Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2010, 18:13
Filmnieuws
Filmnieuws is offline
Vanaf 20 oktober is het ijzingwekkende Paranormal Activity 2 te bekijken in de Belgische bioscoopzalen. In lijn met de eerste angstaanjagende film over paranormale activiteiten in een jong huishouden zal ook over deze film niet veel bekend gemaakt worden. Zo zullen er geen uitgebreide interviews met de regisseur Tod Williams verschijnen en zullen we ook niet makkelijk kunnen achterhalen wat dit keer de verhaallijn is.

Verborgen boodschappen
De enige manier om meer te weten te komen over deze film is door zelf actief op zoek te gaan, bijvoorbeeld met behulp van de trailer met verborgen boodschappen...





Er wordt al maanden internationaal gespeculeerd over wat waarneembaar is in de trailer. Zo menen bronnen uit Amerika dat de naam Hunter te horen is als de trailer net voor het einde wordt teruggespoeld en volgens bronnen uit Engeland zijn de woorden What`s Happening To Hunter te lezen als je maar goed genoeg kijkt.

Als je het blokje halverwege de trailer op en neer schuift lijkt de trailer te haperen en vast te lopen als een oude VHS band. Een huilende baby in de greep van een vrouw wordt zichtbaar. Even later is opnieuw een baby zichtbaar maar dan kruipend over de grond. Met een korte rode flits zie je een fractie van een seconde hoe een uitgemergelde vrouw in een onnatuurlijke houding voor het kind staat – het lijkt alsof ze aan het dansen is.





Ontdek ze zelf
Je kan vanaf nu de interactieve trailer van Paranormal Activity 2 bekijken. Je kunt deze feature activeren door het blokje op de tijdlijn heen en weer te slepen. Je zweeft dan in geestenperspectief door de huiskamer – een beklemmend geluid van ruis of verbrandend haar is te horen terwijl je langs de muren glijdt. Je ziet een figuur achter een deur maar wie of wat het is, is niet duidelijk. Op het allerlaatste moment verschijnt er een soort van gezicht in beeld – heel kort maar, maar net lang genoeg om je de adem te benemen.

Waarschijnlijk zijn dit niet alle boodschappen in de trailer en naar de betekenis kunnen we alleen maar raden. We hopen dat naarmate de release datum van 20 oktober dichterbij komt er meer duidelijk zal worden. Tot die tijd zullen we moeten wachten.

Bekijk nu de interactieve trailer!
Durf jij zelf de trailer te bekijken en op zoek te gaan naar nieuwe beelden en verborgen boodschappen – ga dan naar de officiële website van de film http://www.paranormalmovie.com/ en activeer de interactieve trailer door halverwege of aan het einde het tijdbalkje heen en weer te slepen. Paranormal Activity 2, vanaf 20 oktober in de bioscoop!

Productie: Jason Blum & Oren Peli
Schrijvers: Michael R. Perry, Oren Peli
Regie: Tod Williams & Kip Williams
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2010, 18:30
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
De eerste film was al achterlijk slecht, een van de weinige films waardoor ik boos ben geworden op de bioscoop dat ze me daarvoor hebben laten betalen. Deel 2 zit ik echt niet op te wachten.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 19:14
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb de trailer gezien toen ik de zaal aan het schoonmaken was en van mij hoeft het niet. Ik hou sowieso niet van horrors.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.