Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Heb je Hyves? Zoja, hoevaak kom je er op?
Ik heb geen hyves. 18 30.51%
Ik heb hyves, maar kom er nooit op. 20 33.90%
Ik heb hyves en check het dagelijks. 17 28.81%
Ik ben een fanatieke hyver. 4 6.78%
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2008, 21:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat is mijn interpretatie en leid ik af aan zinnen als 'hyves is voor sociaal gestoorde mensen', 'ik boycot hyves' en 'daar ben ik te intelligent voor'.
Misschien is het misinterpretatie hoor, maar als je je daardoor niet veel stoerder voelt zou je toch gewoon 'ik heb geen hyves, want ik heb er geen behoefte aan' posten oid?
Er wordt een mening gevraagd, en mijn mening is dat hyves dood moet.

Jij post toch ook niet alleen 'Ik heb hyves, want dat vind ik leuk'?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2008, 22:52
Verwijderd
Ik vind het dikke aanstel, roepen dat het dood moet Laat andere mensen toch lekker en zet je niet zo overdreven af tegen onbelangrijke dingen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 22:53
Verwijderd
Waar is die goeie oude tijd dat je een half uur deed om een hyves-pagina te laden?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 23:01
Verwijderd
Nee, wat moet ik met Hyves?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 23:02
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 23:13
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik vind vooral de excuusjes van de Hyvers hier echt hilarisch.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 23:15
Lethe
Lethe is offline
'Zit jij ook op hyves?'
'Nee, ik zit op tennis.'
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 23:16
Verwijderd
Citaat:
'Zit jij ook op hyves?'
'Nee, ik zit op tennis.'
Badminton.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 08:34
NiceR
NiceR is offline
Citaat:
Ik vind mezelf te intteligent om Hyves te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 08:46
Verwijderd
Ik heb wel een hyve Ik heb gestemd 'maar ik kom er nooit', maar dat is eigenlijk 'maar ik kom er maar eens in de drie weken', en dan dus als iemand mij krabbelt of tikt of toevoegt. Oh ja en heel af en toe ga ik mensen opzoeken.

En ik hoor ook bij de kieskeurige gang, ik heb iets van 42 mensen waaronder voornamelijk familie en vrienden die hyves niet boycotten (). En een aantal jongens met wie ik gedate heb of die met mij wilden daten, geloof ik. Bij nader inzien ga ik die er denk ik even uitgooien
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 08:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Er wordt een mening gevraagd, en mijn mening is dat hyves dood moet.

Jij post toch ook niet alleen 'Ik heb hyves, want dat vind ik leuk'?
Er stond niet "ik vind het grappig dat Dark Phoenix zich zo stoer voelt als hij zegt dat hij geen hyves heeft" dus voel je dan ook niet aangesproken als het niet zo is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 09:33
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Er stond niet "ik vind het grappig dat Dark Phoenix zich zo stoer voelt als hij zegt dat hij geen hyves heeft" dus voel je dan ook niet aangesproken als het niet zo is
Waarom is 'hyves is voor sociaal gestoorde mensen' minder een mening dan dat jij hyves leuk vindt?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 09:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Er stond niet "ik vind het grappig dat Dark Phoenix zich zo stoer voelt als hij zegt dat hij geen hyves heeft" dus voel je dan ook niet aangesproken als het niet zo is
'Dat is mijn interpretatie en leid ik af aan zinnen als' gevolgd door een aantal negatieve zinnen over hyves. Hiermee suggereer je dat er meer zinnen kunnen zijn die aan dergelijke eisen voldoen, en naar mijn mening viel mijn opmerking in ongeveer dezelfde categorie (de negatieve berichten over hyves categorie) en dus reageerde ik er op. Nog los daarvan, waarom zou ik niet mogen reageren als ik niet genoemd wordt?

Verder wat Hanneke zegt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 12:02
Verwijderd
Ik heb geen Hyves.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 12:03
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik ben een fanatieke hyver.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 12:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Waarom is 'hyves is voor sociaal gestoorde mensen' minder een mening dan dat jij hyves leuk vindt?
Ho wacht, ik zeg ook niet dat het minder een mening is. Het is evengoed een mening en dus kun je mijn mening net zo goed interpreteren als een andere, dat staat je vrij


Maar over het algemeen wordt bij de groep sociaal gestoorde mensen horen, niet als stoer ervaren. Vandaar mijn interpretatie. Ik zal er ook heus wel eens naast zitten. Daarom noemde ik ook geen namen, het staat je vrij om te kiezen of jij je aangesproken voelt bij mijn opmerking.


