Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2010, 17:41
Verwijderd
ik weet niet goed of dit topic hier thuishoort maar aangezien het bucketlist topic hier ook stond toch maar hier gedaan

wat zijn jou toekomstplannen?
waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
weet je precies wat je wil gaan doen?
of laat je het helemaal op je afkomen??
denk je veel na over je toekomst?
zie jij jezelf met veel vrienden?
of met een grote familie en veel kinderen?

laat het hier weten, ben benieuwd!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2010, 18:18
Verwijderd
wat zijn jou toekomstplannen?
Professioneel hoop ik af te studeren en aan de slag te kunnen in een boekhoudkantoor of in een grootbank.
Persoonlijk streef ik een bijkomende carrière als horrorauteur na.

Waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
5j: Debuterend horrorschrijver, eerste sportwagen, eindelijk eens een deftige relatie opbouwen
10j: Trouwen, huisje, hondje
20j: Oude Waver

Weet je precies wat je wil gaan doen?
of laat je het helemaal op je afkomen??

Beetje van de twee. Soms moet je voorruit durven kijken en soms moet je je gewoon bij je noodlot neerleggen.
Ik zie dingen van dag tot dag, maar tegelijk probeer ik ook het grote geheel in het oog te houden.

denk je veel na over je toekomst?

Ik probeer het te vermijden, maar ja.
Er zal ook eens een dag komen dat ik er niet meer zal zijn.
En wat dan?
zie jij jezelf met veel vrienden?

Kunnen mede-oude-wavers vrienden zijn? Of zijn ze er slechts omdat ze voor dezelfde passie geboren zijn?
Hoe dan ook, we gaan samen ten onderen, niet alleen.

of met een grote familie en veel kinderen?

Ik hou niet van (sommige) kinderen, ze doen mij te veel denken aan mijn eigen kinderjaren
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 12:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
wat zijn jou toekomstplannen?
Moeder worden, een leuke baan, vaak op vakantie gaan en geld en vrije tijd overhouden.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
Zie bovenstaande

weet je precies wat je wil gaan doen?
Nee, ik weet niet eens wat ik met mijn studie kan. Laat staan dat ik precies weet wat ik wil.

of laat je het helemaal op je afkomen??

Ja dus.

denk je veel na over je toekomst?
Veel nee. Weleens ja.

zie jij jezelf met veel vrienden?

Ja. Ik heb altijd veel vrienden gehad, dus ik denk niet dat dat zomaar zal veranderen.

of met een grote familie en veel kinderen?
Nee. Ik ben niet echt een familie mens en twee, misschien drie, kinderen vind ik wel genoeg.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 12:49
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
wat zijn jou toekomstplannen?
Huisje-bootje
waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
5 icter
10 Programmer
20 Gamedesigner
45 eigen bedrijf

weet je precies wat je wil gaan doen?
Game designer
of laat je het helemaal op je afkomen??
ja
denk je veel na over je toekomst?
Ja af en toe wel
zie jij jezelf met veel vrienden?
Nee. een paar vrienden vind ik prima.

of met een grote familie en veel kinderen?
Geen kinderen alleen partner
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 12:55
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
wat zijn jou toekomstplannen?

In de toekomst wil ik graag een leuk en goed leven lijden. In de toekomst zie ik mezelf als iemand met een goede baan met een gezin. Ik hou van reizen en ik wil graag mijn kinderen de wereld laten zien, waarvoor ik dus de goede baan nodig heb.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?

Over 5 jaar zie ik mezelf op de Universiteit studeren. Ik weet nog niet precies wat, maar ik doe nu de technische kant, NT dus. Ik wil graag later iets doen met computers. Over 10 jaar zie ik mezelf als iemand die veel ambitie heeft voor het vak en graag hoger op wil komen voor een leidende functie. Over 20 jaar hoop ik een gezin te hebben met een vrouw.

weet je precies wat je wil gaan doen?

Nee, dat weet ik niet. Als ik VWO heb gehaald dan heb ik alle mogelijkheden. Ik heb enorm veel keuze dus ik moet alles eerst goed bekijken. Multimedia lijkt me wel wat.

of laat je het helemaal op je afkomen??

Ik laat het wel op me afkomen en ik beslis wanneer ik moet beslissen. Ik ben zo iemand die zoiets heeft van; "ach dat zien we dan wel weer"

denk je veel na over je toekomst?

