Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2004, 13:37
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
dext0r schreef op 22-05-2004 @ 00:05 :
vaag, je hebt een redelijk knap koppie, en dat durf ik als kerel nog wel te beweren..

en dan nog groen...hmm , misschien wat meer stappen jongen
I know.. dat laatste zeggen wel meer mensen tegen me. Maar ik ben niet echt een uitgaanstype. Op een of andere manier voel ik me vooral in discotheken niet echt helemaal op mn gemak.

Ach... misschien komt het wel goed in mn aankomende studententijd....
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 18:39
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
dat er mensen serieus een probleem van maken dat ze nog maagd zijn zeg, tjee
ja ik ben ook nog maagd en daar heb ik helemaal geen problemen mee. (al moet ik wel eerlijk bekennen dat het er wel aan zit te komen. denk ik. maar nee, ik plan dat dus niet.)
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 22-05-2004 @ 14:04 :
Tuurlijk niet, maar je kansen zijn wel oneindig veel hoger dan wanneer je thuis gaat zitten mokken. En so what als je geen meid hebt, heb je in ieder geval een gezellige avond gehad.
Daar ben ik het zeker met je eens. Maar als je uitgaat moet je zelf dus ook nog bepaalde acties verrichten. Kijk eens rond en check even of je de aandacht van iemand hebt, en dan er nog op afstappen.

En met de instelling "Een gezellige avond en wie weet" ga ik op zich ook wel wat. Anders kom je ook zo lekker extreem hopeloos over en schiet het nog niet op

Citaat:
nare man schreef op 22-05-2004 @ 01:17 :
Maar dat wil je wel want geloof me, als je met zo'n breezersletje neukt, ook al presteer je geen fuck, je bent dan wel van je complex af en mensen gaan je serieus nemen. Who cares als je haar daarna nooit meer ziet, je eerste keer is toch de slechtste dus die hoef je echt niet voor een speciaal persoon te bewaren
Ik bewaar het toch liever
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-05-2004 @ 19:39 :
dat er mensen serieus een probleem van maken dat ze nog maagd zijn zeg, tjee
ja ik ben ook nog maagd en daar heb ik helemaal geen problemen mee. (al moet ik wel eerlijk bekennen dat het er wel aan zit te komen. denk ik. maar nee, ik plan dat dus niet.)
Dat is heel menselijk. Nare man weet het af en toe goed te verwoorden (al kan hij overdrijven ). Als je op je 14e nog geen 3 abortussen hebt gehad zit je scheef in de maatschappij.

De maatschappij geeft je het idee dat je rond je 16 toch minimaal al gezoend moet hebben en tegen je 18e mag je natuurlijk ook geen maagd meer zijn. Dat beeld wordt gegeven en als je vindt daar je daar wel in hoort te zitten kan je er goed mee zitten. Dat is enkel menselijk. De een zit er dan ook meer mee dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 22-05-2004 @ 20:11 :
Ik bewaar het toch liever
Wat valt er nou te bewaren? Het is echt niet zo dat je anatomie ingrijpend verandert als je de eerste keer seks hebt, hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 19:59
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Soron schreef op 22-05-2004 @ 14:37 :
I Op een of andere manier voel ik me vooral in discotheken niet echt helemaal op mn gemak.
discotheken hou ik ook niet zo van, doe mij maar gewoon een goeie kroeg... daar kom je tenminste om met de mensen te praten..en leer je ze denk ik een stuk beter kennen dan in een discotheek...
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 20:02
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-05-2004 @ 19:39 :
dat er mensen serieus een probleem van maken dat ze nog maagd zijn zeg, tjee
ja ik ben ook nog maagd en daar heb ik helemaal geen problemen mee. (al moet ik wel eerlijk bekennen dat het er wel aan zit te komen. denk ik. maar nee, ik plan dat dus niet.)
Ik ervaar het juist anders. Het is vooral de omgeving en de maatschappij die soms vreselijk zitten te pushen. Mensen die verbaasd zijn dat je bepaalde dingen nog niet hebt gedaan. Dr0_ol zegt eigenlijk het zelfde al.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2004 @ 20:55 :
Wat valt er nou te bewaren? Het is echt niet zo dat je anatomie ingrijpend verandert als je de eerste keer seks hebt, hoor.
Meer een soort confirmatie voor mezelf.
Dat ik echt kan denken "ja aan deze meid heb ik het gegeven" zeg maar.
Ik weet dat het helemaal tussen mn oren zit Het is gewoon een soort waarde voor mezelf.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 20:32
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ben nog maagd
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.

