Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2012, 15:34
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Vaak hoor ik mannen praten over dat wijf heeft lekkere tieten, wat versta jij onder lekker, val je liever op een vriendin die grote borsten heeft of heb je liever een vriendin met een wat gescheiden inhoud in haar blouse heeft, of maakt je dat weinig uit, of in een hand vol al voldoende ik noem maar zomaar even wat. of ga je voor haar karakter en zijn de grote of inhoud van haar borsten in het de blouse maar een bijzaak,
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 15:36
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
het is idd een bijzaak, maar mooie borsten vind ik stevige borsten cup b/c ofzo. liever geen a, of D +... Maar als het karakter goed is, maakt het niet uit... heb ook wel is een vriendin gehad die minder bedeeld was.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 16:46
Verwijderd
Bijzaak. Bovendien is ass veel belangrijker dan uiers.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 17:01
danieboy
danieboy is offline
is bij elke jongen wel anders ikzelf vind ik een handjevol genoeg en met een goed karakter is helemaal mooi
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 17:33
Verwijderd
Een gescheiden inhoud?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 22:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat is de discussiewaarde van deze topic? Elke man vind net even iets anders mooier, natuurlijk is er een gemiddelde ideale borst maar het maakt natuurlijk alleen uit wat jij zelf en eventueel je partner ervan vinden, ik neem aan dat de rest van de mensheid je borsten sowieso niet ziet en al helemaal niet seksueel aantrekkelijk hoeft te vinden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 22:52
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Dat is het nou juist, door de media en marketing reclame van mode industrie, wordt een ideaal beeld neergezet, want de mensheid wordt wel dagelijks er meegeconfronteerd, ik bedoel je hebt mannen en vrouwen die houden van blond, maar ook die houden van brunette, en zo ook wat de borsten omvang betreft heb je verschillen van voorkeur, en dat de één van vol houd, is het goed recht van die persoon, en dat een ander van een bescheiden inhoud, ook enz. ik wil gewoon aantonen dat zoveel type personen man of vrouw, zoveel verschillende voorkeuren en smaken zijn, de meerwaarde is gewoon ben jij zelf tevreden met je borsten, of had je liever een maatje kleiner gehad willen hebben, of een maatje meer enz. gewoon omdat vele vrouwen jaren geleden en zelfs nu nog borstimplantaten hebben laten zetten, is meteen de vraag, zou jij dat als vrouw ook borstimplantaten, of houd jij en je partner liever van puur natuur, zou je dat als man goedkeuren als je vriendin met een dergelijk voorstel zou komen, de meerwaarde is dat bij vele vrouwen hun jaren geleden ingezette borstimplantaat nu begint of dreigt te lekken. daarom breng ik die discussie op ter sprake. want een ideale borstomvang bestaat niet, die wordt gemaakt door de mode industrie, waar de discussie om gaat is wat is jou eigen voorkeur, los van de mode en reclame folders.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 06:50
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Mij maakt tetten echt geen drol uit. Hoeven geen chinese te zijn en ook niet the ones of Lolo Ferrari. Maar een handje vol is opzich wel oké ja. imo als een vrouw grotere borsten wil, moet ze dat zelf weten. Maar het hoeft geen D te worden van mij. Ik ken wel mensen die dat hebben gedaan en ziet er niet uit eigelijk. Maar door die shit van modellen enzo. Ze zijn allemaal vel over been, maar nu hadden ze dus in een land (vraag me niet welk), een aantal BMI voor model wat ze moesten hebben. Die viola Holt helemaal zo bij RTL Boulevard: Ja en dat is niet eerlijk, en dat kan je toch niet maken. En alsof elk model anorexia heeft. Zij snapt er geen ene tering van. Modellen hebben misschien geen Anorexia. Maar 100 duizenden kinderen over de wereld wel door dat slanke gedoe en je moet slank zijn enzo. Dat gaat er bij mij niet in. En die kleren die ze de laatste tijd maken zien er ook al niet uit :$.
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 11:30
Duvelke_024
Avatar van Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Citaat:
het is idd een bijzaak, maar mooie borsten vind ik stevige borsten cup b/c ofzo. liever geen a, of D +... Maar als het karakter goed is, maakt het niet uit... heb ook wel is een vriendin gehad die minder bedeeld was.
Je hebt gelijk!
__________________
Hoe wil je je eitje? gekookt, gebakken of bevrucht?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 14:25
Carbi
Carbi is offline
Die dingen zijn gewoon een must, de grote boeit niet.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 09:23
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Dat maakt mij geen enkele zak uit, ik respecteer mn vriendin zoals ze eruit ziet
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 09:29
Verwijderd
Tis gewoon een bijzaak, ik vind het allemaal best
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 12:37
musicfan123
musicfan123 is offline
Een mooigevormde C is wel lekker
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 16:05
DennisMaass
DennisMaass is offline
Bijzaak. Uiers zijn inderdaad minder belangrijk dan kont.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 11:38
tokio
tokio is offline
Sinds wanneer val je op borsten?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 11:41
Verwijderd
Wat mij betreft.. Goh ik zou het niet weten, als ik zit en er loop een vrouw voorbij, kijk het heel vaak naar haar benen. Die verraden meestal ofdat ze slank of dik is ondanks haar zeer mooie jurk die 'zo afslankt'.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2012, 23:06
janj
janj is offline
Een maatje meer mag van mij.