Nee eigenlijk niet. Ik besteed geen tijd om banen op te zoeken op internet of het misschien iets voor mij is. Nee, misschien verandert mijn keuze voor een baan nog als ik op de Universiteit zit.

zie jij jezelf met veel vrienden?

Veel vrienden, nee. Ik heb liever weinig hele goede vrienden, dan een heleboel.

of met een grote familie en veel kinderen?

Eigenlijk vrij standaard; 2 kinderen lijkt me het leukste. Voor de kinderen zelf, en voor mij. Zo hebben ze beide iemand om mee op te trekken.

En TS, jij?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 12:57
Verwijderd
wat zijn jou toekomstplannen?
Een leuke baan, een leuk gezin en een huisje.
waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
Over zo'n 5 jaar ben ik bezig met een studie.
Over 10 jaar een leuke vriend, baan en een huisje.
Over 20 jaar moeder, een leuk gezin en een leuke baan.
weet je precies wat je wil gaan doen?
Ik wil les gaan geven aan lichamelijke/gehandicapte kinderen.
of laat je het helemaal op je afkomen??
Een beetje
denk je veel na over je toekomst?
Ja
zie jij jezelf met veel vrienden?
Nee, ik heb liever een paar goede vrienden dan een hele groep vrienden.
of met een grote familie en veel kinderen?
Het liefste 2 kinderen en een partner.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 16:00
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
wat zijn jou toekomstplannen?
Ik wil de landelijke politiek in, of medisch advocaat worden.
waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
5. ik zit in mijn tweede jaar op de Universiteit, ben druk bezig met rechten en geneeskunde, daarbij doe ik ook nog leuk werk bij de VVD in mijn studentenstad.
10. Ik heb een leuke vriendin, we huren samen een appartement, de VVD draagt me voor aan de Provinciale staten.
20. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen, ik ben, na medisch advocaat geweest te zijn, M.P. geworden van Nederland, ik ben pas 36 maar weet het goed te regelen, na een succesvolle campagne heb ik een ruime kamermeerderheid weten te krijgen.
weet je precies wat je wil gaan doen?
Ja
of laat je het helemaal op je afkomen??
Ook dat, hoe het ook loopt, het zal wel goed gaan
denk je veel na over je toekomst?
ja
zie jij jezelf met veel vrienden?

ja
of met een grote familie en veel kinderen?
ook
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 17:00
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
wat zijn jou toekomstplannen?
Ik wil allereerst gaan studeren (''iets met taal, communicatie of mensen'') nadat ik mijn diploma voor het vwo heb gehaald. Daarna maar eens een leuke baan vinden, een man vinden () en het liefst ook gaan trouwen, een leuk huisje kopen en een hond past er ook nog wel bij. Kinderen weet ik nog niet. En een mooie wereldreis van een jaartje zou ook nog wel ergens tussen moeten passen.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
5 jaar: als arme student in een klein studentenkamertje
10-20 jaar: werkende + huisje boompje beestje, als het even kan.

weet je precies wat je wil gaan doen?
Nee, ik ben een twijfelaar.

of laat je het helemaal op je afkomen??
Deels.

denk je veel na over je toekomst?
Wat is veel? Ik vind het leuk om erover na te denken en doe dit ook wel eens, maar ik besef wel dat de toekomst onvoorspelbaar is en probeer niet te hoge verwachtingen te stellen.

zie jij jezelf met veel vrienden?
Nee, ik vind een paar vrienden wel genoeg.

of met een grote familie en veel kinderen?
Dat ook niet eigenlijk. Maximaal drie kinderen. En een hond.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 08:14
Verwijderd
wat zijn jou toekomstplannen?
Studeren en heel slim, geleerd en gelukkig worden, trouwen en kinderen krijgen.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
Vijf jaar: Dan studeer ik.
Tien jaar: Dan ben ik getrouwd.
Twintig jaar: Dan heb ik kinderen.

weet je precies wat je wil gaan doen?
Nee

of laat je het helemaal op je afkomen??
Ja

denk je veel na over je toekomst?
Ja, en die ziet er elke keer anders uit. Maar ik heb al scenario's met oorlog en zonder, met zondvloed en zonder, etcetera.

