Oud 20-06-2008, 20:01
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ja, dat was te verwachten
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Advertentie
Oud 20-06-2008, 20:07
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
hmz, twijfel tussen flowtje, lisa en allure v.
Aila lijkt Flow te verdedigen / Lisa aant e vallen in de laatste post. Dus ik ga maar voor Lisa.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 20-06-2008, 20:50
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
En waarom zou jij de wolf niet kunnen zijn Flowtje?
Natuurlijk had ik wolf kunnen zijn (4/22 kans als de spelleiders random hadden gekozen), maar ik weet dat ik geen wolf ben, dus valt voor mij die optie af.

Zoals ik al eerder zei, ik denk (nee, weet!) dat Lisaaah wolf is, dus ik stem ook op haar.
__________________
Wark!
Oud 20-06-2008, 20:51
Lethe
Lethe is offline
Het is dus Flowtje of Lisa, maar ik vind Lisa helemaal niet verdacht eigenlijk. Misschien zit ik er helemaal naast.

Jammer dat aila niet wat explicieter is geweest op het laatst, hoewel ik wel vind dat ze goed gespeeld heeft (ondanks al dat gedoe).
__________________
Nice
Oud 20-06-2008, 22:34
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

Jammer dat aila niet wat explicieter is geweest op het laatst, hoewel ik wel vind dat ze goed gespeeld heeft (ondanks al dat gedoe).

ja dat was dus omdat ik echt geen zin meer had. Maar ik dacht ook nadat ik had gezegd dat ik niet meer mee wou doen: ja, dan zit iedereen het hele spel zonder zienerinformatie. En dan was het spel nog verder verneukt dan het al was, was ik maar een niet-nuttige dorpeling. Het heeft me veel moeite gekost om verder te posten maar nu heb ik toch mn functie vervuld Hanneke vond het vervelend dat ik bleef posten, maar daar heb ik niet op gereageerd, wat had het voor zin om te zeggen dat het me veel moeite kostte. Maar geen wrok tegen Hanneke, ik had in haar plaats hetzelfde gezegd

Citaat:
ja, als mensen nou zouden volgen zou dat heel prettig zijn. Ik wil ook liever niet meer meespelen, maar ik heb al gezegd waarom ik mn stemmen ben blijven posten. Later zal wel duidelijk zijn waarom dat op deze manier is gegaan.
Als ik dorpeling was was ik verder ook stil gebleven. Ik dacht dat iedereen het al doorhad daardoor maarja. Zo, nu ben ik weg en weet niet of ik ooit nog meespeel. Vermaak jullie verder byee
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 20-06-2008, 22:44
Verwijderd
Leuk, dus een persoonlijke vete wordt het einde voor mij

Citaat:
Aila lijkt Flow te verdedigen / Lisa aant e vallen in de laatste post. Dus ik ga maar voor Lisa.
Ze valt me al het hele spel aan, ook voordat ze uberhaupt een functie had kunnen opvragen. Echt ongelooflijk dat ze het op deze manier alsnog verpest voor me. Way to go

Zoals ik ook al zei voor deze uitslag: ik heb op het laatste moment op fantome gestemd en hiermee de beslissende stem gegeven en ook stille spelers misschien over de streep getrokken op haar te stemmen. Lijkt me een beetje vreemd dat ik een medewolf zou willen wegstemmen, als ik wolf was had ik het zeker geweten dat ze wolf was.

Ik snap heus wel dat ik nu verdachte nr 1 ben maar ik hoop dat men ook nadenkt voordat er nu weer gewoon wordt gestemd op mij, aangezien het dan weer 2 doden verder is voordat er een nieuwe kans is de wolf op te hangen, en dan wordt het dus echt gevaarlijk want dan zijn er nog maar 4 spelers over.
Oud 20-06-2008, 22:58
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:


Ze valt me al het hele spel aan, ook voordat ze uberhaupt een functie had kunnen opvragen. Echt ongelooflijk dat ze het op deze manier alsnog verpest voor me. Way to go
.

HEt is begonnen toen jij zei dat je niet tactisch bent tegen een domme doos als ik. Niet de waarheid verdraaien
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 21-06-2008, 09:44
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Kap beide eens met dat gezeik.

