Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat dat Daphne ineens met zachte g praat.
Ze komt uit Nijmegen, daar doen ze dat geloof ik een beetje om en om.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2010, 10:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm, jammer dat Frederieke eruit is. Maar ja, als je steeds lelijke foto's hebt, kunnen ze je moeilijk eruit gaan gooien. En Alix moet nu wel wat gemotiveerder worden, anders wordt het niets. Ik denk dat Melissa gaat winnen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 11:16
Verwijderd
Ze had helemaal niet steeds lelijke foto's, ze had er deze keer één. Vorige week had ze nog de op een na beste foto.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 11:27
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm... Maar zo deden ze het wel voorkomen toch? Ik vond het sowieso nogal frappant hoe oneens de juryleden het steeds met elkaar waren. En de foto's waren veel te kort te zien, sommige heb ik zelfs gemist, terwijl ik wel gewoon aan het kijken was, maar dan knipperde ik toevallig even met mijn ogen of zo, en dan waren ze alweer weg.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 11:44
Verwijderd
Ik vond de foto's allemaal niet zo mooi, Jani zei dacht ik ook dat ze zulke shoots normaal in een zwembad doen, dat begreep ik wel na het zien van die foto's
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Hm... Maar zo deden ze het wel voorkomen toch? Ik vond het sowieso nogal frappant hoe oneens de juryleden het steeds met elkaar waren. En de foto's waren veel te kort te zien, sommige heb ik zelfs gemist, terwijl ik wel gewoon aan het kijken was, maar dan knipperde ik toevallig even met mijn ogen of zo, en dan waren ze alweer weg.
Dat zei Daphne nu ineens inderdaad. Maar dat doet ze wel vaker, als het op die manier een mooier verhaaltje wordt dat beter uitkomt bij de uitleg
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 13:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En dan trap ik daar nog in ook

Soms vind ik het ook wel jammer hoe opzichtig er gesponserd wordt, het is wel logisch natuurlijk, maar al die aandacht voor die lelijke zonnebrillen...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
En dan trap ik daar nog in ook

Soms vind ik het ook wel jammer hoe opzichtig er gesponserd wordt, het is wel logisch natuurlijk, maar al die aandacht voor die lelijke zonnebrillen...
Haha, inderdaad
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 12:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij de make-up vind ik het helemaal raar. Zo erg doen ze het in ANTM echt niet.
En ik vind het zo raar dat de fotograaf heel vaak zegt dat iemand het heel erg goed deed en dat diegene bij de jurering dan een onwijs slechte foto heeft. De fotograaf oordeelt echt niet alleen op basis van inspanning, die ziet ook op zijn camera of het wat is. Dus kiezen ze als jury niet gewoon een slechte foto uit? Soms wordt iemand met een slechte foto ook nog vrij vroeg naar voren geroepen. Daar snap ik ook niks van. Of dat er een foto is die bij ANTM absoluut afgekraakt zou worden (bijv. weinig blik in de ogen of bepaalde lichaamsdelen niet zichtbaar) en die vinden zij dan ineens mooi
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 12:59
Verwijderd
Ik heb ook altijd het idee dat ik een debiel met weinig kennis van zaken ben, als ik merk hoe vaak ik de mening van de jury niet kan volgen. Maar steeds vaker krijg ik het idee dat ze gewoon maar wat roepen. Dat een programma zó slecht gemaakt kan zijn, terwijl het concept gewoon goed is en de middelen ervoor zijn etc... Beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 13:12
Verwijderd
Ik snap ook niet waarom ze de fotograaf niet ook een stem laten hebben in het jureren. Want die werkt 1 op 1 samen met zo'n meisje en ziet haar misschien heel anders dan de jury haar ziet. Daarnaast heeft de mening van de fotograaf ook veel invloed op de uiteindelijke foto, want hij bepaalt wanneer hij een foto maakt en geeft vaak ook aanwijzingen, als de jury niet weet dat de fotograaf bv aangaf dat een model wat meer dit of wat meer dat moest doen, dan beoordelen ze de foto al helemaal fout.