Laatst gewijzigd op 02-04-2012 om 09:12.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 01:09
Mati
Avatar van Mati
Mati is offline
Ik haat van die heel grote borsten.
Een cup D is veel te groot vind ik.
Geef mij maar een normale cup C met een mooi kontje en een lieve lach
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 08:41
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik haat van die heel grote borsten.
Een cup D is veel te groot vind ik.
Geef mij maar een normale cup C met een mooi kontje en een lieve lach
Zo groot is een cup D niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 10:54
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Ha, ha, ik val op lekkere tieten, ik heb niet zoveel verstand van al die maten van het tieten alfabet, met al die letters a,b,c enz.. maar.. nou dat zijn in ieder geval per tiet, minstens minimaal een hand vol, zo ongeveer, wat meer mag natuurlijk ook, graag zelfs, een flinke voorgevel mag ook, kan je zo lekker tegen aanbotsen, bij het omhelzen, maar een leuke meid met wat minder kan ook, is misschien aardiger dan een meid met een flinke voorgevel, maar lekkere tieten, ja hoor, daar ga ik voor....., als het om het tieten plaatje gaat. los gezien van het karakter van het meisje
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 20:37
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
zullen we de kledingproblemen achterwege laten? Daar is een heel subforum voor!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 02-04-2012, 22:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zou je de posts misschien willen verplaatsen naar een topic daar anders?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2012, 15:26
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Zou je de posts misschien willen verplaatsen naar een topic daar anders?
Ik zal eens even kijken wat ik voor je kan doen!

Edit: de berichten over niet-passende kleding zijn afgesplits naar hierrr.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen

Laatst gewijzigd op 03-04-2012 om 15:32.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2012, 14:38
Top-Notch
Avatar van Top-Notch
Top-Notch is offline
Weet niet echt wat zo aantrekkelijk is aan grote borsten. Vriendin heeft kleine en dat is prima.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 09:47
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Ik ben tevreden zoals ik mijn vriendin heb. Daar hoor je mij niet over klagen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 13:03
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Handjevol Niet te groot, niet te klein. Gewoon precies goed, haha
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 13:51
Aether
Aether is offline
Ik kijk liever naar het totaalbeeld van de persoon? :')
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 16:40
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik zal een dame met kleine borsten die verder leuk is niet vermijden, maar de voorkeur gaat toch zeker uit naar grote borsten.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 17:50
IndoDude
Avatar van IndoDude
IndoDude is offline
bij mij maakt klein of groot eigenlijk helemaal niet uit
maar het liefst moet een een meisje een cup B of C hebben

meestal word een grote C of een D namelijk met de ouderdom of kinderen krijgen later een grote koeienuier bij veel vrouwen
lijkt me niks als diegene waar ik mee heb later met haar tieten over de grond sleept
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 21:44
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
mijn voorkeur gaat uit naar de wat kleinere borsten
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 22:20
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
mijn voorkeur gaat uit naar de wat kleinere borsten
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 10:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
bij mij maakt klein of groot eigenlijk helemaal niet uit
maar het liefst moet een een meisje een cup B of C hebben

meestal word een grote C of een D namelijk met de ouderdom of kinderen krijgen later een grote koeienuier bij veel vrouwen
lijkt me niks als diegene waar ik mee heb later met haar tieten over de grond sleept
Ik denk dat jij nog een aantal dingen moet leren over het menselijk lichaam..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 11:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Mannen zijn echt heel slecht in het inschatten van cupmaten.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 11:56
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Mannen zijn echt heel slecht in het inschatten van cupmaten.
dit ja Iedereen die zo heel dramatisch de grens op D legt moet toch echt iets beter opletten want zo groot is dat niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 13:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Inderdaad Mijn moeder, die cup HH heeft, wordt zelfs regelmatig op D geschat
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 16:29
Verwijderd
Ja, 'cup D' staat in de volksmond en bij sommige jongens/mannen nog steeds voor 'hele grote tieten', terwijl het eigenlijk nog een relatief bescheiden maat is. Ik denk dat een hele hoop meisjes D hebben waarvan jullie (heb het even tegen de 14jarigen enzo hier) denken dat het C of B ofzo is.

