Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2009, 13:17
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Vandaag wacht ik op een belangrijke brief... spannend. Vanavond komt er een vriendinnetje eten en heb eigenlijk wel zin om te zuipen ineens Echt geen idee waar die behoefte ineens vandaan komt aangezien ik nooit zuip. EHR OK.
__________________
we won't need legs to stand.
Advertentie
Oud 16-06-2009, 13:40
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ze zijn aan het staken hier en hebben alle universiteitsgebouwen volgehangen met spandoeken en andere rommel. Ik snap echt niet wat ze nog meer willen, want gratis onderwijs, goedkope kantines, veel ruimte en een enorm vakkenaanbod hebben ze al. Maar goed, even rellen en een paar dagen de lessen boycotten en dan kun je na het weekend weer met een fris hoofd naar college met je multomap op schoot
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 16-06-2009, 13:45
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Ik studeerde vandaag af en nu ga ik me bedenken wat ik met al die vrije tijd aan moet.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 18-06-2009, 18:01
Verwijderd
gisteren had ik mijn laatste lessen, en om even goed in de sfeer van het afgelopen jaar te blijven was er een heuse bitchfight in de klas verder was dat heel gezellig, allemaal domme spelletjes gedaan, en mijn leerlingen vonden het heel jammer dat ik wegging aww. vandaag nam ik per ongeluk de verkeerde bus terug, want blijkbaar gaat die lijn sinds kort alleen 's ochtends langs mijn huis, en nu, anderhalf uur later ben ik eindelijk thuis. screw de buschauffeur die me er niet eerder uit wilde laten
Oud 18-06-2009, 21:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
germ. maar zo zie je wel nog wat van de provincie!

Mijn dag bestond uit arbeit, en een kameraad was afgestudeerd dus dat is even kort gevierd op de/het Neude, daarna nog wat gegeten met een andere bekende en nu ben ik eigenlijk al goed lam terwijl ik nog wat dingen moet doen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-06-2009, 11:22
Verwijderd
Citaat:
vandaag nam ik per ongeluk de verkeerde bus terug, want blijkbaar gaat die lijn sinds kort alleen 's ochtends langs mijn huis, en nu, anderhalf uur later ben ik eindelijk thuis. screw de buschauffeur die me er niet eerder uit wilde laten
haha (L)

Ik was gisteren bij de ouders, en daar ging ik bezig met school. Heel hard bezig, want 3 uur later had ik 3 verslagen af, en vond ik dat ik klaar was. Vandaag ging ik het inleveren, en toen kwam ik erachter dat ik nog 2 verslagen in moest leveren Nu mag ik het dinsdag inleveren, en krijg ik 0,5 punt aftrek. Zo meteen ga ik kijken bij m'n vakantiewerk, en daarna hangen.
Oud 19-06-2009, 11:46
Verwijderd
Bah kak, ik wil een schoonmaakster en iemand die mijn paper schrijft Verder heb ik vanavond een feestje van een mede britshitfriend, wat uiteraard zal leiden tot sweet cupcakes en veel drank
Oud 20-06-2009, 22:45
Verwijderd
Ik heb vandaag voor de eerste keer in m'n leven getennist, en ik bakte er niks van. Met al mijn lompheid kon ik het eerste halfuur alleen maar heel lomp en keihard slaan. Er vlogen een paar ballen over het hek, en er vloog één bijna een vijver in Met wat aanwijzingen ging het laatste uurtje wel redelijk. Ik vond het best leuk, misschien ga ik volgend jaar wel zo'n beginnerscursus tennis volgen ergens, zodat ik die begin dingen weet. Nu ben ik moe, maar ik moet de hele nacht nog werken, en dat wordt vast een groot succes huhu.
Oud 21-06-2009, 01:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Uuuf, ga op een vechtsport! veel leuker dan met n besnaard plankje tegen wat ballen meppen!

