Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2012, 22:47
bjornmulder
bjornmulder is offline
ey ik wist niet goed. Waar ik dit topic moest plaatsen
Maar heb het uiteindelijk hier gepost

Het It zo ik ben naar pinkpop geweest dit jaar
Ik heb daar wel meer meisjes gekust enzo
Maar de tweede ochtend nadat ik snachts rot laat half 5
Op campingb heb rondgelopen
Werd ik sochtens wakker naast een half naakte meid
De alleen een slipje droeg
Ik weet verder niks meer van die nacht

Ik had wel condooms bij me die ik na die nacht niet meer kon vinden dus ik weet niet of ik. Sex heb gehad
(zou mijn eerste keer zijn) en als ik sex heb gehad weetik dus niet of ik condooms gebruikt heb en kan ik haar dus zwanger gemaakt hebben

Ik voel me hier best kut over dus hebben jullie misschien tips of adviezen

Grts
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 23:04
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Tja om te roepen dat het onverstandig was, is zo'n mosterd na de maaltijd gepreek daar heb je nu niks aan. Je had gewoon een Hang Over zo heet dat. (als je de volgende ochtend niet meer weet wat je de avond ervoor gedaan hebt) Ik zou zeggen ga naar de huisarts, vertel je huisarts wat er is gebeurt. dat je mogelijk onveilige seks hebt gehad. Je huisarts kan je het beste adviezen geven. Oja, en de huisarts heeft medisch ambtsgeheim. dus wat je verteld blijft tussen jou en de huisarts. Sterkte
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Tja om te roepen dat het onverstandig was, is zo'n mosterd na de maaltijd gepreek daar heb je nu niks aan. Je had gewoon een Hang Over zo heet dat. (als je de volgende ochtend niet meer weet wat je de avond ervoor gedaan hebt) Ik zou zeggen ga naar de huisarts, vertel je huisarts wat er is gebeurt. dat je mogelijk onveilige seks hebt gehad. Je huisarts kan je het beste adviezen geven. Oja, en de huisarts heeft medisch ambtsgeheim. dus wat je verteld blijft tussen jou en de huisarts. Sterkte
En dat meisje dan?
Kan je haar nog spreken TS?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 23:13
bjornmulder
bjornmulder is offline
Citaat:
En dat meisje dan?
Kan je haar nog spreken TS?
Ik ken haar niet :-$
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 23:17
Verwijderd
Maar kan je contact met haar krijgen?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2012, 23:29
Verwijderd
En waarom heb je dat toen niet even aan haar gevraagd?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 10:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Tja, gebeurd is gebeurd. Aangezien je onmogelijk na kunt gaan wat er met dat meisje gebeurd is zou ik me er niet al te druk meer over maken. ALS jullie al seks hebben gehad, en zij gebruikt de pil niet en jij hebt geen condoom omgedaan, kan ze nog altijd de morning after pil gehaald hebben. Je kunt er nu iig niks meer aan veranderen dus probeer het uit je hoofd te zetten.

Wel even langs de huisarts of GGD (sense-spreekuur) om te checken op SOA natuurlijk.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 11:08
Verwijderd
Je hebt geen seks gehad.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 12:35
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Tja om te roepen dat het onverstandig was, is zo'n mosterd na de maaltijd gepreek daar heb je nu niks aan. Je had gewoon een Hang Over zo heet dat. (als je de volgende ochtend niet meer weet wat je de avond ervoor gedaan hebt) Ik zou zeggen ga naar de huisarts, vertel je huisarts wat er is gebeurt. dat je mogelijk onveilige seks hebt gehad. Je huisarts kan je het beste adviezen geven. Oja, en de huisarts heeft medisch ambtsgeheim. dus wat je verteld blijft tussen jou en de huisarts. Sterkte
een hangover betekent niet dat je niks meer weet van de avond daarvoor. een hangover is gewoon een kater. dus de gewoonlijke dingen zoals koppijn en misselijkheid en dat soort dingen.

