Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2018, 00:57
Verwijderd
7 jaar jonger! omg

Maar jonger altijd goed , houdt jezelf ook een beetje jong.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:47. Reden: Op verzoek
Advertentie
Oud 15-06-2018, 00:57
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Of wacht nee, België natuurlijk.
Oud 15-06-2018, 01:02
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik zou lekker denken, gratis maaltijd! Pakistaans klinkt wel lekker trouwens, was dat het ook?
Het was wel heel lekker ja Het eten was net zo heftig als het interieur.
Oud 15-06-2018, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Het was wel heel lekker ja Het eten was net zo heftig als het interieur.
Hahahaha klinkt best spannend!
Oud 15-06-2018, 01:03
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Check dit dan

Oud 15-06-2018, 01:04
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik kan dat gedrag trouwens wel waarderen hoor, beetje traditioneel flirten.

Maar het is een voorkeur, en het is flirten gebaseerd op machtsverschil. Dus voordat je het doet moet je zeker weten dat de ander 't ook waardeert, en je moet extra goed op grenzen letten. Sommige mannen gebruiken het puur om druk te zetten of voorbij iemands grenzen te creepen.

Op /r/creepyasterisks zie je het ook vaak. *tips fedora*
Oud 15-06-2018, 01:04
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik krijg de afbeelding niet werkend, maar check dit dan

https://imgur.com/65YvTV4
Oh wauw.
Oud 15-06-2018, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Check dit dan

[afbeelding]
Haha geweldig echt
Oud 15-06-2018, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Hahaha! Nja

Dat is waar. Hij is echt een schatje dus ik snap eigenlijk niet waarom ik ‘m afhield. Was misschien een beetje bang voor complexe situaties en zulks.
Oh hm, dan kan het ook wel zijn dat je te maken hebt met een beetje een gecompliceerde boy.

Ik heb ook een gecompliceerde boy in mijn telefoon, die stuurt dan ineens ook weer uit het niets een bericht dat ie me nog steeds wil.
Oud 15-06-2018, 01:07
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik kan dat gedrag trouwens wel waarderen hoor, beetje traditioneel flirten.

Maar het is een voorkeur, en het is flirten gebaseerd op machtsverschil. Dus voordat je het doet moet je zeker weten dat de ander 't ook waardeert, en je moet extra goed op grenzen letten. Sommige mannen gebruiken het puur om druk te zetten of voorbij iemands grenzen te creepen.

Op /r/creepyasterisks zie je het ook vaak. *tips fedora*
Als het een beetje subtiel is kan het nog wel, maar ik vind het een beetje ouderwets en onnodig
Oud 15-06-2018, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Check dit dan

[afbeelding]
loooooool hahahahahahahahaha
Oud 15-06-2018, 01:08
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Het is net alsof je op een troon zit daar lol
Oud 15-06-2018, 01:09
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Als het een beetje subtiel is kan het nog wel, maar ik vind het een beetje ouderwets en onnodig
Ja, het zit al gauw in de weg van gewoon mens zijn.
Oud 15-06-2018, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Oh hm, dan kan het ook wel zijn dat je te maken hebt met een beetje een gecompliceerde boy.

Ik heb ook een gecompliceerde boy in mijn telefoon, die stuurt dan ineens ook weer uit het niets een bericht dat ie me nog steeds wil.
Oh dat zou kunnen ja!

Haha en die heb je wel gezoend? Of ook afgehouden?
Oud 15-06-2018, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Het is net alsof je op een troon zit daar lol
Haha ja, hij zag jou waarschijnlijk al helemaal als zijn koningin!
Oud 15-06-2018, 01:11
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Geen idee hoe ik normaal flirt, vooral veel lachen en oogcontact maken. Maar ik onderneem vaak wel stappen geheel tegen mijn vaders principes; ‘hard to get Mieke, hard to get!’ In
Ik flirt door te zeggen: "Hallo, ik vind jou leuk." Foolproof.
Oud 15-06-2018, 01:13
Verwijderd
Citaat:
Ik flirt door te zeggen: "Hallo, ik vind jou leuk." Foolproof.
Hahaha ja ik ook en echt nog meer lachen en tijdens het lachen een arm aanraken met een neerwaartse, bijna slaan-achtige beweging zo van; ‘waaaahahahahaha’
Oud 15-06-2018, 01:15
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Haha ja, hij zag jou waarschijnlijk al helemaal als zijn koningin!


