Oud 27-04-2009, 19:16
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag een dikke bigass bus gehuurd, 20 kub, mag ik er niet eens zelf in rijden hahaha. Verder teringveel props gemaakt en ga er zo nog meer maken. morgen videoshoot en overmorgen ook.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Oud 28-04-2009, 11:47
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
ik zit in mexico city de pleurispest te ontwijken en iedereen heeft een mondkapje op en ik vind het maar raar om te zien. Zo even eten halen ergens dus ook maar zo'n kapje scoren.
En hoe gaat het nu daar?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 28-04-2009, 13:00
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ieehh brrr
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 28-04-2009, 20:03
Verwijderd
ik heb vandaag keihard gehangen op de slaapbank en MTV en national geographic gekeken. zo meteen ga ik die kamer bij urm bekijken, en ik hoop zo dat ik hem krijg. vast niet, maargoed HAHA. iedereen duimennnn plz
Oud 28-04-2009, 21:10
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb vandaag de woorden "Schnapsglas" en "Pfannkuchen mit säurer Sahne" in het Russisch geleerd.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 28-04-2009, 21:38
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik heb vandaag ruzie gemaakt met mijn leidinggevende en ben voor straf twee weken doorbetaald naar huis gestuurd HARD!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 28-04-2009, 21:47
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik moest me vandaag legitimeren toen ik een pakje sigaretten ging halen bij de AH to go. Ik voelde me weer jong.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 28-04-2009, 22:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag werd ik gestressed wakker, want ik dacht dat ik me had verslapen en toen ik naar de douche rende in m'n flashy pyjama bleek dat het vriendje van m'n huisgenoot net was overgekomen uit amerika en nu weer voor 2 maanden bij haar woont. Dat was wel even een 'huuuh wtf are YOU doing here' moment.
Daarna philology werkgroep wat normaal heel kut is, maar aangezien ik es een keer huiswerk had gemaakt en de docente voor de verandering nuttige informatie gaf was het best ok en gezellig.
Daarna extras gekeken bij een vriendin (want zij=Daniel Radcliffe fan) en zu hause, want een andere vriendin kwam eten. Slechte MTV series gekeken en Mario Kart gespeeld (omg, wat ben ik daar slecht in zeg, werd steeds laatste *snik*) en nu chillax ik met een muziekje.
Tot volgende week woensdag ofzo heb ik vrij, dus morgen hard Koninginnenach vieren en de rest van de week bijkomen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-04-2009, 11:43
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Ik had het bijna voor elkaar dat er een ruwharig dwergteckeltje dat Lupe zou gaan heten, in huis zou worden gehaald maar op het laatste moment trekt mn vriend de spreekwoordelijke keutel in want blijkbaar kun je veel minder leuke dingen doen wanneer je een hond neemt. Fraai is dat
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 29-04-2009, 12:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik moest me gisteren legitimeren toen ik een pakje shag voor mijn vriendje ging halen bij de AH. Ik voelde me weer jong.
Gebeurde bij mij dus ook en ik moest me zelfs laatst op Urm's werkplek legitimeren toen ik twee wodka cassis bestelde.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-04-2009, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Gebeurde bij mij dus ook en ik moest me zelfs laatst op Urm's werkplek legitimeren toen ik twee wodka cassis bestelde.
haha meen je niet

ik heb vakantie en voer geen hol uit. . misschien vanmiddag maar eens bezig met schooldingen. en vanavond werken.
Oud 29-04-2009, 13:38
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Gebeurde bij mij dus ook en ik moest me zelfs laatst op Urm's werkplek legitimeren toen ik twee wodka cassis bestelde.
