Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2019, 23:18
Verwijderd
Oei dan is pilates misschien ook wel te zwaar.
Advertentie
Oud 23-06-2019, 23:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wat heb je van onderliggende problematiek dat je die bepaalde dingen niet kan? Anders eens met een fysio kijken naar een goeie oplossing?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 23-06-2019, 23:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Niet quoten svp. Vandaar dus!

Laatst gewijzigd op 25-06-2019 om 23:16.
Oud 24-06-2019, 06:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat stom dat je weer zoveel last hebt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-06-2019, 19:14
Verwijderd
Vandaag 160km gefietst, dat is wel een recordje op de racefiets denk ik..! En vrijdag vertrek ik voor de fietsvakantie.
Oud 26-06-2019, 19:26
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Good busy
Ik heb vandaag na het werk ook lekker een rondje gefietst. Mooi dat 't op de fiets best aangenaam is, totdat je afstapt
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 26-06-2019, 20:01
Verwijderd
Heeeeerlijk getraind weer. Mijn energie komt terug! Ik train helemaal niet zo veel, moet het straks weer vaker gaan doen als ik alle drukke dingen achter de rug heb, maar ik blijf echt fit en scherp. Blessure gaat ook beter, dus ik ga weer duurtraining oppakken straks.
Oud 26-06-2019, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Heeeeerlijk getraind weer. Mijn energie komt terug! Ik train helemaal niet zo veel, moet het straks weer vaker gaan doen als ik alle drukke dingen achter de rug heb, maar ik blijf echt fit en scherp. Blessure gaat ook beter, dus ik ga weer duurtraining oppakken straks.
Wat voor sport?
Oud 26-06-2019, 21:35
Saiy
Saiy is offline
ik heb een poosje niet gesport, maar de afgelopen weken wel veel zwaar buitenwerk gedaan Ook goed voor mn lijf
Oud 26-06-2019, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Wat voor sport?
vechtsport
Oud 27-06-2019, 11:17
Saiy
Saiy is offline
Jemig Vera ik lees nu pas je onderschrift
Oud 27-06-2019, 16:33
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Vandaag wilde ik een klein rondje fietsen, toen bedacht ik me opeens de 125 minuten uitdaging op strava en heb ik maar 125,44 minuten gefietst
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 27-06-2019, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Jemig Vera ik lees nu pas je onderschrift
Wat is daar jemig aan?
Oud 27-06-2019, 19:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het was pittig vanavond maar ik heb het wel weer gedaan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-07-2019, 19:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging roeien en dat ging goed maar toen we terugkwamen, kwam ik bijna niet meer uit de boot, enorme papbenen en armen. Denk dat ik een hongerklop had. Ik had wel ontbeten vooraf maar het was wel lunchtijd geweest toen we terugkwamen en ik had ook maar één flesje gedronken. Toch de warmte onderschat denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-07-2019, 21:12
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Lekker romantisch samen fietsen in de moezel streek ♡
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 06-07-2019, 21:25
Verwijderd
Zomerstop, 6 weken. Best kut.
Oud 06-07-2019, 21:39
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Aan de moezel overigens, we hebben de waterfiets niet meegenomen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 06-07-2019, 22:03
Verwijderd
Bij het woord moezel moet ok altijd denken aan die blauwe maandag dat ik in een van der valk restaurant heb gewerkt en er elke 6 weken een stel van 70+ kwam dat een uitgebreide lunch met een wijn uit de moezel nuttigde, om daarna naar een kamer te verdwijnen. Daar kwamen ze rond het diner weer uit tevoorschijn, dineerden met "nog maar een moezeltje om het af te leren" en gingen dan weer iedee hun eigen weg. Of ja nou, hij ging een auto met een duits kenteken weg en zij vertrok met een taxi.
Oud 08-07-2019, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Lekker romantisch samen fietsen in de moezel streek ♡
Zo leuk om samen te kunnen fietsen, zeker waar jullie wonen!

Ik ben net terug van fietsvakantie, bijna 800km, rond de 18000 hoogtemeters in 8 dagen en het was zo megafijn cool gaaf fantastisch en ik was echt een stuk beter in het klimmen dan ik dacht
Oud 08-07-2019, 09:33
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb gisteren een bergtocht gemaakt. Nu heb ik overal spierpijn
Oud 08-07-2019, 14:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Zo leuk om samen te kunnen fietsen, zeker waar jullie wonen!

