Oud 18-06-2008, 14:36
Verwijderd
Citaat:
neeeeeeee!! ik ben pro-wolf!!
Toch wel?
Advertentie
Oud 18-06-2008, 14:42
Verwijderd
ja
Oud 18-06-2008, 19:23
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik hoop toch nog steeds dat de laatste wolf wint

*troost sterrenmeisje*
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 18-06-2008, 21:21
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Flowtje zat, als altijd om deze tijd, te puzzelen in de huiskamer. In dezelfde stoel als altijd, dezelfde puzzel. Uice kwam binnengelopen, en plofte vlak naast haar een stoel neer, zodat hij weer fijn naar Flowtje kon kijken. Er straalde zoveel rust van haar uit, lief en onveranderlijk, vond Uice haar. Zij was zijn enige houvast nog, in deze inrichting. Bij bosjes vielen mensen neer, terwijl deze inrichting zo hoog scoorde op de saaiheidsmeter.

Flowtje keek op toen er iemand naast haar ging zitten. "Oh, Uice maar," dacht ze opgelucht. Even was ze bang geweest dat er iemand anders ineens binnenkwam, iemand die haar weerhield van het puzzelen. En dat kon natuurlijk niet, want puzzelen was haar leven. Als ze even aan iets anders dacht dan puzzelen werd ze helemaal gek, dan kwamen de grote vragen des levends weer in haar op en kon ze niet anders dan daaraan denken. En ze had er geen antwoord op. Ze wist het niet. Puzzels, die waren tenminste veilig. Die snapte ze, en daar kon ze wat mee. Uice was ook veilig, die deed geen vlieg kwaad. Hij kwam altijd rond deze tijd bij haar zitten.

Heel voorzichtig liep Lisa de woonkamer binnen, ze wou niemand storen, alleen even kijken of evilblue er misschien was. Ze had hem de hele dag nog niet gezien, en dat vond ze best vreemd. Normaal gesproken hield hij haar dag en nacht in de gaten, nog steeds proberend haar op te sluiten in de isoleercel.

Ze knielde naast Uice neer, flusiterde "Weet jij misschien waar de anderen zijn? Sinds de ongelukken schijnt niemand zich meer te houden aan de dagelijkse rituelen." Uice schrok, "d-dagelijkse rituelen? ik.. ik had gisteren moeten. moeten douchen.." Hij begon heel zenuwachtig aan zijn kleren te plukken en kon niet meer stil zitten. Het leek of de wereld op hem af kwam.

Maar Lisa was hier ondertussen aan gewend. "rustig maar Uice, je bent een beetje in de war met de dagen geloof ik. je moet vandaag douchen, lieve Uice," zei Lisa kalm, terwijl ze over z'n arm streek. Het hielp, Uice werd weer rustiger, maar ergens zat hem toch iets niet lekker.
"Doe maar kalm, Uice. Ik ga de anderen eten brengen, ik ben zo terug."

Flowtje had van dit alles weinig meegekregen, maar toen ze opkeek, liep Lisa net de deur uit. Uice was onrustig, dat kon ze merken. "Lisa had dit gedaan, zij zat overal achter!" schoot het door haar heen, maar haar puzzel was toch interesanter. Ze glimlachte even naar Uice, en puzzelde vervolgens weer verder.

Evilblue lag op het afdakje, nog steeds te jammeren van de pijn. Hij had het helemaal koud, en voor het eerst in zijn leven had hij gewild dat hij iets meer aan had dan een regenjas. En dat hij z'n armen kon bewegen om zijn jas dicht te doen, maar hoe hij ook probeerde, zijn lichaam reageerde niet op wat hij wou.