Vandaag naar "Sonisphere" geweest, zowaar wat nuttige promoshit gedaan, gebuurtdtdt met leute en bier gedronken en Metallica gekeken, good times. Zo slapen, morgen repeteren en een 5-maanden plan op tafelgooien vur dn band.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-06-2009, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Uuuf, ga op een vechtsport! veel leuker dan met n besnaard plankje tegen wat ballen meppen!
Ik heb al zo'n cursus taekwondo en boksen gedaan, maar ik ben SLAP, dus daar was echt niets aan haha. Dat je met tennis een bal tegen je vreet kan krijgen kan ik wel mee leven, maar iedere week 2 keer bond en blauw thuis komen trok ik wat minder goed huhu.

Ik ging vannacht werken, en na 3 uurtjes mocht ik weer weg! Het was vet rustig, en ik had niks te doen, dus ik was wel blij dat ik weg mocht. Nu ben ik weer thuis, en nu ga ik denk ik weer verder slapen. Daarna opruimen en maar eens wat voor school gaan doen, want dinsdag de laatste deadlines. Bah.
Oud 21-06-2009, 15:16
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
van de week hadden we bewonersvergadering en ik heb een tof huis, noooh . dit weekend alleen maar die-hard leren en hardlopen. morgen aan een opdracht voor keuze-onderwijs en dan dinsdag antwerpen. daarna weer fulltime leren en dan vacance yay. eerst kite-surfen en dan interrailen, zin in!
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 21-06-2009, 15:27
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben de afgelopen weken echt belachelijk druk geweest met werk en social life.
Nu heel eventjes rust!
Net bij mijn moeder op ziekenbezoek geweest in het ziekenhuis. Ze is geopereerd aan een hernia. Na alle shit van de afgelopen maanden gun ik haar zo een pijnloos leven. Het gaat heel goed met haar
Gisteren roffest bezocht in Utrecht. Was een erg gezellig en vooral stoned dagje
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-06-2009, 09:48
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Naar een pretpark geweest dat sinds 2001 gesloten is en daarna een aantal hysterische punkers bekeken die vliegveld Tempelhof wilden innemen maar niet door de politiemassa heenkwamen. Toen gingen ze verongelijkt in het plantsoen zitten en ben ik maar naar huis gegaan.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 22-06-2009, 12:43
STP
Avatar van STP
STP is offline
Ik heb dit weekend een leuke marathonsessie draaien gehad. Eerst zaterdagavond op een feestje draaien in een vage tent wat wel leuk was. Daarna s'nachts draaien met Goldie! Toen nog de hele ochtend, middag en deel van de avond op de afterparty. Toen hebben we om negen uur iedereen het huis uitgebonjourd en zijn de vrouw en ik naar bed gegaan. Ruim 16 uur slaap verder zijn we d'r weer bij.

Dat was me 't weekendje wel!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 22-06-2009, 13:14
Verwijderd
Moest je afgelopen weekend niet in Shadrak spelen?