Ik ben net terug van fietsvakantie, bijna 800km, rond de 18000 hoogtemeters in 8 dagen en het was zo megafijn cool gaaf fantastisch en ik was echt een stuk beter in het klimmen dan ik dacht
jaa dat scheelt dcht, dit was ook minder dan twee uur rijden van ons huis :')

Foto's zagen er echt super uit
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 10-07-2019, 19:16
Verwijderd
Ik zit echt gigantisch te cheatmealen vandaag.

En ja, ik voel me schuldig.
Oud 10-07-2019, 19:25
Verwijderd
En het probleem is dus niet dat ik cheat, maar dat ik me er dus schuldig over voel, want dat hoeft helemaal niet. Ik ben zwaar gedisciplineerd, maar ook ik heb soms vreetbuien, ben soms niet stabiel lichamelijk etc. Dat kan ook gewoon in deze topic gedeeld worden. En een beetje random post en niet zozeer sport gerelateerd, maar ik snap de laatste tijd steeds vaker waarom sommige mensen het zo zwaar hebben met afvallen, waarom mensen terugvallen in hun gedrag, en waarom mensen ineens weer beginnen te roken etc. En ik vind deze kennis echt een grote aanvulling aan mijn al bestaande kennis.
Oud 10-07-2019, 20:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb me vandaag weer lek laten prikken bij de fysio met dry needling. Er zit weer iets in mijn rug niet goed, dat voor hevige pijn in mijn bovenarm met uitstraling tot in mijn vingers zorgt.

M'n spieren wilden alleen niet heel erg twitchen, dus geen instant relief, maar heb wel het idee dat het wat geholpen heeft. Gelukkig moet ik juist wel blijven sporten/bewegen, zij het wat lichter.

Blijft wel iets intrigerend vind ik, die naalden in je spieren.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-07-2019, 20:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ja alleen nog niet echt goed ondersteunt door onderzoek. Ga er misschien ook wel een cursus van doen dat dan weer wel
Alleen doet die uitstraling me meer denken aan nek dan rug, die is al gecheckt neem ik aan?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-07-2019, 20:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja alleen nog niet echt goed ondersteunt door onderzoek. Ga er misschien ook wel een cursus van doen dat dan weer wel
Alleen doet die uitstraling me meer denken aan nek dan rug, die is al gecheckt neem ik aan?
Mjah, ik dacht ook nek en daar zat ook zeker spanning, maar de meeste en heftigste twitches kwamen van de spier bovenaan m'n zij, iets onder m'n oksel. De spier die blijkbaar ook over je schouder naar je borst loopt? Ik heb natuurlijk geen idee hoe die heet.

Ik was nu niet bij m'n eigen fysio, omdat ze op vakantie is, maar bij een praktijk waar ze vrijwel alleen met topsporters werken. en deze fysio zei dat hij sinds hij z'n bevoegdheid er voor had, hij bijna alleen nog maar aan 't prikken was.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-07-2019, 21:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Deze?


Of deze (want die ken ik qua uitstralinggebied zoals je beschrijft)



Ik vind zoiets dus best wel jammer. Het moet een uitbreiding zijn op je portfolio van vaardigheden. Het kan niet de enige oplossing zijn en qua preventie ook helemaal niks natuurlijk.
Misschien zit je qua houding verkeerd, misschien heb je ergens wat te veel prikkeling op een zenuw, misschien is het TOS, ...
Ik ga er van uit dat hij braaf onderzoek heeft gedaan. Sowieso moet je ergens beginnen om je hypotheses te testen en het is vaak een mix van musculair, articulair en neurogeen.

Alleszins hopelijk geraak je er vanaf
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-07-2019, 13:25
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
De tweede! Ja, hij heeft zeker uitgebreid onderzoek gedaan. Hij heeft er in totaal 50 minuten voor uitgetrokken voor de intake en de behandeling.

Moet zeggen dat het wel geholpen heeft. Gisteren was ik helemaal stijf, maar dat ben ik altijd de dag na het prikken. En ik doe braaf de stretchoefeningen die hij me aangeraden heeft.