@de vraag hoe kieskeurig je bent: ik heb 90 vriendjes op hyves, waarvan ik er ongeveer 10 niet regelmatig spreek of krabbel.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 12:09
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Ho wacht, ik zeg ook niet dat het minder een mening is. Het is evengoed een mening en dus kun je mijn mening net zo goed interpreteren als een andere, dat staat je vrij


Maar over het algemeen wordt bij de groep sociaal gestoorde mensen horen, niet als stoer ervaren. Vandaar mijn interpretatie. Ik zal er ook heus wel eens naast zitten. Daarom noemde ik ook geen namen, het staat je vrij om te kiezen of jij je aangesproken voelt bij mijn opmerking.


@de vraag hoe kieskeurig je bent: ik heb 90 vriendjes op hyves, waarvan ik er ongeveer 10 niet regelmatig spreek of krabbel.
Jeetje. Ik heb er 277 waarvan ik er met ongeveer 260 niets doe op Hyves. Behalve netwerken en af en toe eens een krabbel knallen.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 12:16
Verwijderd
Wow .. wat een discussie over Hyves! Ik heb er zo'n 150 mensen in staan die ik allemaal ken en die ik ook spreek als ik ze tegenkom (op een paar uitzonderingen na). Hyves is voor mijn absoluut geen populariteitsmeter zoals het voor sommige mensen wel is. Het is een leuke manier om iedereen een beetje in de gate te houden. Ideaal voor iemand die een hekel heeft aan MSN!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 13:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jeetje. Ik heb er 277 waarvan ik er met ongeveer 260 niets doe op Hyves. Behalve netwerken en af en toe eens een krabbel knallen.
Hehe
En hoe ken je ze dan dat ze in je hyves terecht kwamen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Wow .. wat een discussie over Hyves! Ik heb er zo'n 150 mensen in staan die ik allemaal ken en die ik ook spreek als ik ze tegenkom (op een paar uitzonderingen na). Hyves is voor mijn absoluut geen populariteitsmeter zoals het voor sommige mensen wel is. Het is een leuke manier om iedereen een beetje in de gate te houden. Ideaal voor iemand die een hekel heeft aan MSN!
Ja ho es effe, ik ken ook wel 100+ mensen die ik ook spreek als ik ze tegenkom, maar die hoef ik niet allemaal op mijn hyve Daar staan alleen mensen met wie ik een connectie ook echt leuk/belangrijk vind. Ik wijs de hele tijd oud-schoolgenoten enzo af

Edit: Ik heb even mijn eigen beleid toegepast en nu heb ik nog maar 37 vrienden
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Ja ho es effe, ik ken ook wel 100+ mensen die ik ook spreek als ik ze tegenkom, maar die hoef ik niet allemaal op mijn hyve Daar staan alleen mensen met wie ik een connectie ook echt leuk/belangrijk vind. Ik wijs de hele tijd oud-schoolgenoten enzo af
Nouja bij mij staan er dus ook de mensen in met wie ik een goede connectie heb gehad. Zoals oud-teamgenootjes, oud-schoolgenootjes en vroegere vriendjes en vriendinnetjes uit de buurt. Ik heb er dus niet alleen familie en goede vrienden instaan. Met die 100+ mensen die is spreek als ik ze tegenkom wil ik aangeven dat ik volgens mij geen mensen in mijn lijst heb staan die ik niet persoonlijk ken of gewoon voorbij zou lopen.

