Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2003, 00:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Rijkscomptabiliteit
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Oud 16-01-2003, 00:08
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
&shy
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 16-01-2003, 11:29
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
helemaal niks
Oud 16-01-2003, 13:54
Field
Field is offline
ehh ff kijken:

I'm so excited, and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it
I'm so excited, and I just can't hide it
And I know, I know, I know, I know I know I want you
__________________
You can save everything on alcohol, except secrets.
Oud 16-01-2003, 13:55
Verwijderd
*benieuwd*
http://members.lycos.nl/janjulia/hpb...troarmband.jpg
Oud 16-01-2003, 15:27
sas
Avatar van sas
sas is offline
er staat helemaal niks onder ctrl-v bij mij
__________________
waarom haast?? Weet jij wanneer je je werk afhebt
Oud 16-01-2003, 16:20
StrawberrySwirl
StrawberrySwirl is offline
Niks
__________________
...For your life won't change while you're asleep.
Oud 16-01-2003, 16:27
Thomas
Thomas is offline
Nee denk dit alstublieft niet want dit zijn niet zo maar borrelglaasjes maar glaasjes met een puntige onderkant zodat deze niet weggezet kunnen worden op de gewone manier maar in de door ons speciaal ontworpen houders en/of ketting (voor nadere uitleg over ons product mail ons gerust of neem een kijkje bij het onderdeel "Product").
Oud 16-01-2003, 18:37
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
nog steeds niks
Oud 16-01-2003, 21:09
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
[19:16:23] <Spaarverk> Mag ik alstublieft aan uw sapstaafje zuigen, meneer Prox?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 17-01-2003, 19:24
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Oud 17-01-2003, 19:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
*probeert*

nix als ik t hier probeer

ik had net bestadnje gekopiëerd naar andere map
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-01-2003, 19:28
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
http://www.n00bstories.com/image.fet...?id=2051029426
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 17-01-2003, 20:27
Thomas
Thomas is offline
Here are some great cheats:
backdoor: Unlock all cheats
roadtrip: Unlock all levels and goals
peepshow: Unlock all movies
yohomies: Unlock all hidden skaters
givemesomewood: Unlock all decks

With backdoor: If you press start in ether Career mode or free skate you will have a new catagory: CHEATS. Go down to it and press X. Use X to turn on or off the cheats. If I find any more, I'll send 'em in.
Oud 17-01-2003, 20:31
Verwijderd
"You mean," Harry interrupted. "If I'd been knocked up every year, Voldemort wouldn't have come after me?"

Snape and Dumbledore exchanged looks that clearly said "Now why didn't we think of that?"
Oud 17-01-2003, 20:47
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Inhoud RRmM

