Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2012, 00:15
Claudia
Claudia is offline
Hoi,

Ik deel mijn slaapkamer met mijn broertje.
Ik ben 15 en hij is twee jaar jonger dan ik.
Mijn vader had de zolder verbouwd zodat wij allebei een eigen slaapkamer hebben maar wij blijven liever op dezelfde kamer slapen. Wij zien elkaar ook iedere dag naakt, en daar hebben wij allebei geen moeite mee. Mijn broertje was vaak bang in het donker toen hij klein was en dan sliep hij vaak bij mij in bed, en uit gewoonte doen wij dit nog steeds. Het voelt gewoon vreemd als hij niet naast mij ligt en dan kan ik moeilijk slapen. Vinden jullie dit gek of zijn er andere jongens of meisjes die dit ook doen met hun broertje of zus?

Claudia
Oud 06-08-2012, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Hoi,

Ik deel mijn slaapkamer met mijn broertje.
Ik ben 15 en hij is twee jaar jonger dan ik.
Mijn vader had de zolder verbouwd zodat wij allebei een eigen slaapkamer hebben maar wij blijven liever op dezelfde kamer slapen. Wij zien elkaar ook iedere dag naakt, en daar hebben wij allebei geen moeite mee. Mijn broertje was vaak bang in het donker toen hij klein was en dan sliep hij vaak bij mij in bed, en uit gewoonte doen wij dit nog steeds. Het voelt gewoon vreemd als hij niet naast mij ligt en dan kan ik moeilijk slapen. Vinden jullie dit gek of zijn er andere jongens of meisjes die dit ook doen met hun broertje of zus?

Claudia
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je je op dit moment niet prettig voelt zal ik het wel gewoon even tegen je ouders zeggen. Desnoods heb je twee losse bedden met een klein beetje tussenruimte, ik kan me voorstellen dat dit een wereld van verschil zou kunnen maken.
Oud 06-08-2012, 08:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Je zegt dat je met je 13-jarige jongere broertje, terwijl jij 15 bent, in 1 bed wilt slapen en elkaar elke dag naakt wilt zien?

Het feit dat je dit op Seksualiteit hebt geplaatst zegt denk ik genoeg..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]

Laatst gewijzigd op 06-08-2012 om 08:36. Reden: Woeps, het is nog vroeg!
Oud 06-08-2012, 08:33
Verwijderd
@DP: zij is 15, hij is 13.

on topic: dat jullie geen problemen hebben met naakt zijn t.o.v. elkaar is prima. Dat hadden we thuis ook niet.
Maar ik verwacht toch dat óf jij, óf je broertje binnenkort een eigen slaapplek willen, vanwege privacyredenen.

Hij zal zich best een keer op zijn gemak willen aftrekken in bed.
Oud 06-08-2012, 10:19
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Je zegt dat je met je 13-jarige jongere broertje, terwijl jij 15 bent, in 1 bed wilt slapen en elkaar elke dag naakt wilt zien?

Het feit dat je dit op Seksualiteit hebt geplaatst zegt denk ik genoeg..
Ze zegt dat ze het gewoon vindt om elkaar naakt te zien, niet dat ze dat wil! Maar het lijkt me gezien hun leeftijd beter om allebei in hun eigen bed te slapen.
Oud 06-08-2012, 13:12
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Hoi AbNormaal!

Doei AbNormaal.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Depressie of aanstellerij?
dreklop
8 02-05-2014 00:13
Liefde & Relatie thuis helpen
mara18
38 24-09-2007 14:46
Algemene schoolzaken Heb ik een laptop nodig?
CheloKabab
49 14-08-2006 11:28
Verhalen & Gedichten Vervolg op een verhaal van mijn broer
Diddl'tje
3 19-10-2004 20:27
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten [ verhaal ]
-Melody-
290 15-08-2004 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.