Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2010, 12:48
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Wie volgen het en wat vind je van dit seizoen?

Hieronder wat foto's
Spoiler
__________________
I love mittens made out of kittens

Laatst gewijzigd op 27-09-2010 om 23:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2010, 13:33
Verwijderd
Die foto's en dat bodypaint zijn toch wel verschrikkelijk slecht zeg Lelijk gewoon.
Ik volg het en ik vind Alix mooi, en Frederieke, en Jaelle vind ik gaaf.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 13:45
Verwijderd
Ik heg de eerste aflevering gekeken en ik vond Marjolein leuk. Maar misschien niet zo modellerig.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 14:02
Verwijderd
Na gisteren vind ik Marjolein echt verschrikkelijk. Met haar 'Ik heb de liefde van m'n leven verloren' toen haar haar was afgeknipt en haar vriendje dat waarschijnlijk heel lelijk zou vinden. En die Epiphany slaat echt alles, wat een ontzettende doos
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 14:42
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Epiphany heeft duidelijk nog geen epiphany gehad hu hu hu
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Epiphany heeft duidelijk nog geen epiphany gehad hu hu hu


Ik vind het niet zo boeiend, heb het half gekeken tot nu toe, vind ANTM altijd veel leuker
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh het is bodypaint! Ik dacht al wat een rare jurk/broek/dinges . Ze hebben trouwens allemaal te strakke onderbroekdingen aan, snijdt helemaal in de heupen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:30
Verwijderd
In aflevering twee is Marjolein inderdaad niet zo leuk meer
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 16:40
Verwijderd
Wat een verschrikkelijke aanfluiting is het weer. Dat jurycommentaar, gewoon weer afzeiken for the sake of it. BAH.

Ik ga niet meer kijken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2010, 20:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
iehl die daisy, brr enge ribben
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 07:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind de coach die ze hebben (Jani) echt zo'n vreselijke man
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 10:06
Allure
Allure is offline
Afgelopen maandag kreeg iemand de tip om haar riem om haar taille te doen en even later zat hij toch weer om haar heupen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 10:45
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Omdat er niet genoeg gaatjes inzaten.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-09-2010, 13:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik kijk het, maar ik vind eigenlijk nog niemand erg sympathiek, zoals de vorige keer, toen vond ik Maxime wel leuk, maar nu weet ik het nog niet echt, hm...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 16:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb vandaag pas de aflevering van vorige week gekeken. Die Marjolein en Epiphany.. wat mij betreft hadden ze die Epiphany ook wel eruit mogen gooien, puur en alleen om de andere meiden de laten zien dat je er voor de volle 100% voor moet gaan. Dat lijkt me toch het belangrijkst voor je hele modellencarriere. Ik snapte ook niet echt waarop dat meisje nog beloond werd voor haar gedrag ook: ze kreeg 20 frames omdat er op haar eigen verzoek niks met haar haar was gedaan

Die 'beloning' voor Renee vond ik heel erg flauw. Dat meisje kan het natuurlijk nooit goed doen als ze zo'n kapsel aan zichzelf of aan een ander moet geven. Niet meer dan logisch dat ze het weggeeft. Naar mijn idee zijn de makers van het programma ook wel echt op zoek naar ruzie in het huis.

En wat raar dat iedereen zo loopt te bitchen op Renee. Wat had ze dan moeten zeggen tegen dat topmodel: dat ze maar in de middenmoot zit? Ik mag toch hopen dat iedereen denkt een goede kans te maken, anders kun je gelijk je koffers wel pakken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 08:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen zelfvertrouwen hebben en denken dat je de beste bent. Ik vind Renée ontzettend irritant, ook hoe ze deed toen die andere meiden wilden gaan slapen en dat aanstellerige gedoe.. Maar ik vind het wel een knap meisje en ik denk dat ze wel ver gaat komen. Epiphany is een beetje zeurderig en inderdaad: je moet er wel volledig voor gaan, als je bedenkt hoe veel meisjes met hen hadden willen ruilen, hoe veel mensen ook wel in dat huis hadden willen zitten...

