Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2018, 19:21
Verwijderd
Mijn oma had tien kinderen. Mijn moeder heeft het er wel eens met haar over gehad en ze antwoordde toen "k kon toch ook niet elke keer tegen vader zeggen dattie maar een sigaret moest gaan roken." .


Dat klinkt overigens misschien een beetje gek maar mijn opa en oma waren enorm gek op en met elkaar, dus ik maak me geen moment zorgen over dat ze het niet tof hadden samen.
Advertentie
Oud 15-07-2018, 20:09
Verwijderd
Citaat:
dat vind ik wijs.

Ik ben eindeloos gefascineerd door grote families in de Amerikaanse Bible Belt en dan vooral de ‘independent (fundamental) Baptists’ als die bijv Gothard aanhangen en de evangelisten die niet in voorbehoedsmiddelen geloven. En daar is dat wel echt een thematje
57 kinderen bij 11 vrouwen. Betovergrootvader van een collega. Hoi Mormonen.
Oud 15-07-2018, 23:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Scharrel was er vandaag weer. Donderdag weer, maar we beginnen elkaar wel echt leuk leuk te vinden
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 16-07-2018, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Nee maar wel van mensen die er op geilen hiehiheuieheihiiihi
Amai ja ik weet dat
Oud 16-07-2018, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk heb je ook gewoon je ovulatieschema op de koelkast hangen zodat je weet wanneer het moet gebeuren!

En de tering pastoors die zich met dat soort dingen bemoeien
En de afspraken met de OBGYN op het prikbordje in het toilet natuurlijk.
Oud 16-07-2018, 19:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hahaha, ik heb Tinder geïnstalleerd en kom al meteen mijn ex tegen :’D
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-07-2018, 20:19
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik slaap voor het eerst in twee jaar zes dagen alleen :') nou heb ik nachtdienst enzo dus zou ik er sowieso niet echt naastliggen maar nu kan ik ook geen pre werkdutjes doen op hem!

Drama. Verder is ons huis nog nooit zo opgeruimd geweest als nu dus alles heeft 'n voordeel.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 16-07-2018, 21:47
Stofzuiger
Stofzuiger is offline
Citaat:
Ik slaap voor het eerst in twee jaar zes dagen alleen :') nou heb ik nachtdienst enzo dus zou ik er sowieso niet echt naastliggen maar nu kan ik ook geen pre werkdutjes doen op hem!

Drama. Verder is ons huis nog nooit zo opgeruimd geweest als nu dus alles heeft 'n voordeel.
Geen batsie dus
Oud 17-07-2018, 05:06
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
No batsie
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-07-2018, 13:29
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Meh, ik ben een scharrel leuker gaan vinden dan de bedoeling is. Ik dacht dat het wederzijds was, maar blijkbaar is dat niet zo. Hij heeft veel verkeerde signalen afgegeven. Ik vond het in de eerste plaats al straf dat hij me meevroeg naar dat festival aangezien wij elkaar nog niet zo goed kenden en zijn beste vrienden en zn broers ook meegingen. We zijn zes dagen aan een stuk door samen geweest en we waren behoorlijk klef Normaal voel ik dit soort dingen wel goed aan, maar nu zat ik er compleet naast. Vreemd.
Oud 17-07-2018, 18:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee, niet vreemd. Mannen zijn gewoon kut.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 17-07-2018, 19:19
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nou kunnen mannen (en vrouwen ook) enorme horken zijn, maar hebben jullie het er hiervoor over gehad? Of ben je er vanuit gegaan dat het misschien wel meer betekende omdat je zelf noet zomaar iemand/scharrel mee zou vragen naar een festival? Daarnaast zijn festivals met zon gezelligheid en drank en een beetje drugs natuurlijk ook gewoon wel een vertekend beeld van de realiteit. Vrijheid blijheid alles. 6 dagen een wereldje opzich. En sjansen en klefheid hoort daar ook wel een beetje bij denk ik.
Wat niet wegneemt dat het ronduit kut is al je iets voor iemand voelt en dat niet wederzijds lijkt te zijn. Kusje op koekje!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-07-2018, 19:46
Verwijderd
Ahhhw koekje <3 Idd niet leuk! Beetje wrang..
Oud 17-07-2018, 21:38
Verwijderd
Aaah Koekje wat jammer. Stom is dat.
Oud 17-07-2018, 21:55
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Nou kunnen mannen (en vrouwen ook) enorme horken zijn, maar hebben jullie het er hiervoor over gehad? Of ben je er vanuit gegaan dat het misschien wel meer betekende omdat je zelf noet zomaar iemand/scharrel mee zou vragen naar een festival? Daarnaast zijn festivals met zon gezelligheid en drank en een beetje drugs natuurlijk ook gewoon wel een vertekend beeld van de realiteit. Vrijheid blijheid alles. 6 dagen een wereldje opzich. En sjansen en klefheid hoort daar ook wel een beetje bij denk ik.
Wat niet wegneemt dat het ronduit kut is al je iets voor iemand voelt en dat niet wederzijds lijkt te zijn. Kusje op koekje!
Initieel zouden we gewoon fbws zijn, maar al vrij snel voelde het anders dan ik daarvan gewend ben en dat heb ik ook aangegeven. Aangezien mensen vroegen wat er tussen ons speelde en we daar niet echt een antwoord op hadden hebben we het daar kort over gehad. Hij zei dat hij niet zo goed wist waar het heen ging, maar dat we daar na het festival waarschijnlijk een beter idee van zouden hebben. Zo'n festival is inderdaad even een hele andere wereld Ik had niet direct een relatie voor ogen, maar ik had wel het idee dat er iets meer in zat. Misschien zag ik gewoon wat ik wilde zien. Achja, ik ben er niet kapot van ofzo. Het is gewoon een beetje jammer.
Oud 18-07-2018, 21:19
Verwijderd
Ben mijn vorige scharrel hier al een paar keer tegen gekomen... Tja dat krijg je als je zo mega-dicht bij elkaar woont. Blijft awkward allemaal.