Ik werd vandaag om 12 uur wakker, toen ging ik hangen met m'n lover en nu zit ik thuis omdat ik iets voor school moet gaan doen haha. Maar ik heb geen zin.
Oud 22-06-2009, 13:16
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Moest je afgelopen weekend niet in Shadrak spelen?
Dat was donderdag! Het begin van het eind om het maar zo te noemen!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 22-06-2009, 20:00
Verwijderd
poe nou ik ben terug van vakantie, t was kenkievet, gesnorkeld, op een piratenboot dolfijnen en walvissen gekeken, gesurft, naar de dierentuin geweest (witte leeuwen en tijgers <3) veel gezwommen en t was heerlijk weer!
Oud 23-06-2009, 09:18
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Mijn moeder weer bezocht in het ziekenhuis. Ze mag donderdag weer naar huis
Gisteren met een vriendinnetje Amsterdam in geweest, daardoor heel weinig geslapen en nu ben ik weer thuis. Gelukkig heb ik vrij vandaag en kan ik lekker brak doen.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 23-06-2009, 13:39
Verwijderd
Ik wacht op het moment dat mijn loon binnen is, dan koop ik een bal en ga ik voetballen in het park.
Oud 23-06-2009, 20:11
Verwijderd
Wat ik vandaag deed/doe:
Leren voor AK en NE
Naar school om 12 uur om testen te maken
Terug uit school = achter de computer
Niks doen
Leren voor morgen = Scheikunde + Latijn
Computeren
Niet interresant dus...
Oud 23-06-2009, 20:45
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Vanochtend kreeg ik bezoek van mijn romeo en hij bracht ontbijt mee, daarna naar een vriendin van me geweest en daar op haar dak gechilled in de zon want het was fucking warm! Verder die vriendin geholpen met wat spullen verhuizen, toen naar huis gegaan, gekookt en net klaar met eten, zometeen ga ik even lame ass series checken
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 23-06-2009, 22:48
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vandaag was ik ziek, waardoor ik niet naar antwerpen kon . tot 3 uur apathisch in mn bed gelegen tot de schilders mijn kozijnen kwamen schilderen, toen kon ik niet meer slapen. omdat ik ook niet kon studeren met 2 schilders voor mn raam heb ik het huis van een vriendinnetje maar gekoloniseerd tot net. samen in het zonnetje gestudeerd, thais gegeten, wijn gedronken, gossip girl gekeken en vooral gechilld in haar fatboy. tevens mijn fiets opgehaald met nieuwe binnenband + buitenband + ketting, rib uit mn lijf . nu ga ik maar weer in bed liggen en hopen dat ik morgen weer fit wakker word.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 24-06-2009, 10:17
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
tevens mijn fiets opgehaald met nieuwe binnenband + buitenband + ketting, rib uit mn lijf .
hoe duur was dat dan? ik heb vorige week ook 2 nieuwe binnen en buitenbanden moeten betalen... 44 euro
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 24-06-2009, 10:32
Verwijderd
Ik ging gisteravond met vrienden/vriendinnen van m'n lover barbecueën in het stadspark, maar toen iedereen wat biertjes op had liep dat wat uit de hand en werd het een kampvuur met bomen erop haha. Toen kwam de politie, en krijgen we een boete van 150 euro opgestuurd. 10 euro pp, maar het was vet gezellig, dus dan heb ik er wel 10 euro voor over haha. Nu ga ik zo winkelen, want stufi is binnen! En vanavond onder dwang naar m'n opa, want die is jarig. Beeh.
Oud 24-06-2009, 11:49
Verwijderd
vandaag kreeg ik oogkanker van die kleurtjes hier en ben ik net wakker
Oud 24-06-2009, 20:29
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Na mn werk naar de kapper geweest en het zit best ok. Daarna in het park gezeten waar een Capoeira groep bezig was incl live muziek . Nu ben ik MOE.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 24-06-2009, 20:33
Verwijderd
Ik ging net met m'n ouders naar m'n opa, en het was echt een hel. Het lijkt wel alsof hij steeds koppiger wordt ofzo, want hij zei dat m'n fiets een keer was gejat, en dat was niet zo, maar hij MOEST gelijk hebben. Daarna kwam m'n neef nog langs, en dat was leuk Nu ga ik chillen bij de lover, en morgen naar een vriend in Amsterdam om waarschijnlijk de hele dag over de grachten te varen met zijn bootje.
Oud 25-06-2009, 14:52
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
hoe duur was dat dan? ik heb vorige week ook 2 nieuwe binnen en buitenbanden moeten betalen... 44 euro
Nieuw achterwiel, merkecht.. 115.80 hoera voor cascoverzekering..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 25-06-2009, 15:22
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren de verjaardag van mijn huisgenootje gevierd in het restaurant waar ze werkt. Het thema was "feestelijke jurkjes" en dat was zeer geslaagd. Aangezien mijn jarige huisgenootje altijd van themafeestjes houdt, hebben we haar echt wanstaltige cadeaus gegeven, waaronder een lamp in de vorm van een handtas met bont eraan en een fijn bloemenprintje
Mijn moeder is terug uit het ziekenhuis en mijn oma snapt het nu pas. Moederlief is geopereerd aan een hernia, maar mijn oma vroeg alleen maar "hoe het met het kindje was"
Vanavond eindjaarsborrel van het werk.
Morgen naar Paradiso, want een vriend van me moet zijn kampioenschap luchtgitaar verdedigen, hoezee
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 25-06-2009, 19:11
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik ging kaas snijden, maar mijn hand zat ertussen. Gelukkig had ik nog Disney prinsessen pleisters in huis.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 26-06-2009, 00:13
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik had dikke koppijn, toen ik besloot maar ff op mijn nest te gaan liggen. lig ik net 1 minuut, ga ik over mijn nek, ga ik m'n dekbed wassen in de douche ga ik weer over m'n nek. en toen ging ik maar op de bank slapen en toen werd ik wakker en toen verzon ik een grapje over michael jackson.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 26-06-2009, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Na mn werk naar de kapper geweest en het zit best ok. Daarna in het park gezeten waar een Capoeira groep bezig was incl live muziek . Nu ben ik MOE.
Ik las 'capibara groep'. Incl live muziek
Oud 26-06-2009, 01:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Shiiit, muzikale capibara's, dat zou echt vet zijn.

