-09-2006, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 16:56 :
Het is net als na de cartoons van Mohammed: de hele moslimgemeenschap staat op z'n kop, er wordt opgeroepen de paus te vermoorden etc. etc. en dan ga jij dat weer ontkennen.
Oh ja, want die paar honderd moslims op TV, die hoogstwaarschijnlijk ook nog betaald worden door een of andere extremistische groep, zijn representatief voor alle moslims. Natuurlijk.
Oud 25-09-2006, 20:14
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 25-09-2006 @ 17:46 :
Oh ja, want die paar honderd moslims op TV, die hoogstwaarschijnlijk ook nog betaald worden door een of andere extremistische groep, zijn representatief voor alle moslims. Natuurlijk.
Ik zei toch ook: "bij wijze van spreken". Bovendien, ik heb na die cartoon-affaire echt wel wat meer dan 'een paar honderd moslims' gezien. Maar afijn, het gaat hier natuurlijk om een *punt*. Gelukkig kan Gatara dat wél zien, zonder meteen de cijferfetsjist of de kommaneuker uit te hangen.

Firdaus, jij zei letterlijk:

"En waarom vroeg ik naar een bron?
Omdat ik persoonlijk geen enkele moslim heb meegemaakt die zich beledigd voelt door de paus en daardoor geweldadig is geworden."

Dat impliceert (let op de woordkeuze) dat jij denkt dat, omdat je zulke moslims persoonlijk niet kent, zij ook niet bestaan.

Maar goed, Babylonische spraakverwarring dus. In jouw antwoord -wat je net quotte- kan ik me helemaal vinden.
Oud 25-09-2006, 20:55
Verwijderd
Dus je geeft toe dat je overdrijft, en hiervoor maak je hiervoor gebruik van niet bestaande statistische gegevens? Oké interresant

Tis misschien vreemd, maar ik kan niet ruiken, wanneer jij bewust overdrijft en wanneer niet
Oud 25-09-2006, 21:52
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-09-2006 @ 21:55 :
Dus je geeft toe dat je overdrijft, en hiervoor maak je hiervoor gebruik van niet bestaande statistische gegevens? Oké interresant

Tis misschien vreemd, maar ik kan niet ruiken, wanneer jij bewust overdrijft en wanneer niet
"95% van de moslims reageert beledigd"

Jongen, ik weet niet waarom jij mij zo graag wil 'pakken' (want wat ik je ooit misdaan heb weet ik niet), maar als je gewoon even eerlijk bent zul je moeten toegeven dat zo'n bewering absoluut *niets* wegheeft van een serieuze bewering. Denk je nou echt dat ik ergens gelezen had over een opinieonderzoek dat alle moslims had ondervraagd en dat daar 95% van beledigd was, ofzo? Serieus??
Oud 25-09-2006, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 22:52 :
"95% van de moslims reageert beledigd"