Laatst gewijzigd op 23-05-2004 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 22:05
Parasietje
Avatar van Parasietje
Parasietje is offline
Citaat:
kuivaar schreef op 17-05-2004 @ 21:31 :
ik!
Als we trouwens zouden denken dat je sexgeobsedeerd bent, zouden we dat eigenlijk van iedereen op dit forum moeten denken !
is iedereen hier ook
*springt huppelend op en neer, vrolijk wijzend naar zichzelf*
Ik btw niet meer maagd, sinds m'n *ff denken* 15e.
__________________
Linux!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 22:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Soron schreef op 22-05-2004 @ 21:02 :
Ik ervaar het juist anders. Het is vooral de omgeving en de maatschappij die soms vreselijk zitten te pushen. Mensen die verbaasd zijn dat je bepaalde dingen nog niet hebt gedaan. Dr0_ol zegt eigenlijk het zelfde al.
(ook een reactie op Dr0_ol dit)

Ja dat weet ik ook wel, en ik snap het eigenlijk ook wel want ik loop er zelf ook tegenaan met allemaal mensen om me heen die alláng geen maagd meer zijn. Maar ik zit er verder toch echt niet mee.. (k ben 18 trouwens)

zoals Dr0_ol zegt, de een zit er meer mee dan de ander. Maar ik wou gewoon even reageren
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 22:34
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Al ruim een jaar niet meer
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 22:36
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-05-2004 @ 23:28 :
(ook een reactie op Dr0_ol dit)

Ja dat weet ik ook wel, en ik snap het eigenlijk ook wel want ik loop er zelf ook tegenaan met allemaal mensen om me heen die alláng geen maagd meer zijn. Maar ik zit er verder toch echt niet mee.. (k ben 18 trouwens)

zoals Dr0_ol zegt, de een zit er meer mee dan de ander. Maar ik wou gewoon even reageren
True... als je de enige bent in de groep die iets nog niet heeft gedaan (neem mij als voorbeeld die nog groen is, wat niet veel voorkomt) voel je je toch anders. Alsof er iets met je mis is. Je valt zeg maar op een of andere manier buiten te groep. Je kunt bijvoorbeeld met veel dingen niet meepraten. Dat is soms zeer vervelend. Dat en dat pushen waar ik het net overhad kan ik dus niet zo goed tegen. Daar zit ik meer mee dan het feit dat ik nog groener ben dan het gras aan de overkant.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 00:08
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
demongrl schreef op 18-05-2004 @ 20:06 :
ik ben bijna 18 en nog steeds maagd..

en dat vind ik niet raar. Ik ben btw niet zown ik-blijf-maagd-tot-het-huwelijk-typje. Ik heb gwn nog nooit een egte serieuze relatie gehad.

Ik snap btw niet hoe het komt dat er al ukkies van 12 zijn die als sex hebben gehad.. onder 15 is het egt kinderseks. Dan kan je er tog niet egt al klaar voor zijn of is het dan de druk van vrienden/ vriendje waardoor je je "verplicht" voelt om het te doen?

Zolang het maar veilig is he..
Waarom zeg je zoioets als je geen idee hebt waar je over praat. De een is al klaar op zijn 14e de ander pas op zijn 20e. EN sommige sullen het vast wel te vroeg doen, maar iemand van 17 kan het net zo goed te vroeg doen als iemand van 14.