ot:
Heel erg uitgeslapen en geen tering uitgevoerd en rond een uur of 5 naar een studiegenoot van me geweest, want die heeft een huisje gevonden in Leiden samen met d'r vriend. Dus daar aardig wat bier gedronken, gegeten, allerhande dingen gerookt, rembo en rembo gekeken, heul veul koffie gedronken, nog meer gerookt, als eerste persoon keihard over m'n nek gegaan op hun wc en daarna nog meer flauwe filmpjes op youtube gekeken. Het was echt rete gezellig en ze hebben ook een cool huisje, met aan 3 kanten uitzicht over de stad. Supermooi .
Nu ben ik gaar en heb ik stiekem trek in worstenbroodjes, maar ik moet eigenlijk gaan slapen. meh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-06-2009, 10:09
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Mijn vriendin maakte mij vanmorgen wakker met het nieuws dat MJ dood was. Dus ik baal al de gehele ochtend, aangezien ik kaartjes voor zijn optreden in Londen had zz.

Vanavond een verjaardagfeestje/diner en dus straks even met een vriend een cadeau kopen voor de jarige. En morgen een huisfissa in Eindhoven bij Zer0.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 26-06-2009, 11:27
Verwijderd
Godver de kanker kut zooi ik ben even voor een behoorlijk bedrag geskimmed
Oud 26-06-2009, 13:03
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Ja mijn dag is fucking kut want het gaat de wereld rond dat MJ dood is, hallo de grondlegger van mijn hele leven is deathhhhhh omg.
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 26-06-2009, 13:39
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Godver de kanker kut zooi ik ben even voor een behoorlijk bedrag geskimmed

aii da's naar maar je krijgt t toch gewoon weer terug van je bank?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 26-06-2009, 16:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
vandaag leverde ik mijn scriptie in
morgen ga ik naar AWAKENINGS, ideaal om het einde van het jaar te vieren
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-06-2009, 17:25
Verwijderd
Ik ging gisteren uit met mensen uit m'n klas, en dat was LEUK! Nu ga ik douchen en eten. Wat een enerverende dag.
Oud 26-06-2009, 17:56
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister was ik voor het eerst in club up en dat was leuk. om 5 uur in mn bedje en om 7 uur er weer uit om te werken . ik moest o.a. in het psychiatrisch ziekenhuis voor kinderen werken en omg dat is deprimerend . daarna rituals cadeaus gekocht en mn kamer opgeruimd. 's middags toch in slaap gevallen en zo nog even keihard studeren.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 28-06-2009, 19:51
Verwijderd
Citaat:
aii da's naar maar je krijgt t toch gewoon weer terug van je bank?
Ja inderdaad, gelukkig wel. Het enige nadeel is dat er twee passen zijn geblokkeerd en ik noodgedwongen naar mijn ouders moest om geld te vragen terwijl ik juist heerlijk in een utrechts park wilde liggen. En waarschijnlijk pas eind volgende week een nieuwe pas.
Oud 28-06-2009, 19:53
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
had ik laatst ook, was niet geskimmed maar wel mijn pas uit voorzorg ingeslikt, ik had heel snel een nieuwe en ik hoefde nks te betalen en mijn oude custom foto op mijn pinpas stond er gratis weer op