zie jij jezelf met veel vrienden?
Ja

of met een grote familie en veel kinderen?
Dat ook. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 08:57
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
wat zijn jou toekomstplannen?
Registeraccountant worden . En daarnaast natuurlijk ook graag 't huisje, boompje, beestje-verhaal.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
5: Dan heb ik m'n master afgemaakt, werk en studeer ik tegelijkertijd en heb ik m'n motorrijbewijs op zak.
10: Dan heb ik m'n postmaster afgemaakt, woon ik op mezelf of samen, heb ik 'n eigen auto of eentje van de zaak en heb ik 'n vaste baan.
20: Dan ben ik getrouwd en heb ik minimaal één kindje.

weet je precies wat je wil gaan doen of laat je het helemaal op je afkomen?
Ik weet precies wat ik wil gaan doen, maar ik klem me er niet aan vast.

denk je veel na over je toekomst?
Nee, niet zo vaak eigenlijk.

zie jij jezelf met veel vrienden?
Veel contacten, maar echte vrienden.. Liever 'n handjevol daarvan .

of met een grote familie en veel kinderen?
Nee, hooguit twee kindjes alsjeblieft .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 15:34
Verwijderd
wat zijn jou toekomstplannen?
alles doen waar ik zin in heb, nieuwe start maken alleen 5 vriendinnen die ik nu heb houden, de rest achter me laten incl.familie als t effe kan. veel reizen enzo, naar coole landen. iets doen om anderen te helpen(geen idee wat), mijn geld verdienen met tekenen/schilderen/ontwerpen en graffiti, in de stad gaan wonen, eindhoven is mijn favo stad tot nu toe, maar is te dichtbij(alhoewel 60 km??)

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
5jaar: niet meer thuiswonend, in de stad, leuke studie
10 jaar: ook niet meer thuiswonend, hopelijk lieve vriend, paar grote lange reizen gemaakt
20 jaar: lang leven de lol tijd achter de rug, hond, goede baan, geld, gelukkig met vriend?

weet je precies wat je wil gaan doen?
jep, zie hierboven

of laat je het helemaal op je afkomen??
deels, welke stad, vrienden enz. weet ik tuurlijk nog niet, studie wel

denk je veel na over je toekomst?
altijd

zie jij jezelf met veel vrienden?
liefste wel, dat is gezellig!!

of met een grote familie en veel kinderen?
grote familie? ik heb zelf best kleine familie en veel kinderen? ik weet niet eens of ik kinderen wil
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 15:56
Verwijderd
Het valt me op dat ik de enige ben die gewoon zoveel mogelijk vrienden en familie wil waarom willen jullie dat niet? Teveel sociale verplichtingen?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:55
Verwijderd
Ik vrienden?
Ben je gek joch!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:03
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
wat zijn jou toekomstplannen?
Eerst mijn studie afmaken, dat duurt denk ik nog 4 jaar. Dan even werken en sparen tot ik genoeg geld heb om samen met mijn vriend voor ongeveer een half jaar naar Amerika te gaan, trouwen in Las Vegas . En als we dan terugkomen, huis kopen en kinderen.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
5 jaar: net klaar met mijn studie
10-20 jaar: een mooi eigen huis, met over ruim 10 jaar misschien kinderen

weet je precies wat je wil gaan doen? of laat je het helemaal op je afkomen??
Ik weet het nog niet precies, ik zie wel hoe het gaat lopen..

denk je veel na over je toekomst?
Ik fantaseer meer over dingen, zoals dat ik een huis ga bouwen zoals in Eureka enzo, maar echt over de hele serieuze dingen denk ik niet zoveel na.

zie jij jezelf met veel vrienden?
Nee, liever gewoon 1 of 2 echte vrienden en wat vage kennissen.

of met een grote familie en veel kinderen?
Nee ik heb maar 1 zus, en mijn vriend ook, dus hele grote familie zal het nooit worden. Ik wil 2 kinderen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 06:13
Verwijderd
Citaat:
Het valt me op dat ik de enige ben die gewoon zoveel mogelijk vrienden en familie wil waarom willen jullie dat niet? Teveel sociale verplichtingen?
ik wil wel veel vrienden
niet veel familie
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 19:00
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Het valt me op dat ik de enige ben die gewoon zoveel mogelijk vrienden en familie wil waarom willen jullie dat niet? Teveel sociale verplichtingen?
In mijn Post staat:
zie jij jezelf met veel vrienden?
ja
of met een grote familie en veel kinderen?
ook

