Oud 07-05-2003, 12:00
fimmes
fimmes is offline
Ik hoorde altijd dat poppers voor homo`s was vanwege het feit dat poppers je glad spierweefsel onderandere verwijdt dus ook je anus. Ik heb daar weinig van ondervonden,maar dat terzijde...daar ging het niet om. Ik had poppers gehad van een vriend van me die het niet meer wilde omdat hij r hoofdpijn van kreeg. Ik neem het mee naar huis en lig in bed met me vriendin. Tijdens de sex denk ik opeens aan die poppers, en omdat je je heel vaag gaat voelen daarvan leek het me leuk om het eens tijdens de sex te proberen. Wij doen dat, en nu is mijn vraag: Wie heeft dit ook weleens geprobeerd want...echt ik had nooit verwacht dat de sex nog zo veel lekkerder kon zijn dat het al was...door dat goedje kon ik me helemaal fixeren op haar en alles voelde intenser het is gewoon echt een aanrader voor de sex en het is helemaal geen homodrugs want voor de meisjes is het ook zeer fijn, want me vriendin rook aan t potje en ze begon gelijk helemaal te kronkelen en te kreunen en binnen een minuut kwam ze...nou dat had ik nog nooit voormekaar gekregen sinsdien gebruiken we het vaker en ik raad het duzz zeker aan en ben benieuwd of er dus meer mensen zijn die dit geprobeerd hebben!!
__________________
Hardcore RuLLeZzZ the WoRLd
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:14
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik kronkel en kreun ook wel zonder die rotzooi.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:17
Verwijderd
duhs............................
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:38
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 07-05-2003 @ 12:14:
Ik kronkel en kreun ook wel zonder die rotzooi.
Same here.

Het zou vast wel voor een keertje een bijzondere ervaring zijn, maar om ze nou altijd bij de sex te gebruiken... Was jullie sexleven niet zo goed als ik vragen mag?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:38
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Wat is dat dan precies?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:46
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 07-05-2003 @ 12:38:
Wat is dat dan precies?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 12:57
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
uhm.....das een klein potje met een chemisch goedje er in waar damp vanaf komt, die damp moe je dan in ademen via je neus!

kut spul......mijn hele kop knalde zowat uit elkaar.......
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:07
Verwijderd
Ik heb er eens een keer aan geroken paar jaar terug, niet bij sex ofzo. Het verlaagt je bloeddruk (dat zal die versterkende werking bij een orgasme kunnen opleveren denk ik) en verslapt je spieren. Ik werd er eerst "lekker" slap van... daarna draaierig.

Nee, ik hoef het niet. DRUG FREE!

Laatst gewijzigd op 07-05-2003 om 13:09.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:32
Thomas
Thomas is offline
Dat soort drugs zijn gewoon fout, moet je echt niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 07-05-2003 @ 13:32:
Dat soort drugs zijn gewoon fout, moet je echt niet aan beginnen.
alle drugs is fout IMHO
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 13:34
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Bazz schreef op 07-05-2003 @ 13:33:
alle drugs is fout IMHO
Juh; verliefdheid is ook een soort drug. Ook behoorlijk irritant en fout.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 14:37
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
weet je hoe slecht dat spul is...je hersencellen gaan dr echt per 218542 kapot van. Maar het is wel n leuk gevoel
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 16:33
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
otherside schreef op 07-05-2003 @ 14:37:
weet je hoe slecht dat spul is...je hersencellen gaan dr echt per 218542 kapot van. Maar het is wel n leuk gevoel
Ach, je hebt er toch milliarden

Maarem. Ik heb het nooit gebruikt. Zal het nooit gebruiken. Gewoon om de simpele reden dat ik weiger drugs te gebruiken. En al helemaal die chemische troep.

Hasj of wiet geen problemen mee. Gebruik ik overigens ook al niet meer. Maar verder nooit wat geprobeerd/gebruikt, en zal ik neit doen ook.

Als jij het fijn vind. Leuk voor je. Maar voel je je dan niet knap lullig? Dat je de hulp van een drug nodig hebt om het je vriendin en jezelf helemaal naar de zin te maken?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
otherside schreef op 07-05-2003 @ 14:37:
weet je hoe slecht dat spul is...je hersencellen gaan dr echt per 218542 kapot van. Maar het is wel n leuk gevoel
ja, dat heb ik ook gehoord

maar ik heb zulke fijne ervaringen met die poppers je begint idd te kronkelen mijn lichaam begint naar aanraking te verlangen... zo erg zelfs dat ik mezelf overal begin te strelen... de sex wordt intenser... en als ik het gebruik lijkt het net alsof er honderden handen over mijn lichaam glijden... anale sex wordt idd ook een stuk makkelijker... en je komt met poppers daar ook veel meer voor in the mood ik kreun het ook echt uit.. kortom ik laat me dan helemaal gaan
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:33
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Ik gebruik zo af en toe poppers maar niet in combi met sex. Gewoon samen met een vriendin en /of vrienden om een leuk gevoel te krijge.. het feit is wel dat het echt onteigelijk slecht voor je is en daarom ben ik ook wel geminderd in gebruik.