Ja maar ik mag al meer dan 10 jaar legaal sigaretten halen. Ik was zo verbaasd dat ik eerst drie tellen schaapachtig heb staan kijken voordat ik überhaupt kon antwoorden.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 29-04-2009, 15:26
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gisteren avond was er een vriendin komen chillen en dat was heel gezellig, toen besloten we dat ze mee zou gaan naar de fotoshoot die ik dus vandaag had. Maar fuck ik had me bijna verslapen het is dat die chick voor mn deur stond om mee te gaan anders was ik gewoon niet komen opdagen Maar het was heel tof en ben heel benieuwd naar de foto's. Straks komt mijn geld binnen en vanavond party!
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 29-04-2009, 18:27
Verwijderd
Citaat:
misschien vanmiddag maar eens bezig met schooldingen.
liegbeest, want ik was net met urm in de stad want we gingen SHOPPENNNN. vanavond koninnenach vieren met vrienden, en daarna ga ik urm lastig vallen op haar werk. nu eerst maar eens heeeeeerlijk douchen.
Oud 29-04-2009, 18:39
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vanmorgen moest ik werken, maar aangezien ik varkensgriep heb ging dat niet zo lekker. gekletst met een surinamer met naaldenfobie die het had over 'spuitjes' en 'ik klap die zuster'. ook had ik net een heldere patient geprikt en toen ik gedag zei, zei hij 'dag KONIJN' . daarna heel kritisch wetenschappelijke artikelen gelezen. al thuis wilde ik met mn huisgenoot knakworsten eten, maar nergens waren meer witte bolletjes te koop. uiteindelijk toch gevonden bij de 3e bakker en lekkere broodjes knakworst gegeten. nu ga ik proberen mijzelf uit de binnenstad te wurmen en mij te begeven naar oost. en dan vannacht weer terug.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 29-04-2009, 18:44
Verwijderd
waar hang je vanavond kuik?
Oud 29-04-2009, 23:53
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
waar hang je vanavond kuik?
momenteel weer thuis, omdat die griep me velt . maar ik heb mn fiets wel op jouw grachtje geparkeerd, omdat ik er niet meer langskon . jij dan?

en om even ontopic te blijven: ik duik zo lekker mn bedje in hopende dat ik morgen beter ben.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 30-04-2009, 06:05
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Gister eerst aan de thesis, toen een leuke lunch, toen een cijfer terug voor mn midterm dat best goed was maarrr de lieve mijnheer zei dat ik mn essay topic nog maar eens goed moest overdenken. Sukkel, want het is al af. Daarna snel naar de trein want we moesten oranje spullen zoeken voor koninginnenacht. Nu is dat in HK wat lastiger dan in NL, maar uiteindelijk hadden we toch wel ook nog kroontjes. Dus toen naar karaoke, waar dat liedje van de Venga Boys een ultieme hit waren (vooral als je I want a Double Room zingt), maar vooral my heart will go on. En daarna uit, waar iedereen dacht dat iemand zn bachelorette party had. Maar gelachen hebben we.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 30-04-2009, 13:10
Verwijderd
Ik ging vannacht natuurlijk de stad in met vriendinnetjes, en dat was te gek. Uiteindelijk kwamen we terecht in de Mesa Cosa, een studievereniging voor sportieve mensen zoals ik 6 bier voor 5 euro! Daarna gingen we naar Shadrak, en Urm had het vet druk en ik had een stok met lampen erin dus dat was mooi. Toen ik naar huis fietste met een blikje bier in m'n handen kreeg ik een boete van 50 euro voor openbaar dronkenschap. Iedereen was zat, en normaal gooien ze gewoon je bier weg, maar nu ineens niet. Eikels.
Oud 30-04-2009, 13:45
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik raakte vandaag de macht over het stuur kwijt
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 30-04-2009, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik raakte vandaag de macht over het stuur kwijt
hehe Als ik vanavond niet naar een feest kan gaan in Amsterdam maak ik je af.
