Oud 24-10-2011, 18:18
konijn111
konijn111 is offline
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag. Ik ben een jongen van 17 ik heb schaamhaar/ okselhaar / baard in de keel. En nu begint mijn baard te groeien. Mijn Penis is nog niet echt gegroeid.

Zit er in de pubertijd een volgorde van wat het eerst groeit? of is de kans er dat mijn penis zo blijft omdat die al uitgegroeid is.

Mvg Konijn111
Met citaat reageren
Oud 24-10-2011, 18:34
Livestyle
Avatar van Livestyle
Livestyle is offline
Citaat:
· Groter worden van ballen: 10-13,5 jaar (gemiddeld: 11,8 jaar).
· Schaamhaar: 10-15 jaar.
· Langer worden: 12-16 jaar (gemiddelde groeipiek: 14 jaar, meestal 1 jaar na groter worden van de ballen).
· Groter worden penis (eerst dikker, dan langer): 11-14,5 jaar (meestal 1 jaar na groter worden ballen; bij de meesten is hij op 15 jarige leeftijd volgroeid);
· Beginnende baard in de keel: 11-14,5 jaar (gemiddeld: 13,5 jaar);
· Eerste zaadlozing: 11-15 (gemiddeld tussen de13 en13,5; meestal 1 jaar na penisgroei);
· Haar onder de armen, op het lichaam en op de bovenlip, bakkebaarden: 2 jaar na schaamhaar;
· Volle baardgroei: 4-5 jaar na schaamhaar.
Aldus sexwoordenboek...
__________________
lalalalalalalalala, let maar niet op mij ;)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 13:01
Jeppe2
Jeppe2 is offline
Citaat:
Haar onder de armen, op het lichaam en op de bovenlip, bakkebaarden: 2 jaar na schaamhaar;
Onzin..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Onzin..
Word, ik zit al boven de drie jaar en nog geen haartje te zien op mijn gezicht.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2011, 23:52
Verwijderd
Het zijn toch ook allemaal gemiddeldes, dat zegt niet zoveel. Maar dat je andere ontwikkelingen doormaakt wil niet zeggen dat je penis niet meer kan groeien. Jongens groeien vaak nog tot hun 21ste en geslachtsdelen zijn daar gek genoeg geen uitzondering op. Maar misschien is alles al wel uitgegroeid, dat weet je pas als je ouder bent.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.