Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2012, 20:54
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Noujah... Ik ben 11 jaar en heb best wel zin in seks... Heb wel eens geprobeerd met masturberen enzo maar dat lijkt me minder lekker dan echt... jeweetwel...

HELP ME
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 20:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ja, nou, dat is normaal in de puberteit, dat je ineens zin in seks kan krijgen. Zolang je daardoor maar niet zomaar random seks met iedereen gaat hebben om die behoefte maar te bevredigen, is het niet zozeer een probleem. Tot die tijd kun je gewoon masturberen (en desnoods koop je er seksspeeltjes bij) om de spanning eraf te halen (of hoe zeg je dat ) of gewoon ter vermaak ende ontspanning!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 20:59
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Citaat:
Ja, nou, dat is normaal in de puberteit, dat je ineens zin in seks kan krijgen. Zolang je daardoor maar niet zomaar random seks met iedereen gaat hebben om die behoefte maar te bevredigen, is het niet zozeer een probleem. Tot die tijd kun je gewoon masturberen (en desnoods koop je er seksspeeltjes bij) om de spanning eraf te halen (of hoe zeg je dat ) of gewoon ter vermaak ende ontspanning!
Haha, oke, bedankt! Mijn vrienden hebben hetzelfde probleem, dus dan kan ik het hun zeggen!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 11:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je zegt dat je het hebt geprobeerd. Moet ik daaruit afleiden dat het niet gelukt is om klaar te komen?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 20:18
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Citaat:
Je zegt dat je het hebt geprobeerd. Moet ik daaruit afleiden dat het niet gelukt is om klaar te komen?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 07:58
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Nee.
En als je daar nou eerst eens mee aan de slag gaat?
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 08:01
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Citaat:
En als je daar nou eerst eens mee aan de slag gaat?
Al gedaan, maar hij denkt dat ik daar niet klaar van kom, dat is wel zo
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 12:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Al gedaan, maar hij denkt dat ik daar niet klaar van kom, dat is wel zo
Wie is 'hij'? En ik heb nog nooit van een jongen gehoord die niet klaar kwam van masturbatie, eigenlijk. Hooguit kom je nog niet klaar met sperma of ga je nog niet lang genoeg door/doe je het niet goed genoeg ofzo.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 13:49
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Citaat:
Wie is 'hij'? En ik heb nog nooit van een jongen gehoord die niet klaar kwam van masturbatie, eigenlijk. Hooguit kom je nog niet klaar met sperma of ga je nog niet lang genoeg door/doe je het niet goed genoeg ofzo.
Haha nee, 'hij' is bloodyb xd Die schreef dat hij dacht dat het niet lukte xd
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 12:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ok, dus je bedoelt eigenlijk dat je wel zou willen neuken of zo? Ben je daar niet een ietsiepietse te jong voor?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou, dat is normaal in de puberteit, dat je ineens zin in seks kan krijgen. Zolang je daardoor maar niet zomaar random seks met iedereen gaat hebben om die behoefte maar te bevredigen, is het niet zozeer een probleem. Tot die tijd kun je gewoon masturberen (en desnoods koop je er seksspeeltjes bij) om de spanning eraf te halen (of hoe zeg je dat ) of gewoon ter vermaak ende ontspanning!
Wat is daar mis mee als jongen? Niet dat ik zo iemand ben, maar waarom is dat per definitie fout?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 18:28
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Wat is daar mis mee als jongen? Niet dat ik zo iemand ben, maar waarom is dat per definitie fout?
Ik dacht eerst dat het een meisje was. Als jongen is het iets minder niet-verstandig (je kan niet zwanger worden en je imago wordt er wat minder door verwoest) en ook wat minder makkelijk uit te voeren, omdat gewillige meisjes een stuk moeilijker te vinden zijn dan jongens. Dan nog lijkt het me niet heel verstandig voor een 11-jarige jongen om bij de eerste geilheid die 'm ooit overvalt meteen seks met iedereen en alles te hebben (als dat 'm al zou lukken ), maar dat kan ik niet zo heel goed onderbouwen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 22:32
kevin581
Avatar van kevin581
kevin581 is offline
Doe kussen vouwen en doe hem daardoorheen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 10:31
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ja dat zal zijn moeder ook wel fijn vinden! En als je het doet wel je kussen omdraaien anders zit je hoofd 's morgens vastgeplakt.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Gevoel tijdens seks
Verwijderd
24 26-08-2011 03:18
Seksualiteit Ze heeft (bijna) nooit meer zin in seks.
CruzLawson
48 11-07-2006 17:36
Seksualiteit nooit zin
thinky
14 08-01-2006 16:59
Seksualiteit Geen zin in seks...
Verwijderd
13 04-01-2002 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.