En idd, de laatste keer vond Daphne een foto heeel erg mooi, terwijl ik echt dacht dat ze een grapje maakte. De hele tijd was dat 'feeërieke" heel belangrijk en aan die foto was níets "feeëriek". En toen was er later een foto waarop een model echt een soort opstijgend engeltje leek (ik vind dat heel feeëriek?) en was het heel slecht en lelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 14:24
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Ik kijk het wel, maar vind het eigenlijk niet zoveel aan. ANTM is leuker, dat is zeker - BNTM is voor mij niets meer of minder dan... tja, een slap aftreksel. Het jurycommentaar is alleen maar kritiek, kritiek en nog eens kirtiek. Het is nooit goed. Wat de jury zegt komt zowat nooit overeen met wat de kijker vindt, en iedereen spreekt elkaar tegen. Ik denk dat al die mensen die aan die opdrachten meedoen (de carnavalsmeisjes bijvoorbeeld) op een gegeven moment gewoon betaald moeten krijgen om te zorgen dat ze zeggen wat de jury ook zegt. Het enige wat ik nog leuk vind om naar te kijken, zijn de fotoshoots.
De modellen... tja, ik vind wel dat er talentjes bij zitten. Renée vind ik op zich best goed, Melissa is naar mijn mening het beste en het meest fotogeniek. Frederieke vond ik stom, saai en nep, hoewel ze wel mooi was en mooie foto's had. Alix vond ik eerst leuk en schattig, maar nu een verwend nest dat nog veel te jong is. Marjolein vind ik ook wel leuk, lekker droog en nuchter, maar wel wat overdreven. Jaelle... tja, nogal bedriegend en leugenachtig, snap niet dat ze er nog in zat. Gedoe met haar ogen, en ze miste opdrachten - en toch blijft ze erin. Raar hoor. Van de rest ben ik blij dat ze eruit zijn, hoewel ik Epiphamy op zich wel goed vond - ik vond haar wel iets weg hebben van Doutzen Kroes. Mja, ik denk dat Renée, Melissa en Alix in de finale komen, en dat Melissa of Renée dan wint.
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 20:38
Verwijderd
Eindelijk Jaelle eruit.

En bij één van die jongens die meegingen naar de suite, heb ik 4 jaar in de klas gezeten. Grappig om hem daar te zien
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 07:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik had het niet verwacht, Jaelle er nu uit. Want Marjolein doet steeds zo gek en Alix is nog steeds zo jong...

Wat heeft Daphne toch, dat ze steeds zo emotioneel is?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 15:52
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Citaat:

Wat heeft Daphne toch, dat ze steeds zo emotioneel is?
Zwanger!


En ik heb me echt kapot geërgerd aan Renee... Stomme stoker!!

Vind 't trouwens sowieso een bedroevend seizoen, hoop dat Melissa wint, maar ik vrees toch voor die etterige Renee.. nepwijf
Met citaat reageren
Oud 02-11-2010, 16:23
Verwijderd
Renee is echt vreselijk Bluh, ik vind haar trouwens op foto's ook altijd arrogant kijken, dat kan ik echt niet uitstaan. Als ze op foto's nu heel mooi stond, oké, maar ze dóet arrogant en staat ook nog eens zo op foto's. Oh, en haar speech, yuk Ze zei nog net niet dat haar grootste wens wereldvrede was

Ik vind Melissa overall het leukst en knapst Alix heeft echt een knap koppie, maar is volgens mij gewoon nog echt te jong (ik denk dat als ze serieuzer zou zijn, ze bv ook echt wel een goede catwalk-pas zou kunnen leren, maar ze is nog iets te puberig om dat door te hebben, geloof ik...) En Marjolein (of met 'ij'?) vind ik ook heel knap, maar mja, alcohol drinken tijdens/voor een shoot gaat wel errug ver en ik vind haar soms iets te impulsief overkomen, ook al was haar speech wel echt de beste.

Ik vind de jury trouwens iedere aflevering erger worden. Pff, ik vind ze soms echt te grof en gevoelloos praten. Ik snap dat ze bij sommige meisjes daarmee bv motivatie proberen aan te wakkeren, maar nah, ik hou niet van de manier waarop.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 07:26
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar dat is geen motivatie proberen aan te wakkeren, dat is proberen 'leuke tv' te maken.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 19:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Sjonge jonge, wat negatief was het toch weer.
Bij Alix vragen ze naar hoe het catwalklopen ging, bij Marjolein naar d'r drankjes, bij Renee hebben ze het alleen over dat ze een miss lijkt ipv model. Ze kunnen echt niks positiefs zeggen. Lekker makkelijk, een paar jonge meisjes helemaal afzeiken.

