Oud 20-11-2011, 22:10
Manoniem
Manoniem is offline
Voor ik begin wil ik eerst zeggen dat dit zeker geen fake is en ik zou het dan ook op prijs stellen mochten de mensen dit serieus nemen.

Ik heb laatst een meisje leren kennen en na een tijdje wouden we verder gaan. Ik had er geen erg in, nooit geen complexen gehad over m'n penis, dacht dat ie een gemiddelde lengte had. Maar toen dat meisje me vertelde dat ze hem best groot vond heb ik hem eens gemeten. Hij is 19,5 cm en da's best wel groot denk ik ook maar nu is het uitgeraakt omdat ze hem te groot vond . Ze durfde het niet omdat ze dacht dat het niet prettig vrijen zou zijn. Maar als meisjes geen kleintje willen, waarom lopen ze dan weg van een grote.

Echt, ik ben zo gefrustreerd nu. Ik durf niet meer uit de kleren te gaan met een meisje. Wat als ik ze echt graag zie en zij ook begint te flippen. Kan er toch moeilijk een stukje afdoen.
Oud 20-11-2011, 22:30
slangengek5
slangengek5 is offline
ik zou in iedergeval niet onzeker worden en gewoon blijven proveren ben zelf 16 en die van mij is 18.4 cm dus gewoon blijven proberen en waarschijnlijk ligt het aan het meisje
Oud 20-11-2011, 22:52
Verwijderd
Als een meisje je daarom dumpt, is ze je ook niet waard! En 19cm is idd best groot, maar er zijn ook genoeg meisjes die houden van grote
Oud 20-11-2011, 23:34
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Dat meisje is jou niet waard, je kan veel beter krijgen dan dat. iemand het uit maakt om die reden, kent geen liefde (lekker poëtisch )
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Oud 21-11-2011, 08:42
Verwijderd
wees niet onzeker maar wees blij want veel jongens zeggen dat ze een kleine hebben jij heb een grote
nou wees blij kan je teminste opscheppen tegen andere en je kan lekker hard rukken


maar ik ben maar een aap dus doe wat je zelf wil

laterzzzz
Oud 21-11-2011, 09:05
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja opscheppen, omdat je pik groter is dan gemiddeld! Het is ook echt een maatstaaf voor je mannelijkheid!!¡
__________________
Forumdownie
Oud 21-11-2011, 16:22
Catch
Catch is offline
Het kan zijn dat als je daadwerkelijk gaat vrijen met een meisje je piemel inderdaad te groot blijkt om helemaal bij haar naar binnen te gaan. Daar zul je dan een mouw aan moeten passen door voorzichtig te doen. Als zij er erg van schrok was ze waarschijnlijk überhaupt niet zo toe aan seks. Doe het rustig aan met een meisje als jullie er allebei wel aan toe zijn en maak je niet druk. Het kan héél fijn zijn om met een man naar bed te gaan die een bovengemiddelde grote penis heeft dus ik denk dat je probleem niet een probleem zal blijven.
Oud 21-11-2011, 19:19
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
meisjes maken het niet alleen maar uit om een te grote of te kleine piemel, meisjes maken het uit omdat ze niet gek (genoeg) op je zijn, anders niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 21-11-2011, 19:58
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vind het extreem ongeloofwaardig dat een meisje het zou uitmaken omdat je een te grote lul hebt. Dus óf je kletst (meest waarschijnlijke optie m.i.), óf ze heeft het om een andere reden uitgemaakt.
Oud 21-11-2011, 20:42
Checker
Checker is offline
Citaat:
Ik vind het extreem ongeloofwaardig dat een meisje het zou uitmaken omdat je een te grote lul hebt. Dus óf je kletst (meest waarschijnlijke optie m.i.), óf ze heeft het om een andere reden uitgemaakt.
Ik zei het hierboven toch ook al dat ik het maar raar vond dat het om die reden uit was
Oud 21-11-2011, 21:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik zei het hierboven toch ook al dat ik het maar raar vond dat het om die reden uit was
Jij bent de TS, begrijp ik?

En het lijkt me inderdaad niet dat het om die reden uit is. Ik kan me niet voorstellen dat als je iemand oprecht leuk vindt (en dan hoeft het nog niets eens 'houden van' te zijn) dat je het dan daarom uitmaakt. Dat kan alleen als je de perfecte levende dildo zoekt ofzo.

Dus je hoeft je sowieso geen zorgen te maken dat de volgende het 'weer' uitmaakt vanwege de lengte van je piemel, want dat is gewoon een stomme smoes van haar (of ze heeft een wel heel raar beeld van een relatie). Het ligt verder niet zoveel aan de piemellengte, lijkt me zo.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 21-11-2011, 21:48
Verwijderd
Ik vind het toch knap hoe jij altijd een post van degelijke grote weet te maken, Em.
Oud 21-11-2011, 22:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Overigens is de piemel van de TS kennelijk zo'n 7 cm gegroeid sinds zijn laatste topic in september
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 21-11-2011, 22:34
Checker
Checker is offline
Citaat:
Jij bent de TS, begrijp ik?