Hanneke en Flowtje zullen wrsl op Lisaaah stemmen,
ik, AllureV en Lisaah wrsl op Flowtje.
Als Flowtje wolf is, is het einde spel.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 21-06-2008, 13:02
Lethe
Lethe is offline
Ik ga eerst nog even het een en ander nalezen voordat ik een definitieve stem uitbreng (wie de wolven allemaal verdacht hebben proberen te maken en zo).
__________________
Nice
Oud 21-06-2008, 13:24
Lethe
Lethe is offline
09-06-2008:
Hanneke
aila
matige_muis
Flowtje
Fantome
Dunhout

Fantome
Katje
AllureV
Hanneke
(sterrenmeisje) heel mogelijk misschien, doet moeilijk over haar stem
__________________________________________________________

Ik ga voor Flowtje en wel om deze lijstjes. Flowtje staat met haar 'stem' op hanneke tussen de andere twee wolven en dat is om Fantoom te redden (die er die ronde uitging). En Lisaaah heeft die ronde op Fantoom gestemd (als het de waarheid is of course, maar ik denk wel dat het waar is).
Ik weet bijna zeker dat Flowtje de wolf is.
__________________
Nice
Oud 21-06-2008, 16:32
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
09-06-2008:
Hanneke
aila
matige_muis
Flowtje
Fantome
Dunhout

Fantome
Katje
AllureV
Hanneke
(sterrenmeisje) heel mogelijk misschien, doet moeilijk over haar stem
__________________________________________________________

Ik ga voor Flowtje en wel om deze lijstjes. Flowtje staat met haar 'stem' op hanneke tussen de andere twee wolven en dat is om Fantoom te redden (die er die ronde uitging). En Lisaaah heeft die ronde op Fantoom gestemd (als het de waarheid is of course, maar ik denk wel dat het waar is).
Ik weet bijna zeker dat Flowtje de wolf is.
Als je hier een beetje over nadenkt zou je juist de conclusie trekken dat ik niet de wolf ben. Hoe dom ben je als je met z'n 3en op dezelfde persoon zegt te gaan "stemmen"?

Ik heb sowieso al gestemd op Lisaaah, als Hanneke ook op haar stemt en zoemzoem en AllureV op mij stemmen wordt het gelijkspel, ga ik eralsnog uit en zijn we weer 2 doden verder.
__________________
Wark!
Oud 21-06-2008, 18:55
Verwijderd
Als weerwolf probeer je júist een groepje mensen te kweken die op dezelfde stemmen, aangezien je uitgaat van schaapgedrag, waarom zou ik in godsnaam dan op fantome stemmen? Nouja, als het zoals voorspeld gaat, zal het wel lukken vanavond, maar dan moet niet één persoon zich bedenken want dan hebben we al problemen, dus dat is niet ideaal.

Maar goed, ik wacht de uitslag wel af, ik ga nu mijn stem versturen.
Oud 21-06-2008, 20:01
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De geschokte ambulancebroerder rende naar de dode Aila toe en controleerde de hartslag. Ze was echt dood, hoe had dit toch kunnen gebeuren? Snel rende hij door naar binnen, en vroeg waar de gewonde was. Niemand snapte ook maar iets van zijn verhaal, deels omdat hij helemaal verward was door het overrijden van Aila, en deels omdat er naar hun weten geen gewonden waren. De hele afdeling werd afgezocht, maar er was niemand gewond.

"En op het dak dan? daar kwam Aila toch vandaan?" vroeg ineens iemand. En ja hoor, daar was evilblue. Iedereen was geschokt, en praatte door elkaar. "Hoe is dit dan gebeurd?" "Wat raar" "Ik snap er niks van." De ambulancebroeders haalden Evilblue van het dak af, en vervoerden hem naar het dichts bijzijnde ziekenhuis.

Vanavond was het tijd voor AllureV haar feestje. AllureV had de hele woonkamer al versierd en zelfs met Hanneke een taart gebakken. Nu maar hopen dat het een leuk feestje werd, want door het vinden van evilblue was de sfeer nogal gedrukt. Maar het feest moest doorgaan, vond AllureV. En de rest vond dat ook, want er was al zoveel moeite voor gedaan.