Ik denk dat iedereen de mogelijkheden van Hyves op verschillende manieren benut. Niks mis mee toch? Maar al dat gezeur over intelligentie en sociaal gestoorde mensen is een beetje jammer!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Dat kan best wat genuanceerder, er zijn hier ook mensen die hier vaak zijn, maar ook mensen die het met mate doen.
Naar mijn mening communiceren jongeren tegenwoordig veel te veel door middel van smsen, MSN-en en hyves, dit is echt absurd, vooral als je ziet hoe afhankelijk sommigen zijn van hyves. En dan heb je ook nog sms-taal, alsof al die verschillende dialecten in Nederland nog niet genoeg zijn..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Naar mijn mening communiceren jongeren tegenwoordig veel te veel door middel van smsen, MSN-en en hyves, dit is echt absurd, vooral als je ziet hoe afhankelijk sommigen zijn van hyves. En dan heb je ook nog sms-taal, alsof al die verschillende dialecten in Nederland nog niet genoeg zijn..
Te veel voor wat?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:00
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Hehe
En hoe ken je ze dan dat ze in je hyves terecht kwamen?
De meeste mensen ken ik via school, vroegah, vrienden, dingen doen, bands, conferentie e.d. Sommige mensen zijn gewoon erg handig om een lijntje mee te hebben. Anderen vraag ik me ook wel eens af waarom ze er in staan.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Te veel voor wat?
In vergelijking met de verhalen die ik van mijn ouders hoor. In vergelijking met vroeger dus.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
In vergelijking met de verhalen die ik van mijn ouders hoor. In vergelijking met vroeger dus.
Wat is dat nou weer voor statement?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:11
Verwijderd
Citaat:
[..] alsof al die verschillende dialecten in Nederland nog niet genoeg zijn..
:')
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Naar mijn mening communiceren jongeren tegenwoordig veel te veel door middel van smsen, MSN-en en hyves, dit is echt absurd, vooral als je ziet hoe afhankelijk sommigen zijn van hyves.
Hmm hoe afhankelijk zijn sommige mensen volgens jou dan van hyves?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 16:29
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Naar mijn mening communiceren jongeren tegenwoordig veel te veel door middel van smsen, MSN-en en hyves, dit is echt absurd, vooral als je ziet hoe afhankelijk sommigen zijn van hyves. En dan heb je ook nog sms-taal, alsof al die verschillende dialecten in Nederland nog niet genoeg zijn..
Wat is je alternatief?
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 17:30
Kryser
Avatar van Kryser
Kryser is offline
markla13.hyves.nl

Voel je vrij me toe te voegen. Zit er niet zo veel op, alleen als er wat leuks te beleven is.
__________________
I''ll show you what I've known all this time, God Hates Us All!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 17:40
Verwijderd
Citaat:
markla13.hyves.nl

Voel je vrij me toe te voegen. Zit er niet zo veel op, alleen als er wat leuks te beleven is.
Tja ... "
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 17:44
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Tja ... "
Why should I... idd.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 17:55
Verwijderd
Citaat:
In vergelijking met de verhalen die ik van mijn ouders hoor. In vergelijking met vroeger dus.
Dat het anders is in vergelijking met vroeger impliceert toch niet dat het nu slechter is?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 20:05
Verwijderd
ik vind hyves voor het laagste van het laagste. voetballiefhebbers dus.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 02:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik vind hyves voor het laagste van het laagste. voetballiefhebbers dus.
<3

Vandaag iemand die mij vroeg of ik hyves had weer. My god, zó kansloos zie ik er toch niet uit?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 13:04
Verwijderd
Citaat:
<3

Vandaag iemand die mij vroeg of ik hyves had weer. My god, zó kansloos zie ik er toch niet uit?
Ik zou het nooit aan iemand vragen. Ik zou zoeken op hyves of zoeken op emailadres. Zoja, dan voeg ik hem toe en zonee, dan laat ik hem voor wat hij is.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 13:08
Verwijderd
Citaat:
<3

Vandaag iemand die mij vroeg of ik hyves had weer. My god, zó kansloos zie ik er toch niet uit?
Je kan aan iemands uiterlijk zien of diegene hyves heeft?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:32
Verwijderd
Citaat:
<3

Vandaag iemand die mij vroeg of ik hyves had weer. My god, zó kansloos zie ik er toch niet uit?
Maar waarom is het dan zo kansloos?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 14:36
Verwijderd
Ik heb hyves, pas vanaf begin dit jaar.
Was eerst best fanatiek aan het krabbelen enzo, maar dat is nu wel over. Ik kijk er eigenlijk alleen op als ik een mailtje ontvang dat ik een krabbel of bericht ofzo heb ontvangen. Vaak zeg ik dan niet eens iets terug.

Misschien ga ik hem verwijderen.
Maaarr... misschien ook niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:26
Verwijderd
Citaat:
ik vind hyves voor het laagste van het laagste. voetballiefhebbers dus.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 17:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ik vind hyves voor het laagste van het laagste. voetballiefhebbers dus.
De eigenaars van hyves zouden wel willen dat elke voetballiefhebber een hyve heeft!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Hyves
kdl2010
4 08-08-2010 22:12
Software & Hardware HELP! hyves adres achterhalen middels het plaatjescode?
fruit-automaat
1 07-09-2009 19:38
De Kantine Hyves
Verwijderd
108 02-07-2007 22:09
Software & Hardware Problemen met Hyves
MC Bobie
4 11-08-2006 22:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.