Oud 30-04-2009, 18:21
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
afgelopen twee dagen videoclip opge4nomen, gisteravond naar utrecht geweest en alleen maar een portemonnee gekocht ( omg wat een kutrommelmarkt zeg) en toen 's nachts bus uitladen en terugbrengen naar het verhuurbedrijf. vandaag uitgeslapen en genikst. beetje de terror op tv bekijken, overdreven gelul allemaal.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 30-04-2009, 20:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren naar Den Haag geweest met 2 vriendinnen. Daar gemeet met een goede vriend die weer mensen kenden die een BBQ gaven. Het was allemaal erg viavia, maar ik heb een hoop coole mensen ontmoet, waaronder een supergaaf Engels wijf die stijl achteroversloeg omdat ik 'proper english' kon praten en met haar zitten kletsen over coole bandjes, accenten en hoe raar de Nederlandse taal eigenlijk is.
Na de BBQ de stad in geweest en dat was best drama met zo'n grote groep want we waren steeds mensen kwijt waardoor we echt steeds moesten staan wachten. Uiteindelijk gemeet bij Triggerfinger en los gegaan met vodka en stomme danspasjes.
Later die avond een haagse kapsalon gehaald en bij een vriend blijven tukken. Ik had alleen geen slaapzak, dus ik lag te bevriezen. Gelukkig mocht ik er later bij een andere vriend bijkruipen.
Na 2 uur slaap was ik echt kkgaar en besloot ik maar weer terug te gaan naar Leiden. Dacht ik. De trein sjeesde gewoon door en stopte pas op schiphol, grr. Het stukje van een kwartier duurde dus ineens een uur.
Nog met 2 vriendinnen door Leiden gestruind langs echt een hele lame rommelmarkt en in 't zonnetje gezeten en nutteloze crap gekocht.
Nu ben ik teringgaar dus ik ga zo maffen, want morgen weer arbeid.
Weltrusten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-05-2009, 00:56
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik werd vanacht half aangevallen door de M.E. in utrecht oooo dat was fucking eng
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 02-05-2009, 19:27
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gisteren een drankje gedaan met een vriend in de stad en vandaag heb ik eindelijk mijn slaap wat ingehaald van de afgelopen dagen. Vanavond weer de stad in als het goed is, een beetje shaken met da garrrls
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 02-05-2009, 20:15
Verwijderd
Ik heb vandaag een moodboard in elkaar gezet, en gelukkig kon iemand me helpen want ik snapte er helemaal niets van. Ik vind dat het voor een eerste keer best goed is gelukt. Net m'n pizza op, en zo douchen en naar Urm, want ik ga met haar naar een feestje, en ik ga als haar partner
Oud 03-05-2009, 22:55
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
De laatste dagen vooral bezig geweest met mijn beste vriendin helpen haar nieuwe appartement op te knappen. Gisteren een raam uit moeten breken om een bank naar binnen te hijsen. Daarna des avonds naar the Winston Kingdom alwaar mijn beste vriendin moest spelen met haar band. Daarna gauw naar huis omdat bleek dat onze gitarist terug in het land was. Thuis aangekomen veranderde ons huis in een groot feest! Veel drank en heel veel toffe muziek en vreemde strapatsen. Vandaag naar patro cafe alwaar de eerder genoemde band een ep presentatie had. Daarna naar een andere kroeg waar AskForBob een enorme kutset neerzette. Daarna naar mijn ouders geskate, aangezien ik sinds 7 jaar sindskort weer mijn deck onder het stof vandaan heb gehaald. Wat zooi opgepikt en daarna weer naar huis geskate. Vanavond rustig aandoen.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 03-05-2009, 23:37
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister ging ik een vriendin helpen verhuizen en we moesten dingen takelen en dat was best eng. bij de tweede keer takelen vielen er namelijk twee verhuisdozen naar beneden, omdat het net te vol zat. je zou maar een verhuisdoos op je hoofd krijgen. daarnaast waren we ook nog eens een toeristische attractie , vooral toen de wasmachine omhoog werd getakeld. savonds biertjes gedronken in het park, daarna the asteroids galaxy tour gezien in paradiso en dat was tof. mijn fiets was gesneuveld, dus moest ik terug met de nachtbus, maar die had ik gemist. gelukkig mocht ik een heel stuk achterop de fiets van mn mate, nadat we onze zoektocht naar een snackbar die nog open was hadden gestaakt. vandaag was ik gaar, want griep + kater is geen goede combinatie. nu ga ik lekker slapen dus.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 04-05-2009, 14:13
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb de afgelopen 5 dagen eigenlijk alleen maar mijn verjaardag gevierd, terwijl ik dit jaar geen zin had om mijn verjaardag te vieren
Een enorm leuke jongen ontmoet die me deze dagen ook in een roes laat leven
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 04-05-2009, 19:59
$moky
$moky is offline
zo vandaag : ben naar school geweest de helft van de leerkrachten waren er niet (kan aleen gebeuren in suriname)
ga zo ff wat rookgerij halen ,en de rest van de dag gewoon lekr rusten en muziek luisteren

vanavond komt me vriendje ff langs

dat was het
Oud 05-05-2009, 12:50
Verwijderd
ik ga zo met urm en andere vriendinnetjes hossen op het bevrijdingsfestival in groningen. dio here we come!