Uice zat nog steeds in zijn stoel, voor zich uit te staren. "flowtje glimlachte," dacht hij. "Wat is ze mooi, als ze glimlacht." Uice glimlachte terug naar Flowtje, maar ze zag het niet. Ze was druk met haar puzzel. Uice vatte dit op als onbeleefdheid, dit was niet zoals Flowtje hoorde te zijn. Die wist altijd wanneer hij naar haar keek, en dan keek ze terug met die mooie ogen van haar! Hij begon heen en weer te wiegen op zijn stoel. Flowtje irriteerde zich aan het geluid, het schrapende net niet piepende geluid van een doordraaiende gek. Een rilling liep door haar heen.

Uice zag het. "Ze verafschuwt me. Ze moet me niet. Niemand moet mij." Zijn ogen werden groot, en hij kon niet meer ophouden met wiegen. Geen woord kwam meer uit zijn mond. Op dit moment kwam Lisa weer binnenlopen. "Dit is niet goed! Wat heb je gedaan?" vroeg ze aan Flowtje. Flowtje haalde haar schouders op, die wist van niks.

Weg rende Lisa, om een kalmeringsmiddel te halen. Uice nam ze gewillig in, iets te gretig misschien. Lisa bracht hem naar zijn kamer om hem daar tot rust te laten komen. Voordat ze de kamer uitwas, was Uice al dood.



1. Kazet Nagorra (tovenaar)
2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
3. matige_muis (weerwolf)
4. Evilblue
5. MadameMinke (weerwolf)
6. Uice (dorpeling)
7. Katje (dorpeling)
8. sterrenmeisje (heks)
9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
10. Azaelia (verrader)
11. light fighter (cupido)
12. Heksjuh (dorpeling)
13. AllureV
14. Flowtje
15. Lisaaah
16. Hanneke
17. Tink*
18. ***ailá***
19. zoemzoem
20. Elpida (dorpeling)
21. Darkiekurd (leerlingtovenaar)
22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw: opgehangen door de dorpelingen
Rood: opgegeten door de weerwolven
Groen: gestorven door liefdesverdriet


Uice is opgegeten door de laatste wolf. Nu is het aan de dorpelingen om wraak te nemen, zullen zij de juiste keuze maken? Stemmen kan tot 20:30.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 18-06-2008, 21:28
Verwijderd
gemene flowtje, een beetje uice negeren.
Oud 18-06-2008, 21:30
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
hmz, twijfel tussen flowtje, lisa en allure v.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 18-06-2008, 23:33
Verwijderd
Naja, het is de meest gunstige uitslag die we kunnen hebben dacht ik zo. De ziener is er nog altijd en kan steeds meer sturen in een kleine groep. Overigens zit de jager er ook nog in, die kan ook een belangrijke rol gaan spelen.
Oud 19-06-2008, 03:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed verhaal
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-06-2008, 15:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hey mensen, jullie moeten vanavond wel iemand ophangen he? Waar blijven de theorieën?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 19-06-2008, 15:30
Verwijderd
Alle leuke spelers zijn eruit Neko Dan moet je niet veel theorieën verwachten, vrees ik.
Oud 19-06-2008, 16:10
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ga voor Aila, ik vind het nog altijd vreemd dat ze eerst niet mee wil doen en wij haar maar zo snel mogelijk op moeten hangen, en dan toch weer mee doet en benadrukt hoe goed ze het wel niet doet (want ze was de eerste die Matige_Muis noemde), maar toch het liefst niet mee speelt. Of ze nou wel of geen wolf is, ik vind dat sowieso een vreemde en vervelende manier van spelen. Genoeg reden om haar er uit te stemmen, denk ik.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 19-06-2008, 17:21
Verwijderd
Ik wacht nog wel even af, als iedereen stil blijft ga ik ook maar voor aila, al denk ik eerder dat ze jager is ofzo. Ik weet ook eigenlijk niet wanneer de jager er het beste uit kan gaan, straks schiet die de ziener nog neer.

