Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2018, 20:20
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Gekkie
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Oud 19-04-2018, 20:50
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ga al sinds zondag elke dag uit
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-04-2018, 22:32
Verwijderd
Ik heb vanavond voor het eerst weer eens gemountainbiked, samen met een paar van m'n vrienden. Toch ff mooi tochtje van 40km gereden 😄👍🏻
Oud 19-04-2018, 22:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb dus niet alleen mijn winterjas thuisgelaten. Ik had zelfs geen vest of trui bij me maar ben gewoon echt met alleen T-shirt en jas naar buiten gegaan.
zo herkenbaar. Zo fijn dat ik niet de enige ben, jij snapt mij.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-04-2018, 22:50
Verwijderd
Oud 19-04-2018, 22:50
Verwijderd
Houdt de kleine eigenlijk van warmte?
Oud 19-04-2018, 22:52
Verwijderd
Ik ben weer eens in een hele grappige sarcastische en dubbelzinnige bui vanavond. Gooi ze er allemaal uit vanavond, maar ik moet slapen, maar iemand houdt me wakker.
Oud 19-04-2018, 23:04
Verwijderd
ACH JA TIGERLY IS TOCH WEER EEN EXTRA HOOFDSTUK IN ONS BOEK
Oud 20-04-2018, 06:28
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik had wel m'n sjaal bij me voor het geval dat En ik ben onderweg naar huis van de ouders van Laura bijna gestopt om m'n jas aan te doen

Overigens las ik hier eerst 5 keer Laurens voordat ik Laura las

Hier beloven ze 21 graden vandaag dus ii heb heel optimistisch ook geen jas bij me. Wel een trui en sjaal want t is nog maar 7 graden.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-04-2018, 06:58
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Houdt de kleine eigenlijk van warmte?
Tot nu toe lijkt hij wel van warmte te houden, al sinds het begin moet ik zijn bad warmer maken dan het advies is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 20-04-2018, 08:06
Verwijderd
Citaat:

Overigens las ik hier eerst 5 keer Laurens voordat ik Laura las

Hier beloven ze 21 graden vandaag dus ii heb heel optimistisch ook geen jas bij me. Wel een trui en sjaal want t is nog maar 7 graden.
Ja ik had gisterochtend ook een jas aan

20 graden aan de kust en 28 hier. Morgen gewoon warm, ZONDAG ONWEER
Oud 20-04-2018, 10:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Even spontaan dagje Gent
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-04-2018, 10:32
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Even spontaan dagje Gent
Altijd een goed idee.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 20-04-2018, 10:44
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Bwuh ik heb eindeloze NL-heimwee en wil graag mee met de 2 Nederlandse vrachtwagens die bij de buren aan het laden zijn.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-04-2018, 10:48
Verwijderd
Kusje voor Zoef!
Oud 20-04-2018, 10:49
Verwijderd




Oud 20-04-2018, 10:51
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ooooooh bitterballen. Ik wil zoooo graag een koude Hertog Jan met bitterballen, kaasblokjes en mosterd.
Of een mckroket.
En stroopwafelstukjes van de markt.
En gewoon even geen Denen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-04-2018, 11:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hoe lang zijn jullie van plan om in Denemarken te blijven wonen eigenlijk?
Of is dit semi-permanent?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-04-2018, 11:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dit is wel vrij permanent ja. Of iig tot er koters zijn van schoolgaande leeftijd. Want of ik die hier op school wil hebben weet ik nog zo net niet.
Maar terug naar NL is dan ook niet direct mn eerste keuze.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-04-2018, 11:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgende week krijg ik de sleutel van ons nieuwe huis
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-04-2018, 13:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Gent is echt wel chill. Vorige keer was het pokkeweer en nu echt zo schoon.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-04-2018, 14:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dit is wel vrij permanent ja. Of iig tot er koters zijn van schoolgaande leeftijd. Want of ik die hier op school wil hebben weet ik nog zo net niet.
Maar terug naar NL is dan ook niet direct mn eerste keuze.
Waarom wil je ze daar niet op school hebben?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 20-04-2018, 18:49
Verwijderd
Omdat 20% van de Denen als analfabeet van school komt.
Oud 20-04-2018, 18:49
Verwijderd
Jeetje, die Avicii, zomaar even doodgaan.
Oud 20-04-2018, 18:57
Verwijderd
Ja jemig, inderdaad.
Oud 20-04-2018, 18:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-04-2018, 01:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Kom ik een dronken slavisch groepje tegen gaan ze halusky maken.
Ik wil ook
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-04-2018, 09:48
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Waarom wil je ze daar niet op school hebben?
Citaat:
Omdat 20% van de Denen als analfabeet van school komt.
Hehehehe ongeveer ja

