Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2011, 14:13
Verwijderd
is het raar als je 13jaar bent en een dildo koopt?
want ik wil dat eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 14:17
Yougie
Avatar van Yougie
Yougie is offline
Ben je een jongen of een meisje? Tevens is iedereen hier op verschillende leeftijden aan toe, dus ik zeg nee. Ik vind dat niet raar. Als je bang bent om een winkel in te lopen kun je ook anoniem via internet wat kopen! :-)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 15:20
jesseb1998
jesseb1998 is offline
jah en dan maken je ouders het open xD
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
jah en dan maken je ouders het open xD
Normale ouders maken geen pakketjes open die voor hun kinderen bestemd zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 17:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Als je in de puberteit zit dan is het niet vreemd dat je nieuwsgierig bent over zulke dingen, hoewel dat natuurlijk niet betekent dat je opeens volop moet gaan experimenteren.

Overigens zullen de meeste ouders natuurlijk wel willen weten waarom een 13-jarige een pakketje ontvangt waar ze niks van weten.

Citaat:
Ben je een jongen of een meisje? Tevens is iedereen hier op verschillende leeftijden aan toe, dus ik zeg nee. Ik vind dat niet raar. Als je bang bent om een winkel in te lopen kun je ook anoniem via internet wat kopen! :-)
De meeste seksshops laten geen klanten onder de 18 toe. En als je iets online koopt moet je er natuurlijk rekening mee houden dat dit wel op een bank- of creditcardafschrift terug te vinden is.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 19:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat je nieuwsgierig bent naar seks en hoe dat voelt is niet raar, maar ik denk niet dat het zo slim is om gelijk al met een dildo te gaan experimenteren. Wacht gewoon tot je een leuk vriendje hebt om later écht seks mee te hebben.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 00:39
Verwijderd
Citaat:
is het raar als je 13jaar bent en een dildo koopt?
want ik wil dat eigenlijk
Waar wil je die kopen als 13 jarige trouwens? Zal lastig worden.. Banaan of een kaars ook prima als alternatief dienen... Na gebruik weggooien..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 12:52
Verwijderd
Ga alsjeblieft geen bananen en kaarsen gebruiken. Niets waarvan dingen kunnen achterblijven en sowieso geen etenswaren.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Waar wil je die kopen als 13 jarige trouwens? Zal lastig worden.. Banaan of een kaars ook prima als alternatief dienen... Na gebruik weggooien..
, en als de banaan dan spat, lekker dan
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 13:00
Verwijderd
Sowieso niks anders dan je vingers op je dertiende.... Ben ik de enige die het een beetje raar vind dat iemand van dertien al met een dildo wil spelen? Ik bedoel, erg vroeg, eigenlijk... Vind eerst maar eens uit wat je met je vingers/handen allemaal kunt.
Daarnaast, ben jij niet die vent die hier een keer een topic heeft geopend om piemels te vergelijken en daar een link naar een foto van jouw piemel had bijgevoegd? Als dat werkelijk jouw piemel was, ben je zéker geen dertien. Kan het topic niet meer vinden, maar gezien je andere reacties, geloof ik niet dat je dertien bent.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
, en las de banaan dan psat, lekker dan
las de banaan psat?
En ja, ik snap dat het gewoon typfouten zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
las de banaan psat?
En ja, ik snap dat het gewoon typfouten zijn.
ik had het al veranderd.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 13:11
Verwijderd
Te laat
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 13:14
Verwijderd
gast als je werkelijk 13bent kan je beter met je autós gaan spelen. het lijkt me niet normaal en wat denken je ouders, wat heeft hij nu in zijn handen

ik te laat of jij te vroeg


mijn offtopic berichten zijn weg.

Laatst gewijzigd op 03-11-2011 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 13:47
Smartie<3
Avatar van Smartie<3
Smartie<3 is offline
Citaat:
Waar wil je die kopen als 13 jarige trouwens? Zal lastig worden.. Banaan of een kaars ook prima als alternatief dienen... Na gebruik weggooien..
Waarom moeten altijd weer die bananen en kaarsen erbij gehaald worden x)
Alsof je vingers niet goed genoeg zijn..
__________________
~
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Waarom moeten altijd weer die bananen en kaarsen erbij gehaald worden x)
Alsof je vingers niet goed genoeg zijn..
Altijd?
Nouja hij wil een dildo, dus ik dacht dan zijn vingers vast niet groot genoeg. TS: succes..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 19:12
Verwijderd
Bedankt voor de reacties
Tja de meningen zijn wat verdeeld
@ Yougie: ik ben een jongen
@ jesseb1998; ja idd! daarom koop ik er ook geen via internet
@ InfoBoy & Syori; dat soort voorwerpen gebruik in sowiezo niet... zal een beetje vreemd zijn als ik telkens weer een banaan of kaars (dat sowiezo) mee naar me kamer neem
@ Chicka Little; doe het zelf joh! die tijd is bij mij al heel lang voorbij
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 19:17
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Waarom zou je als jongen een dildo willen?
die kan je toch nergens in....
...
ohhh 0.o


....