Artur houdt hof op een pinksterdag in Kardoel. Dan hoort hij dat Tristan en Isolde dood zijn en met zijn ridders, de ridders van de Tafelronde, verlaat hij het kasteel om naar de begrafenis te gaan. Onderweg komt Artur een jongeman tegen, die graag ridder wil worden. Hij stuurt hem naar het kasteel.
Koningin Genever, de vrouw van Artur, ziet hoe een jonkvrouw mishandeld wordt door een rode ridder. De jongeman komt net op het juiste moment, Genever maakt hem, op advies van de ziek achtergebleven Keye, ridder en bij die gelegenheid schenkt Clarette, de nicht van Walewein, hem een witte mouw (zo komt de ridder dus aan zijn naam). Natuurlijk wordt de ridder nu verliefd op haar. Hij verslaat de rode ridder en stuurt hem samen met de jonkvrouw naar het hof.
De ridder met de mouw dwaalt rond door het land en ontmoet de vrouw Egletine, bij wie hij op het kasteel mag komen logeren. Met haar broer Cefalus trekt hij er de volgende morgen op uit. De ridder trekt het Wout sonder Genade in, als hij er een overvallen meisje uit ziet komen. In het Wout verslaat hij Amelant en zijn broer. Daarna trekken de ridder met de mouw, Cefalus, Amelant en het overvallen meisje terug naar het kasteel van Egletine.
Reuzen, die onder heerschappij staan van Amelant, trekken ondertussen op naar het hof van Artur en belegeren dit. Met behulp van Amelant ontzet de ridder met de mouw het hof en de reuzen keren met Amelant terug naar het Wout sonder Genade.
Lanceloet verzoekt de ridder met de mouw naar het hof van Artur te komen, maar hij weigert, omdat Keye hem beledigd heeft. Keye probeert hem op gewelddadige wijze naar het hof te drijven, maar in een strijd moet hij het onderspit delven.
Omdat Artur de ridder graag aan zijn hof wil hebben, organiseert hij een toernooi met Clarette als inzet. De ridder met de mouw hoort hiervan en vermomt als monnik weet hij drie dagen achtereen de overwinning te behalen. Pas daarna maakt hij zichzelf bekend. Artur roept zijn hof bij een, waar ook een koningin zonder echtgenoot bij is. Zij herkent de ridder met de mouw en vertelt later dat hij haar zoon Miraudijs is. De ridder wordt nu koning van haar land, gaat terug naar het hof van Artur en huwt daar Clarette.
Het verhaal lijkt goed te eindigen, maar dan komt er een tweede deel.
Op een volgende hofdag beschuldigt de neef van Keye de ridder met de mouw van mishandeling van zijn oom en bovendien maakt hij hem uit voor bastaard. Er moet een tweegevecht plaatsvinden, maar eerst wordt de ridder in de gelegenheid gesteld om binnen 40 dagen zijn vader te vinden. De ridder vertrekt onmiddellijk en na veel omzwervingen weet hij zijn vader te vinden, die in een kasteel gevangen zit. Met een list bevrijdt hij hem en daarna vertrekken ze samen naar Artur, die weer belaagd wordt. De ridder met de mouw helpt Artur en samen met Walewein, Lanceloet, Perceval en zijn vader begeleidden ze de gevangenen. Onderweg worden ze gevangen gezet, maar door een list van Ywein worden ze weer bevrijd.
Ze keren terug naar het hof van Artur, waar hen een groot feest wacht. Het verhaal is afgelopen.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 17-01-2003, 20:47
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Sorry
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 17-01-2003, 21:13
Verwijderd
DCP03671.jpg
Oud 17-01-2003, 22:26
Thomas
Thomas is offline
Hersteld Apostolische Zendingkerk tot 1970. Nu agnost.
Oud 18-01-2003, 00:14
A*
Avatar van A*
A* is offline
stratovarius - the kiss of judas
Oud 18-01-2003, 00:50
A*
Avatar van A*
A* is offline
er staan n aantal mp3's op
Oud 18-01-2003, 01:55
Verwijderd
Stukje tekst voor Livejournal.

-----------


*dirigeert iedereen richting vorige reply* Go read. Voor je deze leest, ja.


Even nog het gespuis van afgelopen week in een alles behalve chronologische volgorde:

