Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2011, 18:26
nickodinho
nickodinho is offline
hallo

kheb een nogal vervelend probleem
kben bij men vriendin gaan slapen en we wilden onze eerste keer doen
tprobleem is dat ik al 2 soorten condooms gekocht heb en 2keer heb ik er problemen mee om het uit te rollen.
durex naturel en durex comfort XL
comfort XL kwam maar tot halfwege mijn penis

kan iemand mij helpen??

hopelijk beetje reactie.

merci
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 18:31
Verwijderd
Hoe rol jij het dan uit?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 18:34
nickodinho
nickodinho is offline
kdoe het uit het verpakking
en kijk dan goed of het de goeie kant is om uit te rollen
en dan hou ik mijn vingers op het topje om geen lucht te hebben
en kbegin het uit te rollen
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 18:39
Verwijderd
Dat is dan nogal vaag. MIsschien is het comdoom te groot/klein.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 18:46
nickodinho
nickodinho is offline
maar welk condoom moet ik dan nemen?
want comfort xl is al breed
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 19:24
Mimuna
Avatar van Mimuna
Mimuna is offline
Comfort XL te kort? Hoelang is hij wel niet xd
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 19:45
nickodinho
nickodinho is offline
niet te kort maar mijn penis is te breed
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 23:00
Verwijderd
situatie: condoom is te groot
soort condoom: XL

serieus, kom je er zelf niet bij om een normale maat te kopen? *sigh*

dat ding rekt sowieso wel mee hoor, zelfs als je lul obesitas heeft.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2011, 23:24
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Maar als een normale en xl te klein zijn, past die hele handel dan wel in je vriendin?

Daar zou ik me eerder zorgen over maken
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 00:14
Verwijderd
Ehm mensen.. De TS kan toch best een grote penis hebben, met die flauwe opmerkingen komt hij niet verder. On topic: er bestaan ook condooms in verschillende breedtes! Op www.condoomfabriek.nl staan er een aantal volgens mij. Misschien kan je daar eens kijken?

Succes!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 01:13
Verwijderd
Citaat:
niet te kort maar mijn penis is te breed
Je kan ook met een meetlint de omtrek van je lul meten, dan weet je welke maat condoom je moet hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 08:12
Rationeel
Rationeel is offline
je hoeft een condoom niet tot aan je navel op te trekken he? als hij tot halverwege komt is het prima, let er wel op dat hij erom blijft als je er uit gaat....
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 09:26
Verwijderd
Volgens mij is dat helemaal niet prima, (als het gaat om soa's) maar hij blijft sowieso beter zitten als je hem wel volledig kan afrollen. Probeer my size 60 eens. Weer wat groter in omtrek dan durex XL. Kan je online bestellen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 11:26
Catch
Catch is offline
Durex XL is helemaal niet zo breed. Wat Dutchess hierboven zegt, kijk eens naar de mysize condooms. Ik heb dit ook wel eens meegemaakt met mannen, dus zo gek is het niet. Een gemiddelde piemel past in een durexcondoom maar als die van jou een stukje breder is rolt hij inderdaad niet af naar beneden. Zorg dat je goede condooms hebt voor je vrijt met je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2011, 15:12
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Je kan ook met een meetlint de omtrek van je lul meten, dan weet je welke maat condoom je moet hebben.
Dat ja, en je kan ook even naar andere merken kijken dan durex. Maar je moet er dan wel mee oppassen: sommige bedrijven gebruiken zware chemicaliën, altijd even opzoeken of het een betrouwbaar merk is dus
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 13:44
Timmie246
Avatar van Timmie246
Timmie246 is offline
Citaat:
hallo

kheb een nogal vervelend probleem
kben bij men vriendin gaan slapen en we wilden onze eerste keer doen
tprobleem is dat ik al 2 soorten condooms gekocht heb en 2keer heb ik er problemen mee om het uit te rollen.
durex naturel en durex comfort XL
comfort XL kwam maar tot halfwege mijn penis

kan iemand mij helpen??

hopelijk beetje reactie.

merci
Hoezo past het niet?? #XL?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 14:53
Verwijderd
Probeer mysize 64, als je rond de 15/16cm omtrek zit zijn die ideaal. Of trojan magnum XL. Die zijn beiden zowel lang als breed en die zitten dus ook wat comfotabeler good luck.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2011, 18:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
In principe is het geen probleem als een condoom niet helemaal tot de basis van je penis afrolt, maar dan moet je wel zeker weten dat hij goed vastzit en niet tijdens het neuken los gaat zitten (hoewel een condoom wel vrij strak zal zitten als je penis inderdaad zo breed is als je beweert).

Een alternatieve methode is om het condoom, zodra het topje al om je eikel zit, voorzichtig met je vingers een klein beetje uit te rekken en het over je penis heen te trekken ipv af te rollen. Je kunt hem dan tot de basis afrollen, waarna je hem voorzichtig los laat, waardoor hij wel helemaal om je piemel zit.

Hier moet je wel voorzichtig mee zijn, zorg ervoor dat het condoom niet knapt (condooms zijn in principe wel redelijk rekbaar, dus het moet kunnen), maar kijk vooral uit dat je met je nagels geen gat maakt in het condoom!
Dit is dus wel een beetje op eigen risico, maar met een beetje oefening moet het wel lukken.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 23-10-2011 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Dat ja, en je kan ook even naar andere merken kijken dan durex. Maar je moet er dan wel mee oppassen: sommige bedrijven gebruiken zware chemicaliën, altijd even opzoeken of het een betrouwbaar merk is dus
???
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
???
Volgens mij is er in nederland niks in de handel wat niet betrouwbaar is. Dat mag namelijk niet. En ik denk dat ze snel genoeg klachtbrieven zullen krijgen als er condooms zijn waarvan je piemel deraf valt.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is er in nederland niks in de handel wat niet betrouwbaar is. Dat mag namelijk niet. En ik denk dat ze snel genoeg klachtbrieven zullen krijgen als er condooms zijn waarvan je piemel deraf valt.
Het is idd onzin, de industrie is enorm streng.
Het is een goed gecontroleerd product, zelfs de goedkopere merken moeten aan de standaard voldoen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.