En de foto's waren te lelijk voor woorden, behalve die van Alix. Maar die vond de jury dan weer niet mooi. Die van Renee vond de jury volgens mij wel leuk, terwijl ze totaal niet aan de opdracht voldeed (lachen, verleidelijk, stout).
Leuk voor een fotograaf ook, dat je al z'n foto's afzeikt waar hij bij zit. Ook nogal sneu dat de meiden zelf hun eigen modellen moesten regelen. Alsof je dat moet kunnen als model zijnde..

Het zal me trouwens niks verbazen als de cameraman opdracht heeft gekregen om de bril zoek te maken, zodat ze wat leuke televisie zouden krijgen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 22:56
Allure
Allure is offline
Ik vind Alix iets aandoenlijks hebben en daarom vind ik het leuk dat ze in de finale zit.

Renee heeft een dikke nek.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 09:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Het zal me trouwens niks verbazen als de cameraman opdracht heeft gekregen om de bril zoek te maken, zodat ze wat leuke televisie zouden krijgen.
Net zoals bij America's Next Top Model met die granola bar (Seizoen 5 met Nicole en Bre)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 11:27
Verwijderd
Als ik dit zo lees ben ik heel blij dat ik niet meer kijk.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Als ik dit zo lees ben ik heel blij dat ik niet meer kijk.
Qft. Na een van de eerste afleveringen besloot ik al dat ik er klaar mee was. Ik vind het jury-commentaar en dan vooral van Bastiaan en die ene bitch (Mariana ofzo?) echt té erg om naar te kijken.

Afgelopen maandag kwam ik het tegen en ben ik eventjes blijven kijken, maar het was nog precies zo erg, zo niet erger, als in het begin. Bah bah bah.

En die wijven kan ik ook niet uitstaan. Ik kan veel beter tegen dat Amerikaanse gegil e.d., ik vind die meisjes ook altijd een stuk leuker dan al die arrogante Nederlandse bitches.

Wat een slecht programma. Een aanfluiting is het. Zo!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 10:44
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vind de amerikaanse serie juist vreselijk, dat hysterische gegil, Mensen kunnen toch niet echt zo zijn in het echt.
Ik vind de jury ook wel gek, maar de winnaars worden meestal wel echt topmodellen. Dat kunnen we van de amerikaanse serie niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 22:01
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Gelukkig, de week na de finale weer een nieuwe ANTM. Bij BNTM hoop ik dat Melissa wint.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 08:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik vind de amerikaanse serie juist vreselijk, dat hysterische gegil, Mensen kunnen toch niet echt zo zijn in het echt.

ik vrees van wel
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 20:43
Verwijderd
Ah, Alix eruit. Ik ging voor haar, voor zover ik keek.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 20:45
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik ga voor Melissa.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 21:07
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Jaaa.. Melissa heeft gewonnen. Vond ik ook de beste, gunde het haar ook echt.
Renee was iets te zeker over haar zelf.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 22:45
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Wat weer een poep finale, maar ik ben blij dat Melissa gewonnen heeft. Terecht!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 23:06
Verwijderd
Jeej, Melissa Vond haar ook gewoon het mooist en best. Alix vond ik ook erg mooi, zij komt er ook wel als ze er voor wil werken
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 07:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Alix moet gewoon een beetje ouder worden.

Ik vond de finale eigenlijk behoorlijk saai, want iedereen ging er precies in de volgorde uit zoals ik het had verwacht en het duurde allemaal eindeloos, waardoor Project Catwalk ook pas superlaat kwam
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Alix moet gewoon een beetje ouder worden.

Ik vond de finale eigenlijk behoorlijk saai, want iedereen ging er precies in de volgorde uit zoals ik het had verwacht en het duurde allemaal eindeloos, waardoor Project Catwalk ook pas superlaat kwam
Ik vond de opzet ook irritant, die show met dan de 'normale' aflevering er tussendoor. Pff, zend gewoon de normale aflevering uit en doe dan gewoon zoals normaal de uitslag, van mijn part in een zaal met familie etc, maar niet met allerlei optredens van zangers en dansers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.