Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2012, 09:56
audrey1616
audrey1616 is offline
Hoiiiiiiiiiii,

Ik ben Audrey en zit nu in havo 4. Volgend jaar dus in havo 5.
En nu moeten we een profielwerkstuk maken.
Samen met een vriendin doe ik het over graffiti.
Zouden jullie daarom een korte vragenlijst voor mij willen invullen over graffitit?
Het zijn maar 6 vragen XD
En zijn er hier mischien mensen die zelf graffiti maken?
Want diegene zou ons echt heel erg kunnen helpen.
Dat zou heel fijn zijn!!!!

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=113758

Alvast bedankt voor het invullen!!!

Groertjesssss

Laatst gewijzigd op 06-07-2012 om 17:11. Reden: link vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2012, 11:45
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Misschien kun je de vragenlijst alvast neerzetten zodat mensen die kunnen invullen?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 17:11
audrey1616
audrey1616 is offline
oeps... ja sorrie vergeten... ik heb hem er nu bijgezet XD
Met citaat reageren
Oud 06-07-2012, 23:05
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Voor een profielwerkstuk mag het wel wat beter, de antwoorden zijn niet de antwoorden wat ieder mens zou willen geven. En de taal, dus.

Komen we de resultaten ook nog te zien?
__________________
alles
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 14:48
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik mis de nuance. Zo zou ik sommige graffiti die met mijn toestemming op mijn muren wordt gespoten heel erg waarderen, maar zonder toestemming en als het eruit ziet zoals de meeste graffiti zou ik het heel erg niet waarderen. Het hangt ook niet alleen af van waar of alleen af van welke graffiti, maar vaak als combinatie.

Voorstel: maak een andere enquête met plaatjes van graffiti en stel dan bij zo'n plaatje de vraag 'Vindt u dat deze graffiti op een plaats waar dat niet is toegestaan, zou moeten blijven staan?' of 'Zou u graag tegen deze graffiti aankijken?' - want er zit echt een enorm verschil tussen:



en



Ik kan je enquête in ieder geval niet invullen met de vragen zoals ze nu zijn. Gewoon omdat er teveel verschil is en mijn antwoorden veel genuanceerder zijn dan 'ja' of 'nee'.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 18:43
audrey1616
audrey1616 is offline
het gaat er niet om ingewikkelde dingen... het gaat om het antwoord dat het eerst bij je opkomt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2012, 19:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
het gaat er niet om ingewikkelde dingen... het gaat om het antwoord dat het eerst bij je opkomt.
Dat staat nergens. Dan zou je iets moeten vragen als 'wat associeer je meer met graffiti, kunst of vandalisme'? of een antwoordmogelijkheid geven als 'zowel vandalisme als kunst'. Of misschien kun je er stellingen van maken en dan vragen of mensen het er een beetje mee eens, heel erg mee eens, niet echt mee eens of mee oneens zijn.

En de vraag 'Zou u willen weten waarom mensen zich uiten op muren (en hier meer respect voor krijgen)?' vind ik ook niet helemaal correct, omdat je helemaal niet zeker weet of iedereen meer respect krijgt voor graffiti als ze er meer van weten (en als je invult dat je er meer van wilt weten dat je dan automatisch ook zegt dat je er dan meer respect voor zou krijgen).
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 07:05
audrey1616
audrey1616 is offline
je hoeft hem niet in te vullen hoor ;-)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 14:40
Verwijderd
Audrey1616, de dingen die hier geschreven worden zijn bedoeld als feedback, zodat je elementen in je profielwerkstuk kunt verbeteren. Probeer het niet op te vatten als kritiek maar neem het mee in de vraagstelling van je enquete en profielwerkstuk, je krijgt er geheid een beter cijfer door
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 15:11
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
"Zou u willen weten waarom mensen zich uiten op muren?"

Rare vraag; je gaat er van uit dat mensen dat nog niet weten. Of dat graffitispuiters zich altijd "uiten" als ze dat doen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2012, 15:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op vrijwel elke vraag ingevuld 'Ligt eraan hoe het eruit ziet', dus ik vraag me af hoeveel je er aan hebt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 21:14
Verwijderd
Ik heb nooit graffiti gespoten. Alleen tags gezet. Vind ik het vandalisme: ligt eraan waar, als mensen niet aangeven dat het kan, dan is het naar mijn mening vandalisme. Maar dat ik het vandalisme vind betekend niet dat ik het geen kunst vind.

Vertel mij maar eens hoe ik dit overbreng in deze enquette. Ik denk dat er wat meer toelichting gegeven moet kunnen worden.

Ik heb de enquette wel ingevuld met wat mij het beste leek. Ik hoop dat je PWS gaat lukken succes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen hoiii..... help!!!!!!!!!!!
audrey1616
4 21-07-2012 19:22
Algemene schoolzaken Willen jullie deze enquete invullen? Hiphop
onderzoeker
124 05-01-2005 06:44
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Willen jullie deze enquete invullen? Hiphop
onderzoeker
9 20-12-2004 09:48
Algemene schoolzaken Enquette over grafitti en sticker-art
paulatjuhhh
41 01-01-2004 12:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.