Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2012, 11:04
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, dit noemen we mierenneukerij. Dan gaat het om de keuze mager of mollig.

Vraag me ook af of je dan ook je vriend hebt uitgezocht op dat jij de mooiste bent, of hij dat ook weet en of dit voor jullie werkt.
Huh? Vraag je nou of zij een lelijke vriend heeft uitgezocht zodat zij zelf mooier is? Dat lijkt me toch niet. Haar vriend is geen concurrentie voor haar.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 14:30
Verwijderd
Als je als vrouw seks hebt met een vrouw is dat toch ook geen concurrentie?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 14:31
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als je als vrouw seks hebt met een vrouw is dat toch ook geen concurrentie?
Laat ik het dan zo zeggen: Vrouwen zien mannen doorgaans niet als concurrentie. Vrouwen vrouwen wel.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 14:34
Verwijderd
Vrouwen zien andere vrouwen als concurrentie als ze voor dezelfde man gaan, maar als je als vrouw seks hebt met een andere vrouw vind ik het ontzettend raar als je per se de mooiste wil zijn en dan vind ik dat hetzelfde als wanneer je de mooiste wil zijn in je hetero relatie. Dus vandaar mijn vraag
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 08:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja, dit noemen we mierenneukerij. Dan gaat het om de keuze mager of mollig.

Vraag me ook af of je dan ook je vriend hebt uitgezocht op dat jij de mooiste bent, of hij dat ook weet en of dit voor jullie werkt.
Ik vind het zelf geen mierenneukerij, voor mij zit er een groot verschil tussen dun en te dun. Ik zie de connectie tussen seks met een vrouw en hoe mijn vriend mij ziet niet. Ik heb mijn vriend niet eens uitgezocht, we bleken gewoon een heel goed stel te zijn. Ik zie vrouwen niet als concurentie, ook niet als ze achter dezelfde man aan gaan als ik, ik vind dat vooral egostrelend. Is het zo raar dat ik er graag beter uit zie als ik naakt ben dan een andere vrouw? Ik vind dat meestal sowieso al, maar als het echt zo is is het natuurlijk extra leuk.

Overigens ben ik inderdaad de mooiste vrouw in mijn heterorelatie Ik vergelijk mezelf nooit met mannen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2012, 23:43
eavdn
eavdn is offline
mannen mogen absoluuuut niet dun zijn, dan heb ik het idee dat ik een zeekoe ben. liever wat molliger dus.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2012, 11:35
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Maakt mij niet zoveel uit, als ze leuk en aardig is.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Doe maar een te dun meisje, ik ben graag de mooiste.
Als een meisje dun is hoeft ze niet meteen lelijk te zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 17:07
Verwijderd
Het ging niet om dun, het ging om te dun.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2012, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zelf geen mierenneukerij, voor mij zit er een groot verschil tussen dun en te dun. Ik zie de connectie tussen seks met een vrouw en hoe mijn vriend mij ziet niet. Ik heb mijn vriend niet eens uitgezocht, we bleken gewoon een heel goed stel te zijn. Ik zie vrouwen niet als concurentie, ook niet als ze achter dezelfde man aan gaan als ik, ik vind dat vooral egostrelend. Is het zo raar dat ik er graag beter uit zie als ik naakt ben dan een andere vrouw? Ik vind dat meestal sowieso al, maar als het echt zo is is het natuurlijk extra leuk.