Volgens mij wordt de aflevering van volgende week ontzettend smerig
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 19:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind Melissa wel leuk
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 20:49
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik kan nog geen van allen uit elkaar halen. Alix is de enige met een pony geloof ik? Dat is wel een schaapje maar wel een leuke.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-09-2010, 22:03
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind Alix het leukst en ik hoop dat Melissa gaat winnen
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 07:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Giles: Zie spoiler

Alix is wel grappig ja. Ik vind Aïcha ook wel grappig.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 19:47
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Pff wat is die Alix een dom wicht zeg... en kan die Lesley alsjeblieft iets aan die gele tanden doen?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 20:17
Verwijderd
Alix en haar betoog
Met citaat reageren
Oud 04-10-2010, 21:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou inderdaad .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 07:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja nou, Melissa dan met haar Haïti en de tsunami... Pfff. Vond het wel een leuke opdracht. Dat met die beesten vond ik vies
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 09:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hawiti zelfs .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2010, 11:42
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik kan me wel vinden in Alix en Lesley, in de rol die zij hebben gekregen binnen het huis en de wedstrijd heb ik ook vaak gezeten. Maar wel jammer dat het daardoor lijkt dat ze het minder graag willen/ serieus nemen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 16:59
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Is Jaelle een man?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 20:49
Allure
Allure is offline
Plaatsvervangende schaamte zo nu en dan.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 20:55
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Tenenkrommende aflevering

En dat onze Pip eruit ging dat zag je al van een kilometer aankomen.. daar was níets model-achtigs aan!

Renee blijft een vreselijk mens!
En Jaelle
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 07:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Plaatsvervangende schaamte zo nu en dan.
Echt hè. Dat je soms bijna niet durfde te kijken, niet omdat het eng was, maar omdat het inderdaad tenenkrommend was.

Tsja, dat Epiphany niet het topmodel ging worden, was wel duidelijk, maar vond het toch raar dat ze Jaelle er niet uit gooiden.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 10:03
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Dan kan Jaelle er volgende week uit. Alix, Frederieke en Renee vind ik het meeste kans hebben, Melissa praat zo vies plat en die borsten van Marjolein, oei.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 14:49
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Citaat:
Dan kan Jaelle er volgende week uit. Alix, Frederieke en Renee vind ik het meeste kans hebben, Melissa praat zo vies plat en die borsten van Marjolein, oei.

#BTNM was gister gewoon een van de leading topics op twitter... mede te danken aan die hele gouden nepborsten gate
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 14:52
Verwijderd
Die borsten waren ook wel erg vreemd...
En alle drama over die ogen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 21:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind Renee helemaal niet zo naar. Ze is eigenlijk de enige die goed door heeft waarvoor ze daar is. Ik denk dat je in de echte modellenwereld wel 100 Renee's tegen komt.

Alix vind ik wel schattig. Lekker naief en denkt nog niet al te veel na bij wat ze zegt en doet. Mooi meisje ook wel.

Frederieke vind ik echt iets neps over zich hebben. Zij lijkt me totaal geen model-type.

En dat hele ogen gebeuren. Jeeeeezus, lekker boeiend!
Al had ik wel verwacht dat Daphne haar er mooi uit zou kicken nu blijkt dat ze dat verhaal over die verbrande ogen mogelijk uit haar grote duim heeft gezogen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 07:50
Verwijderd
Citaat:
En dat hele ogen gebeuren. Jeeeeezus, lekker boeiend!
Al had ik wel verwacht dat Daphne haar er mooi uit zou kicken nu blijkt dat ze dat verhaal over die verbrande ogen mogelijk uit haar grote duim heeft gezogen.
Ja inderdaad. En ook dat ze nog geen modellenervaring zou hebben. Je wilt als potentiële winnaar toch niet iemand die bewezen onbetrouwbaar is?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 09:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja inderdaad. En ook dat ze nog geen modellenervaring zou hebben. Je wilt als potentiële winnaar toch niet iemand die bewezen onbetrouwbaar is?
Ja, dat leek mij dus ook...

Ach, Renee is fanatiek en zelfverzekerd, dus komt ze niet zo sympathiek over, maar echt vreselijk vind ik haar niet. Hoewel, toen met dat acteren, dat ze dat zo aan Frederiek en Epiphany voor ging doen, dat vond ik wel stom. Maar ik vond het eigenlijk ook raar dat zij dat zo lieten gebeuren.

Alix lijkt nog zo ontzettend jong! Maar dat zal ze misschien ook wel zijn?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2010, 10:42
Verwijderd
Ik vind vooral haar neppe gedoe vervelend. Zelfverzekerd is niet zo erg, maar die stomme hoge stem en die nepglimlach van d'r die ze opzet op het moment dat ze goed over moet komen. Dat die jury daar niet gewoon keihard doorheen prikt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 10:57
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Renee is een meisje waar ik irl ook mee zou botsen. Ik vind haar een beetje een streber en daar hou ik helemaal niet van. Bovendien probeert ze bij de jury en fotografen in een goed daglicht te komen op een manier waarvan ik denk, ja...
Frederieke vind ik saai. Ze mag van mij wel wat meer spetteren ofzo.
Melissa vind ik het meest fotogeniek
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 16:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik vind vooral haar neppe gedoe vervelend. Zelfverzekerd is niet zo erg, maar die stomme hoge stem en die nepglimlach van d'r die ze opzet op het moment dat ze goed over moet komen. Dat die jury daar niet gewoon keihard doorheen prikt.
Is dat niet juist het werk van een model?