- Het nummer "Astral Romance" van Nightwish is geweheldig. Daar zijn ik en mijn discmannetje vandaag achter gekomen.
- Ik heb besloten dat de mensen uit mijn klas hun wiskunde voortaan maar zelf gaan maken, ik heb iets van een maand aan uitleg besteed en nog snappen ze het niet. Nou hebben we net een proefwerk gehad, en het was ubermakkelijk, maar iedereen zit te klagen dat 't te moeilijk was. Enzo. De nepperds.
- Ik heb Jonathan gemeet vandaag Niet dat iemand weet wie Jonathan is hier, maar toch, het gaat om het idee. Was gezellig.
- Ik ben heel corrupt bezig geweest en m'n moeder nieuwe kleren afgetroggelt. Ofnouja. Het was HAAR idee om samen te gaan winkelen, dus. - Het is vals, want ik heb bij dat winkelen een ubermooi wannabe-korsettopje gezien, maar het was tijdens een uitverkoop dus hadden ze alleen maatje XS. En daar pas ik niet in. Of nouja, daar pas ik wel in, maar dan knelt het ding alles af wat er maar af te knellen valt, en dat is nou niet bepaald wat je noemt.. Comfortabel. Zeg maar.
- We hebben Ben&Jerry's Chocolate Brownie Fudge. Voor de ketters: Dat is ijs. Met bevroren brownie er in. En ja, dat is lekker.
- De koffie is op. En mijn ouders vertikken het om morgen nieuwe koffie te gaan halen, dus moet ik morgen mijn bed uit om zelf langs de AH te gaan. Weet-je-hoe-zielig-dat-is. Voor mij. *trekt een pruillip*
- Het is weekend! Weekend, weekend! Woeh! Ein-de-lijk. Ik ben voor een twee-daagse werkweek.
- Mirl en ik gaan de 25ste meeten, dat staat vast. Oehoe.
- De C&A, mijn toekomstige werkplek, kan van mij een vliegtuig in hun hoofdgebouw verwachten. Ze hebben me nog altijd niet gebeld wanneer en op welke afdeling ik nou ben ingeroosterd, de smiechten.
- Is het feit dat ik al een uur of vier achter elkaar online ben ziekelijk, of een normale reactie na een doordeweeks-internetverbod? Waarschijnlijk het laatste, he. Ja, dat moet haast wel. In dat geval kan ik de schuld afschuiven op mijn ouders. *schuift*
- Ik moet met school zingen, en ik heb besloten dat ik dat in mijn eentje ga doen. Vind me stoer.
- Die godvergeten half-afgemaakte Operabrowser waarin ik dit zit te typen heeft verdomme net mijn reply gewist, waardoor ik alles wat ik niet had gekopieerd kwijt ben. En nou was dat niet bijzonder veel, maar toch. Het gaat om het idee, he. En nou heb ik daardoor geen zin meer.
- Ondanks alles ben ik vroooooolijk. En moe. Maar voornamelijk vrolijk.

*schopt Opera het raam uit en rent weg*
Oud 18-01-2003, 03:16
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
http://www.gryphonsmoon.com/Catalog/...pire-Cross.jpg
__________________
eitjes zijn lekker!
Oud 18-01-2003, 12:05
Thomas
Thomas is offline
*niets*
Oud 18-01-2003, 13:10
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Maandag 20 januari
Charlie komt oog in oog te staan met haar stalker. Stefano neemt voorgoed afscheid van Roxy. Robert komt bij Laura met slecht nieuws over Dennis. Ludo vindt zijn leven niet veel meer waard nu hij blind is. Barbara is radeloos als Charlie verdwenen is.

Dinsdag 21 januari
Daantje kan het niet uitstaan als Laura zich blijft opdringen aan Dennis. Yasmin heeft grote plannen voor een date met Stefano. Milan breekt in in een hotelkamer. Laura krijgt schokkend nieuws over haar toekomst .

Woensdag 22 januari
Charlie zet alles op alles om Barbara ervan te weerhouden om de politie in te schakelen tegen de stalker. Milan wordt betrapt en moet zich verantwoorden voor de inbraak. Janine baalt ervan dat de verloofde van Simon zo’n leuke vrouw is.

Donderdag 23 januari
Charlie maakt bekend wie de stalker is. Ludo is diep teleurgesteld als zijn dochter niets meer van hem wil weten. Stefano is overrompeld als Yasmin hem open en eerlijk vertelt dat ze verliefd op hem is. Ondertussen papt haar broer Tony ook met Stefano aan.

