Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2018, 20:02
rdepauw
rdepauw is offline
Hallo allemaal,

Weet niet of dit in dit topic hoort, maar denk het wel.

Ik twijfel sinds kort over mijzelf, en vanavond is mijn gedachte eigenlijk versterkt.

Vanavond aten wij samen met vrienden bij een van de vrienden thuis. We hadden een fout gemaakt bij de bestelling, waardoor er ineens enorm veel mexicaans eten voor de deur stond, niet verkeerd natuurlijk. 🤔

Iedereen at genoeg, meer dan genoeg eigenlijk. Een aantal jongens (vrij gespierd, 5x per week in de sportschool). Deze aten dus ook keer dan genoeg, en zaten toen zo vol dat zij hun shirt omhoog deden en hun buik 'uitpuilden' (bol maakten).

Na +/- 5 min met hun shirt omhoog trokken zij hun shirt uit, en gingen zij 'voor de lol' hun spieren aanspannen. Ter info, zoals eerder gezegd zijn zij vrij gespierd en hebben ze zo'n happy trail. In eerste instantie schrok ik hiervan, ik ben zelf nogal stevig ik schaam mij hiervoor en was dus bang dat zij van mij verwachtten dat ik ook mijn shirt uit zou doen. Later keek ik naar de lichamen (=ze zaten ongeveer een uur zo), en begon ik er geil van te worden. Ik fantaseerde hoe ik de sixpacks en happy trails aanraakte, maar die fantasie ging na 3 min weer weg. Achteraf denk ik op deze gebeurtenis met een zeer goed gevoel terug. Vond het eigenlijk wel leuk 😊


Nu ik over nadenk herinner ik mij het moment dat er een andere jongen (gespierd maar minder dan de vrienden met wie ik net was) mij in een dronken bui vroeg of ik zn sixpack wilde aanraken, en dit heb ik toen gedaan (ook dronken) maar heel kort, maar kijk hier nog wel op een fijne manier op terug.

Desondanks kan ik ook enorm geil worden van vrouwen.

Ik voel mij op dit moment hetero, maar twijfel of ik mij nog wel zo kan noemen als ik denk aan deze gebeurtenissen. Ik ben trouwens een jongen van 16.

Ik hoop op antwoord.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2018, 20:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien vind je mannen ook wel aantrekkelijk, of slechts geil. Het kan best dat je je seksueel aangetrokken voelt tot mannen en vrouwen, maar alleen romantisch tot vrouwen. Gelukkig maakt het niet zo veel uit allemaal, of je hetero bent, of bi, of pan-seksueel. Het labeltje is niet zo belangrijk, volg je gevoel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-03-2018, 20:41
rdepauw
rdepauw is offline
Eigenlijk moet ik mijn vraag aanpassen:

Zijn er meer jongens/mannen die dit gevoel kennen? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Twijfels over relatie
Mangler
24 08-12-2016 15:57
Liefde & Relatie twijfels heel veel twijfels
tartaarsaus
9 25-11-2012 13:51
Psychologie twijfelen
FoxyRoxy
4 24-08-2005 22:34
Liefde & Relatie Twijfel, lang verhaal
Incertain
16 22-06-2005 19:10
Liefde & Relatie Twijfelen in een relatie.
Punkygirl
14 03-06-2003 11:26
Verhalen & Gedichten De twijfel van gisteren...
Secreet
9 28-12-2001 12:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.