Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2004, 09:12
Kejos
Kejos is offline
Lo all,

Ik heb in een fitness centrum in frankrijk ooit een buikspieroefening gekregen met een apparaatje.
Iets heel simpels eigenlijk:

een metalen stok (20 cm lang) die door 2 wieltjes gaat, je moet op je knieën zitten en rolt je armen voorruit & je rolt ze terug met enkel je buikspieren te gebruiken.

Nu zoek ik dit apparaat om hier ergens te kopen maar ik heb geen idee hoe het noemt, waar ik het kan vinden

thx!

ps: ik zoek iets dergelijk om te trainen voor een 'sixpack' , mocht iemand een beter apparaat kennen is dat ook altijd welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2004, 21:14
Verwijderd
Kijk eens een aantal dagen naar van die Tell Sell programma's en je komt een dergelijk iets ongetwijfeld tegen... Of loop een sportzaak waar ze fitness apparaten verkopen (of de V&D ofzo) binnen en kijk eens rond, volgens mij zijn ze daar ook wel te vinden. En daar kan je je eventueel ook meteen laten informeren naar andere apparaten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:15
Verwijderd
Bij Tell Sell hebben ze indd misschien wel 12 verschillende aparaten voor je buikspieren
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 11:15
PiMpJuiCe
Avatar van PiMpJuiCe
PiMpJuiCe is offline
die het allemaal niet doen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 19:01
Iceracer
Iceracer is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-12-2004 @ 22:14 :
Kijk eens een aantal dagen naar van die Tell Sell programma's en je komt een dergelijk iets ongetwijfeld tegen... Of loop een sportzaak waar ze fitness apparaten verkopen (of de V&D ofzo) binnen en kijk eens rond, volgens mij zijn ze daar ook wel te vinden. En daar kan je je eventueel ook meteen laten informeren naar andere apparaten.
En van die Tell Sell programma's klopt dus echt helemaal niets.
Voor het gebruik zie je een dik ongelukkig iemand en na het gebruik zie je iemand met een compleet andere kop.

Sit-ups werkt volgens mij nog het beste.
__________________
Holland is the place where you can ask the police to light your joint of the street
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11.