Lisa was het er niet helemaal mee eens, zij vroeg zich voornamelijk af of het wel een goed idee was om de sfeer te verlichten. Want zij had het idee dat iemand onder de overgebleven personen overal achter zat. Ze was normaal helemaal niet achterdochtig, maar door de rare ongevallen zat het haar allemaal niet lekker. En ze moest de veiligheid van haar patienten wel kunnen garanderen. Maar misschien was dit feestje wel precies de gelegenheid om wat meer te weten te komen.

Vele uurtjes en liters drank later zakte iedereen in de stoelen neer. Het dansen en de uitgelaten sfeer hadden iedereen uitgeput. De taart viel zwaar op de maag, en de drank begon zijn werk te doen. Iedereen werd suf en veel te eerlijk. Behalve Flowtje, die zich opvallend stil hield. De drank in combinatie met haar medicijnen hadden haar de das om gedaan.



1. Kazet Nagorra (tovenaar)
2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
3. matige_muis (weerwolf)
4. Evilblue (wolfsbane)
5. MadameMinke (weerwolf)
6. Uice (dorpeling)
7. Katje (dorpeling)
8. sterrenmeisje (heks)
9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
10. Azaelia (verrader)
11. light fighter (cupido)
12. Heksjuh (dorpeling)
13. AllureV
14. Flowtje (dorpeling)
15. Lisaaah
16. Hanneke
17. Tink* (dorpeling)
18. ***ailá*** (ziener)
19. zoemzoem
20. Elpida (dorpeling)
21. Darkiekurd (leerlingtovenaar)
22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw: opgehangen door de dorpelingen
Rood: opgegeten door de weerwolven
Groen: gestorven door liefdesverdriet


Deze ronde zijn er twee dorpelingen overleden. Hoewel het erg ongebruikelijk is hebben we, in overleg met EvilBlue, besloten dat hij in dit spel zou sterven. Hij had geen zin meer in het spel, stemde niet meer en is daarom nu dood. Dit is, mede vanwege zijn functie, een klap voor de dorpelingen. Verder hebben de dorpelingen zelf besloten vandaag Flowtje letterlijk op te hangen, maar ook zij was écht voor de dorpelingen.

De beurt is nu aan de laatste wolf om te kiezen wie er zal sterven. De situatie begint kritiek te worden voor beide partijen, aangezien er nauwelijks spelers meer over zijn. De wolf kan zijn / haar keuze maken voor morgen 20.30u.

Tot slot wil ik de dames feliciteren, zij hebben alle mannen eruit weten te spelen en zijn de enige overlevende sekse. Congrats!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 21-06-2008 om 20:14.
Oud 21-06-2008, 20:09
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Oh, dit is wel een beetje kut
Stemt Evilblue alsnog mee?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 21-06-2008, 20:15
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Haha, vanwege miscommunicatie tussen de spelleiders komt er een tweede verhaal. Doe ermee wat je wilt.

Ik post hem toch, aangezien ik er best even mee bezig ben geweest.

Kusje, DP


Het verhaal nummer 2

De mensen in de ambulance waren zich dood geschrokken. Ze hadden zomaar een meisje aangereden. Ze brachten haar onmiddelijk naar het ziekenhuis, maar na een paar seconde was al duidelijk dat Aila morsdood was. Het nare van dit alles was dat ze in de schrik EvilBlue waren vergeten. Hij kreeg steeds minder adem, het bloed stroomde snel uit zijn lichaam en hij begon wazig te zien. Toen hij zijn laatste adem uitblies kon hij maar aan één ding denken. 'Ik had er toch geen zin meer in...'

AllureV, Hanneke, Lisa en Zoemzoem waren bij elkaar. Nu er geen verplegend personeel meer was (hoe had dat kunnen gebeuren?) was het Lisa die de groep probeerde te steunen. Maar, nu Lisa er helemaal alleen voor stond viel dat haar een stuk zwaarder.