Oud 07-05-2009, 15:24
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Morgen ga ik naar de Efteling!
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 07-05-2009, 17:37
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ivm. koninginnedag, slecht weer, bevrijdingsfeest, etc. heb ik een week niet gefietst. Eindelijk weer op pad gegaan, blijkt dat mijn broertje vorige week op een of andere manier de achteras naar de tyfus heeft geholpen, GODVERDOMME!
Oud 07-05-2009, 19:48
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag gebikkeld bij voetbalvrouwen, het was een zware strijd maar het is allemaal goedgekomen EN ik kreeg een kusje van de geluidsman hihi.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 07-05-2009, 19:55
Verwijderd
ik ging eergisteren met urm + friends naar het bevrijdingsfestival, en het was allemaal heel leuk tot het begon te regenen. na fun met de ponchos werd ik chagrijnig en wilde ik naar huis. toen heb ik maar iemand gebeld en ging ik daar zitten, en later kwam urm ineens ook nog (L) gisteren de hele dag brak in bed gelegen, vannacht films gekeken met iemand en wijn gedronken, en vandaag weer veel te lang in bed gelegen en nu ga ik opruimen en daarna koken.
Oud 08-05-2009, 12:36
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Schoolwerk, en ik kreeg gisteren het bericht dat een goede bekende dood is gevonden in zijn woning. Vorige week z'n laatste gig gezien, harde shit.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 08-05-2009, 16:24
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik geloof dat ik een nieuwe lover heb
Heb de afgelopen dagen eigenlijk alleen met hem doorgebracht, maar wel in combinatie met mijn vriendinnetjes. Was achteraf gezien een geweldige vakantie
Vanavond ga ik werken, morgenavond naar een concert van Anouk, ben benieuwd!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-05-2009, 17:42
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ik kon vandaag eindelijk mijn nieuwe auto ophalen, dus daar ben ik heel content rondjes mee gaan rijden. Verder de stad ingegaan om mijn broek naar de kleermaker te brengen en die leek een beetje op de tokkie versie van Lagerfeld haha. Straks ga ik een broodje klaar maken, The Sonics luisteren en even bedenken wat ik vanavond ga doen tot mijn vriendin terug is uit Utrecht.

HMMMM.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 08-05-2009, 21:33
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag weer gewerkt en er was een vervangende setdresser geregeld ( gisteren ging de andere namelijk midden in een scene jankend naar huis onder het mom 'liefdesverdriet'... geen respect van mijn kant iig) en dat was echt heel relaxt, werkte prima en er was voor de verandering eens geen stress op de set. helaas komt maandag die jankbal weer.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 10-05-2009, 00:09
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
lekker buiten houtwerk geschuurd en gelakt. beetje gespelevaart met en leren inparkeren met een motorbootje. heerlijk gebbqt op t schip, en nu chillen met een biertje.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 10-05-2009, 11:51
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Eergisteren was ik in de Efteling en het was heel mooi weer, alleen de droomvlucht was stuk en in het sprookjesbos was er een kinderwagen invasie en konden we de uitgang niet vinden. Verder was het !