Vrijdag 24 januari
Jef is opgetogen bij de verschijning van een onaangekondigde gast. Simon prest Janine om hem te vertellen wie haar geheime liefde is. Yasmin vlucht de stad uit vanwege haar broer Tony, maar die laat het er niet bij zitten. Ludo’s handicap kost hem klanten.
__________________
________________
Oud 18-01-2003, 13:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=345972
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-01-2003, 13:35
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
[14:29] * Flem is dood -( tutu )- om 14:29 -( Pn / Ln )-
[14:29] *** You are now away on all connections. (tutu) Pager: ON / Logging: ON
[14:29] * Flem is weer op Aarde -( tutu )- in Hel gebivakkeerd: 3 s
[14:29] *** You are no longer away on any connections. (tutu) Gone: 3 s
Oud 18-01-2003, 13:40
A*
Avatar van A*
A* is offline
&shy
Oud 19-01-2003, 18:25
ezjuuh
ezjuuh is offline
dit staat er bij mij:

hey ik moet gaan..leren

leren...... waarom bestaan scholen met huiswerk?! niet leuk mja.... boeiend he
__________________
*<··´¯`·..·¤SweeT_SixteeN¤·..·´¯`··>*
Oud 19-01-2003, 18:43
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Naam: Rain Ras: Shetlander

Geslacht: Hengst Leeftijd: 3jaar

Stokmaat: 0,86 m. Beleerd voor: Springen en Mennen

Karakter: Rain is een hele stoere shetlander en nergens bang voor.Mennen en springen vind hij erg leuk en doet ook erg z'n best maar soms lukt het gewoon niet.



me zusje was voor me op de computer dus tja..
__________________
________________
Oud 19-01-2003, 19:05
Verwijderd
-Blue Force
-Syndicate Wars
-Quarantine
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Quarantine: Road Warrior
-Brutal Sports Football (a.k.a. Crazy Football)
-Actua Soccer



Koei


Commandos' backupen
Oud 20-01-2003, 09:02
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Join the CnC Universe, founded by the most evil dictatorship on this forum: me :twisted:
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 20-01-2003, 09:05
Verwijderd
een link naar een plaatje
Oud 20-01-2003, 09:48
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
SCHOLIEREN.COM
Muziekredactie
Office Manager

Maurice Jetten
van Lansbergestraat 5
2593 RZ Den Haag
tel: +31(0)6-44**4224
maurice@scholieren.com
www.scholieren.com/muziek
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 20-01-2003, 10:16
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
niks
Oud 20-01-2003, 10:39
berteltje
berteltje is offline
*ik zit op school, dus ik heb echt geen idee*

britneyspears.nl



Claim uw eigen domein !
voor slechts € 19,95

Nu ook voor particulieren !



Domein :
.nl/.be/.com/.net/.org/.info/.biz
whois powered by VIP Internet


Helpdesk- coördinator / Webmaster gevraagd te Nijmegen.
Oud 20-01-2003, 13:37
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
I'm the ghost standing next to you
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 20-01-2003, 15:30
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Stand up - Charlie Baltimore ft Ghostface killah
__________________
________________
Oud 20-01-2003, 15:59
Forumtalker
Avatar van Forumtalker
Forumtalker is offline
www.Xtreme-Force.cjb.net
__________________
Ja, roddelen is gemeen. Maar iemand recht in z'n gezicht zeggen dat het een kut hoer is, is ook niet alles.
Oud 20-01-2003, 15:59
qghp
qghp is offline
nopez
Oud 20-01-2003, 16:09
Thomas
Thomas is offline
*ff niets*
Oud 20-01-2003, 18:08
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Een vaas
op de grond
Boem...
Kapot!

Een scherf
in de lucht
Scherp...
Gewond!

Een druppel
op mijn duim
Rood...
Nat!


__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 20-01-2003, 18:39
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
p03p
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 20-01-2003, 18:40
Thomas
Thomas is offline
en je bent mijn neef
Oud 20-01-2003, 18:43
A*
Avatar van A*
A* is offline
Eomer raised his sword, and things might have gone ill, but Aragorn sprang between them, and raised his hand. 'Your pardon, Eomer!' he cried. 'When you know more you will understand why you have angered my companions. We intend no evil to Rohan, nor to any of its folk, neither to man nor to horse. Will you not hear our tale before you strike?'
Oud 20-01-2003, 18:49
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=346717

__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 20-01-2003, 18:51
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
(90.00 posts per dag)

__________________
jdfjdxjkdsk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Meest nutteloze topic
Tox
19 15-01-2003 13:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37.