Maar ik ben in zn algemeenheid niet zo gecharmeerd van het systeem hier waarin iedereen vrijwel hun hele school leven bij elkaar in de klas zit, er tot het gymnasium op je 17e maar vrij weinig aandacht wordt besteed dat er tussen kinderen best grote niveau verschillen zitten waardoor er echt een hele hoop mensen buiten de boot vallen. En dan heb je ‘privé’ scholen en ‘volks’school. Op privé scholen wordt er prima les gegeven maar zit over het algemeen een witte elite, en volksscholen hebben het moeilijk omdat er amper geld is. Ik vind dat ook maar een nare keuze.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-04-2018, 09:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dat klinkt een beetje als het Britse systeem. Vriendje vindt het Nederlandse onderwijs-systeem maar gek
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-04-2018, 10:14
Verwijderd
Het is ook heel erg gek. Kunnen die libertariërs toch nog iets.
Oud 21-04-2018, 13:13
Verwijderd
Werk gemaakt van automatisch kopen van TV series. Hoef ik niet meer op te letten. Nu nog een tracker vinden waar de HEVC releases snel en publiek te downloaden zijn want ik hou van extra vrije schijfruimte.
Oud 21-04-2018, 23:56
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Dat klinkt een beetje als het Britse systeem. Vriendje vindt het Nederlandse onderwijs-systeem maar gek
Hoezo, het is toch overzichtelijk enzo?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 22-04-2018, 00:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Milledju, Kom ik net terug van een vet chilldagje in Arnhem e.o., blijkt in de trein dat ik bij een verkeerd poortje heb ingecheckt? Wtf, I'm rende gewoon richting perron en bliepte een van de poortjes open, maar dat bleek een Arriva-poortje te zijn. Waarom?! Hier hebben we heel geen Arriva poortjes! Zelfs met uitleg en bewijs dat ik wel echt m'n pasje had gescand kreeg ik nog een boete. 68 euro! Dikke doei, daar ben ik 't echt niet mee eens.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-04-2018, 00:19
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Milledju, Kom ik net terug van een vet chilldagje in Arnhem e.o., blijkt in de trein dat ik bij een verkeerd poortje heb ingecheckt? Wtf, I'm rende gewoon richting perron en bliepte een van de poortjes open, maar dat bleek een Arriva-poortje te zijn. Waarom?! Hier hebben we heel geen Arriva poortjes! Zelfs met uitleg en bewijs dat ik wel echt m'n pasje had gescand kreeg ik nog een boete. 68 euro! Dikke doei, daar ben ik 't echt niet mee eens.
Staat er toch bij dat het van Arriva is?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 22-04-2018, 00:32
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Milledju, Kom ik net terug van een vet chilldagje in Arnhem e.o., blijkt in de trein dat ik bij een verkeerd poortje heb ingecheckt? Wtf, I'm rende gewoon richting perron en bliepte een van de poortjes open, maar dat bleek een Arriva-poortje te zijn. Waarom?! Hier hebben we heel geen Arriva poortjes! Zelfs met uitleg en bewijs dat ik wel echt m'n pasje had gescand kreeg ik nog een boete. 68 euro! Dikke doei, daar ben ik 't echt niet mee eens.
Je hebt op dat moment geen geldig vervoersbewijs voor die trein, dus een boete is wel degelijk terecht, hoe vervelend het ook is.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 22-04-2018, 00:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Staat er toch bij dat het van Arriva is?
Ik zag dat echt niet. Was een poortje naast alle anderen.

Citaat:
Je hebt op dat moment geen geldig vervoersbewijs voor die trein, dus een boete is wel degelijk terecht, hoe vervelend het ook is.
Er was wel bewijs dat ik had ingecheckt. Het was niet alsof ik naar binnen was gesneakt ofzo. Iets van coulance was wel fijn geweest, maar de conducteur was ook best een lompe hork.
Ik ga iig een klacht indienen, want ik heb nog nooit eerder een boete gehad, ik kan me die 68 euro niet veroorloven en ik werk nota bene voor de fucking NS.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-04-2018, 00:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, ik heb gebeld, en ik kan het terugkrijgen, maar of ik morgen wil terugbellen want wrbzijn nu blijkbaar een hoop gestrande reizigers.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-04-2018, 01:09
Verwijderd
Reis dan ook niet met het ov drol.
Oud 22-04-2018, 01:09
Verwijderd
Vroegah was het ov nog makkelijk. Gewoon n kaartje kopen, op het station of in de bus.