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 10-05-2009, 12:02
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb vanavond een 'Spargelfeier' met mijn huisgenoten, dus de voetjes zullen wel flink van de vloer gaan.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 10-05-2009, 15:51
Verwijderd
Ik ging gisteren The Beach kijken en patat vreten met Urm. Daarna naar een feestje, en toen gingen we met veel mensen de stad in en toen waren we zat. En nu is ze net weer weg, en nu ga ik 80 pagina's lezen voor een of ander dom mini tentamen?
Oud 10-05-2009, 16:24
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
en in het sprookjesbos konden we de uitgang niet vinden
Haha, dat had ik ook een keer. Slecht aangegeven joh. Het is volgens mij ergens bij doornroosje naar rechts.

Vandaag uitgeslapen, school gedaan, de ouders opgezocht en samen overpriced dim sum gegeten en toen heb ik ze in een taxi naar het vliegtuig gezet . Oh, dat was naarder dan ik dacht. Maar toen kwam ik op het station een friend tegen die eigenlijk nu in Beijing had moeten zitten maar daar dus nog niet was omdat ie vanochtend niet kon opstaan ivm kater. Dus we gaan morgen wat drinken en straks ga ik ook nog wat drinken met een friend die net terug is uit 'Nam. Mooie dag. En het is lekker weer jonge!!
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 11-05-2009, 19:10
Verwijderd
Mijn huisgenoot is vet tof, maar soms vind ik hem zo stom. Onze kutte huisgenoot gaat weg, en daarom zou ik het zusje van Urm uitnodigen om die kamer te bekijken. Nu wil hij dat ineens toch maar niet, omdat ik haar al ken en hij heel bang is omdat we hem dan misschien wel gaan buiten sluiten? En ik ben er al tegenin gegaan, maar hij wil het verdomme echt niet. Tering zooi. Nu hebben we die kamer maar op kamernet geramd, en de eerste 2 reacties net waren echt KUT haha. Nu ga ik eten halen, koken en afwassen.
Oud 12-05-2009, 20:47
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou, vandaag was weer dolletjes, een collega stapte op, 4 dagen voor de wrap... lekker dan. toen maar besloten dat we haar lekker toch niet nodig hebben en er het beste van gemaakt. verder was vandaag de videoclip waaraan ik laatst heb meegewerkt online gezet en hij is best leuk geworden

__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 13-05-2009, 12:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Een beetje hysterisch , maar wel tof .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 14-05-2009, 00:01
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja lekker lastig te kijken clippie, weer eens wat anders! Nu maar hopen dattie op tv mag thanks!
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 14-05-2009, 11:51
Verwijderd
Die zwarte rand eromheen beweegt net teveel naar mijn smaak, ik snap wel waarom ze dat zo gedaan hebben maar zeker in het begin is het lichtelijk storend. Voor de rest wel heel leuk ja Zou gaaf zijn als 'ie op tv mocht.

Ontopic; eergisteren de nacht doorgehaald en daarna om zeven uur 's avonds al gaan slapen, dus nu ben ik een uitgeslapen rakker. Strakjes college van een leuk vak, lekker leren over intermediaire onzin, feedback krijgen op m'n screenplay en kijken naar werk van andere studenten Daarna even naar m'n ouders om te kroelen met de kat en vervolgens met m'n soortvanloverrrr swingen op dubieuze jazzdeuntjes. Prima.
Oud 14-05-2009, 14:32
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
haha monsieur plastique.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 21:05
De Kantine Het grote ctrl+v topic #67
TopDrop
500 31-08-2007 17:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 11:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.