Ik vermoed dat houding de voornaamste oorzaak is. Ik heb ook veel minder gesport de laatste tijd dan normaal en dat heeft mijn lijf gewoon heel erg nodig om mijn core sterk te houden. Dus dat ga ik braaf weer oppakken. net als meer ontspanningsmomenten inbouwen. Ik heb m'n lesje weer geleerd. Heb en hele hoge pijngrens, maar ik heb echt wel een paar keer op het punt van huilen gestaan. Fijn in combinatie met niet kunnen slapen van de pijn doen dingen met je.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 13-07-2019, 20:09
Verwijderd
Ik wil eigenlijk beginnen met rennen. Nog nooit eerder gedaan. Opbouwschema's, tips, podcasts om mee te beginnen, andere dingen?
Oud 13-07-2019, 21:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik wil eigenlijk beginnen met rennen. Nog nooit eerder gedaan. Opbouwschema's, tips, podcasts om mee te beginnen, andere dingen?
Ik heb ooit het hardlopen opgepakt met Start2Run. Dat is een opbouwschema die ook van die mp3-bestandjes heeft. Tegenwoordig hebben ze volgens mij ook een app.
Oud 15-07-2019, 14:22
Saiy
Saiy is offline
Goeie schoenen kopen, sowieso goeie schoenen kopen
Oud 15-07-2019, 14:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
En een hele goede sportbh!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 15-07-2019, 21:30
Verwijderd
Citaat:
En een hele goede sportbh!
Die moet ik sowieso nog. Mijn borsten beginnen vrij recent pas weer normale proportie aan te nemen maat ik heb geen idee wat mijn maat nu is en ik moet nog een goede lingeriezaak vinden.
Oud 15-07-2019, 23:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wat doen jullie tegen zweet? Ik heb echt zo snel dat het zweet al in stralen van m'n hoofd loopt en op de grond drupt. Vet goor. Heb wel een bandana geprobeerd, maar die raakt ook al vrij snel doorweekt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-07-2019, 06:24
Verwijderd
Niks, gewoon achteraf lekker douchen 😉 hard verdiend vers zweet stinkt niet 😉
Oud 16-07-2019, 06:53
Verwijderd
Precies. Gewoon zweten, eventueel met een bandana om
Oud 16-07-2019, 07:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja inderdaad!
Oud 17-07-2019, 01:31
Verwijderd
Yes gewoon zweten! Ik zweet ook altijd veel, en sta geregeld in het zweet van een ander te stampen.
Oud 17-07-2019, 13:22
Saiy
Saiy is offline
Na de vakantie ga ik weer trouw sporten T komt er nu niet echt van.
Oud 01-08-2019, 15:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Net 5km gelopen met mijn vriendin. Toch wel nice om die vooruitgang te zien en samen te lopen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-08-2019, 16:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga zo sporten bij de fysio!

Heeft er iemand wel eens gesupt? Is dat leuk/moeilijk/zwaar/eng?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-08-2019, 17:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ga zo sporten bij de fysio!

Heeft er iemand wel eens gesupt? Is dat leuk/moeilijk/zwaar/eng?
Suppen is supermakkelijk en heel leuk!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-08-2019, 19:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Okee tof! Toch maar een keer proberen dan! Vriendin wil het graag een keer doen maar ik heb visioenen van in spagaat op die plank terecht komen

Sporten ging echt lekker
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-08-2019, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Net 5km gelopen met mijn vriendin. Toch wel nice om die vooruitgang te zien en samen te lopen.
Dat is het allerleukste van sporten vind ik!


Gaat bij mij na een rotjaar op sportief vlak vorig jaar eindelijk ook weer lekker vooruit! Vorige week een 5km wedstrijd voor het eerst in 2 jaar weer onder de 20 minuten gelopen, en morgen een pittige marathontraining van 25-30km..
Oud 03-08-2019, 11:14
Verwijderd
Ik heb overal in mijn lijf spierpijn. En nu zit ik me te oriënteren waar ik goed op de grond in combi met staand kan trainen.
Oud 03-08-2019, 11:20
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik ga volgende week mini golfen. Genoeg sport
Oud 03-08-2019, 11:27
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik vind tegenwoordig naar de koelkast lopen voor cola genoeg beweging
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 03-08-2019, 11:28
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Als je cola drinkt mag je wel wat meer lopen.
Oud 03-08-2019, 11:29
Verwijderd
Oké, jullie wilden deze sluiten he?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.