Jongen, ik weet niet waarom jij mij zo graag wil 'pakken' (want wat ik je ooit misdaan heb weet ik niet), maar als je gewoon even eerlijk bent zul je moeten toegeven dat zo'n bewering absoluut *niets* wegheeft van een serieuze bewering. Denk je nou echt dat ik ergens gelezen had over een opinieonderzoek dat alle moslims had ondervraagd en dat daar 95% van beledigd was, ofzo? Serieus??
Citaat:
Toch jammer dat mensen steeds hun uitspraken terug moeten nemen omdat 95% van de moslims op ieder kritisch woord met geweld en bedreiging reageren .
Maargoed, je geeft zelf toe dat je niet serieus bent . En ik zou niet weten waarom ik jou zou willen pakken
Oud 25-09-2006, 21:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-09-2006 @ 22:58 :
Maargoed, je geeft zelf toe dat je niet serieus bent .
Ja, duh. Nee, ik meende de kern wel. Het is een hyperbool, oké? Djeez...
Oud 25-09-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 22:59 :
Ja, duh. Nee, ik meende de kern wel. Het is een hyperbool, oké? Djeez...
Ik weet niet wat jij met de kern bedoeld? Bedoel je, vrijwel alle moslims, of meerderheid, of veel moslims of te veel moslims? Ik bedoel, zeg nou zelf, is het zo onredelijk van mij te denken, dat als iemand zegt 95% van de moslims dit of dat, ik eruit opmaak, dat jij vrijwel alle moslims ermee bedoeld?
Oud 25-09-2006, 22:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-09-2006 @ 23:01 :
Ik weet niet wat jij met de kern bedoeld? Bedoel je, vrijwel alle moslims, of meerderheid, of veel moslims of te veel moslims? Ik bedoel, zeg nou zelf, is het zo onredelijk van mij te denken, dat als iemand zegt 95% van de moslims dit of dat, ik eruit opmaak, dat jij vrijwel alle moslims ermee bedoeld?
Ik bedoel in ieder geval "te veel moslims" ja. Gatara heeft in het vorige deel nog wat berichten gepost over protesten her en der.
Oud 25-09-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 23:37 :
Ik bedoel in ieder geval "te veel moslims" ja. Gatara heeft in het vorige deel nog wat berichten gepost over protesten her en der.
Oke, teveel moslims. Ik vind ook, iedere moslim die er geweld tegen gebruikt is een te veel .
Oud 25-09-2006, 23:27
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 25-09-2006 @ 22:52 :
"95% van de moslims reageert beledigd"
->
Citaat:
Firdaus schreef op 25-09-2006 @ 17:02 :
Waar ontken ik iets? Ik vroeg naar een degelijke bron aangezien jij zo dapper was om met cijfertjes te durven gooien.
Jongen, je bent weer eens lekker met het vingertje aan het wijzen terwijl je er duidelijk geen drol van begrepen hebt.
Mijn reactie nav de uitspraken en alles wat daarbij is komen kijken:
Nu mag jij mij vertellen waar ik iets aan het ONTKENNEN ben.
Citaat:
Kenjirro schreef op 25-09-2006 @ 17:25 :
Dude als jij stelt dat 95% van de moslims geweldadig is en mensen bedreigd, dan noem ik dat helemaal niet "bij wijze van spreken".
Waarvan akte dus...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 25-09-2006, 23:42
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 26-09-2006 @ 00:27 :
->Waarvan akte dus...
als jij nu eens de goede quote erbij pakt, kunnen we verder spreken (wat eigk niet nodig is, omdat Mark het al heeft uitgelegd)
Oud 25-09-2006, 23:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 26-09-2006 @ 00:42 :
als jij nu eens de goede quote erbij pakt, kunnen we verder spreken (wat eigk niet nodig is, omdat Mark het al heeft uitgelegd)
Dat mensen überhaupt in de verdediging schoten zei al genoeg, daar is verder geen gekibbel voor nodig.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 25-09-2006, 23:48
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 26-09-2006 @ 00:45 :
Dat mensen überhaupt in de verdediging schoten zei al genoeg, daar is verder geen gekibbel voor nodig.
Oke whatever, in het vervolg dan ook niet huilen als bv Sherpao stelt dat 95% van de westerlingen evil is oid.
Oud 25-09-2006, 23:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 26-09-2006 @ 00:48 :
Oke whatever, in het vervolg dan ook niet huilen als bv Sherpao stelt dat 95% van de westerlingen evil is oid.
Waarom huilen als men met hetzelfde gemak verbaal kan vernederen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 25-09-2006, 23:51
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 26-09-2006 @ 00:50 :
Waarom huilen als men met hetzelfde gemak verbaal kan vernederen?
Op fora heet dat flamen
Oud 26-09-2006, 14:59
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Proces tegen de Gay Krant

Het Nederlandse homoblad "Gay Krant" heeft een rechtszaak aan het been. Het blad moet voor een rechtbank de uitleg verschaffen over een foto die ze onterecht bij een artikel plaatsten.

De redactie van de Gay Krant schreef in februari een artikel over het MTV-programma "Ik ben homo". Daarbij plaatste de redactie een foto van een Marokkaanse jongen die helemaal niet homo is en die sindsdien door vrienden en familie wordt uitgesloten.

