Oud 22-06-2016, 12:41
OurLordAndSavio
Avatar van OurLordAndSavio
OurLordAndSavio is offline
Iedereen houd van een lekker avondmaal maar om dit te maken kan een behoorlijke klus zijn. Daarom lijkt het me een leuk idee om makkelijke snelle recepten te delen die verrassend goed smaken.

Ik begin wel met een recept van me moeder,

Tortellini a la minute
Benodigdheden:
  • 2 zakjes tortellini
  • Ongeklopte slagroom
  • Theelepel gepureerde knoflook
  • Zakje geraspte kaas
  • Tomatenpuree

Bereidingswijze:
Breng een pan met water aan de kook, voeg vervolgens de zakjes tortellini toe en laat deze gedurende 15 minuten zacht koken. Zorg er wel voor dat de pan niet overkookt. Giet na de 15 minuten het water af en voeg de rest van de ingrediënten tegelijk toe. Roer de pan even goed door totdat alles gelijkmatig is verdeeld en de kaas is gesmolten. Serveer de tortellini in bakjes voor ultiem eetgemak.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2016, 14:05
Danila
Avatar van Danila
Danila is offline
Heerlijke komkommer broodjes!

Je maakt deze Heerlijke komkommer broodjes simpel en snel. Doordat je komkommer gebruikt in plaats van brood scoor je gelijk al punten. Komkommer bevat namelijk veel water en minder dan 2 gram koolhydraten. Je kunt het maken voor als tussendoortje, maar ook combineren bij een grotere maaltijd.

Wat heb je nodig?

– Een komkommer(liefst wat breder)
– Smeerbare kaas of avocado
– Plakjes kalkoen(gerookt)
– Dille
– Peper

Spoel de komkommer goed af en deel deze in ongeveer 3 stukken. Zet een stuk komkommer rechtop en snij deze in plakjes. Voor de juiste uitleg met de afbeeldingen erbij kun je best even kijken op http://bgreat.nl/great-food/heerlijk...van-komkommer/

Het is echt super lekker en het kost je weinig tijd!

Eet smakelijk
Met citaat reageren
Oud 14-07-2016, 18:10
GekkeMan124
GekkeMan124 is offline
Citaat:
Iedereen houd van een lekker avondmaal maar om dit te maken kan een behoorlijke klus zijn. Daarom lijkt het me een leuk idee om makkelijke snelle recepten te delen die verrassend goed smaken.

Ik begin wel met een recept van me moeder,

Tortellini a la minute
Benodigdheden:
  • 2 zakjes tortellini
  • Ongeklopte slagroom
  • Theelepel gepureerde knoflook
  • Zakje geraspte kaas
  • Tomatenpuree

Bereidingswijze:
Breng een pan met water aan de kook, voeg vervolgens de zakjes tortellini toe en laat deze gedurende 15 minuten zacht koken. Zorg er wel voor dat de pan niet overkookt. Giet na de 15 minuten het water af en voeg de rest van de ingrediënten tegelijk toe. Roer de pan even goed door totdat alles gelijkmatig is verdeeld en de kaas is gesmolten. Serveer de tortellini in bakjes voor ultiem eetgemak.
Hmmm dit was inderdaad best lekker!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 07:56
TRXD
TRXD is offline
Met gestoomde of gekookte rijst is in vrij korte tijd ook veel mogelijk :-) Een paar uien en tomaten samen in de pan met een stuk kipfilet en je hebt simpel (en vrij snel) eten met weinig calorien (als dat een wens is). Evt. een gebakken ei erbij en je bent snel klaar.
__________________
Kijk ook eens op www.golaos.nl
Met citaat reageren
Oud 19-08-2016, 10:39
OurLordAndSavio
Avatar van OurLordAndSavio
OurLordAndSavio is offline
Citaat:
Hmmm dit was inderdaad best lekker!
Had eigenlijk niet verwacht dat iemand het echt ging maken Fijn dat het gesmaakt heeft!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.