Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2008, 19:47
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Alleen gaat dit niet om sociaal leven maar om het werkveld
Ja en die werknemers zijn fout bezig, niet zij.
Ze zou het met de baas moeten bespreken, en tesamen met hem of collega's van haar het gezag en de orde herstellen.

Ze moeten hun plek weten.

En ach, wellicht is ze gewoon niet zo geschikt voor haar functie.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2008, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Ja en die werknemers zijn fout bezig, niet zij.
Ze zou het met de baas moeten bespreken, en tesamen met hem of collega's van haar het gezag en de orde herstellen.

Ze moeten hun plek weten.
Hoezo zijn zij fout bezig?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 20:02
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Hoezo zijn zij fout bezig?
Het is niet aan hun om zich met het sociale leven van hun superieur te bemoeien, een bedrijfsfeest valt ook onder sociaal leven.

En dat zij sociaal aardig omgaat met één werknemer in het bijzonder is ook haar zaak.
Ze stelde zelf ook dat ze hem niet voortrekt of iets.

Dus werknemers: 'ga aan het werk, daarvoor krijgen jullie betaald.'
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Het is niet aan hun om zich met het sociale leven van hun superieur te bemoeien, een bedrijfsfeest valt ook onder sociaal leven.

En dat zij sociaal aardig omgaat met één werknemer in het bijzonder is ook haar zaak.
Ze stelde zelf ook dat ze hem niet voortrekt of iets.

Dus werknemers: 'ga aan het werk, daarvoor krijgen jullie betaald.'
Nee, een bedrijfsfeest is geen sociaal leven, dat is werksfeer. Sowieso bemoeien zij zich er niet tegenaan, alleen is hun mening over de TS misschien veranderd, en dat is dan de TS d'r eigen schuld. Hetzelfde geldt voor klef doen met een werknemer - of je 'm nou voortrekt of niet, het is gewoon geen professioneel gedrag, en daardoor kunnen werknemers je minder serieus gaan nemen. En dan kun je wel stellen dat dat hun probleem is, maar als jouw baas zegt "Sorry, ik wil wel een supervisor die enig overwicht heeft," word je wel mooi ontslagen. Dat heeft niks met politiek-correctheid van mijn kant te maken, maar domweg hoe het werkt in het leven.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 23:28
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Sorry Nienke, je kijkt mijns inziens de zwart-wit. Het is niet zo dat werknemers opeens alles anders moeten gaan zien als ze van gewone mensen in werknemers zijn veranderd, het zijn potdeurie geen dieren.

Natuurlijk zal haar baas, als die ervan hoort, er vast wel een bezorgde opmerking over maken, dat sluit ik sowieso niet uit. De stap van veel zuipen naar weinig discipline is vaak klein in de ogen van werkgevers.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Sorry Nienke, je kijkt mijns inziens de zwart-wit. Het is niet zo dat werknemers opeens alles anders moeten gaan zien als ze van gewone mensen in werknemers zijn veranderd, het zijn potdeurie geen dieren.

Natuurlijk zal haar baas, als die ervan hoort, er vast wel een bezorgde opmerking over maken, dat sluit ik sowieso niet uit. De stap van veel zuipen naar weinig discipline is vaak klein in de ogen van werkgevers.
Ik denk ook niet dat d'r baas haar hier om gaat ontslaan, of dat de relatie met d'r werknemers onherroepelijk is beschadigd. Het heeft alleen wel invloed op je werk en ik zou dat risico domweg niet nemen.

En hoezo werknemers moeten volgens mij alles anders gaan zien? Ik snap niet eens wat je met die zin bedoelt
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 03:21
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Nee, een bedrijfsfeest is geen sociaal leven, dat is werksfeer. Sowieso bemoeien zij zich er niet tegenaan, alleen is hun mening over de TS misschien veranderd, en dat is dan de TS d'r eigen schuld. Hetzelfde geldt voor klef doen met een werknemer - of je 'm nou voortrekt of niet, het is gewoon geen professioneel gedrag, en daardoor kunnen werknemers je minder serieus gaan nemen. En dan kun je wel stellen dat dat hun probleem is, maar als jouw baas zegt "Sorry, ik wil wel een supervisor die enig overwicht heeft," word je wel mooi ontslagen. Dat heeft niks met politiek-correctheid van mijn kant te maken, maar domweg hoe het werkt in het leven.
Als de werknemers er niet tegen kunnen dat hun superieur meer verdient en blijkbaar ook een leuke persoonlijkheid heeft en weet hoe te genieten van het leven.. tsja dan ben ik bang dat de werknemers niet geschikt zijn.
De laagst opgeleide en vrij groene werknemers kun je dan het gemakkelijkst wegstrepen, ze zijn aardig goed vervangbaar.
De hoger opgeleide en meer ervaren werknemers leren daar wel van (maar zullen wss sowieso in mindere mate zulk kinderachtig verafgunstend gedrag vertonen)

Maarja dit en meer zijn redenen waarom ik nooit een leider zou willen zijn, iig geen leider op een kopstuk.
Laat me dan maar een onzichtbare leider zijn.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 11:20
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, en dan zijn de werknemers niet geschikt, en dan? Zij heeft geen functie om ze te mogen ontslaan. En waarschijnlijk denkt haar baas er heel anders over. Bovendien is het ontslaan van mensen zo gemakkelijk nog niet
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 15:35
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Enige reserve is wel op zijn plaats... Dus zowel in gedrag, als in kleding, als in communicatie. Als je daar nu mee begint dan kun je misschien wel respect terugwinnen. Besteed niet meer aandacht aan die jongen die verliefd op je is als aan de andere werknemers.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 16:24
Verwijderd
Tjah best dom ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 13:30
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Wat ontzettend dom om je überhaupt zo te gedragen in een werksituatie en al helemaal als je enige autoriteit wil hebben... Ik zou inderdaad veel minder gezag hebben voor mijn baas, als deze dronken wordt en veel te klef/flirterig gaat doen. Dat geldt trouwens voor mannen én vrouwen.

Of het correct is om 'lief' te doen... *haalt schouders op* Je kunt best vriendelijk doen, maar het lijkt me verstandig om enige afstand te houden en niet te veel naar hem toe te trekken. Natuurlijk zou het leuk zijn als het niet uitmaakt wat je werknemers en werkgevers van je denken, maar zo gemakkelijk is het gewoon niet. Als jij je functie goed wil kunnen uitoefenen, zullen je werknemers toch enig respect voor je moeten kunnen opbrengen. En als jouw gedrag naar hen toe onprofessioneel is (omdat je mensen verschillend behandelt en blijkbaar te vriendschappelijk/klef doet met die ene knul), dan zal dat moeilijk worden.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie een erg vervelend probleem ..
problemenenzo
16 10-04-2010 20:10
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Mijn werk
Gast4545
2 29-02-2008 15:39
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 19:26
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid
Raakvlak
11 20-01-2005 18:28
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.