De redactie van de Gay Krant kreeg de foto weliswaar toegestuurd door het productiehuis van het tv-programma. "Omdat het productiehuis niet over foto's beschikte over het programma 'Ik ben homo' heeft het ons die foto met de Marokkaanse jongen bezorgd", aldus Henk Krol van de Gay Krant. "Wij zijn niet in de fout gegaan", klinkt het. Het productiehuis denkt daar anders over en heeft, na een reeks advocatenbrieven, de Gay Krant gedagvaard.

Het productiehuis eist, namens de Marokkaanse jongen, een rechtzetting in de Gay Krant en een schadevergoeding. De Gay Krant weigert. Op 24 oktober zal een rechter zich over de zaak uitspreken.
Bron
Oud 26-09-2006, 15:11
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 26-09-2006, 16:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 26-09-2006 @ 15:59 :
en die sindsdien door vrienden en familie wordt uitgesloten.
Misschien moet hij er maar blij mee zijn getuige het feit dat het toch al zulke retards waren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 27-09-2006, 00:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
‘Hoge straf belager docent’
Door YVONNE WIGGERS

DEN HAAG - Het slaan van een leraar of conducteur moet net zo hard worden bestraft als het mishandelen van een politieagent. De VVD zal vandaag bij de Algemene Politieke Beschouwingen voorstellen om geweld tegen gezagsdragers gelijk te straffen. Ook leraren en conducteurs functioneren immers namens de samenleving, aldus de liberalen.

VVD-leider Mark Rutte vindt het onaanvaardbaar dat trein- en tramconducteurs, ambulancepersoneel of leraren met minder grote gevolgen kunnen worden aangevallen dan een agent.

Volgens Rutte zal het respect voor gezagsdragers tot een dieptepunt zakken als dat niet snel verandert. Behalve zwaarder straffen moet het Openbaar Ministerie altijd voorrang geven aan zulke zaken, vindt de VVD. Rutte wil niet meer horen dat een zaak over afgetuigde leraren of ambulancemedewerkers wordt geseponeerd.

Verder zeggen de liberalen dat bij geweld tegen bijvoorbeeld een conducteur ook de NS aangifte kan doen. Nu moet het slachtoffer zelf naar de politie stappen.

Volgens de VVD blijven veel incidenten onopgemerkt omdat de in elkaar geslagen conducteur of leraar afziet van het doen van aangifte uit angst voor represailles.

In het wetboek van strafrecht geldt voor geweld tegen agenten al een kwart zwaardere straf dan voor geweld tegen gewone burgers. Als het VVD-plan wordt uitgevoerd gaat dat ook gelden voor geweld tegen andere gezagsdragers.

Minister Remkes (Binnenlandse Zaken) presenteert over enkele weken een actieplan om geweld tegen dienstverleners in de openbare ruimte tegen te gaan. Ook Remkes denkt daarbij aan zwaardere straffen.

http://www.ad.nl/binnenland/article662169.ece
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 27-09-2006, 00:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kijk, dá's nou een goed voorstel van de VVD.
Oud 27-09-2006, 06:06
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Typisch T_ID: de waarheid negeren en concentreren op de negatieve kanten
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 27-09-2006, 06:43
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
'Eerste islamitische ziekenhuis in Rotterdam'

Uitgegeven: 27 september 2006 06:49
AMSTERDAM - Het eerste islamitische ziekenhuis van Nederland moet over twee jaar in Rotterdam staan. Het Ziekenhuisconsortium presenteert dit plan woensdag op de Zakenbeurs in de Maasstad. Dat meldt Het Financieele Dagblad.

Mannen worden behandeld door mannelijke artsen en vrouwen door vrouwelijke. Mannen en vrouwen die geen acute zorg nodig hebben komen op afzonderlijke verpleegafdelingen. De voeding is halal en patiënten krijgen islamitische geneesmiddelen en kruiden. Daarnaast komt er een gebedsruimte met een ziekenhuisimam en het ziekenhuis wordt gebouwd naar islamitische maatstaven.

"Het wordt een efficiënt en compact ziekenhuis van vijftienduizend vierkante meter, waarbij het accent ligt op de polikliniek en de dagbehandeling. De islamitische achtergrond en waarden worden in acht genomen", zegt ondernemer Paul Sturkenboom in de krant. Omdat dit het eerste islamitische ziekenhuis buiten de Arabische wereld wordt, verwacht hij veel patiënten uit het buitenland.

