Oud 20-06-2005, 13:24
Verwijderd
Mja ik grijp altijd snel naar de zakdoekjes. Als ik bovenop 'm zit zit het op zijn buik Dus dan veeg ik het even weg.
Ik blijf niet de hele tijd wachten dus meestal zit m'n string onder aan het eind van de dag.

Arm iemand die mijn ondergoed wast
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:21
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-06-2005 @ 21:08 :
Daar hebben ze iets voor uitgevonden: de mond.
is het echt je hobby om je eigen zaad uit haar vagina te zuigen?
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 24-06-2005, 14:49
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Meestal hebben wij tissues of een handdoek bij de hand, ik ga dan even naar de wc (het stroomt er dan meestal uit als ik gewoon op de wc ga zitten zeg maar, hoef ik niet eens te plassen ofzo) ... en daarna inlegkruisje in want meestal stroomt er nog wel wat uit, kan ook de volgende dag ...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2019, 16:10
Onbekenddd
Onbekenddd is offline
Kijk wat ik doe is als mijn piemel stijf is dan trek ik mezelf eerst helemaal bloot en dan doe ik minimaal 15 minuten over seks in bed en als de sperma dan eruit komt dan vliegt het altijd op me buik en dat laat ik dan staan en de rest lekt in mijn balzak en dan trek in me onderbroek weer aan zonder schoon te maken of zo!

Maar ik ben 13 jaar dus ik heb er niet zoveel verstand ervan dus kunnen mensen me hiervoor nog tips geven of iets anders
Met citaat reageren
Oud 28-01-2019, 16:56
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Kijk wat ik doe is als mijn piemel stijf is dan trek ik mezelf eerst helemaal bloot en dan doe ik minimaal 15 minuten over seks in bed en als de sperma dan eruit komt dan vliegt het altijd op me buik en dat laat ik dan staan en de rest lekt in mijn balzak en dan trek in me onderbroek weer aan zonder schoon te maken of zo!

Maar ik ben 13 jaar dus ik heb er niet zoveel verstand ervan dus kunnen mensen me hiervoor nog tips geven of iets anders
Wel heel geestig dat het laatste bericht in deze topic werd geplaatst toen jij nog niet eens geboren was.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2019, 17:38
Verwijderd
Normaliter wordt er dacht ik zoveel mogelijk goo van gemaakt:
Met citaat reageren
Oud 05-03-2019, 17:42
jonesfab25
jonesfab25 is offline
gho, overal wel eigenlijk, meestal doe ik een gemakkelijke broek aan (pyjama of training) als ik dan klaarkom, hou ik mijn penis wat schuin zodat het er uit loopt op mijn broek, een andere keer gewoon op het buikje, daarna kleren er over aan, en weg is de sperma... soms op een tschirt of trui die ik aan heb, soms doe ik ook een condoom aan om te masturberen en in klaar te komen
wanneer ik samen met vrienden masturbeer, dan hou ik het wel proper... dan veeg ik het netjes af aan een zakdoek of papier
Met citaat reageren
Oud 05-03-2019, 23:31
jaap11
jaap11 is offline
Wat wil je nu eigenlijk vertellen???
Met citaat reageren
Oud 06-03-2019, 12:37
Verwijderd
Citaat:
gho, overal wel eigenlijk, meestal doe ik een gemakkelijke broek aan (pyjama of training) als ik dan klaarkom, hou ik mijn penis wat schuin zodat het er uit loopt op mijn broek, een andere keer gewoon op het buikje, daarna kleren er over aan, en weg is de sperma... soms op een tschirt of trui die ik aan heb, soms doe ik ook een condoom aan om te masturberen en in klaar te komen
wanneer ik samen met vrienden masturbeer, dan hou ik het wel proper... dan veeg ik het netjes af aan een zakdoek of papier
Gast, wat moet je hier?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2019, 10:45
marctriple
marctriple is offline
Keukenrol of handdoek
Met citaat reageren
Oud 27-05-2019, 16:41
KeesB
KeesB is offline
Mijn vriendin pakt soms beetje sperma in hand en speelt hiermee. Erg geil voor de man.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2019, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendin pakt soms beetje sperma in hand en speelt hiermee. Erg geil voor de man.
Was het echt nodig om op een 2 maanden oud topic te reageren?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2019, 10:49
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Was het echt nodig om op een 2 maanden oud topic te reageren?
Kijk nog eens naar de datum (en het jaar) van de eerste post
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2019, 11:15
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Het is inderdaad een oud topic. Wel een algemene vraag. Dus in dit geval niet heel erg.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat te doen met het sperma?
Noname101
26 03-06-2011 19:33
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 01:51
Seksualiteit Wat doen met sperma
Verwijderd
82 10-05-2006 12:36
Seksualiteit vieze sperma doorslikken
b00
33 30-10-2003 20:39
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 19:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 07:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.