Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2018, 10:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh en voor de Plexers hier met een oudere Samsung TV (2015 en ouder geloof ik, die met Smarthub): Orca stopt met development ivm chronische ziekte.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 16-04-2018, 10:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Is dat niet zo goed als dood? Gezien de main developer overleden is :v Ik zie wel dat er een nieuwe build is maar kan niet echt releasenotes vinden.
Helaas wel ja, maar heb weinig goede alternatieven voor een Win10 HTPC gezien PMP de laatste keer dat ik het gebruikte een paar maanden terug zo instabiel was als wat en ik de interface ruk vind..
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-04-2018, 10:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Helaas wel ja, maar heb weinig goede alternatieven voor een Win10 HTPC gezien PMP de laatste keer dat ik het gebruikte een paar maanden terug zo instabiel was als wat en ik de interface ruk vind..
plex for kodi plugin ook geprobeerd? ontwikkeling gaat niet superhard maar draait wel aardig op mn RPI3. Je moet zelf wel even de testbuilds installeren gezien er al maanden geen officiele release is geweest.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 10:46
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik heb sinds ik mn Chromebook heb mijn desktop niet meer aangeraakt, er gaat ook geen nieuwe komen wat mij betreft. En zo wel, dan wordt het gewoon zo'n simpel cheap asusdoosje ofzo.
Ik wil nog wel 'ns gamen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 10:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Daar heb ik twee playstations voor :v
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 10:53
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
PC master race!
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 10:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
neckbeards!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 11:04
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ja, daar zit dan wel een kern van waarheid in als ik knowyourmeme en Reddit mag geloven :/
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 12:00
Verwijderd
Citaat:
oh zo. Ik heb maar een paar 4K dingen en die staan naast de reguliere HD files; als je aan de 4K gaat dan kan je qua filesize prima ook gewoon een HD file er bij zetten. En de client kiest doorgaans zelf, of anders handmatig met 'play version'.
De client kiest zelf maar is niet altijd even handig. Op m'n Roku 4K Ultra speelt hij de 4K editie af maar hij gaat 'm transcoden van HEVC naar H264 (waarom weet ik niet). 4K Transcoden kan tegenwoordig best realtime maar niet met een i5-2500K. En zo zijn er nog wel meer. En er zijn mensen die de 4K versies afspelen en dan naar 1080p transcoden (ik heb opgegeven om erachter te komen waarom), die kan ik nu de rechten tot de library simpelweg afnemen.
Oud 16-04-2018, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb sinds ik mn Chromebook heb mijn desktop niet meer aangeraakt, er gaat ook geen nieuwe komen wat mij betreft. En zo wel, dan wordt het gewoon zo'n simpel cheap asusdoosje ofzo.
Als je geen PC-gamer bent snap ik dat echt volledig.
Oud 16-04-2018, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Helaas wel ja, maar heb weinig goede alternatieven voor een Win10 HTPC gezien PMP de laatste keer dat ik het gebruikte een paar maanden terug zo instabiel was als wat en ik de interface ruk vind..
Ik ben ook een grotere fan van de website dan de mobiele app. Zijn er nog andere alternatieven dan OpenPHT?
Oud 16-04-2018, 12:04
Verwijderd
Citaat:
plex for kodi plugin ook geprobeerd? ontwikkeling gaat niet superhard maar draait wel aardig op mn RPI3. Je moet zelf wel even de testbuilds installeren gezien er al maanden geen officiele release is geweest.
Zit je dan niet ook met Kodikanker opgescheept?
Oud 16-04-2018, 12:16
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
De client kiest zelf maar is niet altijd even handig. Op m'n Roku 4K Ultra speelt hij de 4K editie af maar hij gaat 'm transcoden van HEVC naar H264 (waarom weet ik niet). 4K Transcoden kan tegenwoordig best realtime maar niet met een i5-2500K. En zo zijn er nog wel meer. En er zijn mensen die de 4K versies afspelen en dan naar 1080p transcoden (ik heb opgegeven om erachter te komen waarom), die kan ik nu de rechten tot de library simpelweg afnemen.
roku: denk dat je niet de enige bent
mensen: bandbreedte speelt ook mee, misschien crappy netwerk aan de andere kant?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 12:17
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben ook een grotere fan van de website dan de mobiele app. Zijn er nog andere alternatieven dan OpenPHT?
PMP maar dat is nog niet helemaal af, als ik de comments n beetje lees ;v

Citaat:
Zit je dan niet ook met Kodikanker opgescheept?
uh, geen idee. hij boot direct naar de plugin; dus behalve initiele config doe ik verder niets in kodi.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 12:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik ben ook een grotere fan van de website dan de mobiele app. Zijn er nog andere alternatieven dan OpenPHT?
Voor Windows weet ik zo snel niet.
Ik ben er naar eentje op zoek die nog wel wordt ontwikkeld, met Windows kan werken ivm een 7.1 Creative geluidskaart en het hopeloze verhaal met Creative en goede drivers en voor muziek de achtergronden van de artiesten laat zien (al is een fix voor last.fm daar nog meer van belang aangezien die nu al een maand kapot is en de devs niet weten waar het precies aan ligt als ik de thread op het PlexPass-forum mag geloven).