Ik vind het ook nogal raar dat iedereen het laat gebeuren. Epiphany stond alle tips van Renee op te volgen en vorige keer was Frederieke uitgebreid haar kennis op Renee over aan het dragen, waarna ze begon te huilen toen Renee bleek te winnen met haar presentatie.
Tja, wat had je dan gedacht dat Renee zou doen met je informatie?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet juist het werk van een model?
Ik mag toch hopen van niet. Acteren =/= nep doen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 15:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Is dat niet juist het werk van een model?

Ik vind het ook nogal raar dat iedereen het laat gebeuren. Epiphany stond alle tips van Renee op te volgen en vorige keer was Frederieke uitgebreid haar kennis op Renee over aan het dragen, waarna ze begon te huilen toen Renee bleek te winnen met haar presentatie.
Tja, wat had je dan gedacht dat Renee zou doen met je informatie?
Ja, dat vond ik ook raar. Ook omdat je weet dat je nu niet iemand aan het helpen bent die het sowieso gaat verknallen. Ik bedoel, ze had toch wel kunnen verwachten dat Renee goed kan presenteren en het was ook wel duidelijk dat ze er niet direct die aflevering uit zou gaan, dus je bent gewoon een van de grootste concurenten vooruit aan het helpen...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 16:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik mag toch hopen van niet. Acteren =/= nep doen.
Model zijn = nepglimlach opzetten en jury om je vinger winden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 22:20
Allure
Allure is offline
Toen Melissa Renee terechtsprak zei ze de hele tijd 'hè'.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2010, 22:30
Allure
Allure is offline
Citaat:
Echt hè. Dat je soms bijna niet durfde te kijken, niet omdat het eng was, maar omdat het inderdaad tenenkrommend was.

Tsja, dat Epiphany niet het topmodel ging worden, was wel duidelijk, maar vond het toch raar dat ze Jaelle er niet uit gooiden.
Vooral dat moment dat Kim langskwam was tenenkrommend.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 20:52
Allure
Allure is offline
Wat is dat dat Daphne ineens met zachte g praat.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 21:18
Verwijderd
Goed stom om Frederieke eruit te gooien
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat dat Daphne ineens met zachte g praat.
Zo praat ze toch altijd?

Citaat:
Goed stom om Frederieke eruit te gooien
Ik vond het terecht, haar foto vond ik niet mooi en verder vind ik haar ook vrij gewoon qua uiterlijk, niet bijzonder knap ofzo.
Die foto van Renee was trouwens wel echt vreselijk Ik mag haar ook echt niet, dus hopelijk valt zij volgende keer af
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 16:54
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vond dat iedereen gister elkaar zo tegen sprak.
De carnavalmeisjes vonden jaelle's danspasjes tegenvallen, en zij krijgt het compliment dat ze het beste is. De fotograaf vond het zo jaelle goed omdat zij als enige na hem lachte. En de jury vindt het stom en niet volgens opdracht dat ze lachte. Beetje krom allemaal. Ik vind dat Frederique flaporen heeft. Ze had een prachtig gezicht, maar was daarintegen ook wel erg houterig. Alix mooi meisje, maar nog echt een puber!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dat iedereen gister elkaar zo tegen sprak.
De carnavalmeisjes vonden jaelle's danspasjes tegenvallen, en zij krijgt het compliment dat ze het beste is. De fotograaf vond het zo jaelle goed omdat zij als enige na hem lachte. En de jury vindt het stom en niet volgens opdracht dat ze lachte. Beetje krom allemaal. Ik vind dat Frederique flaporen heeft. Ze had een prachtig gezicht, maar was daarintegen ook wel erg houterig. Alix mooi meisje, maar nog echt een puber!
Oh ja, dat tegenstrijdige vond ik ook heel raar!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 18:35
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Wat is dat dat Daphne ineens met zachte g praat.
Dat viel mij ook al op!

Ik vond die Jani eerst heel stom, maar ik begin hem steeds leuker te vinden. Af en toe heeft ie van die droge opmerkingen iets over schudden ook ofzo gisteren.
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.