Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2012, 14:59
nigeltje859
nigeltje859 is offline
Hallo,

ik wil graag jullie mening weten over iets.
ik heb een vriendin we kennen elkaar een maand of 3 en hebben nu een maand wat
maar we voelen elkaar gewoon goed bij elkaar echt een ander gevoel dan dat ik bij andere meisjes heb en zij heeft pas een keer een vriendje gehad en daar heeft ze na 3 maanden mee gezoend maar met mij al de dag dat ik haar heb gevraagd..
mijn vader is vorig jaar ook vermoord.. dat doet er niet toe maar we zijn samen toen naar die plek geweest waar dat is gebeurd en zij heb ik een kerk in spanje een kaarsje aan gestoken en ik vond dat echt zo fijn !
maarja gisteravond was ik bij haar en ik ben 15 en zij 14 maar gister lagen we dus boven in een kamer naast haar eigen kamer waar het helemaal donker was.. dus toen hebben we gezoend en alles maar toen ging ik steeds met mn hand over haar buik dat ik net haar borst aanraakte naar dr gezicht daarna lag ik echt met mn hand op haar borst te voelen nog boven haar shirt en alles.. daarna heb ik aan haar gevraagd of ze het erg vond ze zei nee ik vond het niet erg maar zoiets vraag je niet.. daarna later in de avond lagen we op haar bed te zoenen en toen ging ik met mijn hand onder haar shirt boven haar bh over dr borsten paar minuten later vroeg ik mag ik eronder dus ze knikte ja toen trok ik haar bh naarbeneden toe en ging ik aan haar borsten voelen ff nog dit is voor mij ook allemaal nieuw ik heb zat vaak vriendinnen maar bij haar voelde het echt zo goed en ik ben zelf ook nog maagd en alles.. maar toen trok ze zelf haar shirt omhoog toen likte ik aan haar borsten en kneep ik er zachtjes in iets later lag ze boven op me en maakte ik haar bh los en trok ik haar shirt uit.. daarna draaiden we weer om en heel de tijd zoenen en haar borsten likken en alles.. toen ik uiteindelijk naar huis werd gebracht hebben we het op whatsapp er nog over gehad.. en ik vroeg wat ze er van vond en ze zei dat het goed voelde lekker en ook best apart nou dat vond ik zelf ook maar nu zegt ze dat ze het niet echt kon realiseren dat het gebeurd was en al zo snel en nu ze zei vanochtend ik voel mezelf een beetje een hoertje dat ik halfnaakt bij je lag en ik had gezegd dat dat niet nodig was en dat het iets tussen ons was enzo en dat ze het toch nog nooit had gedaan dat het voor ons ook allebei de eerste keer was maar ze zegt dat ze het heel fijn vond en lekker en ze het nog wel vaker wou doen maar toch leek het net een droom..

maar nu wil ik dus van jullie vragen of jullie het te snel vinden want het voelde echt heel goed en wat jullie ervan vinden dat ze zoiets nu denkt en waarom ze het niet kan realiseren..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 15:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Als het goed voelde, was het niet te snel. Als het achteraf niet zo goed voelde, hadden jullie misschien wat langzamer moeten doen. En zei zij nou 'zoiets vraag je niet'? Want ik denk dat je zoiets nu juist wél moet vragen en moet kunnen praten over wat je wel en niet wilt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 15:43
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat ze het gewoon heel spannend vond, en wellicht vindt ze zichzelf er eigenlijk nog te jong voor, maar vond ze het stiekem toch heel fijn. Vooral tegen haar blijven zeggen dat je niets tegen haar zin wilt doen, dat je best nog even wilt wachten als ze er toch niet klaar voor is en dat ze absoluut geen hoer is.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 15:52
Verwijderd
Te snel voor wat?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 17:09
nigeltje859
nigeltje859 is offline
ja .. het was ook heel fijn ja dat dacht ik ook dat het beter zou zijn als we het juist erover hadden later kwam dat wel goed dat we het er over hebben gehad enzo maarja het was denk ik wel gewoon juist..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood
flyaway
0 01-12-2011 21:16
Seksualiteit Help! Ik raak opgewonden van me zus
wout_17
105 26-07-2010 14:10
Verhalen & Gedichten Verwarrend Bestaan
Liwin
7 04-07-2008 23:23
Seksualiteit Vriendin erg onzeker over haar borsten
Gwynethh
105 12-05-2007 20:04
Verhalen & Gedichten [Stuk verhaal] De Momenten (3)
Nienna*
4 26-08-2006 14:40
Seksualiteit Wanneer begin je in een relatie met..
Some
28 21-04-2004 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38.