Toen kwam Flowtje de kamer in rennen. 'Evilblue!' riep ze. Iedereen keek haar vragend aan. 'Evilblue... hij... hij... hij is dood!' gooide ze eruit. De kamer werd opeens doodstil. Niemand durfde iets te zeggen. 'Hoe is het gebeurd?' vroeg Zoemzoem, die de stilte verbrak. Flowtje twijfelde even. 'Hij is gevallen, uit een raam, zo te zien.' Meteen kwam AllureV in opstand. 'Gevallen? Misschien is hij wel geduwd' zei ze met een hoge maar duidelijke stem. De groep begon meteen met elkaar te praten, druk en chaotisch over wat er gebeurd kon zijn.

Plots viel het weer stil. Hannekes opmerking had dit veroorzaakt. 'Maar.. wat als nou iemand van deze groep ervoor verantwoordelijk is?' vroeg ze bezorgd. Lisa sprong er meteen op in. 'Ja, er gebeuren heel veel rare dingen de laatste tijd, misschien is dit allemaal wel door één iemand gedaan.'

De hele groep schrok ineens op. Flowtje begon keihard te vloeken. Zomaar, uit het niks. Dat had Flowtje haar hele leven al gedaan, maar de laatste jaren had ze er nooit meer last van gehad. Maar, ze had geen slechter moment kunnen kiezen, want de hele groep keek haar opeens verdacht aan, alsof ze haar nu ineens door hadden.

'Weetje' begon Hanneke, 'als je de letters van Flowtje een beetje ronddraait krijg je wolf, zou dat niet een toevallige naam zijn voor een moordenaar?' 'Hmm..' mompelde Lisa, niet helemaal overtuigd van deze link. Ook Zoemzoem twijfelde. Het klonk opzich wel aannemelijk allemaal, Flowtje was immers ook degene die over EvilBlue had verteld. Maar toch. Zomaar iemand van hun groep wantrouwen? Wat bleef er dan nog over? Of was dit allemaal gepland, was het een soort gemene test? Ze werd weer helemaal paranoïde.

De keus werd snel gemaakt. Voor Flowtje zich kon verdedigen had de rest haar vastgepakt, en trok haar mee. Ze moest op een stoel gaan staan, en een touw werd om haar nek vastgemaakt. 'Nooit meer zul jij onze vrienden doden, trut' zei Hanneke. Met die woorden gaf ze Flowtje een duw, waardoor ze van de stoel afviel, en bleef hangen aan het touw. De rest liep weg, ze waren hun interesse in Flowtje alweer vergeten, het was etenstijd.

Flowtje stierf echter niet de snelle dood die het groepje bedacht hadden. Het touw sneed in haar keel, waardoor ze heel langzaam stierf. Uiteindelijk stierf ze alleen, in het donker, haar keel vol striemen van het schurende touw, compleet vergeten door haar vrienden.

Terwijl ze compleet onschuldig was geweest.

1. Kazet Nagorra (tovenaar)
2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
3. matige_muis (weerwolf)
4. Evilblue (wolfsbane)
5. MadameMinke (weerwolf)
6. Uice (dorpeling)
7. Katje (dorpeling)
8. sterrenmeisje (heks)
9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
10. Azaelia (verrader)
11. light fighter (cupido)
12. Heksjuh (dorpeling)
13. AllureV
14. Flowtje (dorpeling)
15. Lisaaah
16. Hanneke
17. Tink* (dorpeling)
18. ***ailá*** (ziener)
19. zoemzoem
20. Elpida (dorpeling)
21. Darkiekurd (leerlingtovenaar)
22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw: opgehangen door de dorpelingen
Rood: opgegeten door de weerwolven
Groen: gestorven door liefdesverdriet

Deze ronde zijn er twee dorpelingen overleden. Hoewel het erg ongebruikelijk is hebben we, in overleg met EvilBlue, besloten dat hij in dit spel zou sterven. Hij had geen zin meer in het spel, stemde niet meer en is daarom nu dood. Dit is, mede vanwege zijn functie, een klap voor de dorpelingen. Verder hebben de dorpelingen zelf besloten vandaag Flowtje letterlijk op te hangen, maar ook zij was écht voor de dorpelingen.

