Oud 17-06-2017, 23:15
isalingebruik!
isalingebruik! is offline
Hallo mensen

Ik heb een vraagje...

waardoor komt het dat ik depressief word nadat ik geblowt heb?
terwijl tijdens het blowen ben ik dolgelukkig
als het dan uitgewerkt is merk ik nog niets maar na zo'n 6 a 12 uur voel ik me echt somber
en soms duurt het wel een paar dagen

ik weet dat ik te horen zal krijgen dat ik moet stoppen met blowen...maar dat is moeilijker dan verwacht en gehoopt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2017, 23:35
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Heb daar ook welis last van. Dat heb je gewoon als je blowed. Wil je het niet meer dan moet je stoppen. je kan op Google de effecten wel vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 23:39
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Wss ben je allerdaags al ongelukkig en als je je dan zo goed voelt tijdens dat je stoned bent en daarna kickt pas in dat je ongelukkig bent. Dus zoek iets waarvan je vrolijk word zonder blowen zodat je positiever wordt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 12:09
ektegangster
Avatar van ektegangster
ektegangster is offline
Een somber gevoel herken ik niet na het blowen, wel kan je er erg moe van worden als je een goede J op hebt.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 16:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je bijzonder 'up' bent tijdens het blowen, kan het opnuchteren voelen als een heftige val van emotie terug naar je normale gemoedstoestand. Of zie het zo: als je blowt leen je alle geluk van de komende twee dagen en gebruik je het in een paar uurtjes op.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 17:13
Verwijderd
Jongens, alsjeblieft, zullen we gewoon net doen alsof we allemaal wel iets over cannabis hebben gelezen en het houden op "Neerslachtigheid door het gebruik van cannabis."? Dat is een van de klassieke bijeffecten.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 19:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jongens, alsjeblieft, zullen we gewoon net doen alsof we allemaal wel iets over cannabis hebben gelezen en het houden op "Neerslachtigheid door het gebruik van cannabis."? Dat is een van de klassieke bijeffecten.
Dat ontkent toch niemand?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 19:21
Verwijderd
"Wss ben je allerdaags al ongelukkig en als je je dan zo goed voelt tijdens dat je stoned bent en daarna kickt pas in dat je ongelukkig bent. Dus zoek iets waarvan je vrolijk word zonder blowen zodat je positiever wordt."

Impliciete ontkenning.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 21:55
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
"Wss ben je allerdaags al ongelukkig en als je je dan zo goed voelt tijdens dat je stoned bent en daarna kickt pas in dat je ongelukkig bent. Dus zoek iets waarvan je vrolijk word zonder blowen zodat je positiever wordt."

Impliciete ontkenning.
Wat heb jij tegen mij? Niemand heeft om jou negatieve sfeer gevraagd en iedereen geeft gewoon tips dus geef tips en niet andere afkraken
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Wat heb jij tegen mij? Niemand heeft om jou negatieve sfeer gevraagd en iedereen geeft gewoon tips dus geef tips en niet andere afkraken
Je denkt niet na voordat je iets doet. Dat heb ik tegen je.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 08:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat heb jij tegen mij? Niemand heeft om jou negatieve sfeer gevraagd en iedereen geeft gewoon tips dus geef tips en niet andere afkraken
Hij kraakt jou niet af, hij zegt dat je iets hebt gezegd wat incorrect is. Als je je vervelend voelt bij iets wat in een topic wordt gezegd kun je het altijd rapporteren maar ga geen ruzie zoeken in een topic. Probeer eens de discussie te voeren terwijl je je realiseert dat het niet over jou en hem gaat, maar alleen over ideeën en aanzichten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 15:30
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ik vindt het niet incorrect, en als iemand alleen maar een negatieve reactieop mijn tip geeft, kan je het beter voor jezelf houden tenzij het iets is waarmee iemand een verkeerd is gaat doen. Maar dat was hiervan niet het geval
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 19:36
Verwijderd
Niet als je verkeerde informatie blijft geven.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 21:27
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Is niet verkeerde info
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 22:55
Ben Strik
Ben Strik is offline
Citaat:
Ik vindt het niet incorrect, en als iemand alleen maar een negatieve reactieop mijn tip geeft, kan je het beter voor jezelf houden tenzij het iets is waarmee iemand een verkeerd is gaat doen. Maar dat was hiervan niet het geval
Waarom vat je zoveel dingen zo persoonlijk op? Jij geeft verkeerde 'informatie', dit was meer een aanname dan echte informatie, iemand heeft daar kritiek op en dan begin jij te miepen. Het is niet eens kritiek eigenlijk, het is een verbetering van een fout die door jou gemaakt is. Nogmaals: deadlock zegt hier iets over wat jij hebt gedaan/hebt gezegd en NIET over wie jij bent als persoon, dus hoef je er ook niet zo over te jenken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 00:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Is niet verkeerde info
Het hoeft niet perse onjuist te zijn wat je roept, maar het is niet de enige mogelijke verklaring terwijl je toch redelijk stellig roept.

Het kan inderdaad zijn dat het depri gevoel er al was en wordt versterkt door het gebruik, omdat door gebruik emoties versterkt (kunnen) worden.
Maar het kan bijv. ook komen door een te hoge dosis THC of door andere redenen. Zoals deadlock al zei: het is een algemeen bekende bijwerking.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 20:00
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
Het hoeft niet perse onjuist te zijn wat je roept, maar het is niet de enige mogelijke verklaring terwijl je toch redelijk stellig roept.

Het kan inderdaad zijn dat het depri gevoel er al was en wordt versterkt door het gebruik, omdat door gebruik emoties versterkt (kunnen) worden.
Maar het kan bijv. ook komen door een te hoge dosis THC of door andere redenen. Zoals deadlock al zei: het is een algemeen bekende bijwerking.
Ik zeg ook niet dat dat niet kan, maar ik gaf een reden waarvan ik dacht dat het wel eens zou kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2017, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg ook niet dat dat niet kan, maar ik gaf een reden waarvan ik dacht dat het wel eens zou kunnen zijn.
Ja, het voor mij triggerende woord was "Waarschijnlijk". Er zijn echt heel veel mensen die dit als na-effect hebben zónder dat ze overdag ongelukkig zijn. Met iedereen is er wel *iets* mis en iedereen heeft wel ergens een lijk in de kast.
Als je het formuleert als: "Een van de bij-effecten van cannabisgebruik kan zijn dat je je neerslachtig gaat voelen. Heb je het idee dat je daar in het algemeen last van hebt en dat dit gevoel even weg is als je stoned bent maar daarna erger terugkomt?"

Bikiniboy gaf het goede antwoord trouwens dus gelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Duits spreekbeurt
tommyboy5
7 03-06-2009 22:35
Psychologie depressief? Ik weet het zelf niet meer.
trophus
58 03-05-2007 11:48
Drugs & Alcohol Paar vraagjes over blowen
Verwijderd
17 15-02-2006 13:22
Drugs & Alcohol blow enquete...zou je willen invullen please?
evanescence
73 09-07-2005 23:50
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 11:39
Psychologie dit klinkt vast heeeeeeel raar...:'(
Belladonna
13 30-01-2002 21:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.