Kinderseks, ik erger me echt kapot aan van die zielige figuren die denken dat ze alles weten omdat mammie heeft gezegd dat je 18 moet zijn om er klaar voor te zijn...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 23-05-2004 @ 01:08 :
Waarom zeg je zoioets als je geen idee hebt waar je over praat. De een is al klaar op zijn 14e de ander pas op zijn 20e. EN sommige sullen het vast wel te vroeg doen, maar iemand van 17 kan het net zo goed te vroeg doen als iemand van 14.

Kinderseks, ik erger me echt kapot aan van die zielige figuren die denken dat ze alles weten omdat mammie heeft gezegd dat je 18 moet zijn om er klaar voor te zijn...
Vat het niet al te lullig op maar als ik je zo zie typen zou je er nu nog niet eens klaar voor zijn : /

Citaat:
Soron schreef op 22-05-2004 @ 23:36 :
True... als je de enige bent in de groep die iets nog niet heeft gedaan (neem mij als voorbeeld die nog groen is, wat niet veel voorkomt) voel je je toch anders. Alsof er iets met je mis is. Je valt zeg maar op een of andere manier buiten te groep. Je kunt bijvoorbeeld met veel dingen niet meepraten. Dat is soms zeer vervelend. Dat en dat pushen waar ik het net overhad kan ik dus niet zo goed tegen. Daar zit ik meer mee dan het feit dat ik nog groener ben dan het gras aan de overkant.
Dat valt bij mij dus gelukkig dan wel weer mij. Veel jongens die af en toe wat grote verhalen ophangen maar er in de realiteit niets mee doen. Het schijnt dat meiden die zou graag wouden versieren naar mij zaten te loeren (o? ?) en dat later dus krijg te horen.
De jongens waarmee ik omga zijn niet zulke enorme players, sommigen willen het wel maar uiteindelijk willen ze toch een lieve vriendin.
Met een uitzondering, die al het dronken grut probeert te pakken en nog wordt afgewezen als hij de meest dronken sloerie heeft kunnen pakken (enkel zoenen natuurlijk). Zo zou ik dus écht niet mijn eerste zoen willen delen.

Maar achut het ging over het maagd zijn
Daar praten ze gewoon níet over, niet over seks helemaal niets. Een gozer had geclaimed "een meid op de vinger te nemen" (ik kan me zo aan hem ergeren) en dat het allemaal naar vis stonk en alles. Toen wist ik op zich ook wel weer genoeg.
Het maagd zijn vind ik totaal geen probleem, het is meer het liefdeloze leven (het soort vriend/vriendin liefde dan) dat mij af en toe "stoort"
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:39
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 18-05-2004 @ 09:56 :
17 en 3 maanden
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 14:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ikke ben nog maagd.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:59
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 23-05-2004 @ 12:25 :
[B]Vat het niet al te lullig op maar als ik je zo zie typen zou je er nu nog niet eens klaar voor zijn : /
oja, omdat ik boos reageer ben ik niet klaar voor seks??? Ik mis de logica hier???
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:39
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Sinds mijn 16e niet meer.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:05
Ydorfine
Avatar van Ydorfine
Ydorfine is offline
Citaat:
Sarah schreef op 17-05-2004 @ 19:40 :
De meeste mensen op dit deelforum niet, want ja, als je nog maagd bent, dan valt er een stuk minder over seksualiteit te praten he

Maargoed, ik niet, sinds ik 16 en 3/4 was.
hoe maagdelijker je bent, hoe meer je praat over sex. heb je iemand in de kroeg die het nergens anders over lijkt te kunnen hebben, 9 van de 10 keer een dikke vette maagd.