En het lijkt me inderdaad niet dat het om die reden uit is. Ik kan me niet voorstellen dat als je iemand oprecht leuk vindt (en dan hoeft het nog niets eens 'houden van' te zijn) dat je het dan daarom uitmaakt. Dat kan alleen als je de perfecte levende dildo zoekt ofzo.

Dus je hoeft je sowieso geen zorgen te maken dat de volgende het 'weer' uitmaakt vanwege de lengte van je piemel, want dat is gewoon een stomme smoes van haar (of ze heeft een wel heel raar beeld van een relatie). Het ligt verder niet zoveel aan de piemellengte, lijkt me zo.
Nee ben niet de TS maar zoals ik al zei en blijkbaar is iedereen het ook eens daarmee: om de lengte zal het wel niet gedraaid hebben. Volgens mij zocht ze gewoon een reden om het uit te maken.
Oud 22-11-2011, 08:24
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
@Checker: als jij niet de TS bent, op welke post slaat 'ik zei het hierboven toch ook al' in je eerste post in dit topic?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 22-11-2011, 15:59
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@Checker: als jij niet de TS bent, op welke post slaat 'ik zei het hierboven toch ook al' in je eerste post in dit topic?
Inderdaad.

En:
Citaat:
Overigens is de piemel van de TS kennelijk zo'n 7 cm gegroeid sinds zijn laatste topic in september
Oud 22-11-2011, 16:09
TheOgerShirley
Avatar van TheOgerShirley
TheOgerShirley is offline
Mijn penis is 17 Cm met een erectie.
in slappe toestand 10 .
Oud 22-11-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Mijn penis is 17 Cm met een erectie.
in slappe toestand 10 .
Wat cool, vertel meer!
Oud 22-11-2011, 20:31
Merible
Avatar van Merible
Merible is offline
lolz normaal hoor je van is mijn lul te klein? en nu is ie weer te groot

t is toch wat in deze wereld
Oud 22-11-2011, 23:13
Checker
Checker is offline
Citaat:
@Checker: als jij niet de TS bent, op welke post slaat 'ik zei het hierboven toch ook al' in je eerste post in dit topic?
Was in de veronderstelling dat ik al eens gereageerd had op dit topic
Bedankt trouwens om me nog eens te wijzen op mijn "lengte".
Oud 23-11-2011, 05:16
NoID87
Avatar van NoID87
NoID87 is offline
Citaat:
Mijn penis is 17 Cm met een erectie.
in slappe toestand 10 .
waar werd dat gevraagd?
__________________
Een oester maakt van haar probleem een parel.
Oud 23-11-2011, 10:38
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Mijn penis is 17 Cm met een erectie.
in slappe toestand 10 .
Lekker opscheppen hier....


Met die pic van je kom je gemaakt over jwz
Oud 23-11-2011, 11:13
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
Lekker opscheppen hier....


Met die pic van je kom je gemaakt over jwz
nee jij dan met je reacties
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 23-11-2011, 15:41
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Lekker opscheppen hier....


Met die pic van je kom je gemaakt over jwz
Naww, voel je je aangevallen omdat ie claimt een langere te hebben dan jij?
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Oud 23-11-2011, 17:24
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Citaat:
Naww, voel je je aangevallen omdat ie claimt een langere te hebben dan jij?
Ga aub iemand niet beschermen omdat hij random zijn pikmaat meedeelt wanneer het niet gevraagd werd.

Je lijkt wel erg happig om te reageren op mij gewoon omdat ik het ben.

-280 respect voor jou.
Oud 23-11-2011, 17:33
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Net alsof iemand waarde hecht aan het feit dat jij iemand respecteerd of niet, hamster.
__________________
Forumdownie
Oud 23-11-2011, 17:38
Knaagdier
Avatar van Knaagdier
Knaagdier is offline
Kijk nog iemand die offtopic gaat om zijn vriendje te beschermen.

Mods ruimt dit topic op?


OT: Op elk potje past een dekseltje, er zijn heus nog meiden die van een lange pik houden.
Oud 23-11-2011, 18:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
jongens, niet zo happen op elkaar.

verder gaat deze dicht
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit te grote penis
onzekerschamend
8 28-12-2015 12:23
Seksualiteit Schamen voor te grote penis
Verwijderd
13 30-09-2013 20:56
Seksualiteit Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #2
marcieoko
500 31-07-2013 02:11
Seksualiteit te grote penis
jojobro
92 23-09-2009 16:38
Seksualiteit Te grote penis?
Rukkertje
2 22-01-2007 15:36
Seksualiteit Maakt de grootte van de penis uit bij een jongen tijdens de sex?
meisje833
78 31-03-2005 11:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.