Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2004, 13:17
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
Tsjah, Bonjaski weer gewonnen, voorde 9'de keer dat een Nederlander het wint. Ernesto hoost vs remy bonjaski was dan toch wel het hoogtepunt voor mij, de klappen en trappen vlogen echt heen en weer.

Iemand anders gekeken? de gevechten gedownload ? Volgt er hier iemand uberhaubt K1 of andere MMA toernooien ?>
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2004, 13:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Die heeft vorig jaar toch ook gewonnen?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:18
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-12-2004 @ 14:17 :
Die heeft vorig jaar toch ook gewonnen?
ja
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:32
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
wat een klote loting !!

volgens mij wisten de japanners al dat mushashi in de finale zou komen...
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:34
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 06-12-2004 @ 14:32 :
wat een klote loting !!

volgens mij wisten de japanners al dat mushashi in de finale zou komen...
idd elk jaar hetzelfde
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:35
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik volg het niet echt meer...teveel gezeik met 180 kg wegende paarden, vatzige sumoshit etc...gewoon triest commercieel vertoon.

Maargoed, hoost vs bonjaski maar eens downen dan binnenkort. En wel grappig dat Nederland gewoon blijft winnen... Hopelijk blijft Bonjaski de eer nog hooghouden voor een tijdje..

Hoelang zijn ze nou bezig? sinds '93 toch? 12 keer...9 keer nederlanders
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:39
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-12-2004 @ 14:35 :
Ik volg het niet echt meer...teveel gezeik met 180 kg wegende paarden, vatzige sumoshit etc...gewoon triest commercieel vertoon.

Maargoed, hoost vs bonjaski maar eens downen dan binnenkort. En wel grappig dat Nederland gewoon blijft winnen... Hopelijk blijft Bonjaski de eer nog hooghouden voor een tijdje..

Hoelang zijn ze nou bezig? sinds '93 toch? 12 keer...9 keer nederlanders
'
ja

hoost 4x
bonjaski 2x
aerts 3x
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 13:47
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
hmm.

maar die bonjasky is ook echt een fuckin geweldenaar

wanneer wordt het uitgezonden?
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Wordt eind deze maand uitgezonden op Eurosport...
Ik geloof iets van de 27e ofzo.

Ik volg het ook al een jaar of 4. En het is inderdaad jammer dat het de laatste tijd steeds vaker voorkomt dat een Akebono of die reus uit Brazilie (ben z'n naam kwijt) vanuit het niets tegen de grote vechters als Hoost, Sefo en Ignashov komen te staan.
Al vind ik het geen probleem dat een man als Botha meedoet. K1 is toch een systeem dat is ontwikkeld om verschillende vechters uit verschillende vechtsporten tegen elkaar te laten knokken. En die Botha houdt zich toch heel redelijk staande.

Ik heb van deze finale al een aantal fragmenten gezien. Onder andere de geweldige KO van Koaklai tegen Mo.
Tja, en dat Jappen altijd op meer steun van de (volledig Japanse) jury kan rekenen is algemeen bekend. Het schijnt ook deze finale weer zo geweest te zijn dat Musashi onterecht tot de Finale is geraakt. Zowel tegen Sefo als tegen Koaklai was hij onterecht als winnaar verkozen. En das toch jammer, want dit soort uitslagen beschadigen de sport.

En Bonjaski is gewoon een fantastische vechter. Mooi, technisch en zeer spectaculair altijd.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:15
Middlefinger1
Avatar van Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 06-12-2004 @ 15:06 :
Wordt eind deze maand uitgezonden op Eurosport...
Ik geloof iets van de 27e ofzo.
Tja, en dat Jappen altijd op meer steun van de (volledig Japanse) jury kan rekenen is algemeen bekend. Het schijnt ook deze finale weer zo geweest te zijn dat Musashi onterecht tot de Finale is geraakt. Zowel tegen Sefo als tegen Koaklai was hij onterecht als winnaar verkozen. En das toch jammer, want dit soort uitslagen beschadigen de sport.

En Bonjaski is gewoon een fantastische vechter. Mooi, technisch en zeer spectaculair altijd.
vorig jaar hoorde aerts eigenlijk tegen bonjanski in de finale te staan... en dan ook nog die extra ronde durven geven... teringjappen, maak dan geen K-1 als je niet wil dat er andere nationaliteiten dan jappanners in de finale komen te staan
__________________
Nee, ik spreek geen alto !!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 06-12-2004 @ 15:15 :
vorig jaar hoorde aerts eigenlijk tegen bonjanski in de finale te staan... en dan ook nog die extra ronde durven geven... teringjappen, maak dan geen K-1 als je niet wil dat er andere nationaliteiten dan jappanners in de finale komen te staan
Die wedstrijd tegen Aerts had inderdaad minstens een extra ronde verdiend. Maar het was ook wel een beetje de fout van Aerts omdat hij wist dat Musashi altijd het voordeel van de twijfel zou gaan krijgen. Aerts was in die wedstrijd iets te behoudend bezig naar mijn mening... En vorig jaar vocht die Musashi toch een sterk tournooi.
En dat de Jappen een Jap in het tournooi willen hebben vind ik wel begrijpenlijk. Maar dan moeten ze de strijd wel eerlijk houden. Musashi is uit zichzelf ook in staat om een Sefo te verslaan, zoveel heeft die jongen zichzelf wel verbeterd in de laatste jaren. Maar als hij het niet waarmaakt verdient hij simpelweg niet om verder te gaan.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:10
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Wat is er gebeurd met Ignashov? Ik weet zeker dat hij of cro cop, bonjaski wel aankan...