Wel heb ik ervaren dat je er zeker wel opgewonden van word als je het samen met je vriend gebruikt dus kan het me goed voorstellen dat je het zo ervaart.
Wel zou ik het persoonlijk niet onwijs vaak gaan gebruiken, gewoon om het feit dat pure sex ook fijn is en het gewoon ongelooflijk slecht voor je is eigenlijk zo
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:53
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Klinkt eigenlijk wel heftug... Waar kun je dat kopen??
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 07-05-2003 @ 19:53:
Klinkt eigenlijk wel heftug... Waar kun je dat kopen??
sexshop
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:23
Verwijderd
Klinkt interessant... maar als het je bloeddruk verlaagt, dan moet ik het niet gebruiken, tenzij ik graag flauw wil vallen...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 01:03
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Koel, maar echt heel slecht voor je hart. Daar moet je echt op letten; er zijn serieus risico's van hartaanvallen e.d. als je al een zwak hart hebt.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 12:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik loop wel zo hard te schreeuwen dat ik die rotzooi niet nodig heb, maar ik kan me nog vaag herinneren dat mijn vriend en ik best wel heftig tekeer zijn gegaan na een jointje. Ik geloof dat hij wel 4 vingers in me had gepropt. Bovendien was ik toen geiler dan nooit tevoren. Hij trouwens ook.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 12:50
poesiefox
poesiefox is offline
Nee, jullie ouwe tantetje doet het zonder, en heeft zo genoeg keren alle hoeken van het sexkamertje mogen aanschouwen.

Alleen heb je puur natuur niet onder controle wanneer het een hemelschokkende neukpartij gaat worden. En met drugs kun je het waarschijnlijk oproepen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 18:17
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 07-05-2003 @ 19:53:
Klinkt eigenlijk wel heftug... Waar kun je dat kopen??
iig bij een smartshop.. daar halen wij het altijd .
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:24
Verwijderd
gewoon niet doen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:31
Des
Des is offline
Ik heb ooit een poppers gebruikt, toen 'was het nog geen harddrugs'. Ik kreeg een enorme lachkick en werd enorm rood en daarna voelde ik me echt helemaal leeg en slap. Het duurde overigens maar 1 minuut dus ik snap niet dat het leuk is om bij de seks te gebruiken. Dan is je vrijpartij dus na 1 minuut voorbij, nou ole!

Ik zou aanraden het gewoon niet te doen, maar als je zoiets zegt worden mensen nog nieuwsgieriger meestal.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 19:56
Verwijderd
ja het duurt maar 30/60 sec...
doe gewoon normaal en doe het niet
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 20:03
Des
Des is offline
Maar het klopt toch wat ik zeg? Als je tegen mensen zegt dat ze het absoluut niet moeten doen en van anderen horen ze dat het erg leuk is dat ze het dan -juist- willen proberen? Of is dit weer een waanidee ?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 21:47
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Ik snap niet waarom dit soort belachelijke zooi nog in de handel is... Drugs maakt meer kapot als goed en voor een goeie vrijpartij heb IK geen onnatuurlijke troep nodig
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 23:02
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ach...veel mensen hier vinden blijkbaar dat je die rotzooi niet nodig hebt, daar ben ik het opzich wel mee eens.
Maar drugs en sex kán een leuke ervaring zijn, dat is mijn ervaring dan. Ik heb erg veel lol en genot gehad na idd een joint of..drank, of pilletje zelfs, het lijkt idd alsof alles veel intenser is en heftiger, je gaat helemaal in elkaar op. Ik kan begrijpen waarom mensen het gebruiken tijdens de sex, en bij de smartshop kun je vaak ook van die dingetjes kopen die veel minder schadelijk zijn voor je hersenen.

Dat neemt niet weg dat ik het er wel mee eens ben dat sex gewoon puur moet zijn, zonder drugs. Máár (jaja hehe..) het kan een erg leuke ervaring zijn, IMO
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 01:44
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 08-05-2003 @ 23:02:
Ach...veel mensen hier vinden blijkbaar dat je die rotzooi niet nodig hebt, daar ben ik het opzich wel mee eens.
Maar drugs en sex kán een leuke ervaring zijn, dat is mijn ervaring dan. Ik heb erg veel lol en genot gehad na idd een joint of..drank, of pilletje zelfs, het lijkt idd alsof alles veel intenser is en heftiger, je gaat helemaal in elkaar op. Ik kan begrijpen waarom mensen het gebruiken tijdens de sex, en bij de smartshop kun je vaak ook van die dingetjes kopen die veel minder schadelijk zijn voor je hersenen.