Toen we trouwens weer in terug Leuven waren gingen we nog een drankje doen samen met en paar van die andere mensen en toen hij op het punt stond om weer voor mij te betalen had ik snel betaald. Hij leek best wel beledigd, hij zei echt zo van "oh come on"
Oud 15-06-2018, 01:15
Verwijderd
Oh ik flirt trouwens niet echt heel heel bewust geloof ik. Ik ben me wel soms heel bewust van een specifieke ander in de omgeving (een groep bijvoorbeeld) en dan ga ik er vanuit dat die ander dat dan ook heeft maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet!
Oud 15-06-2018, 01:16
Verwijderd
Citaat:


Toen we trouwens weer in terug Leuven waren gingen we nog een drankje doen samen met en paar van die andere mensen en toen hij op het punt stond om weer voor mij te betalen had ik snel betaald. Hij leek best wel beledigd, hij zei echt zo van "oh come on"
Is er iets wat je nodig hebt? Nieuwe fiets? Andere koelkast? Dit is denk ik wel het moment! Hahahaha
Oud 15-06-2018, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Oh dat zou kunnen ja!

Haha en die heb je wel gezoend? Of ook afgehouden?
Gewoon gedisst.
Oud 15-06-2018, 01:17
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Is er iets wat je nodig hebt? Nieuwe fiets? Andere koelkast? Dit is denk ik wel het moment! Hahahaha
Haha
Oud 15-06-2018, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Gewoon gedisst.
haha oké. Slim wel denk ik.
Oud 15-06-2018, 01:19
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb ook een gecompliceerde boy in mijn telefoon, die stuurt dan ineens ook weer uit het niets een bericht dat ie me nog steeds wil.
Omdat jij toch iets van ghosten en zombieën leek te weten.
Meisje waar het prima mee ging, maar die dan moeilijk deed "want ik zie geen toekomst" (terwijl ze ook niks serieus wilde?). Na mijn voorstel of ik eens naar haar kon gaan", stuurde ze 3 weken niks meer.
Nu stuurt ze ineens weer. Wat moet dat voorstellen? Een trailer van een disneyfilm en "ik dacht dat je dit wel leuk zou vinden". Ik wil gewoon de trailer van mission impossible 6 sturen ofzo
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-06-2018, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Haha
Haha ik zie het echt al voor me. Splinternieuwe koelkast, hij die voor jou rond 20:00 uur installeren want hij kan dat heel goed want hij is een echte man en jij dan om 21:00 uur, nadat zijn glaasje kraanwater naarbinnen geklokt heeft; ‘oh echt superbedankt! Wat heb je dat goed gedaan! Ik ben er zo blij mee! Maar nu ga ik slapen. Je weet hoe je thuis komt?’
Oud 15-06-2018, 01:22
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Is dat dezelfde die jouw lief wilde zijn terwijl jij had gezegd dat je geen relatie wilde, Belg?
Oud 15-06-2018, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Omdat jij toch iets van ghosten en zombieën leek te weten.
Meisje waar het prima mee ging, maar die dan moeilijk deed "want ik zie geen toekomst" (terwijl ze ook niks serieus wilde?). Na mijn voorstel of ik eens naar haar kon gaan", stuurde ze 3 weken niks meer.
Nu stuurt ze ineens weer. Wat moet dat voorstellen? Een trailer van een disneyfilm en "ik dacht dat je dit wel leuk zou vinden". Ik wil gewoon de trailer van mission impossible 6 sturen ofzo
Dit is niet die ene van laatst?


Ja dit is ultiem zombieën. Beetje met iedereen daten, maar dat niet zo netjes aanpakken. Waarschijnlijk met anderen gedate en dat viel tegen en nu komt ze weer naar jou.

Tja het is maar net hoe je het wil... ik pas voor dat soort lui eerlijk gezegd.

Zat er misschien een geheime boodschap bij dat Disney-filpmje?
Oud 15-06-2018, 01:25
Verwijderd
Citaat:
haha oké. Slim wel denk ik.
Ja later kwam hij met verhalen die je met elkaar deelt als je elkaar goed kent enzo. Best wel diepe dingen van hemzelf. Maar goed tegelijkertijd was ik ook het einde en zag hij in mij de moeder van zijn kinderen. Dus toen vond ik het niet meer zo leuk allemaal.
Oud 15-06-2018, 01:25
Verwijderd
Citaat:
Dit is niet die ene van laatst?


Ja dit is ultiem zombieën. Beetje met iedereen daten, maar dat niet zo netjes aanpakken. Waarschijnlijk met anderen gedate en dat viel tegen en nu komt ze weer naar jou.