De beurt is nu aan de laatste wolf om te kiezen wie er zal sterven. De situatie begint kritiek te worden voor beide partijen, aangezien er nauwelijks spelers meer over zijn. De wolf kan zijn / haar keuze maken voor morgen 20.30u.

Tot slot wil ik de dames feliciteren, zij hebben alle mannen eruit weten te spelen en zijn de enige overlevende sekse. Congrats!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 21-06-2008, 20:17
Verwijderd
hahahaha, miscommunicatie ftw!

en go girls
Oud 21-06-2008, 20:37
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
We hebben zojuist eens de stemmen geteld tot en met nu, en de resultaten waren dramatisch.

We hebben maar liefst zés mensen die drie of meer keer niet gestemd hebben. We hebben dus rode kaarten verstuurd naar deze mensen, ze zullen volgend spel niet mee mogen doen. Ik wil iedereen dus vragen voortaan gewoon te stemmen. Een keertje vergeten kan best, maar drie keer vind ik persoonlijk behoorlijk veel.

Wij vinden het in ieder geval helemaal niet leuk.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 21-06-2008, 20:44
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Offtopic maar over het spel zelf:
Is het misschien iets om het volgende spel met minder mensen te spelen?
Dan zijn het zeker mensen die echt mee willen doen en zal er waarschijnlijk actiever gespeeld worden.
Deze keer duurde het al zo lang voordat er genoeg spelers waren, en nu zijn er ook al 6 mensen die volgende keer niet mee mogen doen.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 21-06-2008, 20:45
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Offtopic maar over het spel zelf:
Is het misschien iets om het volgende spel met minder mensen te spelen?
Dan zijn het zeker mensen die echt mee willen doen en zal er waarschijnlijk actiever gespeeld worden.
Deze keer duurde het al zo lang voordat er genoeg spelers waren, en nu zijn er ook al 6 mensen die volgende keer niet mee mogen doen.
We zullen even kijken. Volgende keer liever even pm'en btw.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 21-06-2008, 20:47
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
5 eigenlijk. Ik heb ook een rode kaart en ik zou toch al niet meer meedoen Ik heb ook zeker 4x niet gestemd ofzo
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 21-06-2008, 20:49
Verwijderd
Belachelijk dat er blijkbaar mensen zijn die hun persoonlijke vetes belangrijker vinden dan het spel gewoon te spelen. Wat is er nu moeilijk aan om te stemmen...? Maar goed, wie ben ik. Ik vind minder spelers misschien niet eens zo'n slecht idee, maar ik zal m'n kop er hier maar over houden.
Oud 21-06-2008, 20:51
Verwijderd
zullen we dit soort dingen idd even bewaren tot na het spel?
Oud 21-06-2008, 20:51
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Jep, nu ontopic. Jullie zijn vrij om al je meningen, gedachtes en suggesties naar het spelleider account te pm'en.

En dus nu terug naar mensen verdenken.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 21-06-2008, 21:23
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Flowtje
zoemzoem
AllureV
Lisaaah (neem ik aan, om zichzelf te redden)

Lisaaah
Flowtje
Hanneke

Als Lisaaah wolf zou zijn, zou het 2-2 zijn geworden. Dus dan is Hanneke wolf (ervan uitgaande dat AllureV (vanwege Tink) en ik geen wolf zijn). Toch?
Mits iedereen heeft gestemd natuurlijk.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 21-06-2008, 23:22
Verwijderd
Ja ik heb inderdaad op Flowtje gestemd (dat bedoelde ik met 'ik ga nu mijn stem versturen'), en als het gelijkspel was, hadden we dat wel te horen gekregen. Flowtje heeft waarschijnlijk wel op mij gestemd, dus hanneke heeft dan niet gestemd. Het lijkt me raar dat ze op dit moment van het spel niet heeft gestemd terwijl ze wel de kans had, (zeker na wat zoemzoem zei), dus hanneke it is.
Oud 21-06-2008, 23:31
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb weer vergeten te stemmen. Heel stom, natuurlijk. Ik weet niet hoe dat komt. Ik denk altijd 'ik wacht nog even af', en dan vergeet ik het, of vergeet ik het bijna. Behalve dat dit de lijstjes in de war schopt, levert het mij nu ook een rode kaart op (ik wel, en die rus niet ).