Dat neemt niet weg dat ik het er wel mee eens ben dat sex gewoon puur moet zijn, zonder drugs. Máár (jaja hehe..) het kan een erg leuke ervaring zijn, IMO
Precies!! Ik heb t niet NODIG om goeie sex te hebben maar wil t gewoon een keer proberen, een keer kan geen kwaad lijkt me...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 09:05
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-05-2003 @ 01:44:
Precies!! Ik heb t niet NODIG om goeie sex te hebben maar wil t gewoon een keer proberen, een keer kan geen kwaad lijkt me...
Precies.. dat heb ik nu dus ook. En 1 keer uitproberen kan denk ik ook geen kwaad.. maarja dan zit je verder met dat potje.. en dan is het zo makkelijk om het nog maar even wat vaker te doen. Dat is dan weer niet zo gezond.. maar ok

__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:14
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-05-2003 @ 01:44:
Precies!! Ik heb t niet NODIG om goeie sex te hebben maar wil t gewoon een keer proberen, een keer kan geen kwaad lijkt me...
ik vind het niet zo'n strak plan eigenlijk maargoed..
jouw lichaam.. en als je het perse wil proberen dan gewoon 1x
want het blijven drugs...
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:43
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Jah 1x proberen en dan zit je met zo'n potje. Nee laat dan maar zitten, ik vraag t wel aan die jongens uit mijn klas (die gisteren tijdens de excursie poppers zaten te snuiven)
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:47
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-05-2003 @ 12:43:
Jah 1x proberen en dan zit je met zo'n potje. Nee laat dan maar zitten, ik vraag t wel aan die jongens uit mijn klas (die gisteren tijdens de excursie poppers zaten te snuiven)
en dan ik wil niet dat je met hun zooi gaat zitten snuiven
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 12:49
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 09-05-2003 @ 12:47:
en dan ik wil niet dat je met hun zooi gaat zitten snuiven
Alsof je er dan extra geil van wordt: niet dus, dan word je alleen een beetje licht in je kop. Maar t was maar een geintje
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 15:37
Des
Des is offline
Als je seks lekkerder is door drugs, is het dus minder lekker als je een keer geen drugs gebruikt. Ga je dan niet steeds vaker en steeds meer drugs gebruiken om lekkere en intense seks te hebben?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:15
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Des schreef op 09-05-2003 @ 15:37:
Als je seks lekkerder is door drugs, is het dus minder lekker als je een keer geen drugs gebruikt. Ga je dan niet steeds vaker en steeds meer drugs gebruiken om lekkere en intense seks te hebben?
dat is de reden dat ik er tegen ben
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:28
moizelf
Avatar van moizelf
moizelf is offline
hahaha n vriendin van me had zon potje van n vriendin van haar en ik probeerde of t zonder de seks ook enig effect had.. nou het voelde alsof al het bloed in me lijf naar mn kop steeg!! toen dat langer dan n minuut aanhield stopte ik er maar mee hardstikke eng die troep!! nooit meer!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 16:38
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
bij mij duurt dat spul nooit langer dan halve minuut dus als ik in bed lig, snuif neem, vriend snuif neemt, potje wegzet, vriendje vastpak, begin te zoenen etc is t alweer uitgewerkt
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:51
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
ja.
dat was dus echt wel lekker.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:53
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
Des schreef op 09-05-2003 @ 15:37:
Als je seks lekkerder is door drugs, is het dus minder lekker als je een keer geen drugs gebruikt. Ga je dan niet steeds vaker en steeds meer drugs gebruiken om lekkere en intense seks te hebben?
nee.
voor een keertje is het leuk, maar om altijd zulke sex te hebben, nou nee.
Af en toe is het echt geweldig, maar meer als een extraatje.

Nouja. ik heb het al maandne niet gebruikt.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 12:35
Studentje
Studentje is offline
Wil je betere seks dmv drugs? Dan zul je toch naar de cocaïne moeten grijpen. Lees maar eens wat van Zwagerman.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:33
Verwijderd
Doet me denken aan een aflevering van de Lullo's

Maar ehh..nooit gebruikt nee.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:39
Verwijderd
Ik wil liever bewust van seks genieten... niet met drugs dus.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:43
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Poppers vind ik zelf trouwens niet zo veel aan.
Je hebt ook zoiets dat heet Purple Passion, dat heb ik nog nooit geprobeerd zelf, maar dat schijnt ook leuk te zijn. Kan je kopen bij de smartshop of sexshop voor weinig geld.
Ga ik een keertje doen als mn vriend terug is van zijn reis.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 16:01
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
BIkkelvrouw wordt heel benieuwd naar hoe dat is.........
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 16:02
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 13-05-2003 @ 16:01:
BIkkelvrouw wordt heel benieuwd naar hoe dat is.........
tjah het werkt heel kort schijnt...
dus jah...niet echt boeiend voor mij denkik
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 16:56
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 13-05-2003 @ 16:02:
tjah het werkt heel kort schijnt...
dus jah...niet echt boeiend voor mij denkik
Nou en, dan gebruik je t niet tijdens t voorspel maar zodra je echt sex gaat hebben Dat is ook binnen een paar minuten afgelopen duss
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol poppers
confused
11 25-05-2005 19:53
Seksualiteit Poppers/ spaanse vlieg etc.
rodina
14 21-07-2004 00:49
Drugs & Alcohol sex en weed
Malden
55 13-12-2003 14:47
Drugs & Alcohol stoned&sex
*mystery*
21 22-04-2003 20:44
Drugs & Alcohol poppers???
punk mae
38 16-06-2002 00:48
ARTistiek Biografisch dagboek
Internationalist
18 25-03-2002 14:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.