O:
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je als jongen een dildo willen?
die kan je toch nergens in....
in je kontgaatje
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 20:57
Smartie<3
Avatar van Smartie<3
Smartie<3 is offline
Citaat:
Altijd?
Nouja hij wil een dildo, dus ik dacht dan zijn vingers vast niet groot genoeg. TS: succes..
Ja okee.. Altijd is een beetje overdreven ^^
__________________
~
Met citaat reageren
Oud 03-11-2011, 22:36
Yougie
Avatar van Yougie
Yougie is offline
Citaat:
in je kontgaatje
Nou kijk ik kan het wel begrijpen, maar knul doe het totdat je wat ouder bent met je vingers of andere veilige alternatieven. Ga nooit rotzooien met speelgoedautotjes ofzo en zorg dat je het altijd weer veilig uit je anus kunt verwijderen want voor je 't weet zit het achter een van je kringspieren en krijg je het zonder hulp van de doktor er niet meer uit! En dát is beschamend.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 12:03
opgegeten
opgegeten is offline
...... ik vind het beetje rraar eheum XXDXD
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 13:53
Verwijderd
in je kontgat. nou lekker dan met poep eraan enzo...;s
nah, autos nooit meegespeeld, mijn voorkeur ging uit naar barbiepoppen vroeger.


beetje, beetje veel.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 14:55
Liefsoumpje
Liefsoumpje is offline
Ik vind dat als je vindt dat je er zelf klaar voor bent je best een dildo kunt kopen op je 13e.
Ik ben zelf ook op jonge leeftijd gaan experimenteren en als jij en je lichaam daar behoefte aan hebben lijkt het me geen probleem.
Je moet je wel afvragen of je niet eerst door middel van echte sex wilt ontdekken wat je lekker vindt? Of ben je al zo ver dat je op je 13e al anale sex hebt?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 19:23
Anoniem111
Avatar van Anoniem111
Anoniem111 is offline
''Piemellove'' volgens mij ben jij een beetje overpiemeld, ik snap niet echt dat een 13 jarige jongen een dildo wil, oke je zit in de puberteit net zoals mij, maar nog steeds...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 20:21
Aheon
Avatar van Aheon
Aheon is offline
Ja, dat is nogal vreemd.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 21:42
Yougie
Avatar van Yougie
Yougie is offline
Citaat:
in je kontgat. nou lekker dan met poep eraan enzo...;s
nah, autos nooit meegespeeld, mijn voorkeur ging uit naar barbiepoppen vroeger.


beetje, beetje veel.
Er zit geen poep ín je kontgat hoor anyway 13-14 is wel dé leeftijd dat er begonnen wordt met experimenteren dus ik vind de vraag helemaal niet zo gek.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 22:53
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
maar dat je op deze leeftijd een dildo wil als je een jongen bent vind ik een beetje ver gaan

je weet op die leeftijd als het goed is nog nauwelijks wat je seksuele geaardheid is, want als het goed is heb je dan ook nog nooit seks gehad
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2011, 23:22
hitz0r
Avatar van hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
je weet op die leeftijd als het goed is nog nauwelijks wat je seksuele geaardheid is, want als het goed is heb je dan ook nog nooit seks gehad
Wat heeft dit met iets te maken? :')

Doe allemaal niet zo ongelooflijk bekrompen en gun die jongen zijn anale plezier. De tering zeg.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
maar dat je op deze leeftijd een dildo wil als je een jongen bent vind ik een beetje ver gaan

je weet op die leeftijd als het goed is nog nauwelijks wat je seksuele geaardheid is, want als het goed is heb je dan ook nog nooit seks gehad
Dat is ook onzin. Geaardheid heeft niks te maken met wel of niet seks hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook onzin. Geaardheid heeft niks te maken met wel of niet seks hebben.
Ik wilde hier ook al op reageren, ja. Alsof je niet kunt weten dat je hetero/homo/bi bent zonder ooit seks te hebben gehad.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 15:14
ruuubenn
Avatar van ruuubenn
ruuubenn is offline
wat is een dildo???
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 15:23
Verwijderd
^Een neppiemel.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 19:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik wilde hier ook al op reageren, ja. Alsof je niet kunt weten dat je hetero/homo/bi bent zonder ooit seks te hebben gehad.
En nog los ervan: alsof homomannen per definitie een dildo leuker zouden vinden dan heteromannen. Ik geloof niet dat homomannen gebouwd zijn op 'jippie, anale seks!' en heteromannen niet - meer dat het bij homomannen een vaak bijkomstigheid is van wel een vriend, maar geen kut hebben.

Dus je hoeft geen seks te hebben gehad, om te weten wat je geaardheid is, en je hoeft niet te weten wat je geaardheid is, om interesse te hebben in anale seks, ofzo.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
En nog los ervan: alsof homomannen per definitie een dildo leuker zouden vinden dan heteromannen. Ik geloof niet dat homomannen gebouwd zijn op 'jippie, anale seks!' en heteromannen niet - meer dat het bij homomannen een vaak bijkomstigheid is van wel een vriend, maar geen kut hebben.

Dus je hoeft geen seks te hebben gehad, om te weten wat je geaardheid is, en je hoeft niet te weten wat je geaardheid is, om interesse te hebben in anale seks, ofzo.
Ik denk dat dat het nog niet eens is, want er zijn ook zat homo's die geen anale seks hebben. Wel is het vaak zo dat heteroseksuele mannen anale seks vaak associëren met homoseksualiteit en dus überhaupt al niet open staan voor anale stimulatie, en daarbij dus voorbij gaan aan het feit dat ieder mens daar zenuwen heeft zitten en het eventueel lekker zou kunnen vinden. Die associaties maken dat mensen (sommige) dingen niet willen proberen.

Geaardheid heeft helemaal niets te maken met wat jij fijn vindt op/in je eigen lichaam. Als de TS graag anaal gestimuleerd wil worden betekent dat helemaal niets, behalve dat hij het lekker vindt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 23:29
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Wat heeft dit met iets te maken? :')

Doe allemaal niet zo ongelooflijk bekrompen en gun die jongen zijn anale plezier. De tering zeg.
Klopt, bij nader inzien zat ik maar wat te lullen
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 06:05
Verwijderd
Citaat:
^Een neppiemel.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.