Dit maakt het lijstje nu natuurlijk wel anders, en maakt Lisa erg verdacht. Zeker hoe Lisa hierboven gelijk van de situatie gebruik maakt. Het komt haar allemaal natuurlijk erg goed uit.

Ik ga in ieder geval volgende keer voor Lisa.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-06-2008, 00:01
Lethe
Lethe is offline
Jesus.

Ik ga ook voor Lisa, gezien de laatste posts van aila.
__________________
Nice
Oud 22-06-2008, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb weer vergeten te stemmen. Heel stom, natuurlijk. Ik weet niet hoe dat komt. Ik denk altijd 'ik wacht nog even af', en dan vergeet ik het, of vergeet ik het bijna. Behalve dat dit de lijstjes in de war schopt, levert het mij nu ook een rode kaart op (ik wel, en die rus niet ).

Dit maakt het lijstje nu natuurlijk wel anders, en maakt Lisa erg verdacht. Zeker hoe Lisa hierboven gelijk van de situatie gebruik maakt. Het komt haar allemaal natuurlijk erg goed uit.

Ik ga in ieder geval volgende keer voor Lisa.
Het lijkt me juist eerder 'handig' dat jij alweer niet hebt gestemd ondanks dat je zei dat je dat wel ging doen. Het is niet de eerste keer dat jij achteraf opeens je stem (of het niet uitbrengen drvan) aanpast om het beter uit te laten komen.
Oud 22-06-2008, 15:23
Verwijderd
Oh my. Wie de overgebleven wolf ook is, ik vind je sexy.
Oud 22-06-2008, 17:55
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Sukkels. Als jullie deze ronde nog niet de wolf eruit werken..
__________________
Wark!
Oud 22-06-2008, 20:04
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Zoemzoem liep door de gang. Ze moest het oplossen, ze moest het oplossen! Piekerend liep ze heen en weer door de gang.
Opeens stond ze stil. Ze had enorme hoofdpijn van al het nadenken. Maar ze moest het oplossen, ze kon er niet tegen dat er een raadsel was dat zij niet kon oplossen. Tot op vandaag kon ze alles oplossen, dus ze kon ook oplossen wat er aan de hand was in de instelling.

Ze liep naar de keuken om een pijnstiller te pakken. Toen ze het deurtje van het kastje open zag staan, met de sleuteltjes nog in het slot, kreeg ze argwaan. Voorzichtig keek ze om haar heen, maar ze werd opgeschrikt door een stem in haar oor. “Jij weet te veel, zoemzoem! En daar houd ik niet van…”

De puzzelstukjes vielen voor zoemzoem op hun plaats, terwijl ze voelde dat er een mes tussen haar ribben werd geduwd. Ze hoorde haar moordenaar weglopen terwijl ze op de grond viel.
Maar zoemzoem wilde de oplossing niet verloren laten gaan, pakte haar trouwe puzzelboekje uit haar zak en schreef daar met grote letters op wie haar heeft neergestoken.


1. Kazet Nagorra (tovenaar)
2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
3. matige_muis (weerwolf)
4. Evilblue (wolfsbane)
5. MadameMinke (weerwolf)
6. Uice (dorpeling)
7. Katje (dorpeling)
8. sterrenmeisje (heks)
9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
10. Azaelia (verrader)
11. light fighter (cupido)
12. Heksjuh (dorpeling)
13. AllureV
14. Flowtje (dorpeling)
15. Lisaaah
16. Hanneke
17. Tink* (dorpeling)
18. ***ailá*** (ziener)
19. zoemzoem (jager)
20. Elpida (dorpeling)
21. Darkiekurd (leerlingtovenaar)
22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw: opgehangen door de dorpelingen
Rood: opgegeten door de weerwolven
Groen: gestorven door liefdesverdriet

De laatste wolf heeft zoemzoem opgegeten. Geen slimme keus, want zoemzoem is de jager! Zij mag dus morgen een van de overige drie spelers neerschieten. Morgen is er ook nog een hangronde. Wie er ook wordt opgehangen of neergeschoten morgen, het wordt voor beide partijen dus heel spannend.