Dus veel familie en vrienden, want; hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 00:02
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Het valt me op dat ik de enige ben die gewoon zoveel mogelijk vrienden en familie wil waarom willen jullie dat niet? Teveel sociale verplichtingen?
Nee, het ligt 'm meer in de aandacht die ik dan zo moet verdelen. Minder vrienden betekent meer aandacht per vriend, dus als het goed is hechtere vriendschap. En dat vind ik heel belangrijk.
Dit is een beetje kort door de bocht, maar hier komt het op neer.
Maar het is niet zo dat ik mezelf vriendloos door het leven zie gaan. Of slechts één vriend(in) zou willen hebben. Nee, zo extreem niet. Vriendschap is toch echt één van de belangrijkste dingen in het leven voor mij.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Nee, het ligt 'm meer in de aandacht die ik dan zo moet verdelen. Minder vrienden betekent meer aandacht per vriend, dus als het goed is hechtere vriendschap. En dat vind ik heel belangrijk.
Dit is een beetje kort door de bocht, maar hier komt het op neer.
Maar het is niet zo dat ik mezelf vriendloos door het leven zie gaan. Of slechts één vriend(in) zou willen hebben. Nee, zo extreem niet. Vriendschap is toch echt één van de belangrijkste dingen in het leven voor mij.
wat mij echt helemaal te gek lijkt is een vriendengroep gewoon,dan ben je wel met meerdere mensen, en je zult ook echt niet met iedereen even goed bevriend zijn, maar het is dan wel gewoon gezelliger met meerdere mensen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Nee, het ligt 'm meer in de aandacht die ik dan zo moet verdelen. Minder vrienden betekent meer aandacht per vriend, dus als het goed is hechtere vriendschap. En dat vind ik heel belangrijk.
Dit is een beetje kort door de bocht, maar hier komt het op neer.
Maar het is niet zo dat ik mezelf vriendloos door het leven zie gaan. Of slechts één vriend(in) zou willen hebben. Nee, zo extreem niet. Vriendschap is toch echt één van de belangrijkste dingen in het leven voor mij.
Dit heb ik ook. Ik heb liever een hechte vriendschap met mijn vrienden, die ik alles kan vertellen en die ik echt kan vertrouwen, dan een vriendengroep. Dat is ook gezellig en alles maar toch heb ik liever een paar hele goede vrienden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 19:44
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Zo te zien heeft niet iedereen hele ambitieuze toekomstplannen, dat is toch best wel down to earth, of zijn die plannen toch wel je minima?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 18:40
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Daantjer je moet er wel bij na denken of het mogelijk is.

bijv als ik een eigen bedrijf wil hebben dan ben ik bijna een 50+er
en een bootje met kajuit is ook niet al te goed koop, je hebt een leuke vanaf 105 duizend euro.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 11-09-2010, 20:31
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Iemand die alles heeft wat hij wil zal nooit geluk kennen, omdat hij niks om naar te verlangen hebt, dus niks om voor te werken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 00:49
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
wat zijn jouw toekomstplannen?

Echt plannen heb ik niet, meer vage ideeën. In de meest recente toekomst wil ik mijn vwo halen en een leuke studie vinden. Later wil ik een eigen huisje, een eigen plekje zeg maar en een aardige baan. En ik hoop, hoop dat ik ooit een eigen gedichtenbundel oid kan uitgeven.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?

Vijf jaar: studerend. Nu zie ik mezelf als iets medisch/biologisch en dan met iets anders. Snijvlak-biologie. Over tien jaar, hm, dan ben ik 26. Ik hoop op een vriend, maar in ieder geval zie ik mezelf alleen in een huisje met een kat en een baan. Over twintig jaar, jee, dan ben ik al 'oud', ehm, ondertussen hoop ik dat ik iets hoger ben opgeklommen in mijn baan/carrière. Ik zal dan nog steeds wel een einzelgänger zijn, zie mezelf ook zonder kinderen en met een baan waarbij ik vooral veel zelf moet doen - in zo'n laboratorium bijvoorbeeld, dáár zie ik mezelf nog wel terecht komen. Denk dat mijn leven zal draaien om werken, eten, slapen aan de ene kant en lezen, schrijven (internet?) aan de andere kant.

weet je precies wat je wil gaan doen? of laat je het helemaal op je afkomen?

