Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2014, 15:30
Tessebezz
Tessebezz is offline
Heey !

Ik zit nogal in een ingewikkelde situatie, ik heb een half jaar een relatie gehad, waarin ik ben bedrogen en voorgelogen.

Voordat ik deze relatie had, had ik Een friends with benefit relatie met een goede vriend die ik al heel lang ken. Hij vroeg toen een x of het echt iets kon worden tussen ons, maar hij zei later dat het een grapje was.

Ik ken hem al heel lang via mijn ouders, zijn zusje is Een goede vriendin van mij en niemand weet iets van ons. Hij heeft ook bij mijn vader gewerkt, maar mijn vader heeft zijn contract vorig jaar niet verlengt, dat is niet voor niks hij was best wel een probleem jongen.

Maar nu zijn we de friends with benefits weer begonnen en wil ik eigenlijk meer, maar ik weet niet goed hoe.. Ik weet niet zeker of het voor hem alleen seks is.. Bovendien zullen mijn ouders er niet heel erg blij mee zijn. Hij is ook een echte meisjesjager geweest en heeft niet heel veel tijd voor een relatie vanwege zijn werk, hij is vrachtwagenchauffeur en veel in het buitenland.

Maar deze jongen, ik zie dat hij om me geeft.. Hij komt naar me toe als hij 30 uur niet geslapen heeft, hij luistert naar me en lachen samen, maar ik weet me er geen raad meer mee.. We draaien nu al bijna een jaar om elkaar heen ..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2014, 16:14
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
.. maar hij zei later dat het een grapje was.
...hij was best wel een probleem jongen.
...heeft niet heel veel tijd voor een relatie vanwege zijn werk, hij is vrachtwagenchauffeur en veel in het buitenland.
Lijkt me niks, is er niks anders te vinden?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 18:00
Verwijderd
Je zou kunnen proberen om met hem te praten maar misschien is dat iets te logisch.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2014, 06:55
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Vraag het hem idd!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit vakantie
alex1
12 06-07-2016 21:32
Seksualiteit Friends with benefits
Anon12345
6 03-12-2014 13:49
Seksualiteit Friends with benefits?
Highhumping
6 07-12-2012 14:54
Seksualiteit Friends with benefits?!
JustEline
10 08-07-2012 13:03
De Kantine And You Will Know The Truth s^a^a^i #1646
Spoiler-Dude
500 21-04-2012 00:50
De Kantine Waar moest jij vandaag om lachen? #duisent +1
Verwijderd
500 09-01-2012 10:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.