Dorpelingen en jager: de stem moet om 20:30 uur binnen zijn! Kies verstandig.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 22-06-2008, 20:32
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Oeh, na morgen blijft er dus maar één iemand over
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-06-2008, 20:34
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Het lijkt me juist eerder 'handig' dat jij alweer niet hebt gestemd ondanks dat je zei dat je dat wel ging doen. Het is niet de eerste keer dat jij achteraf opeens je stem (of het niet uitbrengen drvan) aanpast om het beter uit te laten komen.
Ik heb genoeg ervaring in het spel om te weten dat vaak van stem wisselen juist verdacht maakt. Sterker nog, ik heb nu ook nog wel eens overwogen het te verzwijgen, omdat het me onnodig verdacht zou maken. Maar dat heb ik niet gedaan. Maar goed, ik hoef jou natuurlijk niet te overtuigen. Jij weet het al. Ik moet Zoemzoem en Allure overtuigen.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-06-2008, 20:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oeh, na morgen blijft er dus maar één iemand over
Of zoemzoem moet degene neerschieten die jullie ophangen.
__________________
you're not my demographic
Oud 22-06-2008, 20:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Of zoemzoem moet degene neerschieten die jullie ophangen.
Nope, in dat geval moet ze een ander slachtoffer kiezen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-06-2008, 20:39
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
En wat als het gelijkspel wordt tussen A en B, de jager schiet A, de wolf kiest B? Is er dan gewoon niks aan de hand?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-06-2008, 20:39
Verwijderd
Is het vaker voorgekomen dat er nog maar een speler overbleef?
Oud 22-06-2008, 20:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En wat als het gelijkspel wordt tussen A en B, de jager schiet A, de wolf kiest B? Is er dan gewoon niks aan de hand?
Maak het nou niet zo moeilijk.

Verder, pm'en plz.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 22-06-2008, 20:41
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Nope, in dat geval moet ze een ander slachtoffer kiezen.
Je kan niet aan de galg dus doodgeschoten worden?
Leuke situatie en leuk verhaal iig
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 22-06-2008, 21:17
Lethe
Lethe is offline
Wat ingewikkeld.

En Hanneke, waar wil je mij van overtuigen? Ik heb gezegd op Lisaaah te stemmen.
__________________
Nice
Oud 22-06-2008, 21:19
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Wat ingewikkeld.

En Hanneke, waar wil je mij van overtuigen? Ik heb gezegd op Lisaaah te stemmen.
Ja, en ik zat toch nog mijzelf te verdedigen, wat dus eigenlijk niet echt nodig is
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-06-2008, 21:23
Lethe
Lethe is offline


