Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2004, 16:10
SillySil
SillySil is offline
Ik heb sinds een paar weken verkering, alles is leuk, hij is superlief, ziet er leuk uit, alleen is hij erg gesloten.
Ik moet altijd een gesprek op gang houden, en vaak erg veel dingen gewoon uit hem trekken.

Ik dacht eerst dat het misschien gewoon verlegenheid was omdat hij me nog niet zo goed kende, maar nu ik hem toch al een tijdje ken verandert het niet..
Nu was ik gisteravond samen met hem en wat vrienden van hem wat wezen drinken, en dacht, misschien komt hij nu wel losser, nu hij in het bijzijn van zijn vrienden is, en in een vertrouwde omgeving was.

Maar zelfs dan is hij wel heel erg rustig, en stil viel me op ..
dit was de eerste ontmoeting met zijn vrienden, dus heb verder niet gevraagd aan hun of hij altijd zo was..vond dat zo stom staan meteen de eerste keer dat je hun ziet

ik wil hem niet kwijt, maar word het zelf ook wel eens zat om maar constant alles vol te lullen en nog eniszins een gesprek op gang te houden
is het slim om eerst aan zn vriend te vragen of hij altijd zo is, (en er dus achterkomen of het aan mij ligt) of moet ik meteen recht voor zn raap aan hem vragen of het soms aan mij ligt?

ik wil hem niet kwetsen, en hem afschrikken...want ben wel gek op hem! en hij ook op mij dat weet ik zeker...maar als het zo doorgaat gaat het niet werken dus he
__________________
~ *I hope you''ll find your freedom, for eternity * ~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2004, 16:14
Verwijderd
Was hij ook al zo toen je hem leerde kennen? Want het zou best wel kunnen zijn dat hij gewoon van zichzelf zo is. Sommige mensen zijn nou eenmaal stil van zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 16:19
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Stille wateren hebben diepe gronden
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 16:37
SillySil
SillySil is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 18-08-2004 @ 17:14 :
Was hij ook al zo toen je hem leerde kennen? Want het zou best wel kunnen zijn dat hij gewoon van zichzelf zo is. Sommige mensen zijn nou eenmaal stil van zichzelf.
Hij is al wel rustig van zichzelf enzo..maar dacht dat zal wel komen doordat ik nog best een vreemde voor hem ben..en hij zal wel snel wat losser worden.
Nou not dus, hij zei zelf ook al in het begin 'normaal ben ik wel wat drukker hoor' maar bij zijn vrienden was hij ook wel erg stil!
Ze keken er niet raar van op ofzo..dus waarschijnlijk is hij altijd wel zo.
Ik baal hier alleen van want hoe kun je nou een goeie relatie opbouwen als de communicatie slecht is

Ik heb niet het idee dat het verlegenheid is ofzo..maar ja ik weet niet hij is zo leuk, maar er komt gewoon niks uit!
__________________
~ *I hope you''ll find your freedom, for eternity * ~
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 16:43
need4speed
need4speed is offline
tja, waarschijnlijk kan je dat toch niet (snel) veranderen.
Je kunt het hoogstens een keer tegen hem zeggen en het er met hem over hebben maar als hij niet snel dingen verteld dan zal dat het niet oplossen.

Waarschijnlijk zal je er mee moeten kunnen leven.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 17:07
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
waarschijnlijk is hij gewoon saai, of veel intelligenter dan jij
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 17:14
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik heb er altijd zo'n hekel aan als gesprekken angstvallig op gang gehouden worden en daardoor over dingen gaan lullen die nergens op slaan.
Er is niets mis met een beetje stilte hoor. Ik bedoel als ie een keer niets tegen je te zeggen hebt betekend het niet meteen dat jullie geen goed koppel zijn ofzo.
En of er geen communicatie is kan je nu nog niet beoordelen je kent hem pas een paar weken dus ik neem aan dat jullie nog geen grote problemen zijn tegen gekomen in jullie relatie.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 17:40
rainfairy
Avatar van rainfairy
rainfairy is offline
eerlijkheid en openheid, zeg ik maar altijd....

gewoon vragen of hij altjd zo is....mijn vriend is ook gesloten, maar misc ook om n andere reden, hij is bereid om zijn muurtje af te bouwen...omdat ik het heb gevraagd....

alles moet bespreekbaar gemaakt worden in een relatie....
__________________
The rain falls down on me...I'm the Rainfairy....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 18:05
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
als hij dan toch zo leuk is, wat boeit het dan? ik ben zelf erg gesloten maar heb gelukkig een vriend die zich daar niet aan stoort
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 21:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Praat er gewoon eens over met elkaar. Door problemen bespreekbaar te maken, kun je misschien een en ander bij mensen veranderen. En kijk het dan eens een tijdje aan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 21:54
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 18-08-2004 @ 18:07 :
waarschijnlijk is hij gewoon saai, of veel intelligenter dan jij
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 22:05
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
destina1984 schreef op 18-08-2004 @ 18:40 :
eerlijkheid en openheid, zeg ik maar altijd....
Ja, dat zeg je wel heel vaak.


Kan vanalles zijn. Maar gaan speculeren daarover heeft weinig zin want alleen hij weet het. Vraag het hem.
Als je het aan een vriend van hem gaat vragen en jouw vriend hoort dat, gaat-ie waarschijnlijk denken dat je hem niet leuk genoeg vind, denk niet dat dat heel handig is. Want als hij zo stil is gaat hij daar misschien ook wel niet over praten, en dat schiet niet op.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Geen vrienden
Cha-H
36 17-01-2010 17:15
Liefde & Relatie Gesloten vriend..
kenni
44 10-06-2007 17:51
Liefde & Relatie Gesloten vriend
Femme-Fatale
31 01-03-2006 11:35
Psychologie Niet veel te zeggen, niet veel vrienden...
Squidward
35 06-08-2004 12:31
Liefde & Relatie Gesloten vriendje...
Lindatje
10 14-09-2003 01:49
Psychologie Een grote bos vrienden
the Comebackkid
14 13-05-2002 21:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.