Verder denk ik nog steeds over mijn crush: "Als het maar geen klootzak is."

En daarnaast heb ik een shitload aan vrienden en lieve mensen om me heen, geeft iedereen me ontzettend veel oprechte liefde en aandacht, maar raak ik ook weer meer in mezelf gekeerd. En meer in mijn eigen geest en gedachten ofzo, ik weet niet of dit nu een goed teken is of niet.
Oud 18-07-2018, 21:41
Verwijderd
Ok ik heb echt weer een nieuw niveau van ongemakkelijkheid bereikt bij een date vanavond. Kwam vooral door mezelf, omdat ik het niet meer aan kon om het gesprek beter te laten lopen met smalltalk alsof ik het gezellig heb (ben ik best goed in) en het vrij abrupt afkapte.

Wel bijzonder dat hij daarna wel mijn persoonlijkheid vrij treffend in een paar zinnen samenvatte..
Oud 19-07-2018, 07:13
Verwijderd
Citaat:
Ok ik heb echt weer een nieuw niveau van ongemakkelijkheid bereikt bij een date vanavond. Kwam vooral door mezelf, omdat ik het niet meer aan kon om het gesprek beter te laten lopen met smalltalk alsof ik het gezellig heb (ben ik best goed in) en het vrij abrupt afkapte.

Wel bijzonder dat hij daarna wel mijn persoonlijkheid vrij treffend in een paar zinnen samenvatte..
Was dat een nieuwe date, of iemand waar je al eerder mee had afgesproken?