En ja, nog aardig veel vrouwen hebben een cupmaat groter dan D, en nee, dat is niet per definitie bizar groot.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 16:35
Verwijderd
De meeste jongens maakt het geen fuck uit of het nou een D of een Q is, kan ik jullie verzekeren.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 16:57
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Vaak hoor ik mannen praten over dat wijf heeft lekkere tieten, wat versta jij onder lekker
Daar versta ik welgevormd onder, en welgevormd vind ik rond en stevig en bovenal in proportie met de rest van het lichaam. Ik ben ook slecht in cupmaten schatten en of ik borsten mooi vind hangt dan ook niet zo met de cupmaat samen, zowel kleine als grote borsten kunnen aan het bovenstaande voldoen. Toch denk ik dat ik van wat ik gezien heb, kleinere tot middelgrote borsten in het algemeen het mooist vindt. Héle kleine borsten zijn soms namelijk nogal puntvormig, en (hele) grote zijn bij sommigen niet zo firm. Ik vind vorm in ieder geval datgene wat uitmaakt, niet de omvang.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 17:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De meeste jongens maakt het geen fuck uit of het nou een D of een Q is, kan ik jullie verzekeren.
Inderdaad, zelfs die jongens die zeggen dat ze B wel mooi vinden en D veel te groot maakt het volgensmij eigenlijk geen zak uit
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 11:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Inderdaad, zelfs die jongens die zeggen dat ze B wel mooi vinden en D veel te groot maakt het volgensmij eigenlijk geen zak uit
Die kunnen waarschijnlijk toch de B niet van de D onderscheiden.

Ik heb zelf trouwens een E, maar geen van mijn vriendjes heeft dat ooit kunnen raden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 15:59
domie
domie is offline
mijn vriendin heeft mooie dd heb er geen moeite mee
of het een a b c d e of f is maakt niet veel uit
Met citaat reageren
Oud 16-04-2012, 16:02
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
geef mij maar C het meisje waar ik nu verliefd op ben heefft precies de perfecte maar het is natuurlijk een bijzaak
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 14:30
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Ja, daar gaat het eigenlijk om de perfecte maar helaas bestaat de perfecte dame niet, maar het gaat erom wat jij als perfect ervaart of vind, zoveel verschillende smaken, zo veel verschillende meiden, heerlijk die vescheidenheid aan vrouwlijk schoon, valt er tenminste wat te kiezen, en te versieren, je eet toch ook niet elke dag het zelfde, als het om versieren gaat denk, of misschien wel....
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 14:31
Verwijderd
ik vind meisjes met volle borsten mooi
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 14:39
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Ik ook minimaal een flinke hand vol, mmm, ietsje meer mag ook
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 23:36
nice person
nice person is offline
Ik het het liefst D of E k vind het namelijk erg opwindend als ze op en neer rijd en je die grote tieten op en neer ziet gaan(A) en als je haar voorover laat buigen en vervolgens van achter neemt dat ze zo heerlijk schudden en je ze flink kan kneden
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 02:16
primaa
primaa is offline
bigger is better
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 14:04
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik het het liefst D of E k vind het namelijk erg opwindend als ze op en neer rijd en je die grote tieten op en neer ziet gaan(A) en als je haar voorover laat buigen en vervolgens van achter neemt dat ze zo heerlijk schudden en je ze flink kan kneden
Cup D en E zijn helemaal niet zo gigantisch groot hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 10:02
snowmanX
snowmanX is offline
Mij maakt het niet zoveel uit maar niet echt veel te klein dat je niets zien en ook niet te groot
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 18:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, 'cup D' staat in de volksmond en bij sommige jongens/mannen nog steeds voor 'hele grote tieten', terwijl het eigenlijk nog een relatief bescheiden maat is. Ik denk dat een hele hoop meisjes D hebben waarvan jullie (heb het even tegen de 14jarigen enzo hier) denken dat het C of B ofzo is.

En ja, nog aardig veel vrouwen hebben een cupmaat groter dan D, en nee, dat is niet per definitie bizar groot.
Ja, veel jochies denken dat cup D ongeveer a la Pamela Anderson is. Nou.. ik heb een veel grotere cup dan D en kom nog lang niet in de buurt van miss Anderson hoor
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Cupmaat
Verwijderd
56 12-06-2013 21:59
Seksualiteit Voor de dames: Wat is jou ideale penis?
Mark52
321 10-10-2011 15:46
Lichaam & Gezondheid Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25
fizzle-fluffy
500 08-08-2011 16:59
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 13:14
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.