Heb nog geen goed alternatief gevonden voor alles wat ik wil.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-04-2018, 12:22
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Als je geen PC-gamer bent snap ik dat echt volledig.
Moet wel zeggen; zonder games heeft mijn desktop ook nul purpose these days en had ik 't bij een laptopje gehouden

Citaat:
Zit je dan niet ook met Kodikanker opgescheept?
Mijn ervaringen met Kodi zijn behoorlijk OK.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 12:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
surround is overrated, gewoon fatsoenlijke stereo aanschaffen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 12:23
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Geluidskaarten zijn toch al 'n jaar of 10 niet meer noodzakelijk, gekke Wolter. Heb je geen onboard dingske zodat je die Creativekanker weg kan kankeren?
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 12:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Geluidskaarten zijn toch al 'n jaar of 10 niet meer noodzakelijk, gekke Wolter. Heb je geen onboard dingske zodat je die Creativekanker weg kan kankeren?
je moet toch ergens je Logitech 12.4 surround made in taiwan set mee aansturen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 12:25
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
surround is overrated, gewoon fatsoenlijke stereo aanschaffen.
Is nog geen Mark Levinson!

Maar alle gekheid op een stokje; surround geluid wil ik ook niet. Ben nog steeds in m'n nopjes met 2.0, verzorgd door de NAD C-350.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 12:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Is nog geen Mark Levinson!
Hehe. Aldus de eigenaar is dit de enige hardware in dat prijsbracket wat significant beter is dan andere modellen; en dat je dan al snel idd in de 20k+ categorie gaat snuffelen. Leuk detail: twee handschoentjes om de boel mee uit te pakken worden meegeleverd

Maar ik heb het een paar maanden geleden mogen aanschouwen en het was . Samen met de speakers een setup van bijna 13000 euro, maar dat hoor je dan ook wel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 12:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Geluidskaarten zijn toch al 'n jaar of 10 niet meer noodzakelijk, gekke Wolter. Heb je geen onboard dingske zodat je die Creativekanker weg kan kankeren?
Onboard is 5.1 en had die kaart en geluidssetje al. Vind het ook een beetje zonde geen gebruik te maken van wat ik heb zo lang het werkt en doet wat het moet doen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-04-2018, 12:41
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Hehe. Aldus de eigenaar is dit de enige hardware in dat prijsbracket wat significant beter is dan andere modellen; en dat je dan al snel idd in de 20k+ categorie gaat snuffelen. Leuk detail: twee handschoentjes om de boel mee uit te pakken worden meegeleverd

Maar ik heb het een paar maanden geleden mogen aanschouwen en het was . Samen met de speakers een setup van bijna 13000 euro, maar dat hoor je dan ook wel.
Yeah, dat is waar. Ik heb twee peperdure setups beluisterd in mijn leven, Mark Levinson (monoblokken)/Sphinx-set units met exotische Infinity-luidsprekers en een setup met B&W Nautilussen 801. Het geluid dat daar uit komt is wel echt fenomenaal, maar dan zit je wel in de categorie dat je er een dedicated ruimte voor moet hebben Voor mij is het 't geld echter niet waard.. Bovendien zit je al snel in de categorie luidsprekerkabels die door elven gesmeed zijn bij een specifeke stand van de maan.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 13:11
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
wat is er volgens jullie mis met kodi?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 16-04-2018, 13:16
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
wat is er volgens jullie mis met kodi?
Persoonlijk vind ik Kodi wel sexy ende prettig. Plex is trouwens een fork van XBMC, Kodi is XBMC.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 13:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Plex is trouwens een fork van XBMC
ja/nee, wel begonnen als, maar ik geloof dat de huidige codebase er niet veel meer mee van doen heeft
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 13:44
Verwijderd
Citaat:
wat is er volgens jullie mis met kodi?
Ik hou niet van applicaties die niet feature complete zijn. Search moet je dingen voor regelen en is niet een standaard onderdeel. Zulke basale functionaliteit moet gewoon altijd out of the box werken.
Oud 16-04-2018, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Moet wel zeggen; zonder games heeft mijn desktop ook nul purpose these days en had ik 't bij een laptopje gehouden