Tja het is maar net hoe je het wil... ik pas voor dat soort lui eerlijk gezegd.

Zat er misschien een geheime boodschap bij dat Disney-filpmje?
https://m.youtube.com/watch?v=moSFlvxnbgk
Oud 15-06-2018, 01:26
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Haha ik zie het echt al voor me. Splinternieuwe koelkast, hij die voor jou rond 20:00 uur installeren want hij kan dat heel goed want hij is een echte man en jij dan om 21:00 uur, nadat zijn glaasje kraanwater naarbinnen geklokt heeft; ‘oh echt superbedankt! Wat heb je dat goed gedaan! Ik ben er zo blij mee! Maar nu ga ik slapen. Je weet hoe je thuis komt?’
Ik ben inmiddels al thuis Ik heb morgenochtend een sollicitatiegesprek dus ik kan beter ook maar gaan slapen. Welterusten!
Oud 15-06-2018, 01:26
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:


Toen we trouwens weer in terug Leuven waren gingen we nog een drankje doen samen met en paar van die andere mensen en toen hij op het punt stond om weer voor mij te betalen had ik snel betaald. Hij leek best wel beledigd, hij zei echt zo van "oh come on"
Oh mannnn, wat een creep! Wel handig dat hij gelijk laat zien dat hij je grenzen nooitniet zou respecteren. Als je al niet eens zelf mag weten of je voor jezelf betaalt.
Oud 15-06-2018, 01:28
Verwijderd
Oud 15-06-2018, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben inmiddels al thuis Ik heb morgenochtend een sollicitatiegesprek dus ik kan beter ook maar gaan slapen. Welterusten!
Succes en slaap lekker!
Oud 15-06-2018, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Ja later kwam hij met verhalen die je met elkaar deelt als je elkaar goed kent enzo. Best wel diepe dingen van hemzelf. Maar goed tegelijkertijd was ik ook het einde en zag hij in mij de moeder van zijn kinderen. Dus toen vond ik het niet meer zo leuk allemaal.
Dat eerste is op zich best oké lijkt me. Maar van dat laatste zou ik ook de kriebels krijgen. Ik had ooit een keertje met een jongen gesekst en ik denk dat ik zn eerste was.. en toen ik vertelde dat ik ooit een one night stand had met een Surinamer trok hij wit weg en zei hij; ‘ik val normaal nooit op zulke meisjes’ en toen ik het daarna uitmaakte (het was per ongeluk aan want ik had mezelf weer lekker in de nesten gewerkt ) zei hij huilend dat hij naast me wilde staan in mijn leven en blablabla en toen dacht ik ook even ‘uhhh’

Maar leuk is wel dat we sinds kort weer gewoon heel leuk contact hebben en ben laatst bij ‘m gaan eten enzo en dat was gewoon heel gezellig zonder gedoetjes dus ik heb er wel een leuke vriend aan over gehouden!
Oud 15-06-2018, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben inmiddels al thuis Ik heb morgenochtend een sollicitatiegesprek dus ik kan beter ook maar gaan slapen. Welterusten!
Hahahahhahaha <3333! Slaap lekker! En succes voor morgen!
Oud 15-06-2018, 01:31
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Oh mannnn, wat een creep! Wel handig dat hij gelijk laat zien dat hij je grenzen nooitniet zou respecteren. Als je al niet eens zelf mag weten of je voor jezelf betaalt.
Dat denk ik ook.

Citaat:
Succes en slaap lekker!
Dankje en slaap lekker alvast.
Oud 15-06-2018, 01:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dit is niet die ene van laatst?


Ja dit is ultiem zombieën. Beetje met iedereen daten, maar dat niet zo netjes aanpakken. Waarschijnlijk met anderen gedate en dat viel tegen en nu komt ze weer naar jou.

Tja het is maar net hoe je het wil... ik pas voor dat soort lui eerlijk gezegd.

Zat er misschien een geheime boodschap bij dat Disney-filpmje?
Citaat:
Is dat dezelfde die jouw lief wilde zijn terwijl jij had gezegd dat je geen relatie wilde, Belg?