Overigens ben ik inderdaad de mooiste vrouw in mijn heterorelatie Ik vergelijk mezelf nooit met mannen.
Wat maakt het jou uit als jij mooier bent naakt? Jij wilt dan toch ook een mooie partner hebben, anders ga je ook geen seks met diegene hebben (niet dat je alleen af gaat op uiterlijk). En er is niemand die naar jullie naakt kijkt van 'oh ... is veel mooier dan ...'. En dat is toch ook niet belangrijk, wat anderen van jullie vinden.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, haha, maar wat ik probeer te zeggen is dat het toch niet uit maakt wie er mooier is in bed, maar dat je van elkaar geniet, toch?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 10:28
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Liever wat meer dan wat minder.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 16:13
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Wat maakt het jou uit als jij mooier bent naakt? Jij wilt dan toch ook een mooie partner hebben, anders ga je ook geen seks met diegene hebben (niet dat je alleen af gaat op uiterlijk). En er is niemand die naar jullie naakt kijkt van 'oh ... is veel mooier dan ...'. En dat is toch ook niet belangrijk, wat anderen van jullie vinden.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, haha, maar wat ik probeer te zeggen is dat het toch niet uit maakt wie er mooier is in bed, maar dat je van elkaar geniet, toch?
Ik hoef geen mooie partner te hebben, hij moet me geil kunnen maken. Het maakt ook helemaal niet uit dat er niemand toekijkt want het gaat niet om andere mensen (snap ook niet hoe je daarop komt). Het gaat om mij en een vookeur. Ik ben in mijn ogen sowieso de mooiste maar het is extra leuk als het ook echt zo is.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 17:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Echt zo is? Het is toch sowieso subjectief?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 18:09
Verwijderd
als er "te" voor staat is het sowieso niet goed
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik hoef geen mooie partner te hebben, hij moet me geil kunnen maken. Het maakt ook helemaal niet uit dat er niemand toekijkt want het gaat niet om andere mensen (snap ook niet hoe je daarop komt). Het gaat om mij en een vookeur. Ik ben in mijn ogen sowieso de mooiste maar het is extra leuk als het ook echt zo is.
Maar wáárom zou je de mooiste willen zijn? Zodat je niet onzeker wordt over jezelf?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 20:15
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar wáárom zou je de mooiste willen zijn? Zodat je niet onzeker wordt over jezelf?
Omdat ik het leuk vind! Zoals ik al zei, ik vind mezelf altijd al de mooiste (best/slimste/etc), dus niet onzeker, eerder arrogant en erg zelfverzekerd. Ik weet heus wel dat ik dat allemaal niet ben, maar dan mag ik mezelf dat allemaal nog wel vinden.

@fizzle-fluffy; zoals ik al eerder zei, te dun is in mijn boekje per definitie al lelijk. Kan subjectief zijn, maar voor mij is dat echt zo.

herinnert zich weer waarom leraar worden is mislukt, ik ben een ramp in uitleggen... of mensen in snappen wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 12:46
Bertje93
Bertje93 is offline
alleen slanke meisjes gehad, ik zou best ook een wat dikkere meid willen doen. Zal het heel anders zijn?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 15:46
domie
domie is offline
heb ze in alle maten gehad
het maakt mij niet zoveel uit het gaat om het innerlijke en of ze mij kan beminnen en ik haar
uiterlijk is bijzaak
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 18:01
Verwijderd
Overal een beetje vet kan geen kwaad! Ik vind gewoon slank het mooist... TE dun is eng!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 18:07
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Mollig!
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 08:19
Crystalll
Avatar van Crystalll
Crystalll is offline
Citaat:
K vind dat het iet uit maakt hoe iemand er uit ziet het gaat er toch om dat je van iemand houd
Helemaal gelijk in!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 08:45
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
ik liever mollig eigenlijk, ik vind het niet zo fijn om met een dun iemand te knuffelen
en alsie dikker is is die meestal ook wat groter en breder en dat vind ik aantrekkelijk :3
maar niet te dik dan.. xP
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 12:39
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ja ik heb liever seks met een mollige jongen dan te dun. Maar het liefst gespierd natuurlijk
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2012, 19:12
Leudinho
Leudinho is offline
Zeker niet te dun, dan maar mollig.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 21:15
kevin89
kevin89 is offline
beetje mollig is wel lekker
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 07:45
UndercoverG
Avatar van UndercoverG
UndercoverG is offline
Citaat:
Ja ik heb liever seks met een mollige jongen dan te dun. Maar het liefst gespierd natuurlijk
ja maar als jongen zijnde wil ik geen meisje dat gespierd is
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 18:53
Bimide
Bimide is offline
Citaat:
Ik zou bij een erg mager meisje alleen maar bang zijn dat ik haar doormidden zou breken Ik heb iig qua jongen liever ook geen hele magere. En de jongens die ik ken roepen ook allemaal dat ze liever iets hebben om vast te houden dan een gratenpakhuis.
Dito
Met citaat reageren
Oud 24-07-2012, 19:15
Mandii--xx
Avatar van Mandii--xx
Mandii--xx is offline
Mollige meisjes, for sure!
Ik hou niet van die skarminkels, en hou van een beetje mollig.
Maaar, ik hou het lekker bij mijn eigen vriendin, die is perfect! <3
__________________
'Cause baby, I was born to survive.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 09:53
Applepie
Avatar van Applepie
Applepie is offline
Het gaat allemaal om het innerlijk, wat mij betreft, ik zou te dik of te dun totaal niet als een struikelblok zien. Maar mijn voorkeur gaat dan denk ik uit voor mollig aangezien te dunne mensen er vaak zo ongezond uit zien..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2012, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ik zou bij een erg mager meisje alleen maar bang zijn dat ik haar doormidden zou breken
Of nog verder aan stukken zou scheuren
Met citaat reageren
Oud 27-07-2012, 22:49
UndercoverG
Avatar van UndercoverG
UndercoverG is offline
liever teveel dan te weinig
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.