Of zoemzoem is wel stil enzo, maarja, je zou denken dat er bij het doodgaan van de voorlaatste weerwolf iets is veranderd in het gedrag van de laatste weerwolf, zeker als deze wat stil is. Ik kan eigenlijk weinig opmerken en het is ook een beetje gokken als toch niemand wat zegt.
Oud 19-06-2008, 17:24
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ja, als mensen nou zouden volgen zou dat heel prettig zijn. Ik wil ook liever niet meer meespelen, maar ik heb al gezegd waarom ik mn stemmen ben blijven posten. Later zal wel duidelijk zijn waarom dat op deze manier is gegaan.

Edit: Jullie hebben nix aan de ziener. Dat is wel duidelijk. Pas als hij dood is. Dus zo'n ramp zou het niet zijn als de jager de ziener doodschiet, pas dan gaan jullie zn posts doorlezen. En zelfs daar heb ik mn twijfels over (ik zeg jullie omdat ik al een tijdje geen theorieen meer heb geanalyseerd)
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl

Laatst gewijzigd op 19-06-2008 om 17:31.
Oud 19-06-2008, 19:46
Lethe
Lethe is offline
Ik denk niet dat aila een slechte functie heeft, dus daar stem ik niet op. Ik twijfel tussen Tink en Flowtje.

[edit] het is Tink geworden.
__________________
Nice

Laatst gewijzigd op 19-06-2008 om 19:51.
Oud 19-06-2008, 20:08
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
ik ga voor Hanneke
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 19-06-2008, 20:40
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik ben net te laat met stemmen, maar heb alsnog gewoon gestemd op Aila.
__________________
Wark!
Oud 19-06-2008, 21:01
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel vanavond, en dus mag de laatste wolf kiezen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-06-2008, 21:13
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Hmm, als het goed is had aila tenminste 2 stemmen (3 als die van Flowtje nog meegerekend is): lisaaah+hanneke
En hanneke + tink hadden allebei 1 stem. (resp zoemzoem + allure)
heeft de rest nog gestemd?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 19-06-2008, 21:19
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Fuck, ik bedacht me net dat ik helemaal nog niet gestemd heb. ;x Kut
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 19-06-2008, 21:20
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Hmm, als het goed is had aila tenminste 2 stemmen (3 als die van Flowtje nog meegerekend is): lisaaah+hanneke
En hanneke + tink hadden allebei 1 stem. (resp zoemzoem + allure)
heeft de rest nog gestemd?
Het zou wat zijn als het 1-1-1 gelijkspel is
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 19-06-2008, 21:23
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
flowtje of lisa mag dus kiezen.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 19-06-2008, 21:38
Verwijderd
Eh ik heb gewoon gestemd
Oud 19-06-2008, 21:40
Lethe
Lethe is offline
Waarom ben je daar zo van overtuigd aila?
__________________
Nice
Oud 19-06-2008, 21:42
Verwijderd
Ik vind het ook wel wat snel geconcludeerd, misschien praat ze eroverheen dat ze zelf eigenlijk niet heeft gestemd, of er hebben sommige mensen hun stem niet bekend gemaakt.

Edit; ik ben nu wel heel erg benieuwd wie er wordt opgehangen want dat zegt ook wat over de stemmers vanavond.

Laatst gewijzigd op 19-06-2008 om 21:51.
Oud 19-06-2008, 21:52
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Hanneke, lisa, flowtje op mij gestemd. Moet een wolf tussen zitten, anders kan het geen gelijkspel zijn.

Mogelijk flowtjes stem niet meegeteld, dan hanneke of lisa wolf. Of flowtje heeft gwn helemaal niet gestemd.

Hanneke verdenk ik niet

Edit: ik heb ook niet gestemd. vergeten
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 19-06-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Hanneke, lisa, flowtje op mij gestemd. Moet een wolf tussen zitten, anders kan het geen gelijkspel zijn.

Mogelijk flowtjes stem niet meegeteld, dan hanneke of lisa wolf. Of flowtje heeft gwn helemaal niet gestemd.

