Oud 30-01-2010, 23:03
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 29-02-2016 om 13:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2010, 00:32
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Het enige wat je kan doen is eerlijk zijn tegenover je vriendje. Je kan je gevoelens niet zomaar wegduwen. Ik denk dat het het verstandigste is dat jullie met z'n drieën gaan praten.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 09:38
Verwijderd
ja met zijn drieen om tafel. Dat zal mooie taferelen opleveren. Graag een webcam erbij
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 10:51
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Niet met z'n drieeën praten. Als je voor je eigen vriendje geen gevoelens meer hebt, dan lijkt het me verstandig om het met hem in ieder geval uit te maken. Daarna kun je altijd nog bekijken of het iets met die vriend wordt, maar zou niet direct van de één naar de ander vliegen.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 11:06
Verwijderd
Citaat:
ja met zijn drieen om tafel. Dat zal mooie taferelen opleveren. Graag een webcam erbij


OT:
Dat vriendje van je klinkt ook niet als een fijne gozer als ie op vakantie met een ander gaat staan zoenen. Zoals het nu klinkt houdt jullie relatie toch geen stand. Maak het uit en probeer het met die vriend van hem.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 22:23
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Zorgen dat je vriendje niet toevallig ringen om heeft als je hem wat zegt waar zijn vriend bij is, vooral niet vrouwenringen met uitsteeksels erop.
Als je wat of vooral meer voor die vriend voelt en hij je al eens heeft bedrogen is jullie relatie tbh niet echt geweldig meer.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Heee,

Ik heb bijna een jaar met mijn vriendje, maar sinds een week of 2 heb ik het gevoel dat ik zijn vriend ook erg leuk vind. Ik kan erg goed met hem opschieten, en de eerste keer dat ik em ontmoette (had ik 3 maanden met m'n vriendje) had ik gelijk al zoiets van WAUWW!
Dit gevoel heb ik de hele tijd weg gedrukt, en zag em niet zo vaak dus lukte wel.
Toen was et zomervakantie, en 6 weken nadat mijn vriendje terug was uit oostenrijk, vakantie, vertelde hij (mijn vriendje) dat ie met iemand had gezoend, om het verhaal simpel te houden. Ik was er echt kapot van, maar die vriend van em heeft me erg geholpen, en gezegt dat ik em nog 1 kans moest geven..
Nouja, het komt er dus op neer dat ik die vriend ook leuk vind. Mijn vriendje (waar ik ook erg veel van hou) is bang dat ie me inpikt.. En sinds een week of 2 zijn die gevoelens steeds meer boven gekomen..

Ik weet niet meer wat ik moet doen, kan iemand me helpen of heeft raad?

Tis nu een paar weken geleden dat die vriend van mijn vriendje, waar ik het hierboven over heb, tegen mij zei dat hij wat tegen mij moest vertellen.. Hij heeft het uiteindelijk, de dag voordat ik een jaar zou hebben met mijn vriendje (vandaag heb ik precies een jaar & 8 dagen), verteld.. Hij vind mij dus ook leuk. Ik was verward, ging vaag doen tegen mijn vriendje, en heb het hem uiteindelijk verteld dat ik die vriend dus leuk vond, en hij mij dus ook.. Hij was er kapot van, en de volgende dag dat ik bij hem kwam moest ie zich inhouden om niet te gaan huilen. Ik moest ook huilen, ik besefte hoeveel ik om hem geef.. We hebben het toen ook nog over de zomervakantie gehad, en hij heeft nog een paar keer gezegd dat zoiets nooit meer gebeurd en dat et em spijt..
Maar nu is dat een kleine week geleden, en beginnen de twijfels weer naar boven te komen.. Het is echt een schat en is super lief.. Ik weet niet meer wat ik moet doen..

Please comment..

Laatst gewijzigd op 29-02-2016 om 13:03.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2010, 15:04
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Als ik het goed begrijp heb je het nog een keer geprobeerd met vriendlief, maar die poging heeft maar heul kort standgehouden (een week)? Mjah, ik weet het niet hoor, maar ik geloof er niet meer zo in.

Als je gevoelens voor je huidige vriend over zijn, houdt het daar gewoon op, ongeacht of je gevoelens voor een ander hebt. Dat komt later pas, want het lijkt me niet fair om gelijk naar de ander toe te huppelen. Dat is overigens mijn mening, als jij dat wel vindt kunnen, moet je dat gewoon doen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie smoorverliefd op de vriend van je broer
xxcelinexx
1 07-04-2013 16:56
Liefde & Relatie Verliefd op het zusje ven mijn beste vriend !
LucdeHoogh28
11 23-01-2013 22:22
Liefde & Relatie broer van mijn vriend (2) (aan hartjekim had ik ook niks)
icerpinsesss
3 30-11-2008 18:48
Liefde & Relatie houden van de een, verliefd op de ander. Wat nu???
saartjeh
25 14-12-2004 09:58
Liefde & Relatie Verliefd op de vriend van mn broer
HappyLucky
11 22-02-2004 21:14
Liefde & Relatie Ben verliefd op de broer van me beste vriend
Yacine
9 26-01-2002 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.