Nee dit is een andere

Op onze eerste date hebben we disneyfilms gekeken bij mij dat is het enige wat ik er aan kan linken.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-06-2018, 01:34
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Haha ik zie het echt al voor me. Splinternieuwe koelkast, hij die voor jou rond 20:00 uur installeren want hij kan dat heel goed want hij is een echte man en jij dan om 21:00 uur, nadat zijn glaasje kraanwater naarbinnen geklokt heeft; ‘oh echt superbedankt! Wat heb je dat goed gedaan! Ik ben er zo blij mee! Maar nu ga ik slapen. Je weet hoe je thuis komt?’
Ja, en daarna weigert 'ie weg te gaan en zegt hij 'oh come on' terwijl hij je op bed pint. Ik zou zo ver weg blijven

Even los van dat het natuurlijk niet netjes is om anderen te exploiteren, zelfs al zijn ze creeps /moraalridder /ikhoualop
Oud 15-06-2018, 01:34
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Welterusten Koekje!
Oud 15-06-2018, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, en daarna weigert 'ie weg te gaan en zegt hij 'oh come on' terwijl hij je op bed pint. Ik zou zo ver weg blijven

Even los van dat het natuurlijk niet netjes is om anderen te exploiteren, zelfs al zijn ze creeps /moraalridder /ikhoualop
Was natuurlijk geheel gekscherend, haha. Ik zou zoiets ook nooit doen. En ik betaal ook altijd mijn drankjes zelf dus wat dat betreft val ik ook niet onder die categorie.
Oud 15-06-2018, 01:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Nee dit is een andere

Op onze eerste date hebben we disneyfilms gekeken bij mij dat is het enige wat ik er aan kan linken.
Dan sluit ik me aan bij Straatmeid! Ze heeft iemand anders gedate maar die was minder leuk en nu komt ze teruggetrippeld naar eerdere contacten.

Heb jij nog zin in contact met haar?
Oud 15-06-2018, 01:40
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Was natuurlijk geheel gekscherend, haha. Ik zou zoiets ook nooit doen. En ik betaal ook altijd mijn drankjes zelf dus wat dat betreft val ik ook niet onder die categorie.
Ja, ik weet het hoor, ik ben gewoon een zeur. Ik zei het vooral omdat je zo veel mannen hebt (niet per se op dit forum) die naar zo'n grapje zouden wijzen met ZIE JE WEL DIE VROUWEN ZUS ZO. Dat ontwapen ik graag bij voorbaat, maar ik denk niet dat jij zoiets echt zou doen hoor!
Oud 15-06-2018, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik weet het hoor, ik ben gewoon een zeur. Ik zei het vooral omdat je zo veel mannen hebt (niet per se op dit forum) die naar zo'n grapje zouden wijzen met ZIE JE WEL DIE VROUWEN ZUS ZO. Dat ontwapen ik graag bij voorbaat, maar ik denk niet dat jij zoiets echt zou doen hoor!
Andersom heb je dat denk ik ook wel eens!
Oud 15-06-2018, 01:41
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dan sluit ik me aan bij Straatmeid! Ze heeft iemand anders gedate maar die was minder leuk en nu komt ze teruggetrippeld naar eerdere contacten.

Heb jij nog zin in contact met haar?
Nou ze was wel leuk, maar zo kinderachtig niet reageren en niet gewoon nee zeggen. Meh. Als ze naar hier wilt komen mag ze best, maar ik ga geen moeite doen.

Die van laatst vroeg net "vind je me fysiek aantrekkelijk?" Dat is me ook iets te obvious bevestiging vragen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 15-06-2018, 01:42
Verwijderd
Ik bedoel, onder mensen in het algemeen komt dat denk ik regelmatig voor.
Oud 15-06-2018, 01:46
Verwijderd
Citaat:
Nou ze was wel leuk, maar zo kinderachtig niet reageren en niet gewoon nee zeggen. Meh. Als ze naar hier wilt komen mag ze best, maar ik ga geen moeite doen.

Die van laatst vroeg net "vind je me fysiek aantrekkelijk?" Dat is me ook iets te obvious bevestiging vragen.
Nee, ik zou daar ook geen moeite voor doen. Beetje stom idd.
Oud 15-06-2018, 01:46
Verwijderd
Slaapwel iedereen! <3
Oud 15-06-2018, 08:44
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ohjee, dit voelt toch een beetje gek maar, als ik iemand zou uitnodigen en dan mee zou nemen als gast, uiteten, ook in een groep, zou ik ook voor hem/haar betalen? Is dat creepy? Kan iemand me de gebruikelijke betaaletiquette uitleggen?
Oud 15-06-2018, 09:00
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik bedenk me net dat hij nog een ander meisje had uitgenodigd, maar voor haar heeft hij niet betaald
Oud 15-06-2018, 09:00
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Niks wat jij doet kan ooit creepy zijn, ecneel Al tover je op de eerste date een dood dier uit je binnenzak.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.