Hanneke verdenk ik niet
Eh als flowtjes stem niet meetelde hoeft er blijkbaar maar één persoon nog te hebben gestemd die zn stem niet heeft bekend gemaakt.

Maar goed, je maakt me alleen maar nieuwsgieriger.
Oud 19-06-2008, 22:23
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Eh, en ik heb ook al gezegd dat ik niet gestemd heb.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 19-06-2008, 22:24
Verwijderd
Ja dan kan het dus zijn dat ik als enige op aila heb gestemd.
Oud 19-06-2008, 22:34
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
mja, dan moet je vragen of flowtjes stem uiteindelijk wel geteld heeft of niet. dan kan allure het ook nog zijn. Ach, wat zit ik na te denken, 1 van de 3 is gewoon de wolf klaar (allure, flowtje, lisa)
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 19-06-2008, 22:34
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
AlureV was helemaal ongedurig vandaag. Ze had haar medicijnen niet gehad omdat er geen zuster aanwezig was om haar die te geven. Ze liep telkens maar rond te lopen, en had geen rust. En ineens had ze het. "Er zijn geen zusters meer. Ze zijn allemaal dood!" Een plan begon vorm aan te nemen in haar hoofd. Een feest, dat was precies wat iedereen hier nodig had. Dan werd alle ellende even vergeten.

Eerst uitnodigingen, dat hoorde bij ieder feest. AlureV wist alles te vinden op de afdeling, dus al gauw had ze papier en stiften bij elkaar. Daarmee beladen ging ze naar de huiskamer en begon driftig te kleuren en te schrijven.
Nieuwsgierige blikken werden op haar geworpen, maar Alurev liet natuurlijk niks los. Het was nog een verassing!

AlureV was niet de enige die het treurige op de afdeling wel zat was. Aila was het ook zat, niemand reageerde meer op haar, hoe gek ze ook deed. Boos liep ze naar buiten, het dak op. Misschien dat ze de wolken wel boos kon maken zodat het heel hard ging regenen. "GALK DU GAMN" schreeuwde ze. Maar de wolken reageerde niet. Ze schopte tegen het hekje aan.

Het hekje was daar niet meer tegen bestand nadat Evilblue er ookal overheen gestort was en het begaf het. Evilblue hoorde lawaai boven zich en zag het hekje vol op hem afkomen. Even dacht hij dat hij er geweest was, maar voelde daar alleen opluchting onder. "Eindelijk verlost van de pijn," dacht hij. Maar zoveel geluk had hij niet, het hekje miste zijn hoofd op een haar na.

Aila keek het vallende hekje na. Maar hé, wat lag daar nou? Dat leek, Evilblue wel! "DSON KPTS!" gilde ze. Evilblue draaide zijn hoofd zover hij kon bij en zag Aila daar staan. Van alle mensen, moest nu juist Aila hem vinden. Hij zonk weer weg in bewusteloosheid van alle pijn.

Aila hierintegen was nogal geschrokken en rende weer naar binnen op zoek naar iemand die haar kon helpen. Maar hoe moest ze dat iemand duidelijk maken? AlureV was de eerste die ze tegen kwam, en ze trok aan haar arm. "Ach, ga toch weg," zei die. "Je ziet toch dat ik bezig ben?" AlureV had intussen alle uitnodigingen af en ging ze uitdelen. Te beginnen bij Tink.

De deur van Tinks kamer zat op slot, als altijd. Maar AlureV was handig geworden in dit soort trucjes en binnen no-time had ze het slot geopend. "Hey Tink! Ik heb hier een uitnodiging voor je!" Tink had het gepruts aan de deur al gehoord en zag haar kans schoon. Naar buiten kon ze, alweer! Hadden ze dan niks geleerd van de vorige keer?