Mijn ervaringen met Kodi zijn behoorlijk OK.
Ik heb al naar die thunderboltgpu meuk zitten kijken maar prijzig.
Oud 16-04-2018, 13:53
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik heb al naar die thunderboltgpu meuk zitten kijken maar prijzig.
Mmh, ik ben überhaupt niet gecharmeerd van dat concept: factor 'CPU' (albeit minder zwaarwegend dan GPU) speelt dan ook nog mee.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 14:00
Verwijderd
Het is meer de PCI-E lanes die je dan niet hebt wat niet leuk is. CPU maal ik niet zo om. Al mijn laptops hebben quad core i7s.
Oud 16-04-2018, 14:11
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ook dat. En een externe unit. Neh, dan maar een volwaardige desktop in plaats van een onhandige vlees noch vis-oplossing
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 14:12
Verwijderd
Als ik het treinenspel kan spelen en cities skylines ben ik tevreden.
Oud 16-04-2018, 14:13
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Awh <3
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 14:14
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline


Deze wil ik
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 14:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik weet het nog niet. Dontnod is nou niet echt een developer die louter hits uitpoept (alhoewel Life is Strange himmaltegek was ). reviews maar even afwachten.

Ik ga volgende week lekker hier voor zitten:
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 14:52
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Juist daarom heb ik goede hoop dat Vampyr een fatsoenlijke vampier-game wordt. Hoe meer ik over/van dat developmentteam zie t.a.v. Vampyr, hoe enthousiaster ik word

En eigenlijk zou Vampire: The Masquerade Bloodlines een remake/reboot/follow up moeten krijgen. Maar ja.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-04-2018, 20:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
haha, Bol's social media team/figuur is wel erg on point vandaag Check vooral ook de reacties

"Bol, gaan jullie ook een excuusfilmpje maken?"
"Als we het empathische vermogen hadden gehad om enige vorm van oprechte emotie te uitten, dan ja."



https://www.facebook.com/bolpuntcom/...type=1&theater
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2018, 21:23
Verwijderd
Citaat:
haha, Bol's social media team/figuur is wel erg on point vandaag Check vooral ook de reacties

"Bol, gaan jullie ook een excuusfilmpje maken?"
"Als we het empathische vermogen hadden gehad om enige vorm van oprechte emotie te uitten, dan ja."

[afbeelding]


https://www.facebook.com/bolpuntcom/...type=1&theater
Wow, wat goed
Oud 16-04-2018, 21:25
Verwijderd
Het is niet slim maar je gaat er niet Dotan.
Oud 16-04-2018, 22:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Bol.com was erg goed op dreef ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-04-2018, 23:01
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 17-04-2018, 09:45
Verwijderd
En dan zit je in een tussenuur naar SubZeroProject te luisteren 🙂👍🏻
Oud 17-04-2018, 09:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Bol.com was erg goed op dreef ja
nog een aardige samenvatting:
https://www.thebestsocial.media/nl/b...p-dotan-ophef/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 17-04-2018, 12:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ubiquity EdgeRouter X bestellen.

Jort heeft serieus issues af en toe omdat z'n lag zo laag is
Tip van de week, morgen komt hij binnen

En wat is de ConnectBox van Ziggo in Bridged mode toch een verademing, zelfs met een wat minder snelle router nog
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-04-2018, 15:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Nu chili koken (en ik mag mijn pepers er in flikkeren) voor een meisje en haar familie en dan naar een concert. Eerste keer sportpladijs
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-04-2018, 13:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Het is verdorie pas 18 graden hier, maar wel met veel zon en het is op kantoor nu al niet te harden
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 19-04-2018, 15:55
Verwijderd
De monteur die vanochtend zou komen is er eindelijk

Super op tijd.
Oud 19-04-2018, 19:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Het is verdorie pas 18 graden hier, maar wel met veel zon en het is op kantoor nu al niet te harden
Hier was het vandaag 28!! deadlock is bijna zo ver dat hij z'n winterjas thuis laat!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 19-04-2018, 20:03
Verwijderd
Ik heb dus niet alleen mijn winterjas thuisgelaten. Ik had zelfs geen vest of trui bij me maar ben gewoon echt met alleen T-shirt en jas naar buiten gegaan.
Oud 19-04-2018, 20:04
Verwijderd
Ik had wel m'n sjaal bij me voor het geval dat En ik ben onderweg naar huis van de ouders van Laura bijna gestopt om m'n jas aan te doen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.