Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2012, 22:36
Karistir
Karistir is offline
Hey,

Ik vertel liever me naam niet, maar ben een jongen van 14 met een vriendin (15), ik zou graag verder willen dan alleen kusjes en knuffels geven, maar dan bedoel ik niet letterlijk sex maar gewoon gepijpt worden, en haar vingeren. Alleen denk ik dat zij dat een gigantisch erg onderwerp vind, en ook vies. Een keer had ze iets beloofd om alles voor me te doen en zei ik ''pijpen'' als grapje, ze reageren dat ze dat vies vond maar ze het wel zou doen omdat ze had belooft om letterlijk alles te doen. Maar ze zei echt de hele tijd dat ik niet moest gaan zeggen dat ze me moet pijpen. En vragen zoals ''wat is je cupmaat'' vind ze al behoorlijk erg. Nu ben ik bang dat als we tijdens 't knuffelen en ik me hand op haar kont/vagina leg, (Gewoon op de broek) Dat ze dan boos word, of raar gaat doen, terwijl ik het wel erg wil. Hebben jullie misschien tips of weten jullie misschien of ik het zou moeten doen of niet.

MVG,
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 22:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Je gaat van allerlei dingen uit, maar waarom vraag je het haar niet gewoon? Zo van 'goh, zou jij eigenlijk verder willen gaan dan we nu doen?' Dan weet je tenminste of ze het echt niet wil of jij dat alleen maar denkt. (En oja: er zitten nog wel dingen tussen alleen kusjes en knuffelen en pijpen/vingeren. Wellicht wil ze nog niet pijpen, maar wel al iets verder. )
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 22:47
Karistir
Karistir is offline
Citaat:
Je gaat van allerlei dingen uit, maar waarom vraag je het haar niet gewoon? Zo van 'goh, zou jij eigenlijk verder willen gaan dan we nu doen?' Dan weet je tenminste of ze het echt niet wil of jij dat alleen maar denkt. (En oja: er zitten nog wel dingen tussen alleen kusjes en knuffelen en pijpen/vingeren. Wellicht wil ze nog niet pijpen, maar wel al iets verder. )
Wat bedoelt u met er zitten nog wel een paar dingen tussen kusjes/knuffelen & pijpen/vingeren. Maar het probleem is dat als we het over sex hebben (Niet over ons maar gewoon voor de lol) ze vaak gelijk naar een ander onderwerp wilt omdat ze zegt dat ze al uit de piemelfase zit, miss niet pijpen, oke. Maar ik weet zeker ook bij alle andere dingen dat ze mij raar gaat vinden, en anders naar me op gaat kijken. Want ze kent mij niet als zo een jongen, maar gewoon een nette persoon die die dingen niet doet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 22:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Want ze kent mij niet als zo een jongen, maar gewoon een nette persoon die die dingen niet doet.


Praat er met haar over. Wij kunnen een miljoen dingen gokken, maar zij is de enige die er wat van kan zeggen. Wellicht is ze er niet aan toe, wellicht is ze verlegen, wellicht is ze bang dat jij haar vies vindt. Praat er met haar over. Als je een relatie met iemand hebt, moet je ook met diegene kunnen praten over dit soort dingen, zonder dat je elkaar veroordeelt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 23:17
Verwijderd
Citaat:


Praat er met haar over. Wij kunnen een miljoen dingen gokken, maar zij is de enige die er wat van kan zeggen. Wellicht is ze er niet aan toe, wellicht is ze verlegen, wellicht is ze bang dat jij haar vies vindt. Praat er met haar over. Als je een relatie met iemand hebt, moet je ook met diegene kunnen praten over dit soort dingen, zonder dat je elkaar veroordeelt.
Zoals hier staat, zo heeft mijn vriend ook gevraagt van zou je wat verder willen gaan
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 23:27
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Wat bedoelt u met er zitten nog wel een paar dingen tussen kusjes/knuffelen & pijpen/vingeren. Maar het probleem is dat als we het over sex hebben (Niet over ons maar gewoon voor de lol) ze vaak gelijk naar een ander onderwerp wilt omdat ze zegt dat ze al uit de piemelfase zit, miss niet pijpen, oke. Maar ik weet zeker ook bij alle andere dingen dat ze mij raar gaat vinden, en anders naar me op gaat kijken. Want ze kent mij niet als zo een jongen, maar gewoon een nette persoon die die dingen niet doet.
Nou, je zou elkaar eerst eens deels naakt kunnen zien. En dan helemaal naakt. En je zou eerst aan haar borsten kunnen zitten. En sowieso naakt wat aan elkaar zitten zonder dat het dan meteen aan elkaars geslachtsdelen is. Ik zou tenminste vinden dat er tussen kusjes/knuffelen (ik neem aan dat je met kusjes wel al tongzoenen bedoeld? ) nog heel wat zit en zou liever hebben dat ik eerst wat mocht wennen aan naakt zijn bij een ander en aan het naakte lichaam van een ander voordat ik daar dingen mee zou willen doen.

En ik vind het een beetje vreemd dat je het in een relatie raar zou vinden dat je vriend seksuele dingen met je zou willen doen, ténzij je nog heel jong bent (van die basisschoolrelaties die niet verder gaan dan hand in hand lopen). En nou ja, het zou natuurlijk kunnen dat ze er nog lang niet klaar voor is, maar het lijkt me dat ze dat dat dan wel naar voren komt als je haar ernaar vraagt!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 16:02
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Zoals al vaak gezegd, praat erover, en doe geen dingen die ze niet wil...
__________________
Mooie woorden zijn niet altijd waar. Ware woorden zijn niet altijd mooi.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 18:16
klaaaar
klaaaar is offline
Waarom belooft ze dat ze alles zal doen? Als het er op neer komt dat ze het tegen haar zin in gaat doen, lijkt het me voor jou ook niet leuk, hè.
En als mijn vriend mij had gevraagd wat mijn cupmaat is toen we nog niks anders deden dan zoenen en knuffelen had ik dat ook heel raar gevonden. Immers; wat maakt het in godsnaam uit wat voor maten je hebt.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 22:55
Verwijderd
Citaat:
praat erover!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Verder gaan en hoe?
Anoniem887
6 13-08-2016 22:10
Seksualiteit verder gaan met vriendin
pietjeneinstijn
3 11-04-2015 16:11
Liefde & Relatie Te ver gaan met uitgaan
Girl-Lara
12 07-07-2010 14:26
Seksualiteit Te ver vanacht
Girl-Lara
6 03-07-2010 09:18
Seksualiteit Vriendin wil niet
Maroon
162 28-06-2005 19:05
Liefde & Relatie help,vriendin,veranderd enzo
Maija
16 16-10-2004 08:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.