Ze rende de gang op opzoek naar een uitgang, maar kwam halverwege in botsing met Aila die nog haastig opzoek was naar iemand die haar kon helpen en daarom niet uitkeek. Haar schouder raakte Tink bij haar slaap, maar Aila had geen tijd om daarbij stil te staan. Voor Tink echter, was alles stil gaan staan.


1. Kazet Nagorra (tovenaar)
2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
3. matige_muis (weerwolf)
4. Evilblue
5. MadameMinke (weerwolf)
6. Uice (dorpeling)
7. Katje (dorpeling)
8. sterrenmeisje (heks)
9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
10. Azaelia (verrader)
11. light fighter (cupido)
12. Heksjuh (dorpeling)
13. AllureV
14. Flowtje
15. Lisaaah
16. Hanneke
17. Tink* (dorpeling)
18. ***ailá***
19. zoemzoem
20. Elpida (dorpeling)
21. Darkiekurd (leerlingtovenaar)
22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw: opgehangen door de dorpelingen
Rood: opgegeten door de weerwolven
Groen: gestorven door liefdesverdriet


De keus ging naar Tink, en het woord is weer aan de wolf. Stemmen kan tot 20:30.

mjin excuses voor het late verhaal.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-06-2008, 22:39
Verwijderd
Ahh tink. Dat spreekt allure nogmaals vrij, maar verder..

Even mijn gedachten ordenen hoor. 7 spelers, 1 wolf natuurlijk, 1 ziener, 1 jager en misschien nog 1 wolfsbane.
Oud 19-06-2008, 22:41
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Mogen we van de spelleiders weten of de regel "stemmen voor 20.30" strikt wordt opgevolgd?
__________________
Wark!
Oud 19-06-2008, 23:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mogen we van de spelleiders weten of de regel "stemmen voor 20.30" strikt wordt opgevolgd?
Dat lijkt me wel de bedoeling, ja. Ik reken in principe geen stemmen na 20.30 meer goed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-06-2008, 23:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, net de discussie gelezen. Ik heb vanavond niet de stemmen gedaan dus ik weet niet of de stem is meegerekend. En dat blijft ook geheim, sorry. Dan had je maar op tijd moeten stemmen...
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-06-2008, 23:11
Lethe
Lethe is offline
Whihi mijn naam is fout gespeld in het verhaal.

Jammer dat we nu niet weten tussen wie het gelijkspel was.
__________________
Nice
Oud 19-06-2008, 23:29
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Dus in principe weten we alleen van Evilblue niet of hij gestemd heeft (en zo ja, op wie?)
__________________
Wark!
Oud 19-06-2008, 23:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Whihi mijn naam is fout gespeld in het verhaal.
Haha, oeps.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 19-06-2008, 23:51
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Dus in principe weten we alleen van Evilblue niet of hij gestemd heeft (en zo ja, op wie?)
Ik denk eigenlijk dat Evilblue niet heeft gestemd en niet eens meer naar het spel kijkt, hij laat nl helemaal niks meer van zich horen. Aila zal wel ziener zijn, maar heeft nog niet de laatste wolf opgevraagd: ze zegt dat Allure, Lisaah of Flowtje wolf is. Allure is het niet, want anders was Tink er vanavond niet uitgegaan. Lisaaah speelt anders als ze wolf is, dus zal het Flowtje wel zijn.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 20-06-2008, 00:07
Lethe
Lethe is offline
Ik had ook al het vermoeden dat aila ziener is, maar die post van haar dat we niks aan de ziener hadden bracht me aan het twijfelen. Toch denk ik wel dat je (zoemzoem) gelijk hebt en dat flowtje wolf is. Ik vind Lisa ook niet verdacht. Nou goed, eerst maar eens zien wat de wolf gaat doen.
__________________
Nice
Oud 20-06-2008, 00:14
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik denk eigenlijk dat Lisaaah wolf is, aangezien ze anders speelt dan normaal. En ik denk ook dat aila ziener is.
__________________
Wark!
Oud 20-06-2008, 00:34
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
En om mezelf maar even te verdedigen, als ik wolf was zou ik:

1. bij zo weinig stemmen niet zeggen dat ik op iemand heb gestemd, en al helemaal niet op iemand waar al een ander op "gestemd" heeft;
2. niet na 20.30 nog zeggen dat ik alsnog op iemand heb gestemd, het is veel simpeler om te zeggen dat ik het vergeten was, net zoals de anderen.