Vandaag videoclip voor een haagse band gedressed met een hoop lui van voetbalvrouwen, was erg gezellig, jammer van de migraine.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 28-06-2009, 21:26
Verwijderd
Ik ging gisteren naar The Hangover, en dat was leuk haha. Vandaag in het plantsoen gezeten, en net in de tuin gehangen met m'n huisgenootje en Urm voorzien van goede "feedback" huhu hehe.
Oud 29-06-2009, 16:18
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Gisternacht belachelijk slecht geslapen en dus op werk ook brak. En mn nieuwe huisgenootje heeft een fornuis meegbracht. . Hij had de gasslang ook al even vastgedraaid, met zn handen want hij had geen gereedschap. Maar het lekt niet hoor want hij heeft pure afwasmiddel op het koppelstukje gedaan en er gebeurde niks! zzz.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 29-06-2009, 16:25
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Jaaa, ik heb oorontsteking, dankzij het laten uitspuiten van mijn oor vorige week! Heel fijn! Hopelijk is het binnen een weekje over.
Dit weekend lekker uit eten geweest met vriendinnetjes uit mijn hometown, lekker geluncht met mijn beste vriend en na dit alles nu weer terug in Utrecht, zodat ik morgen weer kan gaan werken. Joepie!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-06-2009, 20:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
Mijn zusje gooide net een volledige beker kokend hete thee over mijn blote been heen en dat deed teringzeer dus toen ben ik onder de koude douche gesprongen en toen deed het zeer van de kou en nu weer van de hitte en het tintelt dus ik hoop dat ik morgen geen etterende blaren heb anders kan ik de hele week gesluierd rondlopen . Verder heb ik vandaag gewerkt en de rest van de avond in de tuin gezeten met koffie en wijn .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 29-06-2009, 21:35
Verwijderd
Ik had vandaag mijn eerste werkdag bij de dementerende oudjes, en het was echt geniaal. Veel scheten, gegrom en "ik heb jeuk aan mien kut" en "ben je een vieze pot???!!" achtige dingen haha. Ik hoef alleen maar een oogje in het zeil te houden, en verder hoef ik gewoon niks te doen haha. Ik haalde nog een vrouw uit bed, en die was boos op me omdat ik haar had vastgebonden met stalen buizen en touwen aan haar bed Daarna ging ik eten met Urm, en die is net weg. Nu ga ik slapen, want morgen weer werken.
Oud 29-06-2009, 23:02
Verwijderd
Zaterdag ging ik naar awakenings en daar ben ik nu eigenlijk pas weer van bijgekomen.
Oud 30-06-2009, 18:13
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Fucking gedoe allemaal vanochtend, ook echt maar 4uurtjes geslapen helaas. Vanmiddag wel super hard gechilled in het Kralingse bos, dat was echt relaxed, nu ben ik een beetje bruiner geworden, morgen nog meer zon aan het strand!
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 01-07-2009, 14:43
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Gisteren scriptie, eten en drankjes en vandaag precies hetzelfde. Alleen dan in Amsterdam.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 20:05
De Kantine Het grote ctrl+v topic #67
TopDrop
500 31-08-2007 16:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19.