Oud 09-12-2004, 12:28
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Wij hebben 1 onderwerp met tekenen, lekker breed zo dat iedereen er zich er in kan vinden. Thema is "Out of Love"

Ik heb een lijst gemaakt met fotos die ik al heeeel lang wilde maken. Ze zijn mooi gelukt en zit ze een beetje te bewerken met de computer. Alleen ik moet me een beetje aan het thema houden. Ik zet hier wel ff een foto onder, maar ik weet niet psies wat het met het thema te maken heeft..





Mijn lerares zit dan zo van "Heb je iets verloren in je leven of.. Wat wil je hier mee zeggen?!.. " Dat weet ik niet precies. Ik heb niemand verloren ik ben alleen altijd gek geweest op kerkhoven. Daarom wilde ik daar mijn fotos maken. Er zit niet zon diepere gedachte achter.

Kunnen jullie me misschien helpen? Ik hoef het nog niet eens te vinden, maar als ik geen goed antwoord heb, dan pas ik dus niet in het thema en heb ik ongeveer alles voor nix gedaan..
__________________
(8) Got stains on my tshirt and Im the biggest flirt (8)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2004, 12:50
Verwijderd
De links doen het niet?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 12:55
Verwijderd
Maar los van de foto's...je hebt ze sowieso niet voor niks gemaakt, je wilde ze al heel lang maken, toch? Dat heb je dan nu eindelijk eens gedaan.

Als je niet kunt verzinnen hoe deze foto's met dat thema te maken hebben, dan zou ik mbt dat thema toch nieuwe foto's maken. Je kunt wel heel lang gaan zoeken naar allerlei mogelijke redenen, maar ik denk dat ze daardoor 'minder goed' worden en dat je er uiteindelijk dus niet veel mee op schiet. Houd deze foto's dan gewoon lekker voor je zelf en maak andere voor dat thema.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 14:06
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-12-2004 @ 12:55 :
Maar los van de foto's...je hebt ze sowieso niet voor niks gemaakt, je wilde ze al heel lang maken, toch? Dat heb je dan nu eindelijk eens gedaan.

Als je niet kunt verzinnen hoe deze foto's met dat thema te maken hebben, dan zou ik mbt dat thema toch nieuwe foto's maken. Je kunt wel heel lang gaan zoeken naar allerlei mogelijke redenen, maar ik denk dat ze daardoor 'minder goed' worden en dat je er uiteindelijk dus niet veel mee op schiet. Houd deze foto's dan gewoon lekker voor je zelf en maak andere voor dat thema.
Ja, da kan ook, alleen ze weet dat ik deze fotos ging maken en deze wil ze ook persee zien...8-)
__________________
(8) Got stains on my tshirt and Im the biggest flirt (8)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 14:06
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
En zal ff kijken nr andere links..
__________________
(8) Got stains on my tshirt and Im the biggest flirt (8)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 16:12
brinta
brinta is offline
Ik denk aan: onze liefde is voorbij->
onze liefde is niet meer->
de liefde is dood->
de liefde ligt op het kerkhof, je zou een foto kunnen maken van een grafsteen met daarop de namen van bv een echtpaar (familiegraf)-> De liefde van twee personen is niet meer

Of

Zonder jou, mijn geliefde, heeft het leven geen zin meer en ben ik net zo lief dood-> plaatje begraafplaats

of

weg met dat kerkhof en een nieuw idee verzinnen: ik las vandaag een artikel over ansichtkaarten: er zijn kaarten voor mensen die gaan scheiden, met daarop twee mensen die met de rug naar elkaar en een koffer in hun hand zeggen: 'Wij gaan het nu weer alleen proberen'

maar misschien kun je ook denken aan out of love niet alleen als in : 'niet meer verliefd zijn' maar: een daad vanuit liefde

En ik denk trouwens wel dat er een 'diepere gedachte' achter je voorkeur voor kerkhoven ligt, probeer daar eens over na te denken: waarom vind je kerkhoven zo interessant/mooi?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 16:23
Verwijderd
'k denk idd dat je dat kerkhofgebeuren sowieso breder kunt trekken...dat het niet zo zeer mbt jouzelf is, maar meer in het algemeen. Dus idd bv. een familiegraf...of twee foto's van graven van familieleden (of partners, als ze elk in een apart graf liggen) of van een kindergrafje oid...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie een 1 voor te laat inleveren tekening
Piebe
13 13-07-2009 21:42
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Escher tekenen
Sparkzel
10 28-01-2007 19:37
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Help! ik heb een werkstuk over bouwstijlen maar moet hem nog maken
Hppy_girl_happy
2 25-10-2004 13:47
Algemene schoolzaken Bewaar jij je schoolspullen?
Balance
102 27-08-2004 17:50
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Geheimen ... voor je werkstuk over Napoleon, de Titanic, mode en nog veel meer..
rita niland
1 21-08-2004 00:27
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie werkboek tekenen
alpha
2 22-10-2002 09:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.