Nee. Ik ben niet zo heel erg van 'maar op me af laten komen', maar ik twijfel zo erg, dat ik het gewoon nog niet weet.

denk je veel na over je toekomst?

Niet heel veel, veel valt ook niet onder 'serieus'. Af en toe denk ik er wel over na, maar veel verder dan 'o jee, wat moet ik studeren!' en fantasieën komt het niet.

zie jij jezelf met veel vrienden? of met een grote familie en veel kinderen?

Nee. Ik wil geen kinderen en ik zal er hoogstwaarschijnlijk nooit veel hebben. Als ik al kinderen heb, dus. Een man/vriend zie ik ook niet als standaard, hoewel het me wel heel mooi lijkt. Veel vrienden heb ik nooit gehad, dus dat verwacht ik niet.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 12:16
Megamandy
Avatar van Megamandy
Megamandy is offline
Ik hoop dat ik over 10 jaar een leuke man en een kindje heb.
een leuke baan is natuurlijk ook niet onbelangrijk
ik hoef niet veel kinderen 1 vind ik genoeg!
eigenlijk een beetje zo'n 'huisje boompje beestje' idee...
ik hoef niet rijk te worden. als ik maar gelukkig ben!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 19:28
Verwijderd
Ik hoop dat ik toch echt binnen nu en 5 jaar een keer de loterij ga winnen en dan ben ik eindelijk uit de struggle. Om de inspiratie wat te versoepelen na het bericht dat ik 33 miljoen heb gewonnen ga ik eerst uitgebreid op een of ander tropisch eiland mijn voeten laten masseren door naakte maagden die mij meneer noemen. Daarna doe ik waar ik zin in heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2010, 20:02
Verwijderd
wat zijn jou toekomstplannen?
Weinig tot niets eigenlijk. Liefst zou ik steenrijk worden, maar dat zit er niet in. Eigen huis met volière trekt me wel.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
5 - hetzelfde eigenlijk.
10 - hopelijk toch die vaste relatie
20 - geen idee en boeit me weinig. Misschien ben ik al dood dan.

weet je precies wat je wil gaan doen?
Nee. Behalve werken in de nabije toekomst.

of laat je het helemaal op je afkomen??
Eigenlijk wel.

denk je veel na over je toekomst?
Dat wel, maar meer van die onrealistische dromen.

zie jij jezelf met veel vrienden?
Nooit stapels vrienden gehad, maar veel larps, dat wel en kennissen daaruit.

of met een grote familie en veel kinderen?

Nee, bedankt. Hou die kinderen maar bij mensen die ze echt willen en er voor kunnen en willen en zullen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Iemand die alles heeft wat hij wil zal nooit geluk kennen, omdat hij niks om naar te verlangen hebt, dus niks om voor te werken.


Want alleen door ervoor te werken word je gelukkig?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 20:18
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
wat zijn jou toekomstplannen?
In het kort: een zo tof mogelijk leven leiden en niks laten liggen
waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
Over 5 jaar ben ik klaar met mijn laatste hbo opleiding en ga ik me richten op het vinden van een goeie en vooral leuke baan. Over 10 jaar ga ik over kinderen nadenken en over 20 jaar heb ik een succesvol bedrijven met vrienden

weet je precies wat je wil gaan doen?
Op het gebied van carriere nog niet helemaal verder wel aardig.

denk je veel na over je toekomst?
Ja maar niet veel verder dan 1 jaar vooruit

zie jij jezelf met veel vrienden of met een grote familie en veel kinderen?
Ja allebei hopelijk al denk ik niet dat ik veel kinderen wil, een paar lijkt me wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 10:09
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
wat zijn jou toekomstplannen?
Met mijn muziek mensen inspireren, grote optredens geven en hier het liefst mijn geld mee verdienen, de wereld afreizen, gelukkig zijn, goede vriendschappen hebben, een relatie met een lieve jongen.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
Over 5 jaar ben ik op televisie geweest met mijn band en hebben we een platencontract in handen. Ook ben ik door Australië getrokken en heb ik een vriend. Over tien jaar ongeveer hetzelfde, zo ver kan ik niet vooruit kijken.

weet je precies wat je wil gaan doen?
Ja, ik maak wel plannen

of laat je het helemaal op je afkomen?
Ik laat niks helemaal op me afkomen, ik zorg er liever voor dat het gebeurt en stop niet tot het gedaan is.