Sturkenboom wil na het presenteren van het plan met de verzekeraars praten over de realisering ervan. "Als zij nee zeggen, gaat het niet door."
http://www.nu.nl/news/834643/12/%27E...terdam%27.html

Hoewel de emancipatie ook doorgedrongen is in beroepen als arts, betwijfel ik of er genoeg vrouwelijk expertise is op het gebied van vele specialisaties.

Het is wel een kans natuurlijk voor de gespecialiseerde vrouwelijke artsen om zeker aan een baan te komen want de vraag is dan hoog

verder vind ik het een beetje onzinnig. Ik betwijfel of vrouwen in bv gaza geholpen worden door alleen vrouwenartsen. Zelfs in Afghanistan werden vrouwen geholpen door een mannelijke arts (weliswaar met een gordijn ertussen, maar toch).

idioterie.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 27-09-2006, 06:45
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Brussel opnieuw getroffen door rellen

BRUSSEL - De Belgische hoofdstad Brussel in dinsdagavond opnieuw getroffen door rellen. De politie hield 45 relschoppers aan. Een kleine honderd jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst bekogelden in de Marollenwijk de ordediensten en voorbijgangers met stenen en stichtten brand in een jeugdcentrum.

Toen de brandweer arriveerde om het vuur te doven keerden de relschoppers zich tegen hen en hinderden ze de brandweerlieden in hun werk. De woede onder de jongeren is het gevolg van het overlijden van een jongeman in de gevangenis van Vorst. De 25-jarige gedetineerde kwam uit de Marollenwijk.

Maandagavond waren er ook al ongeregeldheden in Brussel. Vijftig relschoppers van Noord-Afrikaanse afkomst trokken een spoor van vernieling door Brussel. Ze staken een café en auto's in brand en sloegen ruiten in.
http://www.nu.nl/news/834590/21/Brus...or_rellen.html

en omdat je boos bent, richt je je op onschuldigen die er geen snars mee te maken hebben, natuurlijk.

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 27-09-2006, 06:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Veiling kunst Hitler brengt twee keer zo veel op
Uitgegeven op dinsdag 26 september 2006 om 21:57:36
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum/AP) - Eenentwintig aquarellen en twee tekeningen die worden toegeschreven aan Adolf Hitler hebben dinsdag op een veiling in Engeland prijzen opgebracht die twee keer zo hoog lagen als waar ze op getaxeerd waren.

Het begin van de veiling werd verstoord door een namaak Hitler en een man die eerder verkleed als Osama bin Laden het 21ste verjaardagsfeest van prins William bezocht. De vrouw van een van hen sprak schande van de verkoop. "Het is niet voor niets dat ze hiervoor een stil dorpje in Cornwall hebben uitgekozen. In Londen zouden er protesten zijn geweest. Adolf Hitler was een massamoordenaar en het is verkeerd om geld aan hem te verdienen", zei Tamara Barschak.

De prijzen varieerden van 3200 pond tot 10500 pond (4765-15600 euro). Het hoogste bedrag werd betaald voor een waterverfschilderij van de kerk van Preux-au-Bois. Alle kopers wensten anoniem te blijven.

Hitler zou de werken hebben gemaakt toen hij in de Eerste Wereldoorlog als soldaat aan het front in België gelegerd was. De werken werden gevonden op een boerderij in Vlaanderen. Hoewel de anonieme verkopers de oudheid van het papier hebben laten bepalen, de handtekeningen hebben laten onderzoeken en hebben laten nagaan dat Hitler inderdaad gelegerd was in of bij de plaatsen die op de schilderijen staan, kon volgens Chris Walton van het veilinghuis Jefferys de echtheid niet met zekerheid worden vastgesteld. De experts die de werken in de jaren '80 hebben onderzocht zijn inmiddels allemaal overleden, zei hij.
http://www.nieuws.nl/294581/Veiling_...eer_zo_veel_op
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 27-09-2006, 06:53
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 27-09-2006 @ 07:43 :
idioterie.
Wat is nou het probleem?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.