Ik dacht echt dat Flowtje wolf was, maar dat was dus niet zo en nu denk ik Lisa, door wat aila gepost heeft.
__________________
Nice
Oud 22-06-2008, 21:59
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Wat een kutbeslissing maar in principe kan het niet fout gaan als er sowieso twee mensen uitgaan. Mits Allure nu natuurlijk niet stiekem wolf blijkt te zijn.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 22-06-2008, 22:15
Verwijderd
Eh Het lijkt me nu helemaal duidelijk dat Hanneke de wolf is, aangezien zoemzoem de énige was die haar verdacht samen met mij. Dit maakt het een stuk makkelijker voor d'r, zo schuift ze overduidelijk de schuld op mij af. 'Waarom zou ik op fantome willen stemmen of op zn minst dat zeggen als ik weerwolf was? En waarom zou ik in dat geval zoemzoem willen eten? Allure, als jij nu op mij stemt en ik op hanneke, wordt het gelijkspel en kiest zij voor mij. Dan heeft ze dus gewonnen. Dit is echt het belangrijkste. En ja, ik weet wat aila heeft gezegd, maar ik heb al genoeg over aila gezegd en ik weet waarom ze zo doet. Ze heeft zich notabene aan het spel onttrokken terwijl ze toch ziener was. Deze ronde is het belangrijkst, anders wint hanneke. Als je logisch denkt is het ook wel duidelijk dat ik het in ieder geval niet ben.
Oud 23-06-2008, 07:49
Lethe
Lethe is offline
Hee Lisaaah, maak het nou niet zo moeilijk. Maar toch, als het gelijkspel wordt tussen jou en Hanneke en jij blijkt dorpeling te zijn, dan eet Hanneke jou op, maar zoemzoem kan jou niet neerschieten als je al opgegeten wordt, dus dan schiet ze (hopelijk) hanneke neer en is het alsnog goed. Maar voordat ik stem lees ik de topics nog even goed door, ik vind het kut om weer verkeerd te kiezen.
__________________
Nice
Oud 23-06-2008, 08:12
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Zoemzoem, je hoeft opzich alleen maar te bedenken wie je meer gelooft.
Als je mij gelooft kan je iig het beste Allure schieten. Als zij per ongeluk wolf blijkt is zij dan ook dood. En als ze niet wolf is, is Lisa wolf, en die hangen wij dan op.
Als Lisa geen wolf blijkt is het vrijwel zeker gelijkspel. En dan moet je of Allure of mij schieten. Dan is het aan jou of er een wolf dood gaat.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 23-06-2008, 08:34
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Zoemzoem, je hoeft opzich alleen maar te bedenken wie je meer gelooft.
Als je mij gelooft kan je iig het beste Allure schieten. Als zij per ongeluk wolf blijkt is zij dan ook dood. En als ze niet wolf is, is Lisa wolf, en die hangen wij dan op.
Als Lisa geen wolf blijkt is het vrijwel zeker gelijkspel. En dan moet je of Allure of mij schieten. Dan is het aan jou of er een wolf dood gaat.
Ik ben de enige die op Tink gestemd heeft die ene ronde en Tink is er nu uit. Het is dan toch vrij logisch dat ik geen wolf ben? Deze post van jou vind ik verdacht.
__________________
Nice
Oud 23-06-2008, 10:25
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik ben de enige die op Tink gestemd heeft die ene ronde en Tink is er nu uit. Het is dan toch vrij logisch dat ik geen wolf ben? Deze post van jou vind ik verdacht.
Voor het geval dat, en als ze mij als enige echt zou vertrouwen. Ik zeg niet dat het erg waarschijnlijk is, maar het is aan Zoemzoem wie ze het meest vertrouwt. Lisa eruitschieten heeft iig geen zin, want als Lisa wolf is stemmen wij allebei op haar. Dus moet ze of mij, of jou schieten.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 23-06-2008, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Zoemzoem, je hoeft opzich alleen maar te bedenken wie je meer gelooft.
Als je mij gelooft kan je iig het beste Allure schieten. Als zij per ongeluk wolf blijkt is zij dan ook dood. En als ze niet wolf is, is Lisa wolf, en die hangen wij dan op.
Als Lisa geen wolf blijkt is het vrijwel zeker gelijkspel. En dan moet je of Allure of mij schieten. Dan is het aan jou of er een wolf dood gaat.
Zoemzoem moet schieten voordat de uitslag van deze ronde bekend is. Je gaat er nu gewoon van uit dat jullie twee samen mij ophangen maar ik probeer juist aan allure te zeggen dat het absoluut niet handig is als allure en ik verschillend stemmen aangezien jij dan mag kiezen. Maar ach, dat heb je zelf ook wel door.

Zelfs nadat allure zegt dat ze je post verdacht vindt, ga je er nog gewoon vanuit. Allure, het is nu zó makkelijk te zien. Het moet wel Hanneke zijn. Of jij, maar dan heb je ons beide ontzettend goed te pakken en dan moet je nu wel heel hard lachenom hoe het nu verloopt.
Oud 23-06-2008, 12:45
Lethe
Lethe is offline
Ik vind het een heel lastige keuze, omdat ik jou (Lisa) het hele spel al niet verdacht vind, maar aan de andere kant aila jou wel steeds verdacht maakte en aila was ziener. Maar Ik weet niet in hoeverre die verdachtmakingen van aila met de ruzie te maken hebben, dat maakt het juist zo moeilijk. Het zou zo stom zijn als de wolf zou winnen. Misschien ben ik wel heel naïef als ik op hanneke stem. Ik denk er nog even over.
__________________
Nice
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #48
Spelleider
500 16-06-2008 12:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.