denk je veel na over je toekomst?
Ja, en hoe ik dat nu kan beïnvloeden.

zie jij jezelf met veel vrienden?
Ja, ik heb altijd al veel vrienden gehad.

en met een grote familie en veel kinderen?
Nog niet, ik denk dat dat over tien jaar eventueel ter sprake kan komen. Ligt er wel aan hoe mijn carrière loopt.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 10:20
Verwijderd
wat zijn jou toekomstplannen?
heb ik niet echt.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?

geen idee. Ik hoop dat ik een keer motivatie krijg om een opleiding oid te gaan doen.

weet je precies wat je wil gaan doen?
nee

of laat je het helemaal op je afkomen?

ja

denk je veel na over je toekomst?
nee

zie jij jezelf met veel vrienden?
nee met een paar.

of met een grote familie en veel kinderen?
alsjeblieft niet zeg.

Laatst gewijzigd op 21-12-2010 om 10:28.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 17:59
Verwijderd
Citaat:
wat zijn jou toekomstplannen?
alles doen waar ik zin in heb, nieuwe start maken alleen 5 vriendinnen die ik nu heb houden, de rest achter me laten incl.familie als t effe kan. veel reizen enzo, naar coole landen. iets doen om anderen te helpen(geen idee wat), mijn geld verdienen met tekenen/schilderen/ontwerpen en graffiti, in de stad gaan wonen, eindhoven is mijn favo stad tot nu toe, maar is te dichtbij(alhoewel 60 km??)

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
5jaar: niet meer thuiswonend, in de stad, leuke studie
10 jaar: ook niet meer thuiswonend, hopelijk lieve vriend, paar grote lange reizen gemaakt
20 jaar: lang leven de lol tijd achter de rug, hond, goede baan, geld, gelukkig met vriend?

weet je precies wat je wil gaan doen?
jep, zie hierboven

of laat je het helemaal op je afkomen??
deels, welke stad, vrienden enz. weet ik tuurlijk nog niet, studie wel

denk je veel na over je toekomst?
altijd

zie jij jezelf met veel vrienden?
liefste wel, dat is gezellig!!

of met een grote familie en veel kinderen?
grote familie? ik heb zelf best kleine familie en veel kinderen? ik weet niet eens of ik kinderen wil
Citaat:
Citaat:
Duckdog96 schreef:
wat zijn jou toekomstplannen?
In het kort: een zo tof mogelijk leven leiden en niks laten liggen
waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
Over 5 jaar ben ik klaar met mijn laatste hbo opleiding en ga ik me richten op het vinden van een goeie en vooral leuke baan. Over 10 jaar ga ik over kinderen nadenken en over 20 jaar heb ik een succesvol bedrijven met vrienden

weet je precies wat je wil gaan doen?
Op het gebied van carriere nog niet helemaal verder wel aardig.

denk je veel na over je toekomst?
Ja maar niet veel verder dan 1 jaar vooruit

zie jij jezelf met veel vrienden of met een grote familie en veel kinderen?
Ja allebei hopelijk al denk ik niet dat ik veel kinderen wil, een paar lijkt me wel leuk.
haha leuk geprobeerd
HBO? heb ik echt niet nodig, over 10 jaar kinderen? dan ben ik 24 ben sowieso niet zo'n kinderfan, kinderen van 0-5 moet ik echt niets van weten, als ze wat ouder zijn vind ik t overigens wel leuk.

ik denk wel meer dan 1 jaar vooruit
maar de rest klopt wel
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 18:28
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Ik heb het gewoon over mezelf he niet over jouw toekomstplannen.. Heb het gewoon in een quote van jou gepost omdat me dat makkelijker leek..
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 22:48
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik heb het gewoon over mezelf he niet over jouw toekomstplannen.. Heb het gewoon in een quote van jou gepost omdat me dat makkelijker leek..
geloof me, het werkt verwarrend voor de rest.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 08:03
Verwijderd
Citaat:
geloof me, het werkt verwarrend voor de rest.
geloof me, negentig procent van de forumers doet dat zoals Thinus.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 10:36
Verwijderd
wat zijn jou toekomstplannen?Hmmm. Grof gezien, denk ik: samenwonen trouwen kindjes. Héél erg grof gezien. Ik wil graag een manier vinden om iets goed te doen voor anderen, kleinschalig maar wel degelijk iets bijdragen aan het welzijn van anderen. Hoe en wat en bla, dat weet ik nog niet, maar ik hoop dat ik ooit zover kom. Of dat ik iig een baan vind waar ik die voldoening uit haal.

waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
Vijf jaar - net klaar met HBO-opleiding, net begonnen met werken, druk sociaal leven, lekker samenwonen met vriendje.
Tien jaar - Dan hoop ik getrouwd te zijn en (een) kindje(s) te hebben. Dan wil ik een baan waar ik voldoening uit haal en/of vrijwilligerswerk waarbij ik iets voor anderen kan betekenen.
Twintig jaar - Geen idee, niks nieuws iig tov tien jaar. Het enige wat ik echt heel graag wil, is dat ik nog steeds gelukkig getrouwd ben.

weet je precies wat je wil gaan doen?
of laat je het helemaal op je afkomen??

Ik wil heel erg graag werkelijk iets betekenen voor mensen, dat is het enige wat ik tot nu toe weet. Hoe en wat en waar weet ik nog niet. Om daar nu al mee bezig te zijn, is te vroeg maar er komt een moment dat ik daar wel heel erg bewust naar op zoek ga. Dat is het enige waarvan ik zeg: dat moet gebeuren en dat zal ik dan ook afdwingen bij iedereen die me tegenwerkt. Ik kan daar heel ver in gaan Verder zie ik het wel.

denk je veel na over je toekomst?
Tuurlijk, maar nog niet concreet. Toekomst is niet voor niets toekomst, soms moet dat bij dromen blijven. Soms ook niet hoor, en dan kan ik vrij goed vooruit kijken

zie jij jezelf met veel vrienden?
of met een grote familie en veel kinderen?

Veel vrienden niet zo zeer (En als het er al veel zijn, is het merendeel omdat mijn vriendje een grote vriendenkring heeft), maar goede vrienden wel. Ik heb liever twee vriendschappen die écht goed zijn dan twintig halve vrienden.
Veel kinderen is zo relatief. Vroeger was het normaal als je tien, twaalf kinderen had. Nu is het al veel als je er vier hebt. Eerst maar eens kijken of ik (wij) kindjes mag krijgen, dan zie ik wel verder.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 13:07
Verwijderd
Nee ik weet nog niet welke studie ik ga doen volgend jaar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-12-2010, 14:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
wat zijn jouw toekomstplannen?
Veel reizen en genieten.
waar zie jij jezelf over 5-10-20 jaar?
In een huisje met mijn vriend. Ik heb een kas in mijn tuin en we hebben 2 katten. We gaan regelmatig op reis.
weet je precies wat je wil gaan doen?
Behalve reizen en genieten weet ik het niet zo precies
of laat je het helemaal op je afkomen??
Ja, ik laat het inderdaad grotendeels op me af komen
denk je veel na over je toekomst?
Niet veel maar wel regelmatig. Over waar ik heen wil gaan en welke planten ik nog wil hebben. Over hoe ik de seizoen wil vieren en over de feesten die ik ga geven.
zie jij jezelf met veel vrienden?
Ik zie mezelf met genoeg vrienden
of met een grote familie en veel kinderen?
Ik heb al een belachelijk grote familie. Maar helaas voor hun betekent familie niet veel voor mij. Ik omring me liever met de mensen waar ik van houd en die hebben laten zien mijn liefde waard te zijn. Ik wil geen kinderen. Maar ik voel wel de natuur roepen in mijn lichaam, dus ik denk dat ik wel een keer draagmoeder wil zijn. Ik wil namelijk heel graag een keer zwanger zijn en een kind baren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Marokkaanse mannen het grootst geschapen
Superkingkong
11 31-10-2013 20:18
Games Het grote PS3 topic
Verwijderd
205 06-12-2008 13:39
Eten & Drinken Nieuw: Het grote E&D evaluatietopic!
Larry Flint
11 23-04-2008 16:15
Vrije tijd Het Grote kwalificatie WK 2006 Topic
USPalermo
236 21-09-2005 14:12
Psychologie Het grote steekwoordentopic
Verwijderd
464 15-12-2003 12:23
Lifestyle het grote 'mutsen' topic
Bobby James
92 21-10-2003 15:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.