Oud 10-08-2019, 09:49
Zenarinn
Zenarinn is offline
Heyy people,

Call me zen. (ik ben 16 en een meid, de jongen waar dit over gaat is 17)

Ik had laatst een feestje en iedereen had wel wat drank op zegmaar. Ik was hardstikke melig en begon allemaal mensen te knuffelen. Uiteindelijk zat ik ongeveer een uur lang te knuffelen met een jongen. Laat op de avond zat iedereen wat random spul te zeggen en blijkbaar heb ik toen gezegd dat ik nognooit had gezoend. Tijdje later was iedereen weg behalve ik, de jongen waar ik zowat aan hing en het meisje waar het feestje was en haar ouders. Toen het meisje waarbij het feestje was even aan het praten was met haar ouders in de keuken. Besloten wij dat we ook maar eens naar binnen moesten want het was hardstikke koud. (ik vond het koud tenminste, ik had mijn eigen jas aan, de jas van de jongen waar ik mee had geknuffeld en ik zat ook nog eens bij zo'n paal die warm is) Dus wij staan op, en hij had een arm over me heen toen we liepen want ik kon nie helemaal meer perfect recht lopen EN ben half blind in het donker. Toen zei hij ineens zovan "is het waar dat je nognooit hebt gezoend?" dus ik knik zo. En ineens stoptie me en bam. Gezoend. Ik stond daar bevroren want eerlijkgezegd, ik had zoiets nie verwacht. Ik ben nie dun, nie knap en hij is best wel knap zegmaar. En nu wil hij binnenkort dus afspreken maar ik ben eerlijk gezegd best bang. Straks is het allemaal een weddenschap. Mijn beste vriendin kent de jongen en zegt dat hij hardstikke lief is tho. Maar ik ben vroeger wel gepest en ik heb echt hele erge moeite met het vertrouwen van jongens die ik knap vind. Want geloof t ofnie maar de pestkoppen waren bijna altijd knap 🤦🏼*♀️. Ik kan prima met mijn vrienden omgaan tho. Iemand tips? 😅
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2019, 09:52
Verwijderd
Hij zoende zomaar vanuit het niets?

Tja, ik weet niet, wij kennen die jongen niet... Wat wil hij precies doen met afspreken en waar wil hij afspreken?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 09:53
Verwijderd
Overigens heb ik een mening over zoveel drinken op je 16e, helemaal als er volwassenen bij zijn. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 10:07
Zenarinn
Zenarinn is offline
Citaat:
Hij zoende zomaar vanuit het niets?

Tja, ik weet niet, wij kennen die jongen niet... Wat wil hij precies doen met afspreken en waar wil hij afspreken?
We gaan samen naar de kermis thats all. Ik had m al n paar x eerder gezien maar nooit echt goed gesproken ofz. Die avond heb ik dus heel lang met m zitten knuffelen en n beetje met m gepraat. En hij wil naar de kermis binnekort.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 10:10
Verwijderd
Oké, waarom ben je bang?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 10:14
Zenarinn
Zenarinn is offline
Citaat:
Overigens heb ik een mening over zoveel drinken op je 16e, helemaal als er volwassenen bij zijn. Maar goed.
Ik had niet echt veel gedronken hoor, een groot deel was aanstellen en acteren😅 Ik herinner me alles nog en wist ook wat ik deed. Ik hou van knuffels maar dat weten mn vrienden nie. Dus zodra ik wa drank op heb ga ik gewoon knuffelen want iedereen denkt toch dat ik dronken ben. Niemand weet dat de helft van de glazen die ik heb gehad icetea waren lol. 😬
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 10:15
Zenarinn
Zenarinn is offline
Citaat:
Oké, waarom ben je bang?
Straks is het allemaal een weddeschap. Straks is het allemaal een grapje.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Ik had niet echt veel gedronken hoor, een groot deel was aanstellen en acteren😅 Ik herinner me alles nog en wist ook wat ik deed. Ik hou van knuffels maar dat weten mn vrienden nie. Dus zodra ik wa drank op heb ga ik gewoon knuffelen want iedereen denkt toch dat ik dronken ben. Niemand weet dat de helft van de glazen die ik heb gehad icetea waren lol. 😬
Het is goed zo, ik snap het. Laten we gewoon doorgaan over de jongen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Straks is het allemaal een weddeschap. Straks is het allemaal een grapje.
Waarom zou dat kunnen denk je?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 10:18
Zenarinn
Zenarinn is offline
Citaat:
Waarom zou dat kunnen denk je?
Omdat ik jongens nie vertrouw 😂.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 10:19
Verwijderd
Heb jij wel eens gehoord van vrienden of vriendinnen dat het alleen maar een weddenschap was toen ze gingen daten met iemand?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 10:20
Zenarinn
Zenarinn is offline
Citaat:
Heb jij wel eens gehoord van vrienden of vriendinnen dat het alleen maar een weddenschap was toen ze gingen daten met iemand?
Ehh nee nie da ik weet
Met citaat reageren
Oud 10-08-2019, 10:36
Verwijderd
Ik denk dat het wel meevalt. En sowieso, als hij dat doet, dan is hij de grootste sukkel ever. Dan is er veel mis met hem, ditzelfde geldt voor jouw pesters. Ik snap heel goed dat je daardoor onzeker bent geworden, maar meestal zijn mensen die pesten vooral heel onzeker over zichzelf of is er bijvoorbeeld thuis wat aan de hand.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie What to do?
Girrll*
20 08-02-2007 14:28
Liefde & Relatie het "klikt" met niemand...
SuperSanne
61 03-05-2005 18:36
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Liefde & Relatie What to do.... :(
Chosen
17 13-10-2003 11:58
Muziek apresski muziek!
anonymous girl
24 09-01-2003 16:33
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 19:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.