Dus als Aila ziener is, moet Lisaaah wolf zijn. En als Aila niet de ziener is, denk ik nog steeds dat Lisaaah wolf is.
__________________
Wark!
Oud 20-06-2008, 09:38
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Je hebt niet voor de hangronde gezegd op wie je ging stemmen, dat deed je pas daarna, toen zowel Lisaaah en Hanneke gezegd hadden op aila te stemmen, je kon dus makkelijk met de 'meerderheid' mee gaan. Als wolf zijnde maakt het natuurlijk niet uit of je voor of na half negen stemt, je kunt toch niet stemmen. En als dorpeling zijnde telt je stem niet mee na 20.30. Je kon dus makkelijk zeggen dat je na 20.30 nog gestemd had, want je stem zou sowieso niet meer meetellen.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 20-06-2008, 11:40
Verwijderd
Wat zoemzoem zegt inderdaad, en ik ben ook een beetje verbaasd dat je opeens zo doet over dat ik wolf ben, je zegt dat ik nu anders ben terwijl de rest zegt dat ik juist als wolf anders speel dan ik nu doe. En verder is het misschien handig te weten dat ik waarschijnlijk de doorslaggevende stem aan fantome heb gegeven, waardoor ook misschien de mensen die hun stem niet bekend hebben gemaakt, nog op haar hebben gestemd.
Oud 20-06-2008, 11:53
Lethe
Lethe is offline
Ik ben er wel van overtuigd dat Flowtje wolf is en dus mocht ik deze eetronde overleven, gaat mijn stem naar haar.
__________________
Nice
Oud 20-06-2008, 14:20
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Wat zoemzoem zegt inderdaad, en ik ben ook een beetje verbaasd dat je opeens zo doet over dat ik wolf ben, je zegt dat ik nu anders ben terwijl de rest zegt dat ik juist als wolf anders speel dan ik nu doe. En verder is het misschien handig te weten dat ik waarschijnlijk de doorslaggevende stem aan fantome heb gegeven, waardoor ook misschien de mensen die hun stem niet bekend hebben gemaakt, nog op haar hebben gestemd.

dat zegt nix
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 20-06-2008, 18:25
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Je hebt niet voor de hangronde gezegd op wie je ging stemmen, dat deed je pas daarna, toen zowel Lisaaah en Hanneke gezegd hadden op aila te stemmen, je kon dus makkelijk met de 'meerderheid' mee gaan. Als wolf zijnde maakt het natuurlijk niet uit of je voor of na half negen stemt, je kunt toch niet stemmen. En als dorpeling zijnde telt je stem niet mee na 20.30. Je kon dus makkelijk zeggen dat je na 20.30 nog gestemd had, want je stem zou sowieso niet meer meetellen.
Dat stemmen na 20.30 niet meetellen is niet perse zo he. Er schijnt een discussie te zijn geweest over mijn iets te late stem, waardoor het niet voor iedereen bekend is of mijn stem alsnog meetelde of niet.

Er was gelijkspel, met als uitkomst dat Tink is opgehangen. Dus:

1. Tink had 1 stem, Lisaaah heeft op Aila gestemd en mijn stem telde niet mee;
2. Tink had 2 stemmen, Lisaaah heeft op Aila gestemd en mijn stem telde wel mee;
3. Tink had 1 stem, Lisaaah is wolf en mijn stem telde wel mee;
4. Tink had 1 stem, (iemand anders had een stem), Lisaaah is wolf en mijn stem telde niet mee.