Ik herinner me nog 'een tijdje geleden' dat bonjaski helemaal niiiiiiiiks in te brengen had tegen mirco.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-12-2004 @ 16:10 :
Wat is er gebeurd met Ignashov? Ik weet zeker dat hij of cro cop, bonjaski wel aankan...

Ik herinner me nog 'een tijdje geleden' dat bonjaski helemaal niiiiiiiiks in te brengen had tegen mirco.
Ignashov is in de 'Final Elimination' voor de grote finale uitgeschakeld door Koaklai. Na een extra ronde.



En Bonjaski is in de laatste twee jaar zoveel sterker geworden dat hij geen schim meer is van de Bonjaski die ooit tegen Mirco in de ring stond. Ik denk dat die twee zeer aan elkaar gewaagd zullen zijn als je ze nu tegen elkaar in de ring zou zetten.

Die Koaklai is trouwens ook een jongen om in de gaten te houden. Heeft toch al een Ignashov en een Mo verslagen. Niet de minsten in de K1.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:57
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
2 sta er verbaast van dat Ignashov het zo 'slecht' doet...als hij nou blijft knieen en trappen en vooral actief doen...dan maakt(e) hij het helemaal...maarja hij zakte in een 'tijd' geleden....

Naja Bonjasky is natuurlijk niet te onderschatten, als 2malig K1 kampioen, maar Mirco heeft alles (gevarieerd...sommige dingen heeft hij noeti nodig natuurlijk zoals grondvechten). Zolang hij maar niet passief vecht, denk ik dat hij het zo moeten kunnen winnen van Bonjaski ('dus' K-1 winnen)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-12-2004 @ 16:57 :
2 sta er verbaast van dat Ignashov het zo 'slecht' doet...als hij nou blijft knieen en trappen en vooral actief doen...dan maakt(e) hij het helemaal...maarja hij zakte in een 'tijd' geleden....

Naja Bonjasky is natuurlijk niet te onderschatten, als 2malig K1 kampioen, maar Mirco heeft alles (gevarieerd...sommige dingen heeft hij noeti nodig natuurlijk zoals grondvechten). Zolang hij maar niet passief vecht, denk ik dat hij het zo moeten kunnen winnen van Bonjaski ('dus' K-1 winnen)
Ignashov oogt de laatste tijd erg lui. Hij had natuurlijk al zo'n uitstraling dat nix hem interesseerde en dat hij zijn tegenstander wel even de ring uit zou meppen, maar de laatste tijd is ook de felheid tijdens de gevechten een stuk minder geworden.

En ik ben ook altijd al een fan geweest van Cro Cop. Een geweldige vechter. Ik denk dat het een prachtige wedstrijd zou worden tussen die twee. Je bent in ieder geval verzekerd van een spectaculair gevecht. Ik zou niet durven te voorspellen wie er zou winnen eerlijk gezegt.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:24
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
Schijnen heel wat twijfelachtige beslissingen genomen te zijn.
het was zeker mooi toen kaoklai met een highkick mighty mo uitschakelde, met een gewichtsverschil van zo`n 50 kilo.
en jammer dat aerts zich heel snel blesseerde, had hem het liefst de gp zien winnen. maar toch leuk dat bonjasky weer heeft gewonnen.
verder volg ik wel aardig wat kickboksen en mma , vooral de resultaten.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 23:21
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
Citaat:
el manuel schreef op 06-12-2004 @ 19:24 :
Schijnen heel wat twijfelachtige beslissingen genomen te zijn.
het was zeker mooi toen kaoklai met een highkick mighty mo uitschakelde, met een gewichtsverschil van zo`n 50 kilo.
en jammer dat aerts zich heel snel blesseerde, had hem het liefst de gp zien winnen. maar toch leuk dat bonjasky weer heeft gewonnen.
verder volg ik wel aardig wat kickboksen en mma , vooral de resultaten.
ik heb van team aerts trainingen kunnen genieten (kijken hé niet meedoen) op mijn sportschool, hij had zich iig goed voorbereid met oa rené roozen.
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:54
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
Citaat:
combat95 schreef op 07-12-2004 @ 00:21 :
ik heb van team aerts trainingen kunnen genieten (kijken hé niet meedoen) op mijn sportschool, hij had zich iig goed voorbereid met oa rené roozen.
lijkt me echt cool om te zien, die trainingen. Tja ik denk dat ze allemaal zich wel goed voorbereid hadden, dit nemen ze niet licht op vooral zo lullig dat aerts de laatste jaren elke gp zoiets heeft: vorig jaar musashi beslissing, jaar daarvoor de beslissing tegen sefo, jaar daarvoor ook een blessure dacht ik. Naja hopen dat ie volgend jaar nog meedoet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-12-2004, 15:37
the Phitt
Avatar van the Phitt
the Phitt is offline
laatste wedstrijd was wel aardig om die 2 extra ronden te zien. Verder was het niet zo boeiende Finale. En zonde dat Aerts al zo snel zijn voet blesseerde
__________________
Oude tijden zullen gaan herleven... Leve de Nostalgie. (en N.E.C. Nijmegen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.