Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2018, 11:05
Verwijderd
Even een vraagje, ik deed altijd alles in CS4 (indesign, photoshop, after effects en premiere waren zo de programma's die ik nu en dan gebruik) maar door een of andere stupide update die ik heb gedaan op mijn computer kan ik indesign nu niet meer openen. Best een beetje kut enzo.

Hoe doen jullie dat? Hebben jullie een abonnement? Vooralsnog werken de oude versies prima voor hetgeen ik wil doen. En zo heel vaak gebruik ik het nu ook weer niet dat ik daar een abonnement voor wil afsluiten. Hrgh.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2018, 11:08
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik vermijd Adobe-produkten als het éven kan, in het algemeen. Wat precies je redenen zijn specifiek dit pakketten te gebruiken weet ik niet, maar het is wellicht mogelijk alles onder te brengen in (gratis, open source) alternatieven. Voor Photoshop is daar bijvoorbeeld The Gimp. Geen idee wat een goed alternatief is voor Indesign, ik doe niet aan DTP.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:16
Verwijderd
Hm. Indesign gebruik ik wel eens voor de opmaak van boekjes en portfoliodingen. Photoshop voor fotobewerking uiteraard en pdf bestanden te kunnen bewerken. After Effects gebruik ik als ik een animatie maak en premiere als ik daar dan geluid onder wil zetten.

Misschien een idee die open source programma's te onderzoeken ja..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:17
Verwijderd
Zijn de extensies van dat soort programma's ook te gebruiken in de adobeprogramma's?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heb je cs4 ooit gekocht? Dan is er namelijk nog een mogelijkheid om een versie te installeren waar je niet van abonnementen afhankelijk bent. Is wel wat gedoe, maar werkt prima!

Ben daar bij een kennis laatst mee bezig geweest en heb het uiteindelijk weer draaiend gekregen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:21
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Zijn de extensies van dat soort programma's ook te gebruiken in de adobeprogramma's?
Ik verwacht dat de alternatieven het in ieder geval zó kunnen opslaan, dat Adobe-pakketten daar nog chocolade van kunnen maken.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Heb je cs4 ooit gekocht? Dan is er namelijk nog een mogelijkheid om een versie te installeren waar je niet van abonnementen afhankelijk bent. Is wel wat gedoe, maar werkt prima!

Ben daar bij een kennis laatst mee bezig geweest en heb het uiteindelijk weer draaiend gekregen.
Mijn papa heeft het destijds aangekocht en ik zit dacht ik op zijn licentie Maar dit is wel hoopgevend. Ik ga nu even roeien met de riemen die ik heb en mijn papa vragen wanneer hij tijd heeft het eens met mijn te bekijken. Hoe hebben jullie dit uiteindelijk draaiend gekregen?
Dankjewel trouwens!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ik verwacht dat de alternatieven het in ieder geval zó kunnen opslaan, dat Adobe-pakketten daar nog chocolade van kunnen maken.
Oke
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:25
Verwijderd
Ik heb echt de schurft aan abonnementen. Heb veel liever gewoon iets wat ik in één keer koop in plaats van dat tijdelijke gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
CS4 is volgens mij de laatste versie die je 'stand alone' kan draaien
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb echt de schurft aan abonnementen. Heb veel liever gewoon iets wat ik in één keer koop in plaats van dat tijdelijke gebeuren.
Ja maar daar verdienen ze niets aan Mieke
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 16-04-2018 om 11:57.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:54
Verwijderd
ALLES NAAR DE KLAUT!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 11:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ALLES NAAR DE KLAUT!
ALLES NAAR SOMEBODY ELSE'S COMPUTER
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 12:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
https://helpx.adobe.com/nl/creative-...downloads.html

Inloggen met account, nieuwe serial aanvragen die wordt gegenereerd op basis van de oude die je daar hebt staan en dan zou het moeten werken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 12:20
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
ALLES NAAR SOMEBODY ELSE'S COMPUTER
{insert glazige blik om na twee seconden maar te beginnen over Temptation Island}
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Centraal spyware, adware & virussen topic [5]
M@rco
499 26-03-2008 13:10
Software & Hardware EULA Microsoft
balkey
52 20-09-2007 20:57
Software & Hardware Photoshop of The Gimp?
pc nerd
16 13-12-2006 21:35
Software & Hardware PDF bestand
sten-vvv
11 25-06-2006 21:45
Software & Hardware [Centraal] Spyware & Adware [3]
Enlightenment
461 24-01-2006 09:53
Software & Hardware Spyware
Verwijderd
33 14-03-2004 17:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.