Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2008, 22:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zowel in de vorm van bijvoorbeeld steunen of helpen, als in 'je ontwikkeling', wie heeft een grote invloed op je gehad en dergelijke?

Je mag helemaal zelf bedenken hoe je deze vraag dus invult voor jezelf, hoeveel je erover vertelt, de reden, en wat je maar wilt.

Ik zal braaf beginnen. Cliché, natuurlijk, m'n ouders. Ze hebben me grotendeels gevormd tot hoe ik nu ben, en hoewel ik niet altijd even blij met ze ben hebben ze het best goed gedaan vind ik. Verder heb ik ontzettend veel gehad aan mijn beste vriendin van vorig jaar, iemand met wie ik nu nog steeds best veel praat, maar helaas wel veel minder. Ze heeft me heel erg gesteund toen ik een rotperiode had en heeft veel voor me gedaan toen m'n toenmalige vriendin een bitch was.

Ook m'n mentrix van de eerste twee klassen heeft veel voor me gedaan, hoewel meer op de achtergrond. Vooral dus met schoolstuff enzo, en daar ben ik wel dankbaar voor.

Tot slot m'n beste vriend van een paar jaar geleden. Hoewel ik hem tegenwoordig niet kan uitstaan ben ik wel behoorlijk volwassen geworden door hem, ook al was dat niet altijd in positieve zin.

En hoe zit dat bij jullie?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2008, 22:13
aydin
aydin is offline
aan mijn vader...........laat me vaak ziek thuisblijven xD
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 11:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Mijn broer gaf me voor mijn tiende verjaardag CD's van Frank Zappa en de rest is geschiedenis.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 13:19
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
M'n mentor in 6 vwo. Zonder hem was ik waarschijnlijk doorgedraaid in die periode.

In 5 vwo ging het eigenlijk ook al niet zo goed, in die periode heb ik veel gehad aan m'n vader.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 23:21
Meisje.
Avatar van Meisje.
Meisje. is offline
Ik kan eigenlijk niet zo iemand bedenken in het bijzonder.
M'n ouders hebben altijd gezorgd voor de basisbehoeften, maar op persoonlijk gebied ik heb nooit echt het idee gehad dat ik alles bij ze kwijt kon/kan. Het zijn verder wel fijne ouders
Het meeste heb ik altijd zelf opgelost, maar mezelf noemen zou een flauwe zijn.
Ik ben eigenlijk meer iedereen dankbaar die me lol heeft bezorgd, mooie momenten e.d.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 23:49
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
uhr... mn moeder. Die heeft me door alles heengesleept. Toen ze kanker kreeg ben ik in 1 klap volwassen geworden. Zelfs daar heeft ze voor gezorgd al was het niet de manier die ze in gedachten had wss. Ook toen ik ziek werd en 1,5 jaar uit de running lag was zij de nr. 1

Verder weet ik geen mensen, ik heb voornamelijk mezelf geholpen whehe. Evilblue heeft wel een positieve invloed op mijn leven, hij is een soort rustbaken
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 10:14
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Mijn moeder. Ze heeft het vermogen om alles goed in te schatten. Hoe ver ik moet gaan met bepaalde dingen, wanneer er iets met me aan de hand is. Ze prikt bijna altijd overal doorheen. Alhoewel ik niet altijd even blij met ze ben en vast andersom ben ik blij dat het mijn ouders zijn.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 11:18
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Qua ontwikkeling heel veel mensen. Doordat ik op mijn 13e hier kwam zijn eigenlijk de forumers wel een deel van mijn opvoeding geweest, vrees ik.

Daarbij natuurlijk mijn ouders, mijn broer omdat die graag een eikel tegen me is en ik daardoor eigenlijk alleen maar meer weerstand heb.
Een van mijn beste vriendinnen omdat die in bepaalde opzichten precies is wat ik niet wil zijn/worden en ik daar eigenlijk ook veel aan heb gehad. In andere opzichten steunt ze me en is ze heel lief dus daarvoor is ze ook belangrijk. En wel meer mensen die een soort anti-voorbeeld zijn zo nu en dan. Of die ik dan weer kan helpen.
Twee jaar geleden was ik verliefd op een jongen uit mijn klas en dat werd niets en was een heel puberaal drama, waar ik ook heel veel van geleerd heb. En hij is waarschijnlijk de main reason waarom ik ben gitaar gaan spelen, als hij begon te spelen dan werd ik helemaal week van binnen en toen wilde ik niet afhankelijk zijn van anderen om me week van binnen te maken.
Daarbij ook nog mijn mentor van vorig jaar, hij was gewoon gaaf enzo. En een van mijn leraren dit jaar is ook een held, en daar heb ik niet eens specifieke redenen voor. Hij is gewoon gaaf.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 12:05
Verwijderd
Dr. Phil, Oprah en Sascha de Boer
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Qua ontwikkeling heel veel mensen. Doordat ik op mijn 13e hier kwam zijn eigenlijk de forumers wel een deel van mijn opvoeding geweest, vrees ik.
Oa in mijn spelling en muzieksmaak. Zonder dit forum luisterde ik nu fall out boy in plaats van The Doors.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Europese Parlementsverkiezingen
Lorelei
488 19-07-2009 11:58
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 22-02-2002 23:49
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.