ik was 19. en dolblij dat het spreekwoord op elk potje past een dekseltje toch klopt. en what a sweet dekseltje it is
__________________
gevangen in indolentie, onvermurwbare teruggetrokkenheid.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:46
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Ydorfine schreef op 23-05-2004 @ 20:05 :
hoe maagdelijker je bent, hoe meer je praat over sex. heb je iemand in de kroeg die het nergens anders over lijkt te kunnen hebben, 9 van de 10 keer een dikke vette maagd.
Als je het zo gaat bekijken dan zou je denken dat ik de grootste seksprater van de kroeg ben. Praat er anders nooit over. Als ik jouw redenering volg dan zou ik op Ground Zero dus de hele dag alleen maar over seks praten. Niet dus.

Citaat:
Dr0_ol schreef op 23-05-2004 @ 12:25 :

Met een uitzondering, die al het dronken grut probeert te pakken en nog wordt afgewezen als hij de meest dronken sloerie heeft kunnen pakken (enkel zoenen natuurlijk). Zo zou ik dus écht niet mijn eerste zoen willen delen.

Nee ik ook niet. Never. Dat vind ik meer gebruiken en/of gebruikt worden.



Citaat:
Dr0_ol schreef op [pl=11355143]23-05-2004 @ 12:25

Het maagd zijn vind ik totaal geen probleem, het is meer het liefdeloze leven (het soort vriend/vriendin liefde dan) dat mij af en toe "stoort" [/B]
True!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 23:53
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
17 en maagd... Mijn tijd komt nog wel!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 17:56
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 18-05-2004 @ 17:38 :
Momenteel nog maagd maar zal niet meer langer als een maand duren
*kijkt er naar uit*
Zal dan dusseuh 14 en 8 maand zijn..
Beetje jong?
Kus,
OMG! Wat doe je dan? Sla je een jongen neer en ga je op zijn penis zitten hupsen of heeft hij tegen je gezegd: Ik ga je over een maandje ontmaagden bereidt je maar voor?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 18:06
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
nog altijd maagd... en ben er blij mee ook.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 18:45
missy-home
Avatar van missy-home
missy-home is offline
Citaat:
nog altijd maagd... en ben er blij mee ook.
jep
__________________
vrolijk,hyper,blij, humm geweldig
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:28
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik ben geen maagd meer sinds m'n 18e. Heb bewust gewacht.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:31
Ultimate
Avatar van Ultimate
Ultimate is offline
Vanaf me 17,5de geen maagd meer.

En nu bijna een jaar later nog steeds met dezelfde vriendin verkering.
__________________
M je bent de liefste
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 19:57
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2004 @ 01:17 :
Maar dat wil je wel want geloof me, als je met zo'n breezersletje neukt, ook al presteer je geen fuck, je bent dan wel van je complex af en mensen gaan je serieus nemen. Who cares als je haar daarna nooit meer ziet, je eerste keer is toch de slechtste dus die hoef je echt niet voor een speciaal persoon te bewaren
Verdomd Nare, scherpe analyse.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 20:13
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik ben nog maagd, maar kan er niet mee zitten, misschien heeft dat er ook mee te maken dat 90% van mn vrienden nog maagd is.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 20:32
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Ik ben maagd..
Heeft meerdere redenen.. maarja, heb er geen problemen mee en opzich niet zoveel behoefte aan,
vind het wel oké zo!
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 20:42
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Lust For Life schreef op 17-05-2004 @ 19:46 :
*maagd meld zich*
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 21:01
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Nog maagd (and proud of it )
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 21:05
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
16 en een paar maandjes
__________________
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 21:08
PolletPoulet
PolletPoulet is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 17-05-2004 @ 22:56 :
Ik niet meer, maar het komt er wel in de buurt.