@TS: ik gok dat de kans klein is dat je echt seks met haar gehad hebt. als je niet meer weet wat er die avond gebeurt is en zei ook niet lijkt me de kans klein dat er echt veel gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 13:22
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Aan haar kun je verder niet zoveel meer doen (als je niet eens weet wie ze is), dus inderdaad een SOA-test en verder er maar het beste van hopen, lijkt me.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 14:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je hebt geen seks gehad.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Je had gewoon een Hang Over zo heet dat. (als je de volgende ochtend niet meer weet wat je de avond ervoor gedaan hebt) I
Dat heet een black out.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 14:39
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Zo te lezen was je te dronken om ook maar een beetje seks te hebben.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 18:30
Verwijderd
Mannen voelen het normaalgesproken wel of ze seks hebben gehad. Je kunt haar niet bereiken, dus je verder druk maken wat betreft haar heeft weinig zin. Je kunt wel zelf nog een soatest doen als je het niet vertrouwt, maar de kans dat je seks hebt gehad is niet zo heel erg groot.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 19:28
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Mannen voelen het normaalgesproken wel of ze seks hebben gehad..
ik ben een man maar ik zou neit weten wat je hier mee bedoelt. mischien omdat ik eigenlijk nooit alcohol drink of in ieder geval niet zoveel dat ik niet meer weet wat er gebeurt is.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 19:33
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
In tegenstelling tot een paar voor mij denk ik dat je best seks zou kunnen hebben gehad. Dat een man de dag erna niks meer kan herinneren betekent niet dat hij hem niet omhoog kreeg. Mijn ervaring is in ieder geval dat de man eerder dan de penis neergaat.

Rook je penis anders dan normaal?

En verder, laat je testen en hoop maar dat er geen kindje van je rondloopt over een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 20:09
Verwijderd
Citaat:
ik ben een man maar ik zou neit weten wat je hier mee bedoelt. mischien omdat ik eigenlijk nooit alcohol drink of in ieder geval niet zoveel dat ik niet meer weet wat er gebeurt is.
Ik bedoel dat je dat de dag erna nog voelt aan je piemel, dat is me door diverse mannen verteld Ik weet zelf niet hoe het exact voelt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 20:47
bjornmulder
bjornmulder is offline
ik ga denk ik sowieso een soa test doen en over dat je het voelt aan je penis
het kan best zijn dat dat zo is maar ik heb daarna nog twee dagen en nachten doorgefeest dus dat weet ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 22:16
Mr.Banana
Avatar van Mr.Banana
Mr.Banana is offline
denk ik een soa test doen??
ZOWIEZO een soa test doen!
__________________
Mooie woorden zijn niet altijd waar. Ware woorden zijn niet altijd mooi.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2012, 23:45
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik bedoel dat je dat de dag erna nog voelt aan je piemel, dat is me door diverse mannen verteld Ik weet zelf niet hoe het exact voelt.
nouja ik denk ook wel dat het waar is. maar ik denk dat het toch iets anders voelt als je zelf niet meer weet wat er gebeurd is.
@volk: nouja ik denk dat het op zo'n festival moeilijk te ruiken is of die anders rook dan normaal. ik denk ook niet dat iedereen weet hoe zijn zaakje normaal ruikt.

ik zou in ieder geval een soa test laten doen. beter nu dan dat je over een half jaar opeens ziek wordt ervan.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 00:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Als je dronken bent kun je nog prima seks hebben, en als man voel je ook niet per definitie een dag later nog aan je piemel dat je seks hebt gehad.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 14-07-2012 om 09:36.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Als je dronken bent kun je nog prima seks hebben, en als man voel je ook niet per definitie een dag later nog aan je piemel dat je seks hebt gehad.
Allebei zijn toch nergens beweerd?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2012, 16:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hmnee, maar ik vond gisteravond blijkbaar dat ik dit even moest delen met de wereld
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 07:35
Verwijderd
Dit wordt even achteraf gepraat, maar: waarom heb je het haar niet gevraagd toen je naast haar wakker werd?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2012, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Dit wordt even achteraf gepraat, maar: waarom heb je het haar niet gevraagd toen je naast haar wakker werd?
Gezien de topics van de TS zou ik zeggen omdat logica hem vreemd is.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie heb een stomme fout gemaakt wat nu?
crazy88
18 17-02-2007 16:30
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Fout.
Sjoerd
1 31-08-2004 15:24
Algemene schoolzaken Grote fout
MI-lid
4 22-05-2002 19:05
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.