En zijn beschrijving van jouw persoonlijkheid klopte?!
Oud 19-07-2018, 07:21
Verwijderd
Verder op een vrijgezellenfeestje een hilarische jongen ontmoet. Ben heel benieuwd hoe hij is als we afspreken, er leek best een klik te zijn maar ik was ook vrij zat
Oud 19-07-2018, 10:33
SummerAnoniem
Avatar van SummerAnoniem
SummerAnoniem is offline
Afhaalchinees is ook wel gezellig voor een eerste date. Hahahaha
__________________
A true friend is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
Oud 21-07-2018, 01:05
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Holy fuck. Alweer klaar met tinder. Vandaag een date afgezegd, netjes met uitleg erbij, word ik vervolgens 3 u lang gestalkt, freaky!!!! Die gast 1 keer gezien. Brrrr...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 21-07-2018, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Holy fuck. Alweer klaar met tinder. Vandaag een date afgezegd, netjes met uitleg erbij, word ik vervolgens 3 u lang gestalkt, freaky!!!! Die gast 1 keer gezien. Brrrr...
Wat.. gewoon blijven sturen en bellen ofzo? Idd best een beetje eng.
Oud 21-07-2018, 01:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat.. gewoon blijven sturen en bellen ofzo? Idd best een beetje eng.
In 1,5 u 17 gemiste oproepen, 3 voicemails, appjes, oproep tot whatsappgesprek, oproep tot videogesprek, gesproken berichtjes. Echt heel freaky
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 21-07-2018, 12:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oi dat is vrij freaky en desperate
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-07-2018, 12:10
neardo
neardo is offline
Iehhhhh. Dat is echt code rood. Blokkeren die hap.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 21-07-2018, 13:32
Verwijderd
Jup blokkeren, op alle kanalen! facebook linkedin, in je iphone etc
Oud 21-07-2018, 13:49
Verwijderd
Ik dacht dat ik heftige dingen had meegemaakt maar dat is wel heel erg!
Oud 21-07-2018, 13:58
Verwijderd
Ja, idd! Dat hij zelf niet doorheeft dat dat eng is.
Oud 21-07-2018, 14:18
Verwijderd
Liefde maakt blind, toch?
Oud 21-07-2018, 15:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Iehhhhh. Dat is echt code rood. Blokkeren die hap.
Jep, lekker rustig vandaag
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 21-07-2018, 16:16
Verwijderd
Maar wat zegt hij dan ook zoal?
Oud 21-07-2018, 16:48
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
In 1,5 u 17 gemiste oproepen, 3 voicemails, appjes, oproep tot whatsappgesprek, oproep tot videogesprek, gesproken berichtjes. Echt heel freaky
Allejezus.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 21-07-2018, 17:45
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Maar wat zegt hij dan ook zoal?
Dit
Oud 21-07-2018, 18:58
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Hebben jullie ook wel eens dat jullie eigenlijk best wel blij zijn om te horen dat een relatie van een van je vrienden over is? Een vriendin van mij heeft al zo lang relatieproblemen en hoewel ik weet dat ze zich kut voelt ben ik ervan overtuigd dat ze beter af is zonder die knurft. Single vrienden zijn sowieso gezelliger
Oud 21-07-2018, 19:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie eigenlijk best wel blij zijn om te horen dat een relatie van een van je vrienden over is? Een vriendin van mij heeft al zo lang relatieproblemen en hoewel ik weet dat ze zich kut voelt ben ik ervan overtuigd dat ze beter af is zonder die knurft. Single vrienden zijn sowieso gezelliger
Meestal niet, maar bij een van mijn vrienden heb ik wel echt een vreugdedansje gedaan toen hij en zijn ex uit elkaar waren. Zij was echt niet goed voor hem
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-07-2018, 19:21
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Hij was ook echt niet goed voor haar. Ze heeft hem veel meer kansen gegeven dan hij verdiende (onder andere na een maandenlange affaire). Zij is zo'n mooi en lief meisje en ik gun haar echt iemand die haar wel volledig respecteert en waardeert.
Oud 21-07-2018, 19:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik dacht direct dat zij het ging zijn
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-07-2018, 19:31
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Dat verbaast me niks, hehe. Jammer dat ze zo ver weg woont nu, maar ze is echt een goede vriendin geworden
Oud 21-07-2018, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie eigenlijk best wel blij zijn om te horen dat een relatie van een van je vrienden over is? Een vriendin van mij heeft al zo lang relatieproblemen en hoewel ik weet dat ze zich kut voelt ben ik ervan overtuigd dat ze beter af is zonder die knurft. Single vrienden zijn sowieso gezelliger
Ja hoor, er zijn best een aantsl relaties in onze omgeving waarvan wij vinden dat het niet helemaal gelijkwaardige of eerlijke of fijne relaties zijn. Ik zou het dan ook niet erg vinden als die over zouden gaan.
Aan de andere kant weet ik vrij zeker dat er ook mensen zijn die onze relatie niet je van het vinden, dus whatever.
Oud 21-07-2018, 19:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie eigenlijk best wel blij zijn om te horen dat een relatie van een van je vrienden over is? Een vriendin van mij heeft al zo lang relatieproblemen en hoewel ik weet dat ze zich kut voelt ben ik ervan overtuigd dat ze beter af is zonder die knurft. Single vrienden zijn sowieso gezelliger
Ik was heel blij dat Eline het op een gegeven moment EINDELIJK had uitgemaakt met die knurft van een ex van haar Dat duurde me eigenlijk ook wel te lang. (Sorry Eline kusje)
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-07-2018, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie ook wel eens dat jullie eigenlijk best wel blij zijn om te horen dat een relatie van een van je vrienden over is? Een vriendin van mij heeft al zo lang relatieproblemen en hoewel ik weet dat ze zich kut voelt ben ik ervan overtuigd dat ze beter af is zonder die knurft. Single vrienden zijn sowieso gezelliger
Ik denk dat veel vrienden dat bij mij hadden, en ik wou dat ze het eerder gezegd hadden! Al zou dat misschien ook te lomp zijn.
Oud 21-07-2018, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, er zijn best een aantsl relaties in onze omgeving waarvan wij vinden dat het niet helemaal gelijkwaardige of eerlijke of fijne relaties zijn. Ik zou het dan ook niet erg vinden als die over zouden gaan.
Aan de andere kant weet ik vrij zeker dat er ook mensen zijn die onze relatie niet je van het vinden, dus whatever.
Weet je wat mij opvalt, jij praat in dit topic altijd in de wij-vorm. Je bent toch nog steeds een individu?
Oud 21-07-2018, 19:41
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik denk dat veel vrienden dat bij mij hadden, en ik wou dat ze het eerder gezegd hadden! Al zou dat misschien ook te lomp zijn.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat ook hadden toen mijn relatie uitging
Oud 21-07-2018, 19:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb dat bij mn zusjes laatste relatie gehad. Heel goed dat ze dat heeft uitgemaakt en ik kan ook zo wel 3 mensen bedenken die vinden dat ik wellicht beter af ben zonder mijn vent.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-07-2018, 19:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik was heel blij dat Eline het op een gegeven moment EINDELIJK had uitgemaakt met die knurft van een ex van haar Dat duurde me eigenlijk ook wel te lang. (Sorry Eline kusje)
Ik ben echt helemaal team Miekje* wat dit betreft hoor. Heel goed dat die jongen geen deel van m'n leven meer uitmaakt