Maagd, in ieder geval.
__________________
Do not argue with an idiot. He'll pull you down to his level and beat you with experience...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 08-06-2004 @ 22:01 :
Nog maagd (and proud of it )
Trots, waarom dan? Moet je er zo hard je best voor doen?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 07:50
Geomancer
Avatar van Geomancer
Geomancer is offline
Maagd hier(logisch als je naar leeftijd kijkt )
__________________
Ge hebt bier,en ge hebt Grolsch..wat is Grolsch dan?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 08:48
Pallas
Avatar van Pallas
Pallas is offline
Ik ben op mijn 17e ontmaagd.
__________________
I want to hurt you just to hear you screaming my name.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 08:50
Verwijderd
ik zoals zoveel anderen niet meer.. toen ik 16 was, ben ik nog steeds.. over anderhalf weekje 17
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:26
teddybear
teddybear is offline
Ik ben ook nog maagd. Maar ik had een andere vraagje, iedereen zegt bijna uit m`n vrienden kring dat het pijn doet. is dat waar of niet???????????????
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:45
freakieflower
Avatar van freakieflower
freakieflower is offline
vanaf mijn 20ste niet meer
__________________
"One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them."
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:45
freakieflower
Avatar van freakieflower
freakieflower is offline
Citaat:
teddybear schreef op 09-06-2004 @ 13:26 :
Ik ben ook nog maagd. Maar ik had een andere vraagje, iedereen zegt bijna uit m`n vrienden kring dat het pijn doet. is dat waar of niet???????????????

ja dat is waar, tenminste bij mij, maareh niet zo'n pijn dat je het nooit meer zou willen ofzo
__________________
"One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring them all and in the darkness bind them."
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:00
angel-nieke
angel-nieke is offline
nog steeds maagd...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:29
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Sinds mijn 16e en 4 maanden niet meer...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:43
kaasj de baasj
kaasj de baasj is offline
Sinds mn 14e, ontmaagd door een hoer Allemaal op de kosten van mijn neefjes ivm mijn verjaardag
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
kaasj de baasj schreef op 09-06-2004 @ 14:43 :
Sinds mn 14e, ontmaagd door een hoer Allemaal op de kosten van mijn neefjes ivm mijn verjaardag
stoer hoor












maar dat kan niet
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:39
chocomelkflesje
Avatar van chocomelkflesje
chocomelkflesje is offline
sinds me 15 jr niet meer
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 15:31
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Citaat:
angel-nieke schreef op 09-06-2004 @ 14:00 :
nog steeds maagd...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 15:35
kiara'tje
Avatar van kiara'tje
kiara'tje is offline
ik ben van mijn 18de geen maagd meer...

Ik vind het heel verstandig dat je nog maagd bent...

dus je hoeft je nergens voor te schame
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:44
kaasj de baasj
kaasj de baasj is offline
kwebbelientjuh
V - Lid



gepost op 09-06-2004 @ 15:34

--------------------------------------------------------------------------------

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
kaasj de baasj schreef op 09-06-2004 @ 14:43 :
Sinds mn 14e, ontmaagd door een hoer Allemaal op de kosten van mijn neefjes ivm mijn verjaardag
--------------------------------------------------------------------------------



stoer hoor












maar dat kan niet


eeeh, dat kan zeker wel?
Jij zal het wel beter weten als ik vraag maar niet hoeveel beter
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:46
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Rob schreef op 17-05-2004 @ 22:30 :
Toen ik 17 en een paar maanden was.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit 20 en nog maagd, is dat gek?
GezelligeBas
8 15-04-2016 08:11
Seksualiteit Liegen m.b.t maagd zijn..
kainie
71 28-09-2003 23:17
Seksualiteit Iemand Maagd ??
Horsefreakje!
92 01-08-2003 08:16
Seksualiteit 14 > en geen maagd meer...wat vinden jullie?
skate_woman
71 17-02-2002 17:56
Seksualiteit Zou de paus nog maagd zijn...?
Stéphane
9 14-02-2002 12:42
Seksualiteit als die topics hier over: ik ben 14 en geen maagd meer enz.
anonieme_teddybeer
5 13-02-2002 19:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.