Optie 2 lijkt mij erg onwaarschijnlijk, aangezien de verrader er al uit is, dus blijven 1, 2 en 3 over. Aangezien ik denk dat Aila de ziener is lijkt mij dat Lisaaah of ik wolf is (waardoor optie 1 ook wegvalt). Waaruit ik dan concludeer dat het niet zoveel uitmaakt of mijn stem wel of niet meetelde, aangezien Lisaaah dan wel de wolf moet zijn.

Of Aila moet de ziener niet zijn, of ik zie iets over het hoofd.
__________________
Wark!
Oud 20-06-2008, 19:29
Lethe
Lethe is offline
En waarom zou jij de wolf niet kunnen zijn Flowtje?
__________________
Nice
Oud 20-06-2008, 19:36
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Aangezien ik denk dat Aila de ziener is lijkt mij dat Lisaaah of ik wolf is (waardoor optie 1 ook wegvalt).
Waarom valt optie 1 dan weg? Als jij wolf zou zijn, kan optie 1 nog steeds kloppen.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 20-06-2008, 19:40
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Nog 7 spelers: 1 slechte, 6 goede
vanavond eetronde: 1 slechte, 5 goede
morgen hangronde: flowtje dood, wolf: dorpelingoverwinning
flowtje dood, geen wolf: 1 slechte, 4 goede
dag 3 eetronde: 1 slechte, 3 goede
dag 4 eetronde: lisaaah dood, alsnog dorpelingoverwinning

Dus in principe maakt het niet uit of Lisaaah of Flowtje wolf is. Misschien hebben we wel geluk en zit de wolfsbane er nog in, of eet de wolf vanavond de jager op.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 20-06-2008, 20:58
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Evilblue lag nog steeds dood te bloeden op de trap naar het tuintje. Aila had hem gevonden. Ze rende naar binnen om iemand duidelijk te maken dat haar grote liefde dood lag te gaan. Maar niemand wilde naar haar luisteren…

Ze rende naar een telefoon, en draaide het alarmnummer. Natuurlijk kon de hulpverlener aan de andere kant van de lijn niks verstaan, maar door een vreemde speling van het lot, wist Aila voor het eerst sinds lange tijd weer twee woorden uit te brengen: “Help! Gewond!”

Gelukkig wist de hulpverlener wat hij moest doen, en hij stuurde direct een ambulance naar de instelling. De ambulance ging met volle snelheid naar de plaats van het ongeluk toe, en Aila rende naar buiten om de hulp op te vangen.

Helaas zag de ambulancebroeder te laat dat Aila voor de ambulance stond. Ze werd met volle kracht geraakt, en vloog tien meter achteruit, plots tot stilstand gebracht door een muur die haar vlucht brak, en haar ruggengraat. Het levenloze lichaam van Aila zakte in elkaar…


1. Kazet Nagorra (tovenaar)
2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
3. matige_muis (weerwolf)
4. Evilblue
5. MadameMinke (weerwolf)
6. Uice (dorpeling)
7. Katje (dorpeling)
8. sterrenmeisje (heks)
9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
10. Azaelia (verrader)
11. light fighter (cupido)
12. Heksjuh (dorpeling)
13. AllureV
14. Flowtje
15. Lisaaah
16. Hanneke
17. Tink* (dorpeling)
18. ***ailá*** (ziener)
19. zoemzoem
20. Elpida (dorpeling)
21. Darkiekurd (leerlingtovenaar)
22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw: opgehangen door de dorpelingen
Rood: opgegeten door de weerwolven
Groen: gestorven door liefdesverdriet

De wolf heeft Ailá opgegeten. Ailá was de ziener, een tegenslag voor de dorpelingen dus. Morgen krijgen zij weer een kans om de wolf te pakken, maar zal het dan wel lukken?
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #48
Spelleider
500 16-06-2008 13:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.