De hele relatie en alle ellende daaromheen kan ik prima mee leven tegenwoordig, alleen dat ie daarna nog even keihard over m'n grenzen heen moest walsen... Geen idee of ik hem dat ooit ga kunnen of willen vergeven
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-07-2018, 19:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
O, lekker zo boven aan de pagina
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-07-2018, 19:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Geen idee of ik hem dat ooit ga kunnen of willen vergeven
Gelukkig hoeft dat ook niet

Ik heb trouwens maar één persoon die het niet eens is met mijn relatie. Dat ik weet
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-07-2018, 20:02
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik heb dat bij mn zusjes laatste relatie gehad. Heel goed dat ze dat heeft uitgemaakt en ik kan ook zo wel 3 mensen bedenken die vinden dat ik wellicht beter af ben zonder mijn vent.
Toen de vorige relatie van mijn broer uitging vond ik het juist super jammer. Dat was een super leuke, maar ze wilde kinderen en hij niet Jammer als een relatie om zoiets uit gaat en niet doordat de liefde op is.

Ik hoop dat hij eens een nieuwe vindt waar hij het langer mee uithoudt. Ik zou best wel tante willen worden
Oud 21-07-2018, 20:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik heb het gevoel dat er ook gewoon een hele resem mensen zijn die dat ineens vinden om je beter te doen voelen of vanuit zo een typische "ik vond dat altijd al"-houding. Of bij mij toch.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-07-2018, 20:15
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik heb het gevoel dat er ook gewoon een hele resem mensen zijn die dat ineens vinden om je beter te doen voelen of vanuit zo een typische "ik vond dat altijd al"-houding. Of bij mij toch.
Dat ze me achteraf gezien een kutwijf vinden vind ik niet zo vreemd. Maar daarvoor heb ik altijd het gevoel gehad dat ze mij wel mochten.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.