Oud 22-04-2018, 01:09
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
ik werk nota bene voor de fucking NS.
Oooh, ja nee, dan is het niet zo raar dat je zo'n fout maakte
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 22-04-2018, 01:10
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Vroegah was het ov nog makkelijk. Gewoon n kaartje kopen, op het station of in de bus.

Of bij de supermarkt, als het om een strippenkaart ging
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 22-04-2018, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Of bij de supermarkt, als het om een strippenkaart ging
Ohja, maar die kocht ik zelden. Ik deed meestal gewoon n kaartje in de bus zelf.
Oud 22-04-2018, 01:18
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ohja, maar die kocht ik zelden. Ik deed meestal gewoon n kaartje in de bus zelf.
Ze werden voor mij gekocht, ik ging dat toch niet zelf doen Al stond ik er wel bij als iemand anders de strippenkaart kocht.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 22-04-2018, 01:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Reis dan ook niet met het ov drol.
Ja jongeh, ik heb geen rijbewijs!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-04-2018, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Ze werden voor mij gekocht, ik ging dat toch niet zelf doen Al stond ik er wel bij als iemand anders de strippenkaart kocht.
Ouwe lul

Citaat:
Ja jongeh, ik heb geen rijbewijs!
Ga eens halen dan!
Oud 22-04-2018, 01:53
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ouwe lul
Wablief? Hoezo?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 22-04-2018, 03:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Milledju, Kom ik net terug van een vet chilldagje in Arnhem e.o., blijkt in de trein dat ik bij een verkeerd poortje heb ingecheckt? Wtf, I'm rende gewoon richting perron en bliepte een van de poortjes open, maar dat bleek een Arriva-poortje te zijn. Waarom?! Hier hebben we heel geen Arriva poortjes! Zelfs met uitleg en bewijs dat ik wel echt m'n pasje had gescand kreeg ik nog een boete. 68 euro! Dikke doei, daar ben ik 't echt niet mee eens.
Ik heb dat ook een keer gehad maar dan in Amersfoort met een poortje van Connexxion. Je moet waarschijnlijk ook even geld terugvragen op uitcheckgemist.nl want je hebt nu waarschijnlijk twee keer het maximale tarief betaald omdat je bij Arriva alleen een inckeck hebt maar geen uitcheck en bij NS alleen een uitcheck maar geen incheck. Kan zo 40 euro zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-04-2018, 10:02
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Dublin
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 22-04-2018, 11:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Reis dan ook niet met het ov drol.
Ik reis graag met de auto, maar er zijn zat momenten en reizen waarvoor ik veel liever in de trein ga zitten. Als is het alleen maar om het gedoe met file, parkeren, parkeerkosten Zeker als ik ergens in het centrum van een stad moet zijn ga ik veel liever met het OV.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-04-2018, 11:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ga eens halen dan!
Geef es geld dan!

Citaat:
Ik heb dat ook een keer gehad maar dan in Amersfoort met een poortje van Connexxion. Je moet waarschijnlijk ook even geld terugvragen op uitcheckgemist.nl want je hebt nu waarschijnlijk twee keer het maximale tarief betaald omdat je bij Arriva alleen een inckeck hebt maar geen uitcheck en bij NS alleen een uitcheck maar geen incheck. Kan zo 40 euro zijn.
Ik moest uitchecken met de QR-code op de achterkant van m'n bon, want had niet ingecheckt bij de NS. De kosten kwamen op 18,60 voor m'n treinreis + nog 50 euro wettelijke verhoging.

Maar ik snap sowieso niet dat er op een station poortjes zijn voor arriva, want je checkt toch gewoon in in de bus? De poortjes gingen ook rechtstreeks naar het perron, dus eh? Sowieso vind ik station Arnhem niet handig, want als je aan de achterkant wil komen kan dat niet vanuit de hal, maar moet je eerst vanaf het perron een trap op. Zeker als je er nog nooit bent geweest is dat